abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64820815
Incidenteel vervoer is inderdaad toegestaan zonder autostoeltje, dus in taxi's touringcars etc. ff boodschappen doen met een gewone personenauto valt daar dus niet onder.

Maar voor een paar tientjes heb je zo'n stoeltje. Je zult er vast nog wel vaker 1 nodig hebben.
pi_64822738
DJMO, fijn dat je wat hebt kunnen regelen voor morgen.

Dan ben ik toch maar een enorme bofferd met het CB aan het eind van mn straat...
Fake it till you make it...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 8 januari 2009 @ 19:45:46 #53
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64822958
het cb hier in het dorp zit op loopafstand Nijna, net aan de andere kant van de metrobaan, maar voor de gehoortest moeten we zowat twee dorpen verder zijn. als ik dat met het ov moet doen, ben ik anderhalf uur onderweg ofzo, met twee keer overstappen geloof ik

ik weet het p_iglet, het is nu toch geregeld
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  donderdag 8 januari 2009 @ 20:21:26 #54
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64824479
Wat lief, die kleine frummels in de doeken. Feetje ligt er zo tevreden bij.

Tessie, ik had ook de LaRae als eerste geweven doek en ik vond hem in de zomer zeker erg fijn. Pas toen Sasha zwaarder werd ben ik op een iets dikkere doek over gegaan voor op mijn rug.
Voorlopig kan je prima met je Ellaroo uit de voeten hoor!
pi_64829923
DJMO, dat is onhandig zeg. Hier zijn ze de gehoortest thuis komen doen een van de eerste dagen. Succes met je hele onderneming morgen .
pi_64840821
Ik vind het zo moeilijk om Kevin goed in de draagdoek te krijgen. De foetushouding gaat nog wel maar de kommahouding niet zo. Heb elke keer het idee dat hij er ingedoken en verfrommeld in ligt..
Vandaag maar weer eens proberen.
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_64840895
De kommahouding is ook lastig. Best wel veel kindjes vinden het ook niet zo prettig dus als het niet lukt zou ik lekker in de foetushouding dragen.
pi_64845855
Kommahouding is me hier ook nooit goed gelukt; Amber lijkt liever wat meer ruimte te willen (ook in bad zie ik dat terug).
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_64846679
Hey Llewella heb je nog "amerikaanse mail" gehad? (met goed nieuws?)
  vrijdag 9 januari 2009 @ 15:20:05 #60
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_64853416
Kijk eens, zelf gemaakt (de jas dus ):

En nu nog een beetje afvallen, zodat de jas wat beter past...

[ Bericht 7% gewijzigd door Grijs op 09-01-2009 16:11:26 (typo) ]
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_64853516
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 15:20 schreef Grijs het volgende:
Kijk eens, zelf gemaakt (de jas dus :
[ afbeelding ]
Marlien ook toch? (samen met de vader dan )

Mooie jas hoor!
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_64853599
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 12:19 schreef LovelyLady het volgende:
Hey Llewella heb je nog "amerikaanse mail" gehad? (met goed nieuws?)
Nee, nog niet helaas, zit elke keer al vol verwachting naar m'n mailbox te kijken.

Grijs; mooie jas!!!! Ik ben ook nog steeds op zoek naar een geschikte jas; heb wel nog een jas; maar twijfel nog steeds of ik die zal verknippen.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  vrijdag 9 januari 2009 @ 15:29:32 #63
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_64853813
Deze jas kwam bij Zeeman vandaan, daar zijn ze nu in de opruiming (de helft van de prijs), maar helaas niet meer in alle maten...
pi_64854403
Grijs, mooi!!! Netjes gedaan hoor!
pi_64854730
Wauw Grijs!!

Ik heb mijn tricot slen binnen Whoeiiiiii!
Nu nog wachten tot Merel wakker wordt
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 9 januari 2009 @ 15:50:01 #66
108648 cattie
lieve moeder
pi_64854813
Zo Grijs, dat ziek er goed uit! Knap gedaan!

Fuente, veel plezier met proberen!

Fee heb ik gisteren in mijn wollen indio gehad, dat zat ook erg lekker.
pi_64855377
snap ik het nu goed dat zo'n jas al een voorgemaakt plekje heeft voor baby? dus eerst baby in jas, dan jas aan en klaar?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 9 januari 2009 @ 16:06:35 #68
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_64855585
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 16:02 schreef simmu het volgende:
snap ik het nu goed dat zo'n jas al een voorgemaakt plekje heeft voor baby? dus eerst baby in jas, dan jas aan en klaar?
nee, kind in doek, jas aan over kind en doek heen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_64855893
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 15:29 schreef Grijs het volgende:
Deze jas kwam bij Zeeman vandaan, daar zijn ze nu in de opruiming (de helft van de prijs), maar helaas niet meer in alle maten...
En ik zag dat ze soortgelijke jassen deze week ook verkopen bij het kruidvat (10 euro, volgens mij zijn ze bij de zeeman goedkoper nu maar als ze daar op zijn...)
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_64856278
Grijs! Wat knap gemaakt joh.. weer zo'n crea bea... (heeft nog een oude winterjas liggen dus als iemand zich geroepen voelt en zich verveelt )

Koen is op het ijs geweest (nahja in de doek bij mama en mama op het ijs, foto volgt nog) Hij vond het geweldig om al die schaatsende kindjes te zien. En lekker warm bij mama natuurlijk. Ik zelf had een hempje, t-shirt en een dunne trui onder mijn fleece vest aan en Koen in de doek over mijn vest geknoopt. Ik voelde me net een michelinvrouwke
pi_64856894
ik heb op ebay een ellaroo sling 'magic garden' op het oog
Wat is 'ie mooi!!!
pi_64857017
Oh wow die is idd mooi Reinhilde!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_64857170
Die is zeker mooi, Reinhilde! Hopelijk lukt het je om hem te bemachtigen
pi_64857563
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 15:29 schreef Grijs het volgende:
Ik had er al eens 1 op de gok meegenomen bij de zeeman; maar ze bleken niet groot te vallen; en helaas hadden ze de grootste maten niet meer; dus die heb ik weer terug gebracht.
Bij de kruitvat hebben ze nu ook dergelijke jacks voor een tientje; maar hier hadden ze die niet.
Amber Mae
pi_64857631
die is mooi reinhilde, succes!
pi_64858053
Eerst even overleggen met Nixxx als ie thuis is zo, want incl. verzendkosten kom je toch alweer op 75 euro... gelukkig is ie bijna thuis!!
pi_64865584
En, ga je 'm kopen Reinhilde?

Ik heb de slen al uitgetest met Merel, wat makkelijk is dat zeg! Merel vind alles prima, zolang ze maar op een pink kan sabbelen Morgen komen er foto;s want dan is manlief ook thuis
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_64866006
nixxx vindt m niet mooi vanwege de bloemetjes.
Maar, ik krijg m nog wel zo ver
  vrijdag 9 januari 2009 @ 20:56:03 #79
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64866084
Ik vind hem prachtig, maar het is wel echt een vrouwendoek.
pi_64867193
Nixxx heeft er geen verstand van het is een hele mooie doek .
Maar kan me er wel wat bij voorstellen dat hij er niet zo gauw mee zou gaan lopen .
pi_64868265
Mijn indio ultramarin is binnen
Morgen uitproberen
pi_64868626
fotoooo
pi_64868829
Morgen, tenzij je graag een flitsfoto van een doek liggend op de bank wilt
pi_64868944
nixxx hoeft er ook niet mee te lopen, ik wel .
pi_64869234
Ik vind 'm prachtig Reinhilde!

Bij het kopen van een niet-rekkende doek, wat voor lengte kun je dan het beste nemen? Dus waar moet ik rekening mee houden qua lengte?
Sara
Merel
Ukje
pi_64869701
p_iglet, morgen is prima
pi_64869921
zeker voor in het begin is veel lengte fijn, zo'n kleintje wil je goed inpakken.
Voor een FWCC hebben de meeste mensen genoeg aan 4.6m. Ben je heel smal dan red je het met 4.2m, ben je stevig gebouwd dan heb je 5,2m nodig.
pi_64870044
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 22:37 schreef p_iglet het volgende:
zeker voor in het begin is veel lengte fijn, zo'n kleintje wil je goed inpakken.
Voor een FWCC hebben de meeste mensen genoeg aan 4.6m. Ben je heel smal dan red je het met 4.2m, ben je stevig gebouwd dan heb je 5,2m nodig.
Thnx
Sara
Merel
Ukje
pi_64872391
Ik denk dat ik m morgen ga kopen....
Eerst nog een nachtje over slapen.
pi_64872966
Bij twijfel altijd doen Verkopen kan altijd nog
Saartje
pi_64873326
Ik heb net eindelijk de leendoek van Noli uitgetest. Snel snel, dat wel. Niet netjes enzo. Denk dat dat wel goed gaat komen straks.
pi_64891907
Merel in de doek!

Ze vond het heerlijk zo buiten. Lag lekker te tukken. Het was wel steenkoud, dus we hebben 't maar niet te lang gedaan..
Sara
Merel
Ukje
pi_64892127
Awwww...
Ik dacht heel even dat je een super leuke bruingeruite ringsling had maar toen zag ik de tricot doek er onder
pi_64892207
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 18:12 schreef owlet het volgende:
Awwww...
Ik dacht heel even dat je een super leuke bruingeruite ringsling had maar toen zag ik de tricot doek er onder
Whoehaaaa Da's mijn jas
Sara
Merel
Ukje
pi_64896232
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 18:05 schreef Fuente het volgende:
Merel in de doek!
[ afbeelding ]

Ze vond het heerlijk zo buiten. Lag lekker te tukken. Het was wel steenkoud, dus we hebben 't maar niet te lang gedaan..

Gossie wat lief zeg ....
pi_64899351
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 18:05 schreef Fuente het volgende:
Merel in de doek!
[ afbeelding ]
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  zaterdag 10 januari 2009 @ 22:58:49 #97
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_64900998
Wat schattig, Fuente! Mooie meid
pi_64907975
Fuente
pi_64908862
Mereltje Wat lief

Ik had gisteren ook een draagjas gemaakt, bep vond het heerlijk!
Saartje
  † In Memoriam † zondag 11 januari 2009 @ 11:17:35 #100
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_64908872
Was ik weer.

Wat een lieve foto's van Fee en Merel En die draagjas van Grijs ziet er lekker warm en stevig uit.
edit: en die van Maneki ook. Draagjassen zijn echt erg fijn met dit weer.

Drie dagen lang (bijna) alleen maar bezig zijn met praktijk en theorie van het kinderdragen is heerlijk! Ik heb veel geleerd, vooral over veilig en zeker en comfortabel knopen/drager aandoen en hoe dat (nog beter) over te brengen op anderen. Zelfs rugdragen, met de rücksack. De BWCC zit in het vervolgblok van de cursus, en dat komt waarschijnlijk pas in 2010.

Ik ging per trein naar de cursuslocatie met een hele sleurtas vol spullen, en de makkelijkste manier om m'n grote draagpop te vervoeren was gewoon dragen in m'n Yamo onder m'n jas. Het zag er blijkbaar er overtuigend uit, want op Den Haag CS kwam er een Spitsuitdeler op me af die tegen me zei "Mevrouw, dat kind moet een mutsje op want het is veel te koud zo "
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')