je doet het er maar meequote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:10 schreef Copycat het volgende:
Waar is mijn merge???
Ik heb toch geen fantasie, BrandX!
Irritante troll, opent keer op keer weer hetzelfde type topic om daarna alles wat niet in zijn straatje past te kunnen bashen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:38 schreef Crane het volgende:
'Rampvolk'Nee vriend, dat zijn normale mensen. Mensen met vrienden, mensen die uitgaan, sporten met vrienden op vakantie gaan en een leven hebben. Dance is niet alleen populair bij pillenslikkers op Partyflock, integendeel: die gaan eerder voor hardcore en vinden de meeste andere stijlen maar commerciele meuk.
Jij bent degene die afwijkt, dus doe niet alsof jij superieur bent aan anderen. Zeker lekker eenzaam Pink Floyed of hoe die herrie ook heet luisteren op je zolderkamertje?
gekeken naar de rest van de lijn waarin je postte was die ten eerste al misplaatst en met een doel voor ogen waar het topic niet over gaat.quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:19 schreef Slappy het volgende:
Waarom wordt mijn post over dieren verwijderd
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:40 schreef Paul het volgende:
Wie heeft de kerstboom nog staan?
Wat is hier bagger aan
Wie precies?quote:Op maandag 23 maart 2009 17:04 schreef Qwea het volgende:
Zeg hier wat je allemaal moet/gaat doen deeltje 9hij is er weer hoor....
Ik wilde mensen met hun onwetendheid confonteren. Als ik meteen had gezegd waarom ik gelijk heb, had het topic volledig zijn doel gemist.quote:Op maandag 23 maart 2009 17:32 schreef Klonk het volgende:
neuh, als je gelijk had je dat in de OP moeten zetten, of nog beter geen topic over openen
nu ookquote:Op maandag 23 maart 2009 17:33 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ik wilde mensen met hun onwetendheid confonteren. Als ik meteen had gezegd waarom ik gelijk heb, had het topic volledig zijn doel gemist.
general chat is er inderdaad om met elkaar normaal te kunnen discusieren over dingen.quote:Op maandag 23 maart 2009 17:47 schreef Diederik_Duck het volgende:
![]()
Dit is G(eneral) C(hat). Maar klaarblijkelijk mag je niet discussieren over het aantal staten in de VS.
Een merkwaardige opvatting omtrent wat general chat betekent. Maar goed, ik zal me voortaan wel weer alleen vertonen in de serieuze fora, GC hoort daar duidelijk niet bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |