abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 februari 2009 @ 13:58:41 #51
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_65730557
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 22:31 schreef sonystar het volgende:
Uit ervaring kan ik spreken dat ik sex met een zwangere vrouw
fantastisch vind.

Graag zou ik dit weer mee maken. Mijn eigen partner wordt niet meer
zwanger dus zou ik idd een andere vrouw moeten benaderen.

En voor allen, er is niets weirds of smerigs of afwijkends aan.

Meer vrouwelijk als een zwangere vrouw kan een vrouw niet zijn.

I rest my case
Ik sluit mij hier bij aan; heb zelf een mooie vrouw die ook prachtig zwanger was en geen zeekoe werd. Ik vond sex toen ze zwanger was geweldig.

De kans dat ik ooit nog een andere vrouw neuk is klein en al helemaal dat die dan ook nog eens zwanger zou zijn.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_65732660
Haha in Coupling zat ooit een geniaal stukje, het ging er over dat er 3 niveau's van threesome zijn, als je het voorstelt aan je vriendin en dat was ongeveer zo:

"First it is, yes i would really love a threesome"
"Then it is: we might have a threesome some day"
"And then she says: hey im pregnant, here's your threesome"

Maarja ik raak niet opgewonden van zwangere vrouwen dus ik zou het niet doen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Sapstengel op 04-02-2009 16:28:30 ]
pi_65734897
Ik vind zwangere wijven weezinwekkend. Dus nee, ik wil ze niet neuken.
  woensdag 4 februari 2009 @ 16:14:53 #54
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_65735430
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 15:57 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik vind zwangere wijven weezinwekkend. Dus nee, ik wil ze niet neuken.
Als in jouw omgeving alle vrouwen weerzinwekkend zwanger zijn, waarom ga je dan niet ergens wonen waar ze wel mooie vrouwen hebben?

Die vette varkens met van dat korte roodgeverfde haar krijg ik hemm ook niet van omhoog.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_65778409
OMG, sowieso een zwangere vrouwen neuken is toch vies bahh
ik vind een zwangere vrouw niet aantrekkelijk ofso..

PS: net begeldigend bedoeld voor de vrouwen
  zondag 8 februari 2009 @ 01:11:33 #56
139230 El_Chica_Del_Fuego
Nee, ik wil geen Mac }:|
pi_65840259
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 12:18 schreef iBolt het volgende:
Moet er niet aan denken maar wat ik me afvraag is dat wel eigenlijk OK voordat kind, medisch gezien dan he...
Wat denk je, als het (in deze thread genoemd!) goed en nuttig is om weeen/een bevalling op te wekken... zou het dan schadelijk zijn voor het kind
*Think outside the box*
  maandag 9 februari 2009 @ 01:12:27 #57
189336 joekels
Is de honderd voorbij
pi_65869571
"Vrouwelijk schoon kun je nooit in cijfers achter de komma uitdrukken,want juist de afronding maakt het zo mooi."
pi_65872515
quote:
Op zondag 8 februari 2009 01:11 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:

[..]

Wat denk je, als het (in deze thread genoemd!) goed en nuttig is om weeen/een bevalling op te wekken... zou het dan schadelijk zijn voor het kind
De weeen/bevalling opwekken lukt alleen maar als je lichaam toch al op het punt stond om heel snel te gaan bevallen, dan kan het het laatste zetje zijn (hier heeft het overigens bij beide zwangerschappen niet gewerkt ) Bovendien schijnt het dat een orgasme van de vrouw voor het kindje voelt als een knuffel/omhelsing. Ok, weet niet hoe ze dat willen bewijzen, maar ik snap het idee erachter wel. En dan maakt het niet uit met welke man is het....
  maandag 9 februari 2009 @ 10:18:21 #59
pi_65873251
quote:
Op maandag 9 februari 2009 09:42 schreef leonietje1983 het volgende:

[..]

De weeen/bevalling opwekken lukt alleen maar als je lichaam toch al op het punt stond om heel snel te gaan bevallen, dan kan het het laatste zetje zijn (hier heeft het overigens bij beide zwangerschappen niet gewerkt ) Bovendien schijnt het dat een orgasme van de vrouw voor het kindje voelt als een knuffel/omhelsing. Ok, weet niet hoe ze dat willen bewijzen, maar ik snap het idee erachter wel. En dan maakt het niet uit met welke man is het....
Dat snap ik, maar dat betekent dus wel dat het niet schadelijk kan zijn voor het kind, anders zouden ze dat nooit aanraden..! Als het voelt als knuffel is het helemaal prima natuurlijk...
Dan kun je dus afleiden dat seks sowieso niet schadelijk kan zijn voor het kind.
*Think outside the box*
pi_65877013
quote:
Op maandag 9 februari 2009 09:42 schreef leonietje1983 het volgende:

knip

En dan maakt het niet uit met welke man is het....
Of vrouw.

Als het echt schadelijk zou zijn dan zou de evolutie dat al onmogelijk hebben gemaakt seks tijdens de zwangerschap. Of het zou algemeen bekend zijn dat het schadelijk zou zijn.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  maandag 9 februari 2009 @ 21:23:21 #62
pi_65894300
quote:
Die sok(ken) ook
*Think outside the box*
pi_65899896
ik zou het wel kunnen, maar een paar standjes lijken me toch minder comfortabel...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')