we doen simpelweg niet aan opsomtopics, want ja we verwachten discussiequote:Op zondag 5 april 2009 18:48 schreef poepa het volgende:
BF-ers: Bekende Fokkers
Waarom dicht?
Wat is er mis met een opsomtopic? Verwacht je hier een discussie in dit subforum?

Kzie niets, heb jij het gekilled?quote:

..snap ik ook wel hoor, maar soms is een klein beetje initiatief een drijfveer om iets succesvoller te maken.quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:22 schreef DennisMoore het volgende:
*grin*
't Was helemaal niet m'n bedoeling om een reeks te beginnen ofzo, en of het een succesvolle reeks zou worden moeten we ook nog maar afwachten. Mijn idee zou zijn om gewoon eerst 's te zien of het topic überhaupt langer dan 10 pagina's loopt.
Tot die tijd moeten we denk ik even weten of er nog iets speciaals op http://www.kiva.org/team/fok moet staan. Nu heb ik effe snel "A group of lenders from a social webforum called Fok!" bij de beschrijving getypt. Maar misschien moet het nog explicieter dat het niet officieel Fok is?
En voordat we een team-logo met "Fok" uploaden moeten we denk ik even toestemming hebben.

braafquote:Op maandag 11 mei 2009 10:42 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja... als ik in GC meer tips kan krijgen dan in LIF
maargoed, daarom vroeg ik 't ook eerst even
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |