en ook niet van zijn vorigequote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:27 schreef Sgele het volgende:
Die Dueno, of hoe hij ook mag heten, lijkt niet veel van z'n ban geleerd te hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:19 schreef Orealo het volgende:
Kan wel.
http://www.anwb.nl/zoek_adres_bij_kenteken.html
Dat magquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:35 schreef kleinzusje het volgende:
Vraag hier je FOK! Award 2008 Icon aan!
Mag dit veranderd worden in: Vraag hier je FOK! Award 2008 Icon aan !
Thx !
puin is geruimdquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:47 schreef jorienvdherik het volgende:
Lach hier van Basten uit
met ziektes schreeuwen
Nee, je krijgt mijn kaart voor Zondag nietquote:
Al zou je me geld toegeven op het momentquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:24 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nee, je krijgt mijn kaart voor Zondag niet
nee hoor, geen enkel probleem! Je hebt groot gelijk daar, jij/jullie doen het voor jullie lol, en het is alleen maar service naar de andere users. En idd, zo eentje als dagoduck die elke week een ander wil heeft gewoon ff flinke pech danquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:22 schreef kleinzusje het volgende:
Hey moddies![]()
Heb effe wat feedback gegeven in: [Centraal] Icons, smiley's en headers klaar terwijl u wacht! #70
Dat om het plezier te behouden in m'n " passionele ava gebeuren"
To much ?
Dacht zet het toch maar effe neer, voel me bijna schuldig dat ik niet iedereen kan helpen
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:55 schreef BrandX het volgende:
[..]
nee hoor, geen enkel probleem! Je hebt groot gelijk daar, jij/jullie doen het voor jullie lol, en het is alleen maar service naar de andere users. En idd, zo eentje als dagoduck die elke week een ander wil heeft gewoon ff flinke pech dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |