"Verboden voor Paul"quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:18 schreef BrandX het volgende:
[..]ik had heul die TT nog niet gelezen
Hij is briljant Eerwaardequote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:40 schreef Paul het volgende:
Wie heeft de kerstboom nog staan?
Wat is hier bagger aan
Dat kon ik niet uit je vraag halen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:42 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik vraag dit niet aan jou maar aan de mods
Daar is FB voor jaquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:43 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat kon ik niet uit je vraag halen.
Die jongen kan echt niet normaal reagerenquote:
Thxquote:
eens, mods doe een keer wat die kerel heeft al zo veel waarschuwingen gehad, elke keer als hij komt verpest hij de hele sfeer in de topic (geen reet te doen op je werk ).quote:Op maandag 12 januari 2009 14:59 schreef Sgele het volgende:
Voor ik zometeen heel erg uit m'n slof schiet in het topic en zelf een ban aan m'n broek krijg
[..]
Die jongen kan echt niet normaal reageren
quote:
dank uquote:Op maandag 12 januari 2009 15:50 schreef Klonk het volgende:
hint: hou het Ban med topic maar in de gaten
ok komt goedquote:Op maandag 12 januari 2009 15:54 schreef Klonk het volgende:
mocht ie weer kloten bij terugkomst van zijn vakantie svp gelijk melden
thnxquote:Op maandag 12 januari 2009 15:50 schreef Klonk het volgende:
hint: hou het Ban med topic maar in de gaten
quote:Op maandag 12 januari 2009 17:06 schreef Ynske het volgende:
Heel slim dat [SC]De Sneeuwwitte Lounge #892 gesloten word...
maareh pas dan wel de tt van de later geopende en verkeerd genoemde [SC] Lounge #891 aan
hey, dat was ik niet hequote:
t nummertjequote:
Donequote:Op maandag 12 januari 2009 17:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
hey, dat was ik niet heW
dat was Qu63 en hij wilde de laatste sluiten en de eerste open laten
althans dat zei hij tegen mij
[..]
t nummertjenaar 892
IN eerste instantie krijg iemand een ban alleen op die subsite waar hij iets banwaardigs heeft gedaan.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:32 schreef Sgele het volgende:
Goedemorgen Menschen van het moderator leven![]()
Zo maar een vraagje hoor, maar hoe kan iemand die een Ban aan z'n broek heeft, wel op Fobo's reageren?
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:40 schreef dagdag het volgende:
waar kan ik de uitslagen van awards vinden
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:39 schreef BrandX het volgende:
De userawards komen ujiterlijk vanavond! Er moeten nog een paar stemmen definitief geteld worden. Excuses voor de vertraging jongesn
Ah, weer wat geleerdquote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
IN eerste instantie krijg iemand een ban alleen op die subsite waar hij iets banwaardigs heeft gedaan.
Dus een ban is niet direct een overall-FOK!ban.
[GC Feedback] Verboden toegang voor Paulquote:
Ze zetten wel eens vaker wat neer joh die gekke modjesquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
[GC Feedback] Verboden toegang voor Paul
Postquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:24 schreef Klonk het volgende:
geen flauw idee wat je bedoelt maar je hebt in ieder geval weer een post geplaatst...
waarom moet de GC FB dichtquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:20 schreef djayzz het volgende:
Ik weet niet of het nog zin heeft om te melden dat deze dicht mogen.
Zoektocht naar een oud nieuwsbericht
De Volkskrant online lezen, gratis?
[GC Feedback] Verboden toegang voor Paul
maar ik doe het toch
Ok, weet ik dat.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:32 schreef Klonk het volgende:
maar om op je vraag terug te komen, beide topics zijn al zo oud en zo diep weggezakt in de digitale vergetelheid dat een slotje weinig zin meer heeft
Ok, weet ik dat ook weer. bedanktquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:35 schreef BrandX het volgende:
Buiten dat, we doen topics nooit op slot als het niet nodig is, en slotjes op verzoek van TS doen we al helemaal niet aan
Lees de FAQ/policy er maar op na
Niet per definitie neequote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:06 schreef Sgele het volgende:
Zonder landcode sms naar buitenland?
Wil me nergens mee bemoeien, maar als er in zo'n topic een oplossing is, en de TS bedankt er voor, gaat dat dan niet dicht?
Vroeg het me af
Kijk, weer wat geleerdquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet per definitie nee. Als het gewoon wegzakt en geen mod valt het op dan niet, wordt het onnodig gekickt ofzo dan sluiten we het nog wel eens. Of soms ook als we idd net gezien hebbben dat iemand "ok, mag dicht" post, dan sluiten we het wel eens.
het ligt er ook een beetje aan of het topic nog nut kan hebben later etc. Maar een slotje is dus niet verplicht.
ministrikvraag. Ik ga het even checkenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:09 schreef Jim_Button het volgende:
Airsoft guns zijn in Nederland niet toegestaan. Is een link naar waar je ze kan kopen wel toegestaan op dit forum?
DealExtreme ervaringentopic #33 Waar niet iedereen DX aanbidt
Ik ben nog steeds benieuwd naar een betrouwbaar verhaal.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:23 schreef The_Hives het volgende:
Niemand die het tegendeel bewezen heeft![]()
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:00 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Nee, wel weerleggen. De winkel heeft het eigendomsrecht op het snoepje, en zonder overeenkomst wordt dat eigendomsrecht niet overgedragen. Zo'n overeenkomst kan bijvoorbeeld heel eenvoudig tot stand komen door een briefje 'u mag hiervan snoepen', of zelfs door voorgesneden kaasjes met prikkertjes op een schaaltje te zetten zodat de klant kan afleiden dat het om te proeven is. Wederrechtelijk een goed van een ander wegnemen is diefstal.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:20 schreef Klonk het volgende:
en ik ben een softe zak, topic weer open ondanks dat ik het nu al weer mis zie gaan...
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:16 schreef Klonk het volgende:
en voor de rest, als je het verhaal van TS gelooft heb je het iq van een pak hagelslag...
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:47 schreef murp het volgende:
orry.......ik dacht dat 'ie in GC stond en dat er niemand was snel gratis geld? NU KAN HET!
mjah, ik had wel wat in elkaar geflanst, maar door van alles en nog wat is dat er bij ingeschoten.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:31 schreef kleinzusje het volgende:
Zijn er dit jaar geen Award icons ?
Aanbieding:
Maak ze graag ( op aanvraag) , voor wie wil![]()
ps. tip voor Tong: wel ff leren hoe je een webicon moet invoeren![]()
Jij ! ?quote:Op maandag 19 januari 2009 13:38 schreef BrandX het volgende:
[..]
Maar open met alle plezier een topic hiervoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |