SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie hebben er allemaal welke draagdoek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Webkim op 19-01-2009 17:47:55 ]*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
Dat zat ik ook te denken, maar heb ik dan nog wel wat aan de resten die eraf komen?quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:09 schreef Webkim het volgende:
[..]
3,5 / 3,6 is dan een mooie lengte ja.
Maar als je nou eerst naar 4.2 gaat? Dan kan je ook nog een short cross carry doen bijvoorbeeld. En als je hem dan nog te lang vindt zet je gewoon nog eens de schaar erin.
haha, dan kun je die Utrecht wandeling nog eens overdoen! maar dan OVER de doeken lopend.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:21 schreef Maneki.Neko het volgende:
Hoever zouden we komen als we alle draagdoeken in ons bezit, achter elkaar zouden leggen? Echt veel doeken
Maar als je die eenmaal onder de knie hebt, kun je įlles aan!quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:36 schreef Macka66 het volgende:
Leuk Tessie! Niet de makkelijkste doek om mee te beginnen (secuur knopen!) maar wel een mooie waar je ook in de zomer veel aan hebt![]()
Nee, hoor! Ik had de laatste post.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:24 schreef Webkim het volgende:
Oeh, had ik -em dichtgegooid? Sorry!
Of je nog wat aan de restjes hebt?
Je hebt nu een 5.1 met hele schuine einden. Als je die inkort naar een 3.5 hou je 1.6 over. Daar kan je niet echt iets mee hoor. Dus eigenlijk maakt het niet zoveel uit of je in 1 of in 2 stappen inkort.
Kijk eens in je pm... iets met datum 5-1-09 ofzow???quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:43 schreef DaviniaHR het volgende:
Eerste wachten tot mijn betaling aan LL geverifieerd is
Maar denken kan altijd.
Daar zeg je dat je gaat PM'en als het geld binnen isquote:Op donderdag 8 januari 2009 07:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kijk eens in je pm... iets met datum 5-1-09 ofzow???
Mijn fout denk ik...quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:28 schreef DaviniaHR het volgende:
Daar zeg je dat je gaat PM'en als het geld binnen is
Maar ik neem dus aan dat het goed is gegaan
Dat dusquote:
Had je JJ dan in de draagdoek in de auto ipv. in een maxi-cosi? Of begrijp ik het nu verkeerd?quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:21 schreef DJMO het volgende:
ik had mijn jas al aan gedaan, maar ik ben dus vandaag op stap geweest, en het was heerlijk om met JJ zo dicht tegen me aan boodschappen te kunnen doen, maar op de terugweg had ik toch echt even de angst dat hij zou stikken van de warmte (waren met de auto). ook vond ik toch best wel eng om hem niet vast te houden met mijn handen, maar dat is denk ik een kwestie van oefenen??
het lijkt me niet slim om dit nogmaals te doen, mocht er wat gebeuren ben je niet verzekerd omdat je het kindje niet in een kinderbeveiliging in de auto hebt vervoerd.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:39 schreef DJMO het volgende:
ik had dit keer idd geen maxi-cosi tot mijn beschikking, heb mijn jas gewoon opengehouden overigens, waren maar kleine stukjes overal heen, klein stukje in auto, even de winkel in, even buiten, even andere winkel in etc.. op de terug merkte ik overigens wel dat ik de doek strakker had dan op de heenweg (ben ook even bij mijn nicht thuis geweest, en had daar de doek losgemaakt, om te voeden,
Dat dus!quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:42 schreef p_iglet het volgende:
DJMO, das niet alleen verboden! Maar ook levensgevaarlijk!!
Bij een ongeluk schiet jij naar voren en zit JJ dus bekneld.
Nou en dat ook inderdaad. Mooi geknoopt, goed hoog en 'strak'.quote:
quote:
en nog grotendeels uit mijn hoofd ookquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:32 schreef TearSong het volgende:
[..]
Nou en dat ook inderdaad. Mooi geknoopt, goed hoog en 'strak'.
Kom je ooit toevallig eens in de richting Utrecht/Amersfoort? Ik heb hier nog wel een maxi-cosi (nou ja, van een ander merk maar wel goedgekeurd) liggen die ik als 'reserve' gebruikte voor bij opa's en oma's in de auto. Heb je in ieder geval watquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik probeer morgen het autostoeltje van mijn nicht wel te lenen om naar het cb te gaan voor de gehoortest, maar dat gaat lastig worden ben ik bang
OV is iig geen optie voor mij.
Je hebt PMquote:
Eh.. het gaat wel om de veiligheid van je kindje! En niet om het ons gerust stellen!quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:02 schreef DJMO het volgende:
oh goed nieuws![]()
ik kan morgen wel de stoel lenen, ze is vrij morgen dus heeft hem dan zelf niet nodig .. even voor de mensen bang worden dat ik toch weer met alleen draagdoek in de auto was gestapt
![]()
ik had de afspraak van morgen evt. wel verzet hoor, ik neem geen enkel risico (meer), en niet alleen omdat ik JJ niet kwijt wil... maar ik kan de stoel morgen wel lenen dus het is geen probleemquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:19 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
Eh.. het gaat wel om de veiligheid van je kindje! En niet om het ons gerust stellen!
Echt, niet meer het risico nemen! Verzet anders een afspraak, dat je op een dag gaat dat je wel een maxicosi kan lenen!
Marlien ook toch? (samen met de vader danquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:20 schreef Grijs het volgende:
Kijk eens, zelf gemaakt (de jas dus:
[ afbeelding ]
Nee, nog niet helaas, zit elke keer al vol verwachting naar m'n mailbox te kijken.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:19 schreef LovelyLady het volgende:
Hey Llewella heb je nog "amerikaanse mail" gehad? (met goed nieuws?)
nee, kind in doek, jas aan over kind en doek heenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:02 schreef simmu het volgende:
snap ik het nu goed dat zo'n jas al een voorgemaakt plekje heeft voor baby? dus eerst baby in jas, dan jas aan en klaar?
En ik zag dat ze soortgelijke jassen deze week ook verkopen bij het kruidvat (10 euro, volgens mij zijn ze bij de zeeman goedkoper nu maar als ze daar op zijn...)quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:29 schreef Grijs het volgende:
Deze jas kwam bij Zeeman vandaan, daar zijn ze nu in de opruiming (de helft van de prijs), maar helaas niet meer in alle maten...
Ik had er al eens 1 op de gok meegenomen bij de zeeman; maar ze bleken niet groot te vallen; en helaas hadden ze de grootste maten niet meer; dus die heb ik weer terug gebracht.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:29 schreef Grijs het volgende:
Deze jas kwam bij Zeeman vandaan, daar zijn ze nu in de opruiming (de helft van de prijs), maar helaas niet meer in alle maten...
Thnxquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:37 schreef p_iglet het volgende:
zeker voor in het begin is veel lengte fijn, zo'n kleintje wil je goed inpakken.
Voor een FWCC hebben de meeste mensen genoeg aan 4.6m. Ben je heel smal dan red je het met 4.2m, ben je stevig gebouwd dan heb je 5,2m nodig.
Whoehaaaaquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:12 schreef owlet het volgende:
Awwww...![]()
![]()
![]()
Ik dacht heel even dat je een super leuke bruingeruite ringsling had maar toen zag ik de tricot doek er onder
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:05 schreef Fuente het volgende:
Merel in de doek!
[ afbeelding ]
Ze vond het heerlijk zo buiten. Lag lekker te tukken. Het was wel steenkoud, dus we hebben 't maar niet te lang gedaan..
quote:Op zondag 11 januari 2009 11:17 schreef Macka66 het volgende:
Ik ging per trein naar de cursuslocatie met een hele sleurtas vol spullen, en de makkelijkste manier om m'n grote draagpop te vervoeren was gewoon dragen in m'n Yamo onder m'n jas. Het zag er blijkbaar er overtuigend uit, want op Den Haag CS kwam er een Spitsuitdeler op me af die tegen me zei "Mevrouw, dat kind moet een mutsje op want het is veel te koud zo"
Noli, je wil me vast binnenkort wel helpen he!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:10 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik heb net eindelijk de leendoek van Noli uitgetest. Snel snel, dat wel. Niet netjes enzo. Denk dat dat wel goed gaat komen straks.
Nope.. Gaat niet lukken..quote:Op zondag 11 januari 2009 18:07 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]Noli, je wil me vast binnenkort wel helpen he!
quote:
quote:
Ringslings kan je erg lang gebruiken. Als je kindje groter wordt zijn lange stukken niet meer prettig, maar peuters en kleuters krijgen vaak een "Neeeee, wil niet lopen!quote:Op zondag 11 januari 2009 19:30 schreef Reinhilde het volgende:
Macka![]()
Maar wel bedankt voor de tip! Kan je trouwens lang dragen met een sling, als in: tot hoeveel kilo?
Kom je toevallig naar Den Haag voor de draagdoekenmeet of niet? Ik kan m'n RS meenemen en dan mag je hem best een weekje of 2 uitproberen?quote:Op zondag 11 januari 2009 20:03 schreef Reinhilde het volgende:
Ik vind het moeilijk een beslissing te nemen... ik heb nixxx zo ver dat ik een nieuwe doek mag, maar nu twijfel ik dus of ik een 'gewone' doek moet nemen of een ringsling. Een sling lijkt me zo lekker makkelijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[ Bericht 35% gewijzigd door Reinhilde op 11-01-2009 20:46:55 ]
een slendang is soortgelijk en een stuk goedkoper! hier in het durp bij de zweefteefwinkel voor onder de 30 euro iig wel hoor. ik dacht dat de mijne 20 euro oid was.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:03 schreef Reinhilde het volgende:
Dat voorbeeld Macka, kan ik idd wel aan zien dat dat niet fijn draagt, dan hangt het kindje niet aan je schouder maar aan je nek!
Maar voor wat zwaardere kindjes is het dus fijner om een gewone doek te gebruiken, begrijp ik dat goed?
Ik vind het moeilijk een beslissing te nemen... ik heb nixxx zo ver dat ik een nieuwe doek mag, maar nu twijfel ik dus of ik een 'gewone' doek moet nemen of een ringsling. Een sling lijkt me zo lekker makkelijk!
Het zijn prima stoffen om in ringslingvorm mee te dragen hoor. De dames die ze ontworpen hebben letten echt wel op gebruiksgemak. Alleen die tussah zijde is even oppassen met wassen.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:01 schreef bixister het volgende:
die ringslings die je daar laat zien reinhilde zien er wel heel sjiek uit. maar ik heb wel een beetje twijfels over het comfort van zo'n stofje. 't is bijna meer iets om zonder baby te dragen.
Gevulde randen zijn een feature, dus het staat er zeker bij in de omschrijvingquote:Op zondag 11 januari 2009 20:55 schreef Reinhilde het volgende:
Nixxx en ik hebben het even besproken, en we gaan op dit moment dan toch voor een ringsling.
En dan eentje zonder gevulde randen, maar hoe zie je dat?
quote:Op zondag 11 januari 2009 19:20 schreef Noli. het volgende:
Nope.. Gaat niet lukken........................................ vette ->
Aankomend weekend snel genoeg?![]()
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
(ik blijf het zo grappig gezicht vinden. Die speen lijkt bij Tyler echt gigantisch.)
quote:Op maandag 12 januari 2009 15:40 schreef Macka66 het volgende:
Mag ik jullie alvast voorstellen aan Neel, de mei tai waarin een peutertje met voorliefde voor vlinders past:
[ afbeelding ]
Sorryquote:Op maandag 12 januari 2009 15:47 schreef TearSong het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik Kleinsmekkers te duur, te exclusief en er zijn er maar een paar die ik echt graag zou willen hebben. Ik ben er dus ook helemaal niet blij mee om te horen dat hij inderdaad fijn/beter draagt want ik ging er vanuit dat je betaalde voor het exclusieve en de leuke stofjes en dat een willekeurige andere MT net zo goed was
Gefeliciteerd met je aankoop!
Ja klopt. Ik zei ook bķjna..quote:Op maandag 12 januari 2009 16:03 schreef Macka66 het volgende:
[..]
SorryAls ik geen Kleinsmekker MT had kunnen uitproberen dan had ik er ook geen geld aan willen uitgeven hoor. Ze zijn wel heel erg duur. Maar goed, het blijkt toch een geval van 'believe the hype' te zijn. Wat trouwens ook goed gemaakt is en verrassend prettig droeg was de Lilababy wrap style MT.
Noli, ik geloof dat het meer is dat ze de verkoper voor gek verklaren omdat ze geen woekerwinst wil maken. En ja, er zullen best wat mensen zijn die Neel ook graag hadden willen kopen
Ik zou een paarse pfau overnemen. Hij was al betaald maar bij het inpakken kreeg de verkoopster toch spijt. kan gebeuren en ik ben blij dat ze het gewoon zei inplaats van met eeuwige spijt te blijven zitten, maar ik had me wel verheugd op de doekquote:Op maandag 12 januari 2009 20:03 schreef Macka66 het volgende:
owlet, ik heb iets gemist geloof ik. Maar wat jammer! Hopelijk ligt er nog ooit een pfau voor je in het verschiet.
quote:En de LLL doek is toch ook al een soort theedoek
voor zover ik begrepen heb klopt dat, maar mijn madam vrot net zolang tot de doek dan onder haar armpjes zitquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:18 schreef owlet het volgende:
Wat bedoel je dan met zitten, simmu? Als je de doek namelijk van nek tot knieholtes trekt en je zorgt dat de knieėn hoger zitten dan de billen dan wordt juist alles heel mooi ondersteunt als je kindje rechtop zit.
Volgens mij heb ik webkim (??) zelfs een keer zien schrijven hier dat het gezonder is om in de goede houding rechtop te dragen dan liggend.
Trageschule Dresden meent dat zittend dragen idd beter is dan in kommahouding. Heeft met de stand van de heupjes te maken.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:18 schreef owlet het volgende:
Wat bedoel je dan met zitten, simmu? Als je de doek namelijk van nek tot knieholtes trekt en je zorgt dat de knieėn hoger zitten dan de billen dan wordt juist alles heel mooi ondersteunt als je kindje rechtop zit.
Volgens mij heb ik webkim (??) zelfs een keer zien schrijven hier dat het gezonder is om in de goede houding rechtop te dragen dan liggend.
Ook pasgeborenen?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:58 schreef Macka66 het volgende:
Toevallig heb ik het er op de cursus nog met Ulrike van de Trageschule over gehad, omdat ik ergens gelezen had dat de Wiege zo slecht zo zijn. Helemaal liggend als in de Wiege (zoals Didymos 'm doet) kan volgens Ulrike op zich wel, mits de heupjes en rug niks mankeren. Kommahouding dus idd liever niet. Maar de Trageschule promoot houdingen waarbij de heupjes gespreid zijn. De meest natuurlijke houding is volgens Ulrike om je kindje op de heup te dragen. De evolutie heeft baby's uitgerust met wat geronde beentjes en naar binnen wijzende voetjes, omdat het kind daardoor makkelijk op de heup kan zitten en zich vast kan klemmen. Met je baby kan je dan ook 'klap eens in je voetjes doen'
Offtopic, maar dreumes hier doet tegenwoordig zelf klap eens in je voetjes op het aankleedkussen en plant ze ook "op het boze bolletje", zo grappig om te zienquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:58 schreef Macka66 het volgende:
Met je baby kan je dan ook 'klap eens in je voetjes doen'
Nee hoor. De eerste weken kun je een FWCC gebruiken, maar je babietje ook op de heup dragen. Bij allebei de manieren moet wel het hoofdje goed gesteund zijn en de beentjes goed in kikkerhouding. Bij allebei geldt ook dat de doek wel stevig om het kindje heen geknoopt moet zijn*, ipv van te voren knopen en dan het kind er in!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:09 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Ook pasgeborenen?
Of "moeten" die dan gewoon rechtop in 1 van de mogelijke recjtop-worpen?
Die Trageschule heeft er een goede manier voor, waarbij je eerst de doek voorbereidt en op je lichaam hebt voor je 'm om je kind heen vormt en knoopt. Maar het gaat te ver om het even in het algemeen uit te leggen,quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:26 schreef DaviniaHR het volgende:
Met kind en al de doek knopen? Is dat niet moeilijk in het begin?
Eli hangt nu bij papa in een FWCC(Is uitzondering, hoor! maar eli is heel erg moe, maar kan niet slapen. dus dan even heen en weer kunnen lopen zonder je armen te belasten is dan wel makkelijk
)
In de amazonas 5.1, en hij had niet korter moeten zijn.
Twijfel, twijfel, twijfel. zal ik hem nou toch niet inkorten? Want dan heeft PR niets om in te dragen...
Of, een nieuwe doek![]()
We twijfelen nog ff verder
Ik wel!! Het lukte gewoon ineens vandaag en het zat echt zo lekkerquote:
Heb je daar een foto van?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:52 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik ga m`n Mei Tai wegdoen, ben met een andere bezig. Iemand interesse?
Je bent een schatquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:57 schreef Macka66 het volgende:
Davinia, ik kan je op de meet wel een tip geven. Wordt het een geweven doek of een tricot doek?
En LL, ik neem mijn grote en mijn kleine draagbabypop mee.
die's mooi! als niemand wil dan wil ik wel hoorquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:37 schreef Maneki.Neko het volgende:
Hier een foto, maar ik ben momenteel wel met iemand in onderhandeling, dus even afwachten hoe dat afloopt
[ afbeelding ]
Geweven. Wrs een Girasol 07, maar ze zijn nog in conclaaf.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:57 schreef Macka66 het volgende:
Davinia, ik kan je op de meet wel een tip geven. Wordt het een geweven doek of een tricot doek?
En LL, ik neem mijn grote en mijn kleine draagbabypop mee.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:28 schreef Noli. het volgende:
Volgens mij ligt Ingrid vandaag ook onder de brievenbus.
Fijn zoquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:19 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
![]()
Hij is binnen!Maneki en Noli onwijs bedankt!!!!
![]()
Je mist je gele doek??quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:04 schreef Webkim het volgende:
Tadaaa!
[ afbeelding ]
Indio Sonnengelb. We hebben gelijk het voorjaar in oze bolletjes.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:15 schreef owlet het volgende:
Indio spongebob staat Thomas goed!
Mijn LLL-didy is geverfd! Uiteindelijk is het een shocking pink verfbad geworden en het resultaat is paars met cyclaam![]()
[ afbeelding ]
mooi!quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:15 schreef owlet het volgende:
Indio spongebob staat Thomas goed!
Mijn LLL-didy is geverfd! Uiteindelijk is het een shocking pink verfbad geworden en het resultaat is paars met cyclaam![]()
[ afbeelding ]
Didymos heeft Pfauen in veel maten nu bij de sonderpreise staan! Volgens mij gaan ze uit de collectie.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:00 schreef owlet het volgende:
Mijn pfau gaat niet doorOm een goede reden, en zonder hard feelings. Maar toch, ik wilde zo graag ook een theedoek
Nou ja helemaal 'nog' niet goed, gewoon niet goed. Het moment dat het goed is om je kindje met je rug naar je buik toe te dragen komt ook nietquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:23 schreef OooLizaooO het volgende:
Ben wil alles zien wat rond hem gebeurt en HAAT het dus om nog in de draagdoek te zitten met zijn gezichtje naar me toe. Maar p_iglet vertelde me dat het helemaal nog niet goed is om hem te dragen met zijn rug tegen mijn buik. Kennen jullie andere draagmethodes die wel met gezichtje naar voor kunnen op zijn leeftijd (net 4 maanden). Ik ben niet zo'n fan van op de rug dragen, daar voel ik me nog niet zeker genoeg voor.
mooi stapeltjequote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:41 schreef TearSong het volgende:
owlet: je LLL doek is echt supermooi zo!
Davinia: handig, zo'n te grote jasEn je doek die bij de bank kleurt (heerlijk overigens, Eli zo slapend bij z'n papa...)
Hier heb ik vandaag eindelijk maar eens een stashpic genomen. Als het goed is gaat hier weinig meer aan veranderen behalve een Zara Jade als die nu *eindelijk* eens beschikbaar worden.
[ afbeelding ]
De MT's staan er niet op
*giechel* nu kan ik het niet latenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:49 schreef Maneki.Neko het volgende:
vraag even hoe zijn kruis aanvoelt na een uurtje fietsen Davinia..
Mooie doeken!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:42 schreef LovelyLady het volgende:
Tearsong mooie stash, ik kan dan natuurlijk niet achterblijven met mijn ienieminiestapeltje:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:34 schreef Webkim het volgende:
Tadaaa. Stashpic!
En less is dus echt more. Ik heb echt een handvol favorieten, zodat sommige doeken zielig blijven liggen.
Het fotografeert ook mooier, een compacte stapel beauties.
Ik heb nog lang getwijfeld tussen Manon Rouge en Margot. Maar ik heb al een streepjesdoek met rood (Anna) en wilde een iets rustiger doek (evt. ter vervanging voor Ulli, maar dat weet ik nu nog niet), dus werd het toch Margot.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:35 schreef Maneki.Neko het volgende:
28 doeken![]()
Dan valt het bij mij nog wel mee. *Manon Rouge gaat bestellen*
Manon Rouge ligt hier en is moooooiquote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:46 schreef Maneki.Neko het volgende:
Margot is ook erg mooi, maar ik neig toch altijd snel naar hysterisch
Vanochtend heb ik Neel de Kleinsmekker vlinder Mei Tai opgehaald. Eerst heeft ziekige Lucie er een uur in gehangen (geen foto's), en toen was Maja aan de beurt. Neel is goedgekeurd!quote:Op maandag 12 januari 2009 20:20 schreef YPPY het volgende:
Leuk met die vlinders.Wat een schattige doek. Nu maar hopen dat we snel foto's met inhoud zien.
Neel is erg mooiquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:51 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Vanochtend heb ik Neel de Kleinsmekker vlinder Mei Tai opgehaald. Eerst heeft ziekige Lucie er een uur in gehangen (geen foto's), en toen was Maja aan de beurt. Neel is goedgekeurd!
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik wil mijn indio wel mee nemen, hijs nog steeds een beetje stug want ik draag de laatste tijd niet veel.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:35 schreef owlet het volgende:
Neemt er iemand een (wollen) indio mee naar de draagdoekmeeting in Den Haag?
Yaraquote:Op maandag 19 januari 2009 19:23 schreef TearSong het volgende:
Is prima hoor, dan gaat de RS mee![]()
Nog andere dingen die ik mee moet nemen?
quote:
Bedoel je violet/white?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:25 schreef k_i_m het volgende:
Ik wilde een paarse doek voor Lilah, maar omdat er van die paarse Pfau geen goed beeldmateriaal te vinden was heb ik hem maar uit mijn hoofd gezet.
Hij is ook echt maar heeeeeel licht violet.quote:
Dus toch wel een Pfau! Gefeliciteerd met je aankoop. In de uitverkoop hoek zet didymos ook de modellen die uit de running gaan, waar geen fouten in zitten.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:21 schreef owlet het volgende:
Is goedIk ben ook nogal benieuwd. Op de ene foto is hij heel flets, op de andere foto weer erg PLO shawl en op weer een andere foto is het net een theedoek.
Deze komt uit de afprijshoek van didymos dus er zit wellicht een foutje of twee in, maar dat mag de pret niet drukken.
Hehe, ik moet bij de Medley Rio van Jelief alijd denken aan de binnentent van de de Waard Albatros van m'n oudersquote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:34 schreef owlet het volgende:
Elsa is leuk! Ze doet me denken aan een de waard binnententGelukkig maar dat het een ellaroo is en ik toch zeker weet dat ik die niet ga gebruiken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |