Dit bedoel ik nou. Gast kom je deur eens uit.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:49 schreef GGMM het volgende:
Omdat dance over het algemaal niet populair is.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:50 schreef Crane het volgende:
[..]
Dit bedoel ik nou. Gast kom je deur eens uit.
ah dus het is je om deze reacties te doen... slotjequote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:50 schreef Crane het volgende:
[..]
Dit bedoel ik nou. Gast kom je deur eens uit.
Naja toch nog 55000 mensen op 2 grote dancefeesten (TE, MOH) aanwezig geweest die volledig uit waren verkocht dus daar ben ik niet niet echt mee eens.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:49 schreef GGMM het volgende:
Dat is met al zijn topics.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:52 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ah dus het is je om deze reacties te doen... slotje
Het is uitgaansmuziek ja, ik kan me niet voorstellen dat iemand dit soort muziek op z'n ipod oid zet.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:52 schreef Counterattack het volgende:
[..]
Naja toch nog 55000 mensen op 2 grote dancefeesten (TE, MOH) aanwezig geweest die volledig uit waren verkocht dus daar ben ik niet niet echt mee eens.
Nee, om die reacties is het mij niet te doen. Anders stond ie wel in KLBquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:52 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ah dus het is je om deze reacties te doen... slotje
UVT.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:45 schreef Crane het volgende:
Onder jongeren is dance (house, techno, trance, hardstyle etc.) verreweg de populairste muziekstroming, dat zie je overal terug. Op Fok is deze muziek echter totaal niet populair. Je hebt een paar trance-topics lopen in MUZ maar dat was het dan wel.
Hoe is dit te verklaren? Ligt de leeftijd hier toch meer in de 30 dan in de 20? Of heeft deze site banden met rock-sites/zenders?
Sensation (dit jaar) 100.000 (2 x 50.000)quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:52 schreef Counterattack het volgende:
[..]
Naja toch nog 55000 mensen op 2 grote dancefeesten (TE, MOH) aanwezig geweest die volledig uit waren verkocht dus daar ben ik niet niet echt mee eens.
Een topic dat ik vanmiddag geopend heb staat nog vrijwel bovenaan.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:00 schreef Homdeck het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/rde/list_forumfilter/30
kijk nog eens zou ik zeggen
Moet er elk uur een topic over geopend worden?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:01 schreef Crane het volgende:
[..]
Een topic dat ik vanmiddag geopend heb staat nog vrijwel bovenaan.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:01 schreef -skippybal- het volgende:
Omdat Dance zuigt.
Minimal, Electro en IDM
Over rock wordt ook wel elk uur een topic geopend in MUZ ofzo.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moet er elk uur een topic over geopend worden?
Dat is dan ook goede muziek.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:06 schreef Crane het volgende:
[..]
Over rock wordt ook wel elk uur een topic geopend in MUZ ofzo.
Ja, dus? Omdat er ook over rock elk uur een topic wordt geöpend, moet er dan automatisch elk uur een trance-topic worden geöpend? Dat is een reactie van een kind dat aandacht tekort komt.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:06 schreef Crane het volgende:
[..]
Over rock wordt ook wel elk uur een topic geopend in MUZ ofzo.
Nee, dat moet niet (nou ja, wel graagquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:16 schreef Relayer het volgende:
[..]
Ja, dus? Omdat er ook over rock elk uur een topic wordt geöpend, moet er dan automatisch elk uur een trance-topic worden geöpend? Dat is een reactie van een kind dat aandacht tekort komt.
Klopt, je hebt helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:20 schreef Rosbief het volgende:
Omdat hier alleen hoger opgeleiden users zitten die geen interesse hebben in dat soort misselijke kampgedreun.
Lowlands en Pinkpop worden in de media verslagen als heuse culturele evenementen terwijl er bij een dance-event alleen een berichtje staat over het aantal (drugs)arrestatiesquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:49 schreef GGMM het volgende:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:20 schreef Rosbief het volgende:
Omdat hier alleen hoger opgeleiden users zitten die geen interesse hebben in dat soort misselijke kampgedreun.
Beste reactie tot nu toe.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:20 schreef Rosbief het volgende:
Op Lowlands is anders ook veel dance aanwezig.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:25 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Lowlands en Pinkpop worden in de media verslagen als heuse culturele evenementen terwijl er bij een dance-event alleen een berichtje staat over het aantal (drugs)arrestaties
'Rampvolk'quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:34 schreef emokid het volgende:
Dat soort rampvolk komt op Partyflock en dergelijke.
Oh fuck, serieus, mijn eerste grove spellingsfout op fokquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:28 schreef Crane het volgende:
[..]![]()
![]()
En dan 'hoger opgeleide' nog fout spellen ook. Kneusje![]()
Mensen die geen Dance luisteren hebben/doen al die shit inderdaad niet!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:38 schreef Crane het volgende:
[..]
'Rampvolk'Nee vriend, dat zijn normale mensen. Mensen met vrienden, mensen die uitgaan, sporten met vrienden op vakantie gaan en een leven hebben.
Dat zeg ik niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:40 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Mensen die geen Dance luisteren hebben/doen al die shit inderdaad niet!
Waarom dan dat zinnetje onderaan die post?quote:
Over z'n zolderkamertje? Omdat types die op Fok "dance is voor paupers" roepen per definitie van die kneuzen zijn met een zeer afwijkend levendje, en dan in negatieve zin. Mensen die rock luisteren vind ik niet per definitie kneuzen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:41 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Waarom dan dat zinnetje onderaan die post?
Kerel! Jij generaliseert altijd als de pest in KLB mbt tot mensen die Rock of Matal luisterenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:44 schreef Crane het volgende:
[..]
Over z'n zolderkamertje? Omdat types die op Fok "dance is voor paupers" roepen per definitie van die kneuzen zijn met een zeer afwijkend levendje, en dan in negatieve zin. Mensen die rock luisteren vind ik niet per definitie kneuzen.
Beetje jammer dat je iemand die niet aan jouw smaak voldoet meteen een rol zou spelen. Wat te denken van die gast boven me die alle dance muziek voor paupers/PF-volk noemt? Waarom zou die wél slim zijn volgens jou?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:44 schreef Homdeck het volgende:
ik mag hopen dat TS een rol speelt op Fok!
Mwoah, meer als een soort tegenwicht.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:46 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Kerel! Jij generaliseert altijd als de pest in KLB mbt tot mensen die Rock of Matal luisteren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |