Monique is geen vriendje meer met Bootje..quote:
Wrijf het er nog ff inquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Monique is geen vriendje meer met Bootje..
ik zou eerder zeggen als een slobbel*!!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:17 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dus dat!
het voelt aan als een bitchslap..
je snapt er niets van!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:25 schreef Californium het volgende:
waarbij de vrouw met haar lul tegen dingen aan slaat
Goedemiddagquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:27 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
je snapt er niets van!
slobbelen (van vrouwen) het halfnatte geslachtsdeel moedwillig tegen een object aandrukken, o.a. met het oogmerk hierdoor een ander of zichzelf op te winden.
Niet?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:34 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
alsof ik het allemaal zelf verzonnen heb
dit zal echt wel ergens gebeurenquote:
Het woord van 2009quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:27 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
je snapt er niets van!
slobbelen (van vrouwen) het halfnatte geslachtsdeel moedwillig tegen een object aandrukken, o.a. met het oogmerk hierdoor een ander of zichzelf op te winden.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het woord van 2009
Ik had er overigens nooit van gehoord![]()
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dit zal echt wel ergens gebeuren
Ik heb alleen de beschrijving van swaffelen vrouwelijk gemaakt en een naam verzonnen
Swobbelen ?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:18 schreef Californium het volgende:
ik vind het een geniale uitvindingswobbelen
Het heeft wel indruk op je gemaakt zo te zienquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:40 schreef Californium het volgende:
dat was gewoon een typo....stapel dus
Ik zie ook een heel raar beeld voor me..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:45 schreef HostiMeister het volgende:
is inderdaad heel eng dit, als ik ooooooit ge slobbeld wordt dan gaan er doden vallen
Wtf hebben dikke negers er mee te makenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:47 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik zie ook een heel raar beeld voor me..![]()
Iets met dikke negers enzo
Niks eigenlijk..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wtf hebben dikke negers er mee te maken
Dankje, nu heb ik het ookquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:54 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Niks eigenlijk..
Maar als ik een beeld moet bedenken bij slobberen..
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dankje, nu heb ik het ook
Negerinnen that is... maar dan nog
Ik zie allemaal rare tekentjesquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:05 schreef eer-ik het volgende:
): uǝʞɐɯɟɐ spǝxɐlǝɹɐ ɹǝdns sʇǝı ƃou ʇǝoɯ ɹɐɐɯ uǝʞɹǝʍ ǝʇ ɯo ɹǝǝɯ uız uǝǝƃ lɐɐɯǝlǝɥ qǝɥ ʞı
ging het goed?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:40 schreef jslavenburg het volgende:
*ZZZZZZZzzz* Examen gehad *ZzzzzZZZz* alles op tijd af *zzZzzzZz*
Ben kapot *ZZzzzZZzzzZ*
Milouquote:
ja hequote:Lekker optijd idd
Ook nogquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ja he
En dan is het nog onterecht ook wat hij/zij schrijftMoet ik weer een bezwaarschrift gaan schrijven
idd.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:27 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ook nog..
Ze zetten je wel aan het werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |