abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64998849
Je schrijft het zo grappig Macka!
Net zoals dat voorbeeld dat je je draagpop in de Yamo had en iemand er wat van zei, geweldig!
  † In Memoriam † dinsdag 13 januari 2009 @ 18:21:37 #177
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_64999106
Dragen is ook vreselijk leuk mrien
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  dinsdag 13 januari 2009 @ 18:26:59 #178
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_64999254
Met kind en al de doek knopen? Is dat niet moeilijk in het begin?

Eli hangt nu bij papa in een FWCC (Is uitzondering, hoor! maar eli is heel erg moe, maar kan niet slapen. dus dan even heen en weer kunnen lopen zonder je armen te belasten is dan wel makkelijk )
In de amazonas 5.1, en hij had niet korter moeten zijn.
Twijfel, twijfel, twijfel. zal ik hem nou toch niet inkorten? Want dan heeft PR niets om in te dragen...

Of, een nieuwe doek
We twijfelen nog ff verder
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  † In Memoriam † dinsdag 13 januari 2009 @ 20:01:45 #179
141844 Macka66
pi_65002923
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 18:26 schreef DaviniaHR het volgende:
Met kind en al de doek knopen? Is dat niet moeilijk in het begin?

Eli hangt nu bij papa in een FWCC (Is uitzondering, hoor! maar eli is heel erg moe, maar kan niet slapen. dus dan even heen en weer kunnen lopen zonder je armen te belasten is dan wel makkelijk )
In de amazonas 5.1, en hij had niet korter moeten zijn.
Twijfel, twijfel, twijfel. zal ik hem nou toch niet inkorten? Want dan heeft PR niets om in te dragen...

Of, een nieuwe doek
We twijfelen nog ff verder
Die Trageschule heeft er een goede manier voor, waarbij je eerst de doek voorbereidt en op je lichaam hebt voor je 'm om je kind heen vormt en knoopt. Maar het gaat te ver om het even in het algemeen uit te leggen,

Als PR prettig draagt met de Amazonas en Eli nog wel eens wil dragen zou ik het zo laten, en voor jezelf een nieuwe doek zoeken. Tenzij PR heel graag een eigen (nog iets langere) doek uit wil zoeken.
(Hier werkte dat laatste overigens niet zo. Lief is nog steeds verknocht aan Storch Johannes I van 4.10 , de eerste de beste doek waarin hij Lucie gedragen heeft. Hij heeft het echt geprobeerd met een eigen Hopp Osaka van 4.60, maar uiteindelijk pakte hij toch veel vaker de Storch.)
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  dinsdag 13 januari 2009 @ 20:09:20 #180
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_65003262
Macka, zou je me dat svp voor kunnen doen bij de Den Haag meet? Vrienden van me krijgen van ons (en wat fam.) een draagdoek, en dan kan ik ze ook helpen voor het begin, zeg maar.
Ik ben nl. begonnen toen eli 11 mnd was, das toch anders

En Eli is net bij PR op zn buik in slaap gevallen
Ik hoop dat PR hierdoor iets positiever staat t.o.v. dragen.
Een eigen doek voor manlief gaat echt niet gebeuren hier. Ik heb nog geprobeerd hem een Yamo te slijten, maar hij neemt net zo makkelijk de wagen en ziet de meerwaarde niet echt.
Maar op deze manier is het wel makkelijk. Als we samen de knoop doen, zeg maar. En dan vooral niet te vaak

Anders gooi ik de girasol in de auto. dat kan ook nog die is nu mijn kortste doek.

Simmu, heppie al een actiefoto van je mooie semi-nieuwe medley?
pi_65003613
Dat is leuk, dat Eli nu bij papa aan het slapen is.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_65003794
Ayden is toen ik nog met krukken liep een paar keer door vriendlief gedragen en dat vonden ze alle twee prima....
Maar ik niet!!
Ik was jaloers
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_65005229
Lief Eli bij papa in de doek (en om antwoord te geven op je vraag uit het andere topic: nee Davinia ik kan nog steeds niet rugdragen )
Macka neem jij je draagpoppie mee zodat ik evt op de meet kan oefenen?
pi_65007521
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:56 schreef LovelyLady het volgende:
ik kan nog steeds niet rugdragen
Ik wel!! Het lukte gewoon ineens vandaag en het zat echt zo lekker
Het zat wel iets te los, maar allez Ik dank het denk ik allemaal aan de spiegel die ik sinds kort heb en een kind dat eindelijk snapt wat knuffelen betekent
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_65007601
Ik ben ook helemaal om qua rugdragen. Gebruik de 'vanaf de commode' methode en dat gaat fabuleus
Ik ga m`n Mei Tai wegdoen, ben met een andere bezig. Iemand interesse?
Saartje
  † In Memoriam † dinsdag 13 januari 2009 @ 21:57:41 #186
141844 Macka66
pi_65007830
Davinia, ik kan je op de meet wel een tip geven. Wordt het een geweven doek of een tricot doek?

En LL, ik neem mijn grote en mijn kleine draagbabypop mee.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 23:29:33 #187
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_65012221
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 21:52 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik ga m`n Mei Tai wegdoen, ben met een andere bezig. Iemand interesse?
Heb je daar een foto van?
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_65012578
Hier een foto, maar ik ben momenteel wel met iemand in onderhandeling, dus even afwachten hoe dat afloopt
Saartje
pi_65018827
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 21:57 schreef Macka66 het volgende:
Davinia, ik kan je op de meet wel een tip geven. Wordt het een geweven doek of een tricot doek?

Je bent een schat
Dan moet het vast wel goed komen toch?
pi_65018983
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 23:37 schreef Maneki.Neko het volgende:
Hier een foto, maar ik ben momenteel wel met iemand in onderhandeling, dus even afwachten hoe dat afloopt
[ afbeelding ]
die's mooi! als niemand wil dan wil ik wel hoor
ik mag geen nieuwe dingen kopen eigenlijk, maar ik verzin wel iets
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_65023465
Mei Tai is van eigenaar gewisseld
Saartje
  woensdag 14 januari 2009 @ 12:28:22 #192
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_65025189
Volgens mij ligt Ingrid vandaag ook onder de brievenbus.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  woensdag 14 januari 2009 @ 16:57:41 #193
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_65036340
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 21:57 schreef Macka66 het volgende:

Geweven. Wrs een Girasol 07, maar ze zijn nog in conclaaf.

Ik heb ze uitgelegd dat tricot makkelijker is in het begin, maar dat je met een geweven langer doet.
en een hele lijst met sites en namen van types doeken gegeven, dus ze waren wel ff bezig met alles uit te zoeken

Trouwens, we hebben mijn girasol 4.6m uitgeprobeerd bij ze (zij was toen 35wk zwanger en niet supergroot voor de draagtijd) en zo helemaal strak rond de buik had ze niet genoeg ruimte over om een fwcc te sluiten. dan moet het 1 maatje groter, toch? ondanks dat ze weeer smaller wordt als de baby eruit is?
pi_65037246
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 12:28 schreef Noli. het volgende:
Volgens mij ligt Ingrid vandaag ook onder de brievenbus.

Hij is binnen! Maneki en Noli onwijs bedankt!!!!
pi_65037668
Kevin vandaag weer even gedragen in de draagdoek (moest even wat op de post doen, en dacht.. ik ga het weer proberen!

ook weer liggend geprobeerd maar hij vond het weer niks. Hij lag ook niet lekker, heb het idee dat hij er al weer te groot voor is ofzo. Maar de foetushouding vond hij heerlijk
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_65042920
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 17:19 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Hij is binnen! Maneki en Noli onwijs bedankt!!!!
Fijn zo

Sommige kindjes houden gewoon niet van liggen in de draagdoek CrazyMoon Lekker als een kikkertje tegen je aan doen dan
Saartje
pi_65046523
Als ik mijn mail een kwartier eerder had (kunnen) bekeken was ik een doek rijker (storch inka)
*vloekt in zichzelf*
Potverdriedubbeltjes....
pi_65052881
Merel zit ook het liefst rechtop in de doek, ze had vanavond heel erg krampjes en werd pas stil in de doek, en viel ook lekker in slaap
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 14 januari 2009 @ 23:33:51 #199
35189 Troel
scherp en bot
pi_65053827
Ik ben afgelopen weekend met Ruben een stuk wezen wandelen in de kinderwagen (ging boodschappen doen en wilde de ruimte erin benutten maar het was wel erg koud ondanks dat hij goed ingepakt was. Volgende keer doe ik hem in de draagdoek, dan heeft hij ook mijn lichaamswarmte nog. 't Arme kind had het ijskoud
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_65074499
Tadaaa!

Indio Sonnengelb. We hebben gelijk het voorjaar in oze bolletjes.
Hardloper.
IG @webkim
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')