TS is homoquote:Op donderdag 2 april 2009 19:20 schreef Isegrim het volgende:
Als iemand deze dame kent... Geboortedatum 21-01-1988. Ze ziet er Zuid-Amerikaans o.i.d. uit.
Ik fietste een behoorlijk eindje achter haar en ze liet haar spullen vallen. Ze pakte ze op, maar toen ik langs die plek fietste, lag haar OV-kaart er nog. Op mijn geschreeuw reageerde ze niet en ze was te ver weg om haar in te halen...
Done en dat wist ik, dus ik wilde haar op een andere manier tracken.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:24 schreef NJlo het volgende:
Als je een OV-kaart naar de IB-groep stuurt, moet ze nog steeds geld betalen om eentje terug te krijgen, dus wil je helemaal lief zijn dan hyve je d'r even ofzo
En moet zij betalen om 'm terug te krijgen.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:24 schreef Loveless85 het volgende:
waarom de neuk open je hier een topic over? IPV gewoon 't ding op te sturen naar 't IBG, dan had je nog wat verdiend geloof ik
Je bent te goed voor deze wereld...quote:Op donderdag 2 april 2009 19:25 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Done en dat wist ik, dus ik wilde haar op een andere manier tracken.
Dus?quote:Op donderdag 2 april 2009 19:25 schreef Isegrim het volgende:
[..]
En moet zij betalen om 'm terug te krijgen.
Nou en? Je krijgt 12 euro vindersloon, dat is 6 bier!quote:Op donderdag 2 april 2009 19:25 schreef Isegrim het volgende:
[..]
En moet zij betalen om 'm terug te krijgen.
quote:Op donderdag 2 april 2009 19:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je bent te goed voor deze wereld...
Wellicht kan ze als dank je trakteren op een lekker krokketje van de Smullers
[..]
Je bent te goed voor deze wereld...
Wellicht kan ze als dank je trakteren op een lekker krokketje van de Smullers
Ik lust geen bier.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:27 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nou en? Je krijgt 12 euro vindersloon, dat is 6 bier!
[..]
Dus?
Let the bitch pay, zij verliest hem toch, en je hebt een hekel aan negers zeg je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |