Marlien ook toch? (samen met de vader danquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:20 schreef Grijs het volgende:
Kijk eens, zelf gemaakt (de jas dus:
[ afbeelding ]
Nee, nog niet helaas, zit elke keer al vol verwachting naar m'n mailbox te kijken.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:19 schreef LovelyLady het volgende:
Hey Llewella heb je nog "amerikaanse mail" gehad? (met goed nieuws?)
nee, kind in doek, jas aan over kind en doek heenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:02 schreef simmu het volgende:
snap ik het nu goed dat zo'n jas al een voorgemaakt plekje heeft voor baby? dus eerst baby in jas, dan jas aan en klaar?
En ik zag dat ze soortgelijke jassen deze week ook verkopen bij het kruidvat (10 euro, volgens mij zijn ze bij de zeeman goedkoper nu maar als ze daar op zijn...)quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:29 schreef Grijs het volgende:
Deze jas kwam bij Zeeman vandaan, daar zijn ze nu in de opruiming (de helft van de prijs), maar helaas niet meer in alle maten...
Ik had er al eens 1 op de gok meegenomen bij de zeeman; maar ze bleken niet groot te vallen; en helaas hadden ze de grootste maten niet meer; dus die heb ik weer terug gebracht.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:29 schreef Grijs het volgende:
Deze jas kwam bij Zeeman vandaan, daar zijn ze nu in de opruiming (de helft van de prijs), maar helaas niet meer in alle maten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |