"Verboden voor Paul"quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:18 schreef BrandX het volgende:
[..]ik had heul die TT nog niet gelezen
Hij is briljant Eerwaardequote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:40 schreef Paul het volgende:
Wie heeft de kerstboom nog staan?
Wat is hier bagger aan
Dat kon ik niet uit je vraag halen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:42 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik vraag dit niet aan jou maar aan de mods
Daar is FB voor jaquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:43 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat kon ik niet uit je vraag halen.
Die jongen kan echt niet normaal reagerenquote:
Thxquote:
eens, mods doe een keer wat die kerel heeft al zo veel waarschuwingen gehad, elke keer als hij komt verpest hij de hele sfeer in de topic (geen reet te doen op je werk ).quote:Op maandag 12 januari 2009 14:59 schreef Sgele het volgende:
Voor ik zometeen heel erg uit m'n slof schiet in het topic en zelf een ban aan m'n broek krijg
[..]
Die jongen kan echt niet normaal reageren
quote:
dank uquote:Op maandag 12 januari 2009 15:50 schreef Klonk het volgende:
hint: hou het Ban med topic maar in de gaten
ok komt goedquote:Op maandag 12 januari 2009 15:54 schreef Klonk het volgende:
mocht ie weer kloten bij terugkomst van zijn vakantie svp gelijk melden
thnxquote:Op maandag 12 januari 2009 15:50 schreef Klonk het volgende:
hint: hou het Ban med topic maar in de gaten
quote:Op maandag 12 januari 2009 17:06 schreef Ynske het volgende:
Heel slim dat [SC]De Sneeuwwitte Lounge #892 gesloten word...
maareh pas dan wel de tt van de later geopende en verkeerd genoemde [SC] Lounge #891 aan
hey, dat was ik niet hequote:
t nummertjequote:
Donequote:Op maandag 12 januari 2009 17:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
hey, dat was ik niet heW
dat was Qu63 en hij wilde de laatste sluiten en de eerste open laten
althans dat zei hij tegen mij
[..]
t nummertjenaar 892
IN eerste instantie krijg iemand een ban alleen op die subsite waar hij iets banwaardigs heeft gedaan.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:32 schreef Sgele het volgende:
Goedemorgen Menschen van het moderator leven![]()
Zo maar een vraagje hoor, maar hoe kan iemand die een Ban aan z'n broek heeft, wel op Fobo's reageren?
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:40 schreef dagdag het volgende:
waar kan ik de uitslagen van awards vinden
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:39 schreef BrandX het volgende:
De userawards komen ujiterlijk vanavond! Er moeten nog een paar stemmen definitief geteld worden. Excuses voor de vertraging jongesn
Ah, weer wat geleerdquote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
IN eerste instantie krijg iemand een ban alleen op die subsite waar hij iets banwaardigs heeft gedaan.
Dus een ban is niet direct een overall-FOK!ban.
[GC Feedback] Verboden toegang voor Paulquote:
Ze zetten wel eens vaker wat neer joh die gekke modjesquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
[GC Feedback] Verboden toegang voor Paul
Postquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:24 schreef Klonk het volgende:
geen flauw idee wat je bedoelt maar je hebt in ieder geval weer een post geplaatst...
waarom moet de GC FB dichtquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:20 schreef djayzz het volgende:
Ik weet niet of het nog zin heeft om te melden dat deze dicht mogen.
Zoektocht naar een oud nieuwsbericht
De Volkskrant online lezen, gratis?
[GC Feedback] Verboden toegang voor Paul
maar ik doe het toch
Ok, weet ik dat.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:32 schreef Klonk het volgende:
maar om op je vraag terug te komen, beide topics zijn al zo oud en zo diep weggezakt in de digitale vergetelheid dat een slotje weinig zin meer heeft
Ok, weet ik dat ook weer. bedanktquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:35 schreef BrandX het volgende:
Buiten dat, we doen topics nooit op slot als het niet nodig is, en slotjes op verzoek van TS doen we al helemaal niet aan
Lees de FAQ/policy er maar op na
Niet per definitie neequote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:06 schreef Sgele het volgende:
Zonder landcode sms naar buitenland?
Wil me nergens mee bemoeien, maar als er in zo'n topic een oplossing is, en de TS bedankt er voor, gaat dat dan niet dicht?
Vroeg het me af
Kijk, weer wat geleerdquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet per definitie nee. Als het gewoon wegzakt en geen mod valt het op dan niet, wordt het onnodig gekickt ofzo dan sluiten we het nog wel eens. Of soms ook als we idd net gezien hebbben dat iemand "ok, mag dicht" post, dan sluiten we het wel eens.
het ligt er ook een beetje aan of het topic nog nut kan hebben later etc. Maar een slotje is dus niet verplicht.
ministrikvraag. Ik ga het even checkenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:09 schreef Jim_Button het volgende:
Airsoft guns zijn in Nederland niet toegestaan. Is een link naar waar je ze kan kopen wel toegestaan op dit forum?
DealExtreme ervaringentopic #33 Waar niet iedereen DX aanbidt
Ik ben nog steeds benieuwd naar een betrouwbaar verhaal.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:23 schreef The_Hives het volgende:
Niemand die het tegendeel bewezen heeft![]()
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:00 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Nee, wel weerleggen. De winkel heeft het eigendomsrecht op het snoepje, en zonder overeenkomst wordt dat eigendomsrecht niet overgedragen. Zo'n overeenkomst kan bijvoorbeeld heel eenvoudig tot stand komen door een briefje 'u mag hiervan snoepen', of zelfs door voorgesneden kaasjes met prikkertjes op een schaaltje te zetten zodat de klant kan afleiden dat het om te proeven is. Wederrechtelijk een goed van een ander wegnemen is diefstal.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:20 schreef Klonk het volgende:
en ik ben een softe zak, topic weer open ondanks dat ik het nu al weer mis zie gaan...
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:16 schreef Klonk het volgende:
en voor de rest, als je het verhaal van TS gelooft heb je het iq van een pak hagelslag...
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:47 schreef murp het volgende:
orry.......ik dacht dat 'ie in GC stond en dat er niemand was snel gratis geld? NU KAN HET!
mjah, ik had wel wat in elkaar geflanst, maar door van alles en nog wat is dat er bij ingeschoten.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:31 schreef kleinzusje het volgende:
Zijn er dit jaar geen Award icons ?
Aanbieding:
Maak ze graag ( op aanvraag) , voor wie wil![]()
ps. tip voor Tong: wel ff leren hoe je een webicon moet invoeren![]()
Jij ! ?quote:Op maandag 19 januari 2009 13:38 schreef BrandX het volgende:
[..]
Maar open met alle plezier een topic hiervoor!
BX is daar keigoed in, zie je mij UI die heeft BX gemaakt, ik had er eerst eentje die heel erg stotterde met die vlammetjes en die heeft BX mooi gemaaktquote:
en ja, ik maakte voorheen heel vaak icoontjes, maar heb daar helaas geen tijd meer voor.quote:maar ga gerust je gang en open hier een topic over!
quote:Op maandag 19 januari 2009 14:27 schreef Klonk het volgende:
[..]
BX is daar keigoed in, zie je mij UI die heeft BX gemaakt, ik had er eerst eentje die heel erg stotterde met die vlammetjes en die heeft BX mooi gemaakt
Tja, soms is het lastig. Sorryquote:
Had ik het toch goed begrepenquote:Op maandag 19 januari 2009 14:30 schreef BrandX het volgende:
Ik bedoelde dus eigenlijk:
[..]
en ja, ik maakte voorheen heel vaak icoontjes, maar heb daar helaas geen tijd meer voor.vorig jaar kwamen er heel veel kerst en oud/nieuw UI's van mijn hand
Dit jaar maar een paar. Ik heb die van mij ook zelf gemaakt
Papi.Culo z'n kloon denk ikquote:Op maandag 19 januari 2009 15:19 schreef Ladylike het volgende:
Kan die Dueno (of hoe heet die irri gozer) uit GRTDOJW even een ban krijgen ofzo?
nog een reden voor een banquote:
thanxquote:Op maandag 19 januari 2009 15:37 schreef Klonk het volgende:
we zijn er mee bezig, helaas hebben modjes geen knopjes waarmee iemand kan stopppen met posten, bal ligt nu ff bij de FA´s achter de schermen...
Ik kon het niet vinden met de search en het topic leek me geen bagger, maar bedankt voor je antwoord.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:12 schreef Klonk het volgende:
die vraag is al zo vaak gesteld, doe maar eens zoeken, mocht je het niet kunnen vinden het is de houdbaarheidstijd na opening, opgelost...
en ook niet van zijn vorigequote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:27 schreef Sgele het volgende:
Die Dueno, of hoe hij ook mag heten, lijkt niet veel van z'n ban geleerd te hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:19 schreef Orealo het volgende:
Kan wel.
http://www.anwb.nl/zoek_adres_bij_kenteken.html
Dat magquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:35 schreef kleinzusje het volgende:
Vraag hier je FOK! Award 2008 Icon aan!
Mag dit veranderd worden in: Vraag hier je FOK! Award 2008 Icon aan !
Thx !
puin is geruimdquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:47 schreef jorienvdherik het volgende:
Lach hier van Basten uit
met ziektes schreeuwen
Nee, je krijgt mijn kaart voor Zondag nietquote:
Al zou je me geld toegeven op het momentquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:24 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nee, je krijgt mijn kaart voor Zondag niet
nee hoor, geen enkel probleem! Je hebt groot gelijk daar, jij/jullie doen het voor jullie lol, en het is alleen maar service naar de andere users. En idd, zo eentje als dagoduck die elke week een ander wil heeft gewoon ff flinke pech danquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:22 schreef kleinzusje het volgende:
Hey moddies![]()
Heb effe wat feedback gegeven in: [Centraal] Icons, smiley's en headers klaar terwijl u wacht! #70
Dat om het plezier te behouden in m'n " passionele ava gebeuren"
To much ?
Dacht zet het toch maar effe neer, voel me bijna schuldig dat ik niet iedereen kan helpen
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:55 schreef BrandX het volgende:
[..]
nee hoor, geen enkel probleem! Je hebt groot gelijk daar, jij/jullie doen het voor jullie lol, en het is alleen maar service naar de andere users. En idd, zo eentje als dagoduck die elke week een ander wil heeft gewoon ff flinke pech dan
als je er nou de volgende keer ook nog even een linkje bij doet hierquote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:52 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Lieve lieve modjes
IK -Madskillz28TH heb weer eens gefaald met de TT van GRTDOJW
677 moet 678 zijn
het spijt mij heeeel erg en hoop dat jullie dit aan kunnen passen
Nogmaals, sworry
[GRTDOJW #678] Waar TT's een beetje falen :')quote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:56 schreef BrandX het volgende:
[..]
als je er nou de volgende keer ook nog even een linkje bij doet hier![]()
nu eig weer ik faalde met het vorige topic nr en nu moet het 683 zijn dus als iemand wil helpen graagquote:
Ik wist niet eens dat de vorige verkeerd wasquote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
Moeten jullie maar opletten met je TT's.. er zijn mensen die moeten werken en niet alles bij kunnen houden![]()
Omdat het topic ook nergens over gaat.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:17 schreef -ChampagneSupernova- het volgende:
HeatWave waarom treedt je eigenlijk niet corrigerend op ten opzichten van doe figureren die een gif posten of opmerkingen maken die vanaf totaal niets te maken hebben met het topic?
eh.... tegen wie heb je het?quote:Op maandag 9 maart 2009 16:23 schreef appelsjap het volgende:
Ik vind dat je een beetje te overdreven en aggresief reageert. Zijn er een hele boel mensen het niet met je eens, wat doe jij, sluit meteen het topic en haalt alle reacties weg. Mja, wat doe je eraan hea.
Lezen is ook eenvak he? OPRUIMslotje was redelijk duidelijk.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:23 schreef appelsjap het volgende:
Ik vind dat je een beetje te overdreven en aggresief reageert. Zijn er een hele boel mensen het niet met je eens, wat doe jij, sluit meteen het topic en haalt alle reacties weg. Mja, wat doe je eraan hea.
Dat over lenzen kwam na aanleiding van een post over DX. Dat daar een discussie over ontstaat is vrij normaal, ik weet niet of je wel een buiten het huis komt, maar over dingen discussieren is heel normaal. Verder hebben we max. 1 pagina vol gepraat en het was bijna afgelopen. Wat gedoog zou ook best kunnen, niet alles hoeft toch 100% ontopic te zijn? Softdrugs mag ook niet, maar toch wordt het gedaan. En dan reageer je ook zo agressief en geirriteerd, dat maakt het er ook niet beter op. Als je nou eens gewoon heel vriendelijk zei of we nu OT verder wilde gaan is iets, maar jouw werkwijze vind ik een beetje ongepast en totaal niet vriendelijk.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lezen is ook eenvak he? OPRUIMslotje was redelijk duidelijk.
En het topic is gehalveerd nadat ik alle offtopic slowchat heb verwijderd, en als je dat deel maar raar vindt heb ik niet het idee dat je vaker op FOK! bent geweest, het is redelijk normaal om ONtopic te blijven.
Het is geen slowchattopic, klaar. Het gaat over Dx en het staat een ieder vrij om een lenzentopic te openen, maar goh, zou het al bestaan misschien.
Kritiek is prima, maar ik heb als EERSTE even gevraagd of jullie een slowchat topic willen opzoeken om over lenzen te praten, dat werd als gezeik afgedaan, ja daarmee verspeel je nogal wat krediet he?quote:Als je nou eens gewoon heel vriendelijk zei of we nu OT verder wilde gaan is iets, maar jouw werkwijze vind ik een beetje ongepast en totaal niet vriendelijk
Het was een pagina, ik ga werken fijne avond.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:37 schreef HeatWave het volgende:
Jij bent net terug van een ban, dus je bent overduidelijk niet ingewijd in het topic.
De reeks is al tijden onderwerp van heel veel gedoe, offtopic slowchat, gekibbel onderling en dit was WEER een voorbeeld van hoe het niet moet. gedogen heet niet voor niets zo, tot de overlast te groot wordt. Dit was als incident geen ramp misschien, maar het was niet het eerste incident.
[..]
Kritiek is prima, maar ik heb als EERSTE even gevraagd of jullie een slowchat topic willen opzoeken om over lenzen te praten, dat werd als gezeik afgedaan, ja daarmee verspeel je nogal wat krediet he?
Het is het dealextremetopic, en af en toe een offtopicje mag, maar geen halve topics. En als je dan een vriendelijke aanwijzing krijgt, ga dan vooral schelden, daar kom je ver mee.
Ja, bij JOUW instellingen misschienquote:Op maandag 9 maart 2009 16:40 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Het was een pagina, ik ga werken fijne avond.
Heb ten eerste niet op je gescholden, 'zeiken' zie ik niet als scheldwoord. Speciaal voor jou:quote:Op maandag 9 maart 2009 16:37 schreef HeatWave het volgende:
Jij bent net terug van een ban, dus je bent overduidelijk niet ingewijd in het topic.
De reeks is al tijden onderwerp van heel veel gedoe, offtopic slowchat, gekibbel onderling en dit was WEER een voorbeeld van hoe het niet moet. gedogen heet niet voor niets zo, tot de overlast te groot wordt. Dit was als incident geen ramp misschien, maar het was niet het eerste incident.
[..]
Kritiek is prima, maar ik heb als EERSTE even gevraagd of jullie een slowchat topic willen opzoeken om over lenzen te praten, dat werd als gezeik afgedaan, ja daarmee verspeel je nogal wat krediet he?
Het is het dealextremetopic, en af en toe een offtopicje mag, maar geen halve topics. En als je dan een vriendelijke aanwijzing krijgt, ga dan vooral schelden, daar kom je ver mee.
Danny belde, of je minder een aandachtshoer wil zijn en verder wil gaan met topics verplaatsen.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:36 schreef Klonk het volgende:
WTF je komt hier klagen over iets wat jij onterecht vind, dan krijg je uitleg en die uitleg staat je niet aan en dan wil je niet verder praten
De kleuterschool belde net, of je snel weer terugkomt...
Dat laatste zou ik echt even lekker achterwege laten, dat is namelijk WEL schelden.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:48 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Heb ten eerste niet op je gescholden, 'zeiken' zie ik niet als scheldwoord. Speciaal voor jou:
zei·ken zeikte of zeek, h gezeikt of gezeken (inform) 1 wateren, urineren 2 zeuren
Ten tweede zal het wel zo zijn geweest de laatste maanden, ben idd net terug van een ban van 2 maanden. Toch vind ik dat je een beetje overdreven reageert op een offtopic waar bijna alle actieve mensen op dat moment over hebben gepraat. Niemand had er echt last van, en derhalve vond ik het ook geen overlast.
[..]
Danny belde, of je minder een aandachtshoer wil zijn en verder wil gaan met topics verplaatsen.
je doet het er maar meequote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:10 schreef Copycat het volgende:
Waar is mijn merge???
Ik heb toch geen fantasie, BrandX!
Irritante troll, opent keer op keer weer hetzelfde type topic om daarna alles wat niet in zijn straatje past te kunnen bashen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:38 schreef Crane het volgende:
'Rampvolk'Nee vriend, dat zijn normale mensen. Mensen met vrienden, mensen die uitgaan, sporten met vrienden op vakantie gaan en een leven hebben. Dance is niet alleen populair bij pillenslikkers op Partyflock, integendeel: die gaan eerder voor hardcore en vinden de meeste andere stijlen maar commerciele meuk.
Jij bent degene die afwijkt, dus doe niet alsof jij superieur bent aan anderen. Zeker lekker eenzaam Pink Floyed of hoe die herrie ook heet luisteren op je zolderkamertje?
gekeken naar de rest van de lijn waarin je postte was die ten eerste al misplaatst en met een doel voor ogen waar het topic niet over gaat.quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:19 schreef Slappy het volgende:
Waarom wordt mijn post over dieren verwijderd
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:40 schreef Paul het volgende:
Wie heeft de kerstboom nog staan?
Wat is hier bagger aan
Wie precies?quote:Op maandag 23 maart 2009 17:04 schreef Qwea het volgende:
Zeg hier wat je allemaal moet/gaat doen deeltje 9hij is er weer hoor....
Ik wilde mensen met hun onwetendheid confonteren. Als ik meteen had gezegd waarom ik gelijk heb, had het topic volledig zijn doel gemist.quote:Op maandag 23 maart 2009 17:32 schreef Klonk het volgende:
neuh, als je gelijk had je dat in de OP moeten zetten, of nog beter geen topic over openen
nu ookquote:Op maandag 23 maart 2009 17:33 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ik wilde mensen met hun onwetendheid confonteren. Als ik meteen had gezegd waarom ik gelijk heb, had het topic volledig zijn doel gemist.
general chat is er inderdaad om met elkaar normaal te kunnen discusieren over dingen.quote:Op maandag 23 maart 2009 17:47 schreef Diederik_Duck het volgende:
![]()
Dit is G(eneral) C(hat). Maar klaarblijkelijk mag je niet discussieren over het aantal staten in de VS.
Een merkwaardige opvatting omtrent wat general chat betekent. Maar goed, ik zal me voortaan wel weer alleen vertonen in de serieuze fora, GC hoort daar duidelijk niet bij.
Je hebt niet zoveel vertrouwen in je mede modsquote:Op maandag 23 maart 2009 17:51 schreef BrandX het volgende:
oh en ik ben nu weg, dus je zal tot vanavond moeten wachten mocht je hier op willen reageren, voor een reactie
mits mijn medemods het klaren voor me natuurlijk, wie weet
Ik wilde inderdaad ene punt maken. Ik geloof dat dat voor zo'n beetje iedereen van toepassing is op dit forum. Je wist het zelf duidelijk ook niet, zoals ook voor alle andere moderators gold. Dat is natuurlijk confronterend, maar geen reden tot het misbruik maken van de gegeven bevoegdheden. Het was een normaal opgesteld topic, met een normale inhoud, en nog leerzaam bovendien. Kortom: geen enkele grondslag voor sluiting.quote:Op maandag 23 maart 2009 17:50 schreef BrandX het volgende:
[..]
general chat is er inderdaad om met elkaar normaal te kunnen discusieren over dingen.
General Chat is er niet voor om eens lekker usertje uit te lachen omdat jij zogenoemd alle wijsheid in deze in pacht zou hebben.
[EGO] hebben we helaas niet, maar je zou er prima tussen passen
Het stond in TRU, toen in GC en op verzoek nu weer in TRU.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:34 schreef teknomist het volgende:
Vraag over alcohol
Waarom staat dit topic in GC en niet in UVT? Het forum bedoeld voor drugs(verslaving), dus ook alcohol...
Toontje mag best ff iets minder ja. We zitten hier niet fulltime betaald om jullie topic in de gaten te houden.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:33 schreef Qwea het volgende:
Zeg hier wat je allemaal moet/gaat doen deeltje 9
Moet ik nou werkelijke elke x hier komen posten dat jullie hem uit dat topic moeten houden? En ja, het gaat om Beauregard. Misschien toch een idee om dat topic beter in de gaten te houden.
Toontje hoeft helemaal niet minder. Als jullie je werk goed doen, dan hoeven jullie er niet telkens op gewezen te worden. JOUW toontje mag best wat minder. Je mag best toegeven dat je dat topic in de gaten moet houden en eens wat aan die kerel moet doenquote:Op donderdag 2 april 2009 16:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Toontje mag best ff iets minder ja. We zitten hier niet fulltime betaald om jullie topic in de gaten te houden.
Dat je er niet voor betaald krijgt wil niet zeggen dat het geen werk is. Ik ga ook helemaal niet met jou in discussie. Feit is dat jullie dat topic beter in de gaten moeten houden.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:42 schreef HeatWave het volgende:
"werk".
KOm maar even terug als je je realismepilletjes hebt gevonden ok?.
het enige wat wij moeten is ademhalenquote:Op donderdag 2 april 2009 16:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat je er niet voor betaald krijgt wil niet zeggen dat het geen werk is. Ik ga ook helemaal niet met jou in discussie. Feit is dat jullie dat topic beter in de gaten moeten houden.
Punt, uit, klaar.
Toei.
we doen simpelweg niet aan opsomtopics, want ja we verwachten discussiequote:Op zondag 5 april 2009 18:48 schreef poepa het volgende:
BF-ers: Bekende Fokkers
Waarom dicht?
Wat is er mis met een opsomtopic? Verwacht je hier een discussie in dit subforum?
Kzie niets, heb jij het gekilled?quote:
..snap ik ook wel hoor, maar soms is een klein beetje initiatief een drijfveer om iets succesvoller te maken.quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:22 schreef DennisMoore het volgende:
*grin*
't Was helemaal niet m'n bedoeling om een reeks te beginnen ofzo, en of het een succesvolle reeks zou worden moeten we ook nog maar afwachten. Mijn idee zou zijn om gewoon eerst 's te zien of het topic überhaupt langer dan 10 pagina's loopt.
Tot die tijd moeten we denk ik even weten of er nog iets speciaals op http://www.kiva.org/team/fok moet staan. Nu heb ik effe snel "A group of lenders from a social webforum called Fok!" bij de beschrijving getypt. Maar misschien moet het nog explicieter dat het niet officieel Fok is?
En voordat we een team-logo met "Fok" uploaden moeten we denk ik even toestemming hebben.
braafquote:Op maandag 11 mei 2009 10:42 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja... als ik in GC meer tips kan krijgen dan in LIF
maargoed, daarom vroeg ik 't ook eerst even
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |