Dat was voor mij ook altijd een mooi begin van haar dagquote:Op maandag 5 januari 2009 03:11 schreef versabommie het volgende:
hey gasten ik ga pitten... om 6 uur moet ik den vrouw uitlachen omdat zij wel moet werken
Kut, ga je me overhoren?quote:Op maandag 5 januari 2009 03:11 schreef dieenebart het volgende:
Nou Frits, wordt het Maarten of Joost? Heb je al een idee?
Geregistreerd: 1970 uh-huhquote:Op maandag 5 januari 2009 03:13 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dat was voor mij ook altijd een mooi begin van haar dag![]()
Slaap zacht, en geef nog ff snel de shit over Andries, anders blijft die nooB zeiken
Ah, fuck it.quote:
Mag Joost het weten of geef je de pijp aan Maarten?quote:Op maandag 5 januari 2009 03:21 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik ken die Andries wel. En Kelly natuurlijk ook.
Geneukt of niet; dat was ik alweer vergeten. Het was niet mijn favoriete jaargang.![]()
Ik dacht dat die vraag over Maarten en Joost heel ergens anders over ging.![]()
![]()
Dat van de Story wist ik niet.
Ja, die van mij is op en de wodka ook. Tis maar goed dat ik morgen niet hoef te werken. pas 16 januari weerquote:Op maandag 5 januari 2009 03:25 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ok, later Bart. Ik hou de pijp nog heel even aan m'n mond.
quote:Op maandag 5 januari 2009 04:30 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
![]()
Ik hou het niet lang meer vol hoor
Oké. Ik heb geen Griekse schoonzus meer.quote:Op maandag 5 januari 2009 04:30 schreef FANN het volgende:nou moet je wel wat vertellen anders slaat het hele ''gesprek'' gelijk dood.......
is het alweer uit !quote:Op maandag 5 januari 2009 04:31 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Oké. Ik heb geen Griekse schoonzus meer.
Afstand denk ik..quote:Op maandag 5 januari 2009 04:32 schreef FANN het volgende:
[..]
is het alweer uit !
wat was het probleem.......
ow...... zij zat nog in griekenland en je broer hier......quote:Op maandag 5 januari 2009 04:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Afstand denk ik..![]()
En niet alweer hoor. Heeft denk ik wel minimaal 2 jaar geduurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |