hoe sjaggerijniger hij kijkt hoe leuker ik dat gekke spelletje doe vinden...quote:Op zondag 4 januari 2009 20:24 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Je ziet nu al aan die chagrijnige harses dat 'Barney' weinig zin heeft
Ijs met wakkenquote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 20:32 schreef Peter6000 het volgende:
Oh, en mochten jullie mij missen, ik heb besloten een postpauze van enkele weken in te lassen.
Vind dat ik iets teveel met FOK! bezig ben, de laatste tijd.
Als 'we' tzt nog bestaan (en waarom niet), voeg ik vanzelf wel weer in.
Ahhh.. ik mis je mooie OP's nu alquote:Op zondag 4 januari 2009 20:32 schreef Peter6000 het volgende:
Oh, en mochten jullie mij missen, ik heb besloten een postpauze van enkele weken in te lassen.
geboren, getogen en sinds de scheiding en mijn nieuwe vriendin woonachtig in Arnhem... al moet ik zeggen dat de binnenstad van Arnhem me soms aan Utreg doet denken.... Alleen mis je dan weer die dikke kop van Westbroek en het voordrinken en eten in stairwayquote:Op zondag 4 januari 2009 20:31 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Geboren, gestudeerd, anders namelijk.. ?
'n avond Liesjequote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 20:32 schreef Peter6000 het volgende:
Stairway had altijd wel een lekkere studentenkaart voor 7 euro, ja! Florin was nét even wat goedkoper, 5 euro voor een bord vol! In Amsterdam moet ik alles nog gaan ontdekken.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:33 schreef versabommie het volgende:
geboren, getogen en sinds de scheiding en mijn nieuwe vriendin woonachtig in Arnhem... al moet ik zeggen dat de binnenstad van Arnhem me soms aan Utreg doet denken.... Alleen mis je dan weer die dikke kop van Westbroek en het voordrinken en eten in stairway
enkele dagen kan toch ook.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:32 schreef Peter6000 het volgende:
jazekers... maar ik is het echt heurquote:Op zondag 4 januari 2009 20:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
versabommie, damn tijdje geleden
.
meestal is peterT zijn break een dag of anderhalfquote:
quote:
Mag ook langer hoorquote:Op zondag 4 januari 2009 20:52 schreef dieenebart het volgende:
In navolging van P6000 las ik ook een korte pauze in. Tot morgen![]()
Ja was leuk... lekker film gekeken enzoquote:Op zondag 4 januari 2009 20:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Later Bart!![]()
Heej Soury, je hebt een tof weekend gehad las ik!
Leuk! op de beamer he? Hebben wij ook wel eens gedaan, ook wel eens de wii op aangesloten.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja was leuk... lekker film gekeken enzo
Jep een hele dag.. Dinsdag rustdag .. En vrijdag een borrelquote:Op zondag 4 januari 2009 21:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Leuk! op de beamer he? Hebben wij ook wel eens gedaan, ook wel eens de wii op aangesloten.![]()
Morgen weer werken?
Oeh! Een hele dag!quote:Op zondag 4 januari 2009 21:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Jep een hele dag.. Dinsdag rustdag .. En vrijdag een borrel [ afbeelding ]
Ja nieuwjaarsborrel.. maar daar tank ik me ff vol met sate en vis en dan gaan we met een groepje de kroeg in ..quote:Op zondag 4 januari 2009 21:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oeh! Een hele dag!Dinsdag klinkt lekker, ik mag pas woensdag weer rusten.
![]()
Maar dan wel 2 dagen!![]()
Een borrel? Van je werk? Gezellig!
quote:Op zondag 4 januari 2009 21:17 schreef versabommie het volgende:
verder niemand net als ik de hele maand januari vrij ?![]()
quote:Op zondag 4 januari 2009 21:17 schreef versabommie het volgende:
Ohw... ok... dan zal ik je niet vertellen dat ik tot 1 februari gewoon de hele maand doorbetaald vrij thuis mag zitten en pas op 1 februari weer hoef te werken .... balen want ik had het natuurlijk liever wel verteld, vooral omdat het zo'n fijn gevoel is dat anderen wel keihard moeten werken terwijl ik een maand tot 13:00 in mijn nest kan liggen meuren enzo ... maargoed, nee is nee, ik doe het niet!quote:Op zondag 4 januari 2009 21:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee!
Wil het ook niet weten ook, op zondagavond!
Dat siert je!quote:Op zondag 4 januari 2009 21:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohw... ok... dan zal ik je niet vertellen dat ik tot 1 februari gewoon de hele maand doorbetaald vrij thuis mag zitten en pas op 1 februari weer hoef te werken .... balen want ik had het natuurlijk liever wel verteld, vooral omdat het zo'n fijn gevoel is dat anderen wel keihard moeten werken terwijl ik een maand tot 13:00 in mijn nest kan liggen meuren enzo ... maargoed, nee is nee, ik doe het niet!
Dank je, ik heb soms mijn zwaktesquote:
Ja ik.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:17 schreef versabommie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
quote:Op zondag 4 januari 2009 21:31 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ja ik.
suc6 ermee... ik had een headhunter die me wilde verkopen... op donderdag om 11:00 een gesprek met die huntert, om 18:00 had hij een bedrijf waar ik oren naar had, de volgende dag om 11:00 sollicitatiegesprek, om 11:26 stond ik buiten met een goed gevoel, een hoger salaris en alle randvoorwaarden die ik wilde.. en de mensen maar zeuren over recessieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
Ik hoor nooit iemand zeuren eigenlijkquote:Op zondag 4 januari 2009 21:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
suc6 ermee... ik had een headhunter die me wilde verkopen... op donderdag om 11:00 een gesprek met die huntert, om 18:00 had hij een bedrijf waar ik oren naar had, de volgende dag om 11:00 sollicitatiegesprek, om 11:26 stond ik buiten met een goed gevoel, een hoger salaris en alle randvoorwaarden die ik wilde.. en de mensen maar zeuren over recessie
Volgende week is het andere WK toch?quote:Op zondag 4 januari 2009 21:34 schreef Deisyy het volgende:
Jammer dat het darten na vanavond weer afgelopen is![]()
Ik viel er 's avonds zo lekker van in slaap
quote:Op zondag 4 januari 2009 21:34 schreef Deisyy het volgende:
Jammer dat het darten na vanavond weer afgelopen is![]()
Ik viel er 's avonds zo lekker van in slaap
iets in de ictquote:Op zondag 4 januari 2009 21:35 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik hoor nooit iemand zeuren eigenlijk![]()
Maar waar ben je voor 'gehunt'?
Ikke! Ik hoop in februari weer te beginnen met nog een master. Dan heb ik wel weer lang genoeg niks gedaan. Half jaar pauze gehad!quote:Op zondag 4 januari 2009 21:17 schreef versabommie het volgende:
luguber muisje!quote:
Oh ja moet twee ogen zijnquote:
nee hoer... ik ga al weg bij een werkgever voor een mars of snicker meerquote:
weet je dat je hele mooi ogen hebt?quote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 21:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee hoer... ik ga al weg bij een werkgever voor een mars of snicker meer
Ja de rest is rukquote:Op zondag 4 januari 2009 21:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
weet je dat je hele mooi ogen hebt?
te makkelijk... ik sla deze ff overquote:
*zap*quote:Op zondag 4 januari 2009 21:45 schreef versabommie het volgende:
zoooooooooooow nog drie rondjes speertjes pleuren en mijn zondag is weer goed...
zo fijn he, zo'n pak slaag voor die ado-retard!quote:
Yep, ik vond het al jammer dat hij van Jelle Klaassen had gewonnen.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
zo fijn he, zo'n pak slaag voor die ado-retard!
Ja, maar ik geloof niet dat er grote sport liefhebbers tussen zitten!quote:Op zondag 4 januari 2009 21:51 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Yep, ik vond het al jammer dat hij van Jelle Klaassen had gewonnen.
Überhaupt jammer dat ie Taylor ooit geklopt heeft.![]()
Veel Hagenezen hier trouwens toch?
Hij hoort gewoon van niemand meer te winnen, onsportieve mislukte sint bernhard!quote:Op zondag 4 januari 2009 21:51 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Yep, ik vond het al jammer dat hij van Jelle Klaassen had gewonnen.
Überhaupt jammer dat ie Taylor ooit geklopt heeft.![]()
Veel Hagenezen hier trouwens toch?
quote:Op zondag 4 januari 2009 21:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, maar ik geloof niet dat er grote sport liefhebbers tussen zitten!
quote:Op zondag 4 januari 2009 22:00 schreef liesje1979 het volgende:
Copycat!!!
Mocht het nou niets worden enzo? Met ''alleen een smsje met nieuwjaar" ?
Dan moet je hier maar even kijken!
Met welke fokker zou je een keer willen daten En wie niet
![]()
![]()
Oh jaquote:Op zondag 4 januari 2009 22:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wij wel Soury! Paint is ook sport!
Haha, nou inderdaad!quote:Op zondag 4 januari 2009 22:00 schreef liesje1979 het volgende:
Copycat!!!
![]()
![]()
mooi frustentopicquote:
moet jij niet eens snel wat invullen daar......?quote:Op zondag 4 januari 2009 22:00 schreef liesje1979 het volgende:
Copycat!!!
![]()
![]()
het bloed al een beetje dood geleuf ikquote:
Waarom?quote:Op zondag 4 januari 2009 22:14 schreef FANN het volgende:
[..]
moet jij niet eens snel wat invullen daar......?![]()
Hoi allemaal en ook meteen weer groetjes........ volgens mij het ik een zooi om bij te lezen.....
morgen ofzo.........![]()
Truste.....![]()
Arme skippy hahaquote:Op zondag 4 januari 2009 22:25 schreef versabommie het volgende:
omg het gaat los in dat andere topic geleuf ik hahahah
Welleke anderequote:Op zondag 4 januari 2009 22:25 schreef versabommie het volgende:
omg het gaat los in dat andere topic geleuf ik hahahah
duh ... wilde bijna die date invullenquote:
Schop onder je kont. Met naaldhakquote:
quote:
*ROARRRRRRRRRRR*\quote:
Ja hooorrrrrrrrrrrquote:Op zondag 4 januari 2009 22:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
*ROARRRRRRRRRRR*\
Catficht!!!!!!!!!!!!!!!!!
'
quote:Op zondag 4 januari 2009 22:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
*ROARRRRRRRRRRR*\
Catficht!!!!!!!!!!!!!!!!!
'
ja als Peter het niet meer doet ...quote:Op zondag 4 januari 2009 22:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik sla hem op, om eens als OP te gebruiken!
nah... het was te proberenquote:
Ja tuurlijk painters blok..quote:
RelDelquote:
Ja Peter gaat een tijdje afkicken?quote:
Manu ging ff weg en kwam niet meer terug. Daar maken we ons zorgen overquote:Op zondag 4 januari 2009 22:53 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ja Peter gaat een tijdje afkicken?
Is Manu dat trouwens ook aan het doen misschien?
quote:Op zondag 4 januari 2009 22:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Manu ging ff weg en kwam niet meer terug. Daar maken we ons zorgen over
quote:
Ja, serieus! Ik weet dat L.S hem niet mag bellen enzo, maar dit is toch wel een uitzonderingssituatie?quote:Op zondag 4 januari 2009 22:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Manu ging ff weg en kwam niet meer terug. Daar maken we ons zorgen over
Mja, ik weet niet, wanneer was hij teruggekomen?quote:Op zondag 4 januari 2009 23:10 schreef Aagjekat het volgende:
afwachten, denk ik.
hij komt wel, en dan weten we wat er gaande was..
Ja bedoel ik heb ook ooit mijn Laptop verknoeid. En ik had nog een backup. enzoquote:Op zondag 4 januari 2009 23:10 schreef Aagjekat het volgende:
afwachten, denk ik.
hij komt wel, en dan weten we wat er gaande was..
Ja nou ja speculeren heeft geen zinquote:
Maar je kon nog wel painten, of was dat niet toen met die kruk?quote:Op zondag 4 januari 2009 23:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja bedoel ik heb ook ooit mijn Laptop verknoeid. En ik had nog een backup. enzo
Ja ik kon nog painten.. Maar kon niet meer online.. De drie ergste dagen uit me levenquote:Op zondag 4 januari 2009 23:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar je kon nog wel painten, of was dat niet toen met die kruk?
Toen maakten we ons ook zorgen!
Ja! Ik kan me er iets bij voorstellen!quote:Op zondag 4 januari 2009 23:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik kon nog painten.. Maar kon niet meer online.. De drie ergste dagen uit me leven![]()
Dat recept stond op me laptop... En de reden was dat ik iid met me kruk een glas om zwiepte.. voor de AH bezorger met ingredienten op de stoep voor die soepquote:Op zondag 4 januari 2009 23:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja! Ik kan me er iets bij voorstellen!![]()
Maar wel een briljante paint! Met de Zoep ingredienten enzo!
Ja!quote:Op zondag 4 januari 2009 23:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat recept stond op me laptop... En de reden was dat ik iid met me kruk een glas om zwiepte.. voor de AH bezorger met ingredienten op de stoep voor die soep
Ja ik volg je zo!quote:Op zondag 4 januari 2009 23:23 schreef Soury het volgende:
Ga maar me bed in..Morgen weer een dag. Dag
lekker simpel? heeftie een belverbod naar Manu ?quote:Op zondag 4 januari 2009 23:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, serieus! Ik weet dat L.S hem niet mag bellen enzo, maar dit is toch wel een uitzonderingssituatie?
Ben ik weer net te laat.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:23 schreef Soury het volgende:
Ga maar me bed in..Morgen weer een dag. Dag
hey leukert jijquote:Op zondag 4 januari 2009 23:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ben ik weer net te laat.Trusten muis.
ach what else is new hequote:Op zondag 4 januari 2009 23:30 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hey bommert!Zit ik nou met jou opgescheept hier?
truste!quote:
Shame on you!quote:Op zondag 4 januari 2009 23:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
ach what else is new he![]()
had je nog niet terugbericht op hyves..
is alquote:Op zondag 4 januari 2009 23:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Shame on you!Maar je hebt het druk met happy zijn natuurlijk.
Zeer uitgebreide reactie neem ik aan? Die ga ik morgen eens op m'n gemak doorlezen.quote:
tssssssssssssskpffffffff jij bent gewoon verwend!quote:Op zondag 4 januari 2009 23:40 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zeer uitgebreide reactie neem ik aan? Die ga ik morgen eens op m'n gemak doorlezen.
Yup, voor minder dan 25 regels en een glitterelfje doe ik het niet.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
tssssssssssssskpffffffff jij bent gewoon verwend!
zal komende week eens mijn best doen, zal niet meevallen want ik ben doorgaans nogal kort van stof en gek op oneliner materiaal. Glitterelfjes ben ik helemaal gek op ... van die poezelige meuk waar je helemaal week van in je maagje wor ... heerlijk!quote:Op zondag 4 januari 2009 23:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Yup, voor minder dan 25 regels en een glitterelfje doe ik het niet.![]()
Trusten voor straks.
Je hebt de hele maand januari de tijd toch? Zal ik als tegenprestatie een paar héééle mooie glitterplaatjes voor je zoeken. Beloofd!quote:Op zondag 4 januari 2009 23:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
zal komende week eens mijn best doen, zal niet meevallen want ik ben doorgaans nogal kort van stof en gek op oneliner materiaal. Glitterelfjes ben ik helemaal gek op ... van die poezelige meuk waar je helemaal week van in je maagje wor ... heerlijk!
nou ik verwacht van jou niet minder terug dan a4tjes vol mail... lang geleden.. je hebt me verwaarloosdquote:Op maandag 5 januari 2009 00:01 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je hebt de hele maand januari de tijd toch? Zal ik als tegenprestatie een paar héééle mooie glitterplaatjes voor je zoeken. Beloofd!![]()
Masochist.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
nou ik verwacht van jou niet minder terug dan a4tjes vol mail... lang geleden.. je hebt me verwaarloosd
nix mis mee toch ... tis hier stil zatquote:
topmailtjes! meer! meer!quote:Op maandag 5 januari 2009 00:14 schreef Talitha het volgende:
[..]
Masochist.Gedenkwaardige mailtjes waren dat.
![]()
En nu ben ik echt weg!
edit: en maar goed ook, want Bart wordt boos.![]()
tja het ligt allemaal te maffen vermoed ikquote:
ha toch nog iemandquote:
Hier niet.quote:Op maandag 5 januari 2009 02:42 schreef versabommie het volgende:
wel lachen ... hier is het nu voor de 4e keer in 6 weken helemaal dicht gesneeuwd
mwah er zijn er ook zat die op werkdagen online blijven ...heb wel gekkere dingen gezien op foraquote:Op maandag 5 januari 2009 02:43 schreef FritsVanEgters het volgende:
Waarschijnlijk ja. Het zal hier wel weer minder druk worden 's nachts.
Arnhem... tis hier steeds feest ... heb nog nooit zoveel sneeuw gezien dan sinds ik hier woonquote:
Jij bent ook een regular in deze SC? Ik pas een paar weken, maar ik had jou nog niet gezien.quote:Op maandag 5 januari 2009 02:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
mwah er zijn er ook zat die op werkdagen online blijven ...heb wel gekkere dingen gezien op fora
Oh ja man? Ik dacht het buitenland ofzo.quote:Op maandag 5 januari 2009 02:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Arnhem... tis hier steeds feest ... heb nog nooit zoveel sneeuw gezien dan sinds ik hier woon
Versabommie is een ouwe stoemp!quote:Op maandag 5 januari 2009 02:46 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Jij bent ook een regular in deze SC? Ik pas een paar weken, maar ik had jou nog niet gezien.
met dit account sta ik sinds 13 september 2005 geregistreerd, maar daarvoor poste ik ook al een jaar of 2 geloof ik ...nouja iig sinds de eerste bb... die had een slowchat en sindsdien volg ik de sc's een beetje...quote:Op maandag 5 januari 2009 02:46 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Jij bent ook een regular in deze SC? Ik pas een paar weken, maar ik had jou nog niet gezien.
hier weer spierwit... dacht eerst volle maan maar de sneeuw weerkaatst ...quote:Op maandag 5 januari 2009 02:47 schreef dieenebart het volgende:
Het heeft eerst uren geregend, maar nu sneeuwt het. Nat.
zie ik daar een gebit vliegen ?quote:Op maandag 5 januari 2009 02:49 schreef dieenebart het volgende:
Zitten jullie op negeren? Ik ben heul nie swart!
De eerste BB was natuurlijk al wel in 1999quote:Op maandag 5 januari 2009 02:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
met dit account sta ik sinds 13 september 2005 geregistreerd, maar daarvoor poste ik ook al een jaar of 2 geloof ik ...nouja iig sinds de eerste bb... die had een slowchat en sindsdien volg ik de sc's een beetje...
jezus zo lang alquote:Op maandag 5 januari 2009 02:50 schreef dieenebart het volgende:
[..]
De eerste BB was natuurlijk al wel in 1999
Nee hoor hoi.quote:Op maandag 5 januari 2009 02:49 schreef dieenebart het volgende:
Zitten jullie op negeren? Ik ben heul nie swart!
Heb net twee uur besteed aan het kijken van een documentaire op youtube. Heb 4kante oogjes en een onweerstaanbare drang om nooooooit meer cola-light te drinken. Deed ik toch al niet, maar ik ga nu ook m'n vrienden er van af helpen.quote:Op maandag 5 januari 2009 02:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
zie ik daar een gebit vliegen ?
ik ben 94 kilo bij een lengte van 1.93 dus ik zou het makkelijk moeten kunnen halenquote:Op maandag 5 januari 2009 02:52 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Heb net twee uur besteed aan het kijken van een documentaire op youtube. Heb 4kante oogjes en een onweerstaanbare drang om nooooooit meer cola-light te drinken. Deed ik toch al niet, maar ik ga nu ook m'n vrienden er van af helpen.Goede voornemen van dit jaar.
En zelf was ik van plan om twintig kilo aan te komen. laten we de honderd eens aantikken
Nou, voor de draad ermee.. na al die jaren!quote:Op maandag 5 januari 2009 02:54 schreef versabommie het volgende:
en toch Bart... vraag ik het me na 9 jaar nog af ...
Als je de klemtoon op de eerste e legt wel, Negers Négeren. Dan betekent het onheus behandelenquote:Op maandag 5 januari 2009 02:51 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nee hoor hoi.![]()
Negers negeren, is dat trouwens geen contradictio in terminis?
Of jij nét zo bent gedeformeerd door BB als al die andere mongolen?quote:Op maandag 5 januari 2009 02:54 schreef versabommie het volgende:
en toch Bart... vraag ik het me na 9 jaar nog af ...
nee...hoe was het nou om met Kelly te neuken? rent hardlachend weg!!quote:Op maandag 5 januari 2009 02:57 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Of jij nét zo bent gedeformeerd door BB als al die andere mongolen?
Ja!
Klopt allemaal vast wel.quote:Op maandag 5 januari 2009 02:56 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Als je de klemtoon op de eerste e legt wel, Negers Négeren. Dan betekent het onheus behandelen(ik ga morgen op m'n kop krijgen van Cc, want ik ben bang dat ik onzin zit uit te kramen het bijna goed heb)
Als je het hebt over negéren (doen of iemand er niet is) ben je met negers aan het verkeerde adres. Die negeer je niet. Dat is dom.
Tuurlijk kan dat wel.quote:Daarnaast kun je natuurlijk niet een zelfstandig naamwoord en een werkwoord betrekken in een contradictie in terminus. Dat is ook dom niet slim.
En blijf weg!quote:Op maandag 5 januari 2009 02:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee...hoe was het nou om met Kelly te neuken? rent hardlachend weg!!
quote:Op maandag 5 januari 2009 02:59 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Klopt allemaal vast wel.![]()
[..]
Tuurlijk kan dat wel.
Er kan best een handeling opgesloten zitten in een zelfstandig naamwoord.
Voorbeeld:
*moet ik gvd nog na gaan denken ook*
kom ik zo op terug![]()
quote:Op maandag 5 januari 2009 03:03 schreef dieenebart het volgende:
[..]
En blijf weg!![]()
But, seriously, ik zal je het nummer van Andries PM'en
nah ... doe maar niet, ik heb per definitie een hekel aan friezen... toen Utreg nog heer en meester was over dit verrotte land en de saksen aan de voorkant aanvielen hebben die vieze fierljeppers utreg van de achterkant staan beroven en plunderen... grrrrrrrrrrrquote:Op maandag 5 januari 2009 03:03 schreef dieenebart het volgende:
[..]
En blijf weg!![]()
But, seriously, ik zal je het nummer van Andries PM'en
Oi! ... nee echt... OI!quote:
Oh, ik vind Friezen wel lolligquote:Op maandag 5 januari 2009 03:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
nah ... doe maar niet, ik heb per definitie een hekel aan friezen... toen Utreg nog heer en meester was over dit verrotte land en de saksen aan de voorkant aanvielen hebben die vieze fierljeppers utreg van de achterkant staan beroven en plunderen... grrrrrrrrrrr
pleonasme inderdaad. Ik kan ook alleen maar pleonasmes bedenken nu.quote:Op maandag 5 januari 2009 03:03 schreef dieenebart het volgende:
[..]
werkende japanner mier
draaiende aarde?
Nou vertelquote:Op maandag 5 januari 2009 03:05 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee![]()
Oh cool, we hebben een inside joke![]()
Wíl je het wel weten?
lollig als ze op hun plaat gaan... achterbakse hufters zijn het... Als Henk ooit MP wor dan gaan we friesland afstoten !quote:
roestend hout?quote:Op maandag 5 januari 2009 03:06 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
pleonasme inderdaad. Ik kan ook alleen maar pleonasmes bedenken nu.
Verliezend Feyenoord enzo.
ik raak 'm nog niet aan met een stok van 10 meter... moet nog kokhalzen als ik aan die gasten denkquote:Op maandag 5 januari 2009 03:07 schreef dieenebart het volgende:
[..]
![]()
Dat bedoel ik. Leg jij het uit, je bent er ook over begonnen![]()
zachte wapenstok?quote:
Zo zo, het zit diep. Heb je al een gun?quote:Op maandag 5 januari 2009 03:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
lollig als ze op hun plaat gaan... achterbakse hufters zijn het... Als Henk ooit MP wor dan gaan we friesland afstoten !
meer een soort van "klusjesman"quote:Op maandag 5 januari 2009 03:08 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ah die Andries is een Fries, nu snap ik 'm.![]()
by the way, is hij bouwvakker van beroep?
Nee, hij doet iets in de korte-termijn journalistiekquote:Op maandag 5 januari 2009 03:08 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ah die Andries is een Fries, nu snap ik 'm.![]()
by the way, is hij bouwvakker van beroep?
nee joh niet nodig bij die gasten ... ze willen zichzelf al graag ingravenquote:Op maandag 5 januari 2009 03:09 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Zo zo, het zit diep. Heb je al een gun?
Ze zouden hem eerder een vrouwvakker noemenquote:Op maandag 5 januari 2009 03:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
meer een soort van "klusjesman"
Ik keur 'm goed.quote:
dat koste m'n cola rumquote:Op maandag 5 januari 2009 03:10 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ze zouden hem eerder een vrouwvakker noemen
Right. Heeft ie daar ook voor gestudeerd ofzo? Ik heb 'm namelijk één keer bij in een kantine van een Letteren-faculteit gezien, maar ik dacht dus dat ie aan een verbouwing werkte ofzo.quote:Op maandag 5 januari 2009 03:09 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee, hij doet iets in de korte-termijn journalistiek
Dat was voor mij ook altijd een mooi begin van haar dagquote:Op maandag 5 januari 2009 03:11 schreef versabommie het volgende:
hey gasten ik ga pitten... om 6 uur moet ik den vrouw uitlachen omdat zij wel moet werken
Kut, ga je me overhoren?quote:Op maandag 5 januari 2009 03:11 schreef dieenebart het volgende:
Nou Frits, wordt het Maarten of Joost? Heb je al een idee?
Geregistreerd: 1970 uh-huhquote:Op maandag 5 januari 2009 03:13 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dat was voor mij ook altijd een mooi begin van haar dag![]()
Slaap zacht, en geef nog ff snel de shit over Andries, anders blijft die nooB zeiken
Ah, fuck it.quote:
Mag Joost het weten of geef je de pijp aan Maarten?quote:Op maandag 5 januari 2009 03:21 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik ken die Andries wel. En Kelly natuurlijk ook.
Geneukt of niet; dat was ik alweer vergeten. Het was niet mijn favoriete jaargang.![]()
Ik dacht dat die vraag over Maarten en Joost heel ergens anders over ging.![]()
![]()
Dat van de Story wist ik niet.
Ja, die van mij is op en de wodka ook. Tis maar goed dat ik morgen niet hoef te werken. pas 16 januari weerquote:Op maandag 5 januari 2009 03:25 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ok, later Bart. Ik hou de pijp nog heel even aan m'n mond.
quote:Op maandag 5 januari 2009 04:30 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
![]()
Ik hou het niet lang meer vol hoor
Oké. Ik heb geen Griekse schoonzus meer.quote:Op maandag 5 januari 2009 04:30 schreef FANN het volgende:nou moet je wel wat vertellen anders slaat het hele ''gesprek'' gelijk dood.......
is het alweer uit !quote:Op maandag 5 januari 2009 04:31 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Oké. Ik heb geen Griekse schoonzus meer.
Afstand denk ik..quote:Op maandag 5 januari 2009 04:32 schreef FANN het volgende:
[..]
is het alweer uit !
wat was het probleem.......
ow...... zij zat nog in griekenland en je broer hier......quote:Op maandag 5 januari 2009 04:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Afstand denk ik..![]()
En niet alweer hoor. Heeft denk ik wel minimaal 2 jaar geduurd.
quote:Op maandag 5 januari 2009 04:34 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
K*t, ik heb nog maar een halfje, is alweer lauw.
doe maarquote:Op maandag 5 januari 2009 04:36 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik ga wel ff nieuwe zetten![]()
Nog eentje dan
moeten die koffiebonen nog geplukt worden?quote:Op maandag 5 januari 2009 04:36 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik ga wel ff nieuwe zetten![]()
Nog eentje dan
Ow ja. Ze was ook best knap voor een lesbiènne.quote:Op maandag 5 januari 2009 04:41 schreef FANN het volgende:
dat blonde meisje had toen toch gewonnen?
was een lief meisje wel......
Je wilt niet weten hoe druk ik het hebquote:Op maandag 5 januari 2009 04:46 schreef FANN het volgende:
[..]
moeten die koffiebonen nog geplukt worden?![]()
senseo apparaten FTWkan je ook op marktplaats kopen
Kort maar krachtig, zo ken ik je weer. Morgen zelfde tijd.quote:Op maandag 5 januari 2009 04:50 schreef FANN het volgende:
Fristseltje......... ik ben weer weg......... Truste voor straks![]()
hoi, lekker geslapen ?quote:
Afgelopen nacht wel, maar gister maar 3 uurtjes ofzoquote:
Dat dus, en hoofdpijn!quote:Op maandag 5 januari 2009 07:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Afgelopen nacht wel, maar gister maar 3 uurtjes ofzo
Maakt niet zoveel uit, het nu al legenderarische vrouwvakker van Bart lijkt me de juiste jobbenamingquote:Op maandag 5 januari 2009 09:25 schreef Kaat38 het volgende:
Hai hier allemaal, stukkie teruggelezen maarre: die Andries werkt toch voor de party en niet voor story?
Niet dat het veel uitmaakt, zelfde bagger.![]()
Weer Alkmaar: heel klein laagje sneeuw en koud.![]()
Ik heb deze legendarische dame blijkbaar gemist! Vertel wie is deze vrouwvakker?quote:Op maandag 5 januari 2009 09:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maakt niet zoveel uit, het nu al legenderarische vrouwvakker van Bart lijkt me de juiste jobbenaming
Rijk alleen is toch even lekker, hier ook nu, vriend was vanaf kerst vrij maar mocht vanmorgen weer naar zijn werk glibberen.quote:Op maandag 5 januari 2009 09:52 schreef debuurvrouw het volgende:
Mogguh! Geen sneeuw geen ijzel, alleen hier en daar een veradelijk opgevroren stoeppie![]()
Iedereen weer naar school/werk dus heb het rijk weer voor me alleen. Maar weer verder vacatures doorspitten. Het zal toch niet zo zijn dat ik écht terug naar de zorg moet?
achjoh, soms zijn het mindere periodes en denk je het gaat klote, en hop ineens heb je een leuke baan...quote:Op maandag 5 januari 2009 09:52 schreef debuurvrouw het volgende:
Mogguh! Geen sneeuw geen ijzel, alleen hier en daar een veradelijk opgevroren stoeppie![]()
Iedereen weer naar school/werk dus heb het rijk weer voor me alleen. Maar weer verder vacatures doorspitten. Het zal toch niet zo zijn dat ik écht terug naar de zorg moet?
Ik!quote:Op maandag 5 januari 2009 10:23 schreef Talitha het volgende:
Ik ben ingesneeuwd! En ik heb niks in huis!![]()
Wie komt me uitgraven?
Eindhoven! Maar ik vind net een korst droog brood. Ff koppie thee erbij maken.quote:
Daar ben ik al!quote:Op maandag 5 januari 2009 10:27 schreef Talitha het volgende:
Eindhoven! Maar ik vind net een korst droog brood. Ff koppie thee erbij maken.
hey stukquote:Op maandag 5 januari 2009 10:14 schreef debuurvrouw het volgende:
Heyheyhey Bommie!Long time no see mate. alles goe?
Ja nou ja, ik word een beetje moedeloos van de niet flexibel genoeg, geen ervaring genoeg, te lang uit het arbeidsproces en wat dies meer zij. Het voelt een beetje als teruggedwongen worden.
Maar goed, er zal wel wat komen.
Ik ga de deur echt niet uit! Gewoon rustig blijven wachten tot er jehova's aan de deur komen, die hebben het pad dan wel vrij gemaaktquote:Op maandag 5 januari 2009 10:23 schreef Talitha het volgende:
Ik ben ingesneeuwd! En ik heb niks in huis!![]()
Wie komt me uitgraven?
Ja.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:02 schreef Copycat het volgende:
Dan ga ik maar eens echt werken.
Damn. De opstartproblemen zijn dit jaar verergerd.
Bij jou ook al?quote:
Torenwachtertjes. zijn dat koekjes?quote:Op maandag 5 januari 2009 10:52 schreef Talitha het volgende:
Cc, mijn held!Maar ik zou niet willen dat je je leven voor mij riskeert. Ik wacht wel op die Jehova's met hun halfje bruin. Bezorgen ze ook koekjes buuf?
Je riskeert liever je leven dan te gaan werken? Dan is het wel heel ernstig.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:02 schreef Copycat het volgende:
Dan ga ik maar eens echt werken.
Damn. De opstartproblemen zijn dit jaar verergerd.
Een soort snoeppapier dan zeker? We gaan het straks eens proberen.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Torenwachtertjes. zijn dat koekjes?
Volgens mij is het niet te vreten.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:18 schreef Talitha het volgende:
[..]
Een soort snoeppapier dan zeker? We gaan het straks eens proberen.
Nou ik heb een deadline voor woensdagavond en als ik zo doorga ga ik die wel redden.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bij jou ook al?
Elke keer wil ik beginnen, maar dan komt er weer een mailtje binnen van vrienden en kennissen met gelukswensen en hele verhalen over oud en nieuw. Daar moet ik dan weer meteen op reageren en zo blijven we aan de gang.
Nu is mijn koffie op en kan ik wel een peuk gebruiken.
Maar ik heb maar een artikel te schrijven en twee teksten te redigeren vandaag, dus het kan nog even. Acclimatiseren moet nu eenmaal ook goed gebeuren.
is gebruikelijk, even doorzetten, maar komt goed.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nou ik heb een deadline voor woensdagavond en als ik zo doorga ga ik die wel redden.
Maar het is echt doorzetten want van de 10 regels tekst blijft er na iedere scriptiebespreking hooguit een regel of twee over.
Ik heb ook het idee dat ik een scriptie schrijf voor een ander doordat eigen inbreng in principe word afgekeurd.
En ik zet door..
Ik heb mijn leven al geriskeerd door hierheen te rijden, dus een beetje meer risico durf ik wel aan.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:16 schreef Talitha het volgende:
Je riskeert liever je leven dan te gaan werken? Dan is het wel heel ernstig.
Ik mag morgen weer werken.
Ruilen?quote:Op maandag 5 januari 2009 11:23 schreef versabommie het volgende:
zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo fucking hell zeg!
Ik heb vanaf 23 december vrij, maar dat is als iedereen thuis is. Nu dag 1 van mijn MAAND LANG VAKANTIE ( insmeer enzo) is het nog niet eens 12 uur smiddags en ik verveel me nu al de tering...
Je mag mijn ramen wel komen zemen.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:23 schreef versabommie het volgende:
zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo fucking hell zeg!
Ik heb vanaf 23 december vrij, maar dat is als iedereen thuis is. Nu dag 1 van mijn MAAND LANG VAKANTIE ( insmeer enzo) is het nog niet eens 12 uur smiddags en ik verveel me nu al de tering...
Gewoon ramen en deuren gesloten houden.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Je mag mijn ramen wel komen zemen.![]()
(En nee, dit is geen oneerbaar voorstel)
VUNZ!quote:Op maandag 5 januari 2009 11:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Je mag mijn ramen wel komen zemen.![]()
(En nee, dit is geen oneerbaar voorstel)
We hebben veel overeenkomsten: Eindhoven, anderhalve week vrij, opstartproblemen. Alleen heb ik dat extra lummeldagje dus wel opgenomen.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb mijn leven al geriskeerd door hierheen te rijden, dus een beetje meer risico durf ik wel aan.
Ben anderhalve week vrij geweest en dan moet ik echt weer even wennen. Zat vanochtend er heel even aan te denken om nog een dag erbij te pakken, qua vrij. maar die verlummel ik dan net zo als gisteren, dus dat is ook zonde van de weinige dagen die ik per jaar heb.
Dus dan kies ik de middenweg en lummel ik op mijn werk.
NIMMERRRRRRRR!quote:
Dat proefrijden doen we dan wel een keer op een sneeuw- en ijsvrije dag. Kut. Moet de garage bellen. Mijn bolide moet voor de 14e APK gekeurd zijn. Weer een smoes om mijn werk voor me uit te schuiven!quote:Op maandag 5 januari 2009 11:36 schreef Talitha het volgende:
We hebben veel overeenkomsten: Eindhoven, anderhalve week vrij, opstartproblemen. Alleen heb ik dat extra lummeldagje dus wel opgenomen.
En ik heb geen rijbewijs. Dus als je langskomt dan wil ik wel ff proefrijden.
keep up the good workquote:
Jammer, ik had me erop verheugd.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat proefrijden doen we dan wel een keer op een sneeuw- en ijsvrije dag. Kut. Moet de garage bellen. Mijn bolide moet voor de 14e APK gekeurd zijn. Weer een smoes om mijn werk voor me uit te schuiven!
Waar woon jij ergens in Eindhoven? Ik in Strijp. Vlakbij het Evoluon.
sinds dat drainverhaal van gisteren schiet me interview with a vampire door mijn hoofd.. gek he ?quote:Op maandag 5 januari 2009 11:46 schreef Copycat het volgende:
Had net even de tegenwoordigheid van geest om mijn agenda te checken. Zou je net zien dat er een interview stond ingepland om tien uur of zo. Gelukkig niet. Heel de week niks nog.
En nu maar duimen dat mijn auto volgende week dinsdag door de keuring komt zonder al teveel gedoe.
Januari gaat een dure maand voor jou worden denk ik zo.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:45 schreef versabommie het volgende:
Ha.. uit verveling iets besteld! http://www.logitech.com/index.cfm/remotes/universal_remotes/devices/371&cl=NL,NL
LOL!quote:Op maandag 5 januari 2009 11:49 schreef Talitha het volgende:
Jammer, ik had me erop verheugd.![]()
http://www.afunnysite.com(...)n-snow-stupid-funny/
En ik zit in Oud-Woensel. Das dus niet zo heel ver bij jou vandaan.
Oh ja, die Halloween outfit. Het is bijna carnaval. Als dat nu tegelijk valt met mijn cyclus, ben ik klaar voor dit jaar.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:49 schreef versabommie het volgende:
sinds dat drainverhaal van gisteren schiet me interview with a vampire door mijn hoofd.. gek he ?
nee joh.. dis is om ff de dag door te komenquote:Op maandag 5 januari 2009 11:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Januari gaat een dure maand voor jou worden denk ik zo.
Ik heb ook nog klusjes voor je hier. En vergeet buuf's ramen niet.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee joh.. dis is om ff de dag door te komennu kan ik me verheugen op een kadootje morgen .. een fijne afstandbediening die alles bedient waardoor ik effectiever op mijn luie reet kan blijven liggen ... hoop ik ..
ik ga denk ik klussen in huis als het zo doorgaat rrrrrrrrhuuuuuuuuwhaaaaaaaa
Is dat die RC van 'Op de kinderen passen is voor opa geen probleem. Maar een filmpje kijken ...'?quote:Op maandag 5 januari 2009 11:56 schreef versabommie het volgende:
nee joh.. dis is om ff de dag door te komennu kan ik me verheugen op een kadootje morgen .. een fijne afstandbediening die alles bedient waardoor ik effectiever op mijn luie reet kan blijven liggen ... hoop ik ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |