abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65088457
Hi,
ik zit even met een vraagje, ik heb zojuist een SMS met enkele belangrijke gegevens verzonden naar een telefoonnummer, en vervolgens mijn sms geschiedenis gewist.
De gene die dit sms bericht moet ontvangen is op dit moment in het buitenland.
Nu checkte ik het nummer van het contact, en blijkt dat ik het sms bericht naar 06 **blala heb verzonden, in plaats van +316 ***blabla.
Heeft iemand er ervaring mee of dit smsbericht uberhaupt aankomt wanneer iemand in het buitenland verblijft?? Of moet het perse de landcode bevatten?

Een antwoord zou echt helemaal top zijn en me veel werk besparen!!

Thanksss

Groeten Jeroen
pi_65088541
Komt het dan niet aan als diegene weer in Nederland komt?

(of is dat zo'n broodje aap-verhaal...)
  donderdag 15 januari 2009 @ 22:01:26 #3
112737 Sgele
The Innovator of Violence
pi_65088570
Als hij in het buitenland zit, en jij stuurt gewoon naar 06xx komt dat gewoon aan.
Diegene die in het buitenland zit, moet ten aller tijde +31 of 0031 gebruiken als hij naar een nummer in NL sms't of belt.
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
pi_65088634
Is het verstuurd naar een nederlands 06-nummer? Dan moet het gewoon aankomen, ook als de ontvanger toevallig in het buitenland zit. Je kunt toch niet weten waar iemand zit als je een sms stuurt?
pi_65088771
Toppie, bedankt voor de zeeeeeeeeeer snelle reacties. Het is inderdaad gewoon verstuurd naar een nederlands telefoonnummer, dus ik ga er nu vanuit dat het aankomt. Was al bang dat ik alles weer opnieuw moest gaan opstellen!
  donderdag 15 januari 2009 @ 22:07:24 #6
112737 Sgele
The Innovator of Violence
pi_65088839
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 22:05 schreef GroeneKaktus het volgende:
Toppie, bedankt voor de zeeeeeeeeeer snelle reacties. Het is inderdaad gewoon verstuurd naar een nederlands telefoonnummer, dus ik ga er nu vanuit dat het aankomt. Was al bang dat ik alles weer opnieuw moest gaan opstellen!
Komt goed
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')