quote:Op maandag 12 januari 2009 17:06 schreef Ynske het volgende:
Heel slim dat [SC]De Sneeuwwitte Lounge #892 gesloten word...
maareh pas dan wel de tt van de later geopende en verkeerd genoemde [SC] Lounge #891 aan
hey, dat was ik niet hequote:
t nummertjequote:
Donequote:Op maandag 12 januari 2009 17:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
hey, dat was ik niet heW
dat was Qu63 en hij wilde de laatste sluiten en de eerste open laten
althans dat zei hij tegen mij
[..]
t nummertjenaar 892
IN eerste instantie krijg iemand een ban alleen op die subsite waar hij iets banwaardigs heeft gedaan.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:32 schreef Sgele het volgende:
Goedemorgen Menschen van het moderator leven![]()
Zo maar een vraagje hoor, maar hoe kan iemand die een Ban aan z'n broek heeft, wel op Fobo's reageren?
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:40 schreef dagdag het volgende:
waar kan ik de uitslagen van awards vinden
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:39 schreef BrandX het volgende:
De userawards komen ujiterlijk vanavond! Er moeten nog een paar stemmen definitief geteld worden. Excuses voor de vertraging jongesn
Ah, weer wat geleerdquote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
IN eerste instantie krijg iemand een ban alleen op die subsite waar hij iets banwaardigs heeft gedaan.
Dus een ban is niet direct een overall-FOK!ban.
[GC Feedback] Verboden toegang voor Paulquote:
Ze zetten wel eens vaker wat neer joh die gekke modjesquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
[GC Feedback] Verboden toegang voor Paul
Postquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:24 schreef Klonk het volgende:
geen flauw idee wat je bedoelt maar je hebt in ieder geval weer een post geplaatst...
waarom moet de GC FB dichtquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:20 schreef djayzz het volgende:
Ik weet niet of het nog zin heeft om te melden dat deze dicht mogen.
Zoektocht naar een oud nieuwsbericht
De Volkskrant online lezen, gratis?
[GC Feedback] Verboden toegang voor Paul
maar ik doe het toch
Ok, weet ik dat.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:32 schreef Klonk het volgende:
maar om op je vraag terug te komen, beide topics zijn al zo oud en zo diep weggezakt in de digitale vergetelheid dat een slotje weinig zin meer heeft
Ok, weet ik dat ook weer. bedanktquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:35 schreef BrandX het volgende:
Buiten dat, we doen topics nooit op slot als het niet nodig is, en slotjes op verzoek van TS doen we al helemaal niet aan
Lees de FAQ/policy er maar op na
Niet per definitie neequote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:06 schreef Sgele het volgende:
Zonder landcode sms naar buitenland?
Wil me nergens mee bemoeien, maar als er in zo'n topic een oplossing is, en de TS bedankt er voor, gaat dat dan niet dicht?
Vroeg het me af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |