Jij bent er wel op een jonge leeftijd bij zeg...quote:Op maandag 12 januari 2009 14:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hmmm net alsof jij aan geheel onthouding doet sinds we onze gevoelens hebben uitgesproken...
Idee van de dag, mits lekkerquote:Op maandag 12 januari 2009 14:51 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
en daar moet jij ook aan mee doen
ja dat heeft debs al gedaanquote:Op maandag 12 januari 2009 14:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Was het trouwens niet zo dat de eerste vrouw moet toestemmen?
[..]
Ik dacht dat jij niet meelas
quote:Op maandag 12 januari 2009 14:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nee hoor... wees maar niet bang... LL en ik zijn allebei keurig getrouwd, dus maak je geen zorgen... maaruh runx is nog vrij
Lieverd, ik ben alleen niet getrouwdquote:Op maandag 12 januari 2009 14:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nee hoor... wees maar niet bang... LL en ik zijn allebei keurig getrouwd, dus maak je geen zorgen... maaruh runx is nog vrij
Ik lees ook niet mee.. ik postte er alleen wat omheen...quote:
nietus, ik heb altijd me schapen nogquote:Op maandag 12 januari 2009 14:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
vandaar dat jij je ring om je verkeerde hand hebt...quote:Op maandag 12 januari 2009 14:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Lieverd, ik ben alleen niet getrouwd
wel al 14 jaar met de zelfde vent
Dan is het goed, heb geen zin in ruziequote:
Nee dat was omdat ik katholiek wasquote:Op maandag 12 januari 2009 14:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
vandaar dat jij je ring om je verkeerde hand hebt...
moet toch even wat afwisseling na al die pussysquote:
bek hoaln en liggenquote:Op maandag 12 januari 2009 14:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Was het trouwens niet zo dat de eerste vrouw moet toestemmen?
[..]
Ik dacht dat jij niet meelas
Hoeveel weken was je vrouw ook alweer zwanger trouwens?quote:Op maandag 12 januari 2009 14:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik lees ook niet mee.. ik postte er alleen wat omheen...
ach ja... vanuit mijn achtergrond en overtuiging is het heel logisch dat ik getrouwd ben... hou er niet van om tot mn 30ste thuis te wonen en pas na een relatie van 12 jaar te trouwen...quote:Op maandag 12 januari 2009 14:52 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Jij bent er wel op een jonge leeftijd bij zeg...
Ik moet er niet aan denken voor mijn 30e...
(alhoewel ik van de seks wel vollop geniet)
eerst was het slikken en nu weer liggen...quote:
ohja jij was... katholiekquote:Op maandag 12 januari 2009 14:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee dat was omdat ik katholiek was
quote:Op maandag 12 januari 2009 14:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ach ja... vanuit mijn achtergrond en overtuiging is het heel logisch dat ik getrouwd ben... hou er niet van om tot mn 30ste thuis te wonen en pas na een relatie van 12 jaar te trouwen...
even een kleine illustratie ter verduidelijkingquote:Op maandag 12 januari 2009 14:53 schreef Runx het volgende:
[..]
moet toch even wat afwisseling na al die pussys
35... zometeen naar verloskundige... dus ben zo ff weg ...quote:Op maandag 12 januari 2009 14:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hoeveel weken was je vrouw ook alweer zwanger trouwens?
Ik wil ook weer zwanger zijn
iig op de manier waarop ik zwanger was, niet met problemen![]()
Oeh bijna klaar dusquote:Op maandag 12 januari 2009 14:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
35... zometeen naar verloskundige... dus ben zo ff weg ...
quote:
Iedereen hierquote:
je kan eerder zeggen met wie niet ?quote:Op maandag 12 januari 2009 14:56 schreef Janine_90 het volgende:
met wie moet ik neuken dan ?
Whahahah die had je laatst ook al gepostquote:Op maandag 12 januari 2009 14:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
even een kleine illustratie ter verduidelijking
[ afbeelding ]
Geen idee, wie is er nog beschikbaar?quote:Op maandag 12 januari 2009 14:56 schreef Janine_90 het volgende:
met runx want die is homoquote:Op maandag 12 januari 2009 14:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je kan eerder zeggen met wie niet ?
moet... nou met niemand hoor...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
quote:Op maandag 12 januari 2009 14:55 schreef Papi.Chulo het volgende:
runx is gewoon te lelijk hahahahahaha![]()
![]()
nee jij bent lekker met je aidsgezwel aan je hoofdquote:Op maandag 12 januari 2009 14:55 schreef Papi.Chulo het volgende:
![]()
Gast, ga eens taaislijm kweken en probeer te slapen ofzo...quote:Op maandag 12 januari 2009 14:55 schreef Papi.Chulo het volgende:
![]()
ja gelukkig wel...quote:Op maandag 12 januari 2009 14:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oeh bijna klaar dus
Veel luisterplezier
quote:Op maandag 12 januari 2009 14:57 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Geen idee, wie is er nog beschikbaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
nee nee , ik blijf trouw aan me vrouwen en schapen, de kredietcrisis is hard aan gekomen, dus nu geen plaats voor uitbreidingquote:Op maandag 12 januari 2009 14:56 schreef Janine_90 het volgende:
ja stel je voorquote:Op maandag 12 januari 2009 14:57 schreef Janine_90 het volgende:
[..]
na alles wat ik over jou gelezen heb
quote:Op maandag 12 januari 2009 14:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gast, ga eens taaislijm kweken en probeer te slapen ofzo...
1 - 0 voor janine vs papiquote:Op maandag 12 januari 2009 14:57 schreef Janine_90 het volgende:
[..]
na alles wat ik over jou gelezen heb
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |