zei het vandeweek toch, die paar weken weg van peter zijn altijd slechts een paar dagenquote:
Ja ik vroeg me al af wie dat ook alweer gezegd had, maar dat was jij dus.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
zei het vandeweek toch, die paar weken weg van peter zijn altijd slechts een paar dagen
Nog 6 dagen? Of 5?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
zei het vandeweek toch, die paar weken weg van peter zijn altijd slechts een paar dagen
is al jaren hetzelfde ritueelquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik vroeg me al af wie dat ook alweer gezegd had, maar dat was jij dus.
verschilt, soms nog geen anderhalve dag, soms een weekje... Als hij echt compleet over de zeik weggaat is hij er meestal al weer binnen een uur of tweequote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nog 6 dagen? Of 5?![]()
(ben de tel een beetje kwijt geraakt, en dat komt heus niet door mijn verknipte ritme.)
Ik bedoelde je huwelijk!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
verschilt, soms nog geen anderhalve dag, soms een weekje... Als hij echt compleet over de zeik weggaat is hij er meestal al weer binnen een uur of twee
ohwwwwww huwelijk.. was ik al helemaal vergeten jeuh...quote:
Ga je ook FOK!ken vanuit je bruidssuite, zoals je ook op een meeting deed?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
ohwwwwww huwelijk.. was ik al helemaal vergeten jeuh...![]()
nee nog 6 dagen... dan gaan we los... en dan de huwelijkssuite in wheeeeeehaaaaaaaaa
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
ohwwwwww huwelijk.. was ik al helemaal vergeten jeuh...![]()
no fucking way hahaha ik ga echt alles wat online kan ( en geleuf me in mijn geval is dat echt een kunst) gewoon thuislaten, al moet ik mijn auto strippenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ga je ook FOK!ken vanuit je bruidssuite, zoals je ook op een meeting deed?
ik doe een countdown op mijn hyves zodat ik het niet vergeetquote:
Ow ok, dan kan ik R&P ook wel weer uit mijn favorieten halen. Dacht ff slim te zijn, die er vast in te zetten.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
no fucking way hahaha ik ga echt alles wat online kan ( en geleuf me in mijn geval is dat echt een kunst) gewoon thuislaten, al moet ik mijn auto strippen
Ik herinner je er wel aan.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik doe een countdown op mijn hyves zodat ik het niet vergeet
hahahaha jij bent gewoon uit op een rel, jij kleine zusje van scanman jijquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ow ok, dan kan ik R&P ook wel weer uit mijn favorieten halen. Dacht ff slim te zijn, die er vast in te zetten.
altijd fijn, vrouwen die op me lettenquote:
Dat heet meeleven!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
altijd fijn, vrouwen die op me lettenmaar lief heur!
Nu ga je te ver he?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
hahahaha jij bent gewoon uit op een rel, jij kleine zusje van scanman jij
liefquote:
wie de bank heeft trekke hem aanquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nu ga je te ver he?
Ik mag dan ook wel een hele foute bank hebben, maar een vergelijking of me aanspreken als Scanman, gaat toch een tikkie te ver.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |