Volgens mij is het niet te vreten.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:18 schreef Talitha het volgende:
[..]
Een soort snoeppapier dan zeker? We gaan het straks eens proberen.
Nou ik heb een deadline voor woensdagavond en als ik zo doorga ga ik die wel redden.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bij jou ook al?
Elke keer wil ik beginnen, maar dan komt er weer een mailtje binnen van vrienden en kennissen met gelukswensen en hele verhalen over oud en nieuw. Daar moet ik dan weer meteen op reageren en zo blijven we aan de gang.
Nu is mijn koffie op en kan ik wel een peuk gebruiken.
Maar ik heb maar een artikel te schrijven en twee teksten te redigeren vandaag, dus het kan nog even. Acclimatiseren moet nu eenmaal ook goed gebeuren.
is gebruikelijk, even doorzetten, maar komt goed.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nou ik heb een deadline voor woensdagavond en als ik zo doorga ga ik die wel redden.
Maar het is echt doorzetten want van de 10 regels tekst blijft er na iedere scriptiebespreking hooguit een regel of twee over.
Ik heb ook het idee dat ik een scriptie schrijf voor een ander doordat eigen inbreng in principe word afgekeurd.
En ik zet door..
Ik heb mijn leven al geriskeerd door hierheen te rijden, dus een beetje meer risico durf ik wel aan.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:16 schreef Talitha het volgende:
Je riskeert liever je leven dan te gaan werken? Dan is het wel heel ernstig.
Ik mag morgen weer werken.
Ruilen?quote:Op maandag 5 januari 2009 11:23 schreef versabommie het volgende:
zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo fucking hell zeg!
Ik heb vanaf 23 december vrij, maar dat is als iedereen thuis is. Nu dag 1 van mijn MAAND LANG VAKANTIE ( insmeer enzo) is het nog niet eens 12 uur smiddags en ik verveel me nu al de tering...
Je mag mijn ramen wel komen zemen.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:23 schreef versabommie het volgende:
zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo fucking hell zeg!
Ik heb vanaf 23 december vrij, maar dat is als iedereen thuis is. Nu dag 1 van mijn MAAND LANG VAKANTIE ( insmeer enzo) is het nog niet eens 12 uur smiddags en ik verveel me nu al de tering...
Gewoon ramen en deuren gesloten houden.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Je mag mijn ramen wel komen zemen.![]()
(En nee, dit is geen oneerbaar voorstel)
VUNZ!quote:Op maandag 5 januari 2009 11:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Je mag mijn ramen wel komen zemen.![]()
(En nee, dit is geen oneerbaar voorstel)
We hebben veel overeenkomsten: Eindhoven, anderhalve week vrij, opstartproblemen. Alleen heb ik dat extra lummeldagje dus wel opgenomen.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb mijn leven al geriskeerd door hierheen te rijden, dus een beetje meer risico durf ik wel aan.
Ben anderhalve week vrij geweest en dan moet ik echt weer even wennen. Zat vanochtend er heel even aan te denken om nog een dag erbij te pakken, qua vrij. maar die verlummel ik dan net zo als gisteren, dus dat is ook zonde van de weinige dagen die ik per jaar heb.
Dus dan kies ik de middenweg en lummel ik op mijn werk.
NIMMERRRRRRRR!quote:
Dat proefrijden doen we dan wel een keer op een sneeuw- en ijsvrije dag. Kut. Moet de garage bellen. Mijn bolide moet voor de 14e APK gekeurd zijn. Weer een smoes om mijn werk voor me uit te schuiven!quote:Op maandag 5 januari 2009 11:36 schreef Talitha het volgende:
We hebben veel overeenkomsten: Eindhoven, anderhalve week vrij, opstartproblemen. Alleen heb ik dat extra lummeldagje dus wel opgenomen.
En ik heb geen rijbewijs. Dus als je langskomt dan wil ik wel ff proefrijden.
keep up the good workquote:
Jammer, ik had me erop verheugd.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat proefrijden doen we dan wel een keer op een sneeuw- en ijsvrije dag. Kut. Moet de garage bellen. Mijn bolide moet voor de 14e APK gekeurd zijn. Weer een smoes om mijn werk voor me uit te schuiven!
Waar woon jij ergens in Eindhoven? Ik in Strijp. Vlakbij het Evoluon.
sinds dat drainverhaal van gisteren schiet me interview with a vampire door mijn hoofd.. gek he ?quote:Op maandag 5 januari 2009 11:46 schreef Copycat het volgende:
Had net even de tegenwoordigheid van geest om mijn agenda te checken. Zou je net zien dat er een interview stond ingepland om tien uur of zo. Gelukkig niet. Heel de week niks nog.
En nu maar duimen dat mijn auto volgende week dinsdag door de keuring komt zonder al teveel gedoe.
Januari gaat een dure maand voor jou worden denk ik zo.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:45 schreef versabommie het volgende:
Ha.. uit verveling iets besteld! http://www.logitech.com/index.cfm/remotes/universal_remotes/devices/371&cl=NL,NL
LOL!quote:Op maandag 5 januari 2009 11:49 schreef Talitha het volgende:
Jammer, ik had me erop verheugd.![]()
http://www.afunnysite.com(...)n-snow-stupid-funny/
En ik zit in Oud-Woensel. Das dus niet zo heel ver bij jou vandaan.
Oh ja, die Halloween outfit. Het is bijna carnaval. Als dat nu tegelijk valt met mijn cyclus, ben ik klaar voor dit jaar.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:49 schreef versabommie het volgende:
sinds dat drainverhaal van gisteren schiet me interview with a vampire door mijn hoofd.. gek he ?
nee joh.. dis is om ff de dag door te komenquote:Op maandag 5 januari 2009 11:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Januari gaat een dure maand voor jou worden denk ik zo.
Ik heb ook nog klusjes voor je hier. En vergeet buuf's ramen niet.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee joh.. dis is om ff de dag door te komennu kan ik me verheugen op een kadootje morgen .. een fijne afstandbediening die alles bedient waardoor ik effectiever op mijn luie reet kan blijven liggen ... hoop ik ..
ik ga denk ik klussen in huis als het zo doorgaat rrrrrrrrhuuuuuuuuwhaaaaaaaa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |