nee hoor, geen enkel probleem! Je hebt groot gelijk daar, jij/jullie doen het voor jullie lol, en het is alleen maar service naar de andere users. En idd, zo eentje als dagoduck die elke week een ander wil heeft gewoon ff flinke pech danquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:22 schreef kleinzusje het volgende:
Hey moddies![]()
Heb effe wat feedback gegeven in: [Centraal] Icons, smiley's en headers klaar terwijl u wacht! #70
Dat om het plezier te behouden in m'n " passionele ava gebeuren"
To much ?
Dacht zet het toch maar effe neer, voel me bijna schuldig dat ik niet iedereen kan helpen
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:55 schreef BrandX het volgende:
[..]
nee hoor, geen enkel probleem! Je hebt groot gelijk daar, jij/jullie doen het voor jullie lol, en het is alleen maar service naar de andere users. En idd, zo eentje als dagoduck die elke week een ander wil heeft gewoon ff flinke pech dan
als je er nou de volgende keer ook nog even een linkje bij doet hierquote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:52 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Lieve lieve modjes
IK -Madskillz28TH heb weer eens gefaald met de TT van GRTDOJW
677 moet 678 zijn
het spijt mij heeeel erg en hoop dat jullie dit aan kunnen passen
Nogmaals, sworry
[GRTDOJW #678] Waar TT's een beetje falen :')quote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:56 schreef BrandX het volgende:
[..]
als je er nou de volgende keer ook nog even een linkje bij doet hier![]()
nu eig weer ik faalde met het vorige topic nr en nu moet het 683 zijn dus als iemand wil helpen graagquote:
Ik wist niet eens dat de vorige verkeerd wasquote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
Moeten jullie maar opletten met je TT's.. er zijn mensen die moeten werken en niet alles bij kunnen houden![]()
Omdat het topic ook nergens over gaat.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:17 schreef -ChampagneSupernova- het volgende:
HeatWave waarom treedt je eigenlijk niet corrigerend op ten opzichten van doe figureren die een gif posten of opmerkingen maken die vanaf totaal niets te maken hebben met het topic?
eh.... tegen wie heb je het?quote:Op maandag 9 maart 2009 16:23 schreef appelsjap het volgende:
Ik vind dat je een beetje te overdreven en aggresief reageert. Zijn er een hele boel mensen het niet met je eens, wat doe jij, sluit meteen het topic en haalt alle reacties weg. Mja, wat doe je eraan hea.
Lezen is ook eenvak he? OPRUIMslotje was redelijk duidelijk.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:23 schreef appelsjap het volgende:
Ik vind dat je een beetje te overdreven en aggresief reageert. Zijn er een hele boel mensen het niet met je eens, wat doe jij, sluit meteen het topic en haalt alle reacties weg. Mja, wat doe je eraan hea.
Dat over lenzen kwam na aanleiding van een post over DX. Dat daar een discussie over ontstaat is vrij normaal, ik weet niet of je wel een buiten het huis komt, maar over dingen discussieren is heel normaal. Verder hebben we max. 1 pagina vol gepraat en het was bijna afgelopen. Wat gedoog zou ook best kunnen, niet alles hoeft toch 100% ontopic te zijn? Softdrugs mag ook niet, maar toch wordt het gedaan. En dan reageer je ook zo agressief en geirriteerd, dat maakt het er ook niet beter op. Als je nou eens gewoon heel vriendelijk zei of we nu OT verder wilde gaan is iets, maar jouw werkwijze vind ik een beetje ongepast en totaal niet vriendelijk.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lezen is ook eenvak he? OPRUIMslotje was redelijk duidelijk.
En het topic is gehalveerd nadat ik alle offtopic slowchat heb verwijderd, en als je dat deel maar raar vindt heb ik niet het idee dat je vaker op FOK! bent geweest, het is redelijk normaal om ONtopic te blijven.
Het is geen slowchattopic, klaar. Het gaat over Dx en het staat een ieder vrij om een lenzentopic te openen, maar goh, zou het al bestaan misschien.
Kritiek is prima, maar ik heb als EERSTE even gevraagd of jullie een slowchat topic willen opzoeken om over lenzen te praten, dat werd als gezeik afgedaan, ja daarmee verspeel je nogal wat krediet he?quote:Als je nou eens gewoon heel vriendelijk zei of we nu OT verder wilde gaan is iets, maar jouw werkwijze vind ik een beetje ongepast en totaal niet vriendelijk
Het was een pagina, ik ga werken fijne avond.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:37 schreef HeatWave het volgende:
Jij bent net terug van een ban, dus je bent overduidelijk niet ingewijd in het topic.
De reeks is al tijden onderwerp van heel veel gedoe, offtopic slowchat, gekibbel onderling en dit was WEER een voorbeeld van hoe het niet moet. gedogen heet niet voor niets zo, tot de overlast te groot wordt. Dit was als incident geen ramp misschien, maar het was niet het eerste incident.
[..]
Kritiek is prima, maar ik heb als EERSTE even gevraagd of jullie een slowchat topic willen opzoeken om over lenzen te praten, dat werd als gezeik afgedaan, ja daarmee verspeel je nogal wat krediet he?
Het is het dealextremetopic, en af en toe een offtopicje mag, maar geen halve topics. En als je dan een vriendelijke aanwijzing krijgt, ga dan vooral schelden, daar kom je ver mee.
Ja, bij JOUW instellingen misschienquote:Op maandag 9 maart 2009 16:40 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Het was een pagina, ik ga werken fijne avond.
Heb ten eerste niet op je gescholden, 'zeiken' zie ik niet als scheldwoord. Speciaal voor jou:quote:Op maandag 9 maart 2009 16:37 schreef HeatWave het volgende:
Jij bent net terug van een ban, dus je bent overduidelijk niet ingewijd in het topic.
De reeks is al tijden onderwerp van heel veel gedoe, offtopic slowchat, gekibbel onderling en dit was WEER een voorbeeld van hoe het niet moet. gedogen heet niet voor niets zo, tot de overlast te groot wordt. Dit was als incident geen ramp misschien, maar het was niet het eerste incident.
[..]
Kritiek is prima, maar ik heb als EERSTE even gevraagd of jullie een slowchat topic willen opzoeken om over lenzen te praten, dat werd als gezeik afgedaan, ja daarmee verspeel je nogal wat krediet he?
Het is het dealextremetopic, en af en toe een offtopicje mag, maar geen halve topics. En als je dan een vriendelijke aanwijzing krijgt, ga dan vooral schelden, daar kom je ver mee.
Danny belde, of je minder een aandachtshoer wil zijn en verder wil gaan met topics verplaatsen.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:36 schreef Klonk het volgende:
WTF je komt hier klagen over iets wat jij onterecht vind, dan krijg je uitleg en die uitleg staat je niet aan en dan wil je niet verder praten
De kleuterschool belde net, of je snel weer terugkomt...
Dat laatste zou ik echt even lekker achterwege laten, dat is namelijk WEL schelden.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:48 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Heb ten eerste niet op je gescholden, 'zeiken' zie ik niet als scheldwoord. Speciaal voor jou:
zei·ken zeikte of zeek, h gezeikt of gezeken (inform) 1 wateren, urineren 2 zeuren
Ten tweede zal het wel zo zijn geweest de laatste maanden, ben idd net terug van een ban van 2 maanden. Toch vind ik dat je een beetje overdreven reageert op een offtopic waar bijna alle actieve mensen op dat moment over hebben gepraat. Niemand had er echt last van, en derhalve vond ik het ook geen overlast.
[..]
Danny belde, of je minder een aandachtshoer wil zijn en verder wil gaan met topics verplaatsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |