BX is daar keigoed in, zie je mij UI die heeft BX gemaakt, ik had er eerst eentje die heel erg stotterde met die vlammetjes en die heeft BX mooi gemaaktquote:
en ja, ik maakte voorheen heel vaak icoontjes, maar heb daar helaas geen tijd meer voor.quote:maar ga gerust je gang en open hier een topic over!
quote:Op maandag 19 januari 2009 14:27 schreef Klonk het volgende:
[..]
BX is daar keigoed in, zie je mij UI die heeft BX gemaakt, ik had er eerst eentje die heel erg stotterde met die vlammetjes en die heeft BX mooi gemaakt
Tja, soms is het lastig. Sorryquote:
Had ik het toch goed begrepenquote:Op maandag 19 januari 2009 14:30 schreef BrandX het volgende:
Ik bedoelde dus eigenlijk:
[..]
en ja, ik maakte voorheen heel vaak icoontjes, maar heb daar helaas geen tijd meer voor.vorig jaar kwamen er heel veel kerst en oud/nieuw UI's van mijn hand
Dit jaar maar een paar. Ik heb die van mij ook zelf gemaakt
Papi.Culo z'n kloon denk ikquote:Op maandag 19 januari 2009 15:19 schreef Ladylike het volgende:
Kan die Dueno (of hoe heet die irri gozer) uit GRTDOJW even een ban krijgen ofzo?
nog een reden voor een banquote:
thanxquote:Op maandag 19 januari 2009 15:37 schreef Klonk het volgende:
we zijn er mee bezig, helaas hebben modjes geen knopjes waarmee iemand kan stopppen met posten, bal ligt nu ff bij de FA´s achter de schermen...
Ik kon het niet vinden met de search en het topic leek me geen bagger, maar bedankt voor je antwoord.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:12 schreef Klonk het volgende:
die vraag is al zo vaak gesteld, doe maar eens zoeken, mocht je het niet kunnen vinden het is de houdbaarheidstijd na opening, opgelost...
en ook niet van zijn vorigequote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:27 schreef Sgele het volgende:
Die Dueno, of hoe hij ook mag heten, lijkt niet veel van z'n ban geleerd te hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |