Ik sluit mij hier bij aan; heb zelf een mooie vrouw die ook prachtig zwanger was en geen zeekoe werd. Ik vond sex toen ze zwanger was geweldig.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:31 schreef sonystar het volgende:
Uit ervaring kan ik spreken dat ik sex met een zwangere vrouw
fantastisch vind.
Graag zou ik dit weer mee maken. Mijn eigen partner wordt niet meer
zwanger dus zou ik idd een andere vrouw moeten benaderen.
En voor allen, er is niets weirds of smerigs of afwijkends aan.
Meer vrouwelijk als een zwangere vrouw kan een vrouw niet zijn.
I rest my case

Als in jouw omgeving alle vrouwen weerzinwekkend zwanger zijn, waarom ga je dan niet ergens wonen waar ze wel mooie vrouwen hebben?quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:57 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik vind zwangere wijven weezinwekkend. Dus nee, ik wil ze niet neuken.

Wat denk je, als het (in deze thread genoemd!) goed en nuttig is om weeen/een bevalling op te wekken... zou het dan schadelijk zijn voor het kindquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:18 schreef iBolt het volgende:
Moet er niet aan denken maar wat ik me afvraag is dat wel eigenlijk OK voordat kind, medisch gezien dan he...

De weeen/bevalling opwekken lukt alleen maar als je lichaam toch al op het punt stond om heel snel te gaan bevallen, dan kan het het laatste zetje zijn (hier heeft het overigens bij beide zwangerschappen niet gewerktquote:Op zondag 8 februari 2009 01:11 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Wat denk je, als het (in deze thread genoemd!) goed en nuttig is om weeen/een bevalling op te wekken... zou het dan schadelijk zijn voor het kind
 ) Bovendien schijnt het dat een orgasme van de vrouw voor het kindje voelt als een knuffel/omhelsing. Ok, weet niet hoe ze dat willen bewijzen, maar ik snap het idee erachter wel. En dan maakt het niet uit met welke man is het....
 ) Bovendien schijnt het dat een orgasme van de vrouw voor het kindje voelt als een knuffel/omhelsing. Ok, weet niet hoe ze dat willen bewijzen, maar ik snap het idee erachter wel. En dan maakt het niet uit met welke man is het....

Dat snap ik, maar dat betekent dus wel dat het niet schadelijk kan zijn voor het kind, anders zouden ze dat nooit aanraden..! Als het voelt als knuffel is het helemaal prima natuurlijk...quote:Op maandag 9 februari 2009 09:42 schreef leonietje1983 het volgende:
[..]
De weeen/bevalling opwekken lukt alleen maar als je lichaam toch al op het punt stond om heel snel te gaan bevallen, dan kan het het laatste zetje zijn (hier heeft het overigens bij beide zwangerschappen niet gewerkt) Bovendien schijnt het dat een orgasme van de vrouw voor het kindje voelt als een knuffel/omhelsing. Ok, weet niet hoe ze dat willen bewijzen, maar ik snap het idee erachter wel. En dan maakt het niet uit met welke man is het....

Of vrouw.quote:Op maandag 9 februari 2009 09:42 schreef leonietje1983 het volgende:
knip
En dan maakt het niet uit met welke man is het....

volgens mij steekt ie 'm in het verkeerde gat...quote:Op maandag 9 februari 2009 01:12 schreef joekels het volgende:
Kijk &geniet: http://www.yuvutu.com/modules.php?name=Video&op=view&video_id=285015

Die sok(ken) ookquote:Op maandag 9 februari 2009 01:12 schreef joekels het volgende:
Kijk &geniet: http://www.yuvutu.com/modules.php?name=Video&op=view&video_id=285015

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |