RelDelquote:
Ja Peter gaat een tijdje afkicken?quote:
Manu ging ff weg en kwam niet meer terug. Daar maken we ons zorgen overquote:Op zondag 4 januari 2009 22:53 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ja Peter gaat een tijdje afkicken?
Is Manu dat trouwens ook aan het doen misschien?
quote:Op zondag 4 januari 2009 22:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Manu ging ff weg en kwam niet meer terug. Daar maken we ons zorgen over
quote:
Ja, serieus! Ik weet dat L.S hem niet mag bellen enzo, maar dit is toch wel een uitzonderingssituatie?quote:Op zondag 4 januari 2009 22:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Manu ging ff weg en kwam niet meer terug. Daar maken we ons zorgen over
Mja, ik weet niet, wanneer was hij teruggekomen?quote:Op zondag 4 januari 2009 23:10 schreef Aagjekat het volgende:
afwachten, denk ik.
hij komt wel, en dan weten we wat er gaande was..
Ja bedoel ik heb ook ooit mijn Laptop verknoeid. En ik had nog een backup. enzoquote:Op zondag 4 januari 2009 23:10 schreef Aagjekat het volgende:
afwachten, denk ik.
hij komt wel, en dan weten we wat er gaande was..
Ja nou ja speculeren heeft geen zinquote:
Maar je kon nog wel painten, of was dat niet toen met die kruk?quote:Op zondag 4 januari 2009 23:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja bedoel ik heb ook ooit mijn Laptop verknoeid. En ik had nog een backup. enzo
Ja ik kon nog painten.. Maar kon niet meer online.. De drie ergste dagen uit me levenquote:Op zondag 4 januari 2009 23:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar je kon nog wel painten, of was dat niet toen met die kruk?
Toen maakten we ons ook zorgen!
Ja! Ik kan me er iets bij voorstellen!quote:Op zondag 4 januari 2009 23:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik kon nog painten.. Maar kon niet meer online.. De drie ergste dagen uit me leven![]()
Dat recept stond op me laptop... En de reden was dat ik iid met me kruk een glas om zwiepte.. voor de AH bezorger met ingredienten op de stoep voor die soepquote:Op zondag 4 januari 2009 23:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja! Ik kan me er iets bij voorstellen!![]()
Maar wel een briljante paint! Met de Zoep ingredienten enzo!
Ja!quote:Op zondag 4 januari 2009 23:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat recept stond op me laptop... En de reden was dat ik iid met me kruk een glas om zwiepte.. voor de AH bezorger met ingredienten op de stoep voor die soep
Ja ik volg je zo!quote:Op zondag 4 januari 2009 23:23 schreef Soury het volgende:
Ga maar me bed in..Morgen weer een dag. Dag
lekker simpel? heeftie een belverbod naar Manu ?quote:Op zondag 4 januari 2009 23:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, serieus! Ik weet dat L.S hem niet mag bellen enzo, maar dit is toch wel een uitzonderingssituatie?
Ben ik weer net te laat.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:23 schreef Soury het volgende:
Ga maar me bed in..Morgen weer een dag. Dag
hey leukert jijquote:Op zondag 4 januari 2009 23:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ben ik weer net te laat.Trusten muis.
ach what else is new hequote:Op zondag 4 januari 2009 23:30 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hey bommert!Zit ik nou met jou opgescheept hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |