Dit bedoel ik nou. Gast kom je deur eens uit.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:49 schreef GGMM het volgende:
Omdat dance over het algemaal niet populair is.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:50 schreef Crane het volgende:
[..]
Dit bedoel ik nou. Gast kom je deur eens uit.
ah dus het is je om deze reacties te doen... slotjequote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:50 schreef Crane het volgende:
[..]
Dit bedoel ik nou. Gast kom je deur eens uit.
Naja toch nog 55000 mensen op 2 grote dancefeesten (TE, MOH) aanwezig geweest die volledig uit waren verkocht dus daar ben ik niet niet echt mee eens.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:49 schreef GGMM het volgende:
Omdat dance over het algemaal niet populair is.
Dat is met al zijn topics.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:52 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ah dus het is je om deze reacties te doen... slotje
Het is uitgaansmuziek ja, ik kan me niet voorstellen dat iemand dit soort muziek op z'n ipod oid zet.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:52 schreef Counterattack het volgende:
[..]
Naja toch nog 55000 mensen op 2 grote dancefeesten (TE, MOH) aanwezig geweest die volledig uit waren verkocht dus daar ben ik niet niet echt mee eens.
Nee, om die reacties is het mij niet te doen. Anders stond ie wel in KLBquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:52 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ah dus het is je om deze reacties te doen... slotje
UVT.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:45 schreef Crane het volgende:
Onder jongeren is dance (house, techno, trance, hardstyle etc.) verreweg de populairste muziekstroming, dat zie je overal terug. Op Fok is deze muziek echter totaal niet populair. Je hebt een paar trance-topics lopen in MUZ maar dat was het dan wel.
Hoe is dit te verklaren? Ligt de leeftijd hier toch meer in de 30 dan in de 20? Of heeft deze site banden met rock-sites/zenders?
Sensation (dit jaar) 100.000 (2 x 50.000)quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:52 schreef Counterattack het volgende:
[..]
Naja toch nog 55000 mensen op 2 grote dancefeesten (TE, MOH) aanwezig geweest die volledig uit waren verkocht dus daar ben ik niet niet echt mee eens.
Een topic dat ik vanmiddag geopend heb staat nog vrijwel bovenaan.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:00 schreef Homdeck het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/rde/list_forumfilter/30
kijk nog eens zou ik zeggen
Moet er elk uur een topic over geopend worden?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:01 schreef Crane het volgende:
[..]
Een topic dat ik vanmiddag geopend heb staat nog vrijwel bovenaan.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:01 schreef -skippybal- het volgende:
Omdat Dance zuigt.
Minimal, Electro en IDM
Over rock wordt ook wel elk uur een topic geopend in MUZ ofzo.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moet er elk uur een topic over geopend worden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |