quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:36 schreef Breach het volgende:
[ afbeelding ]
"Ook toupet wil van Westerhof af"
quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:38 schreef BB-King het volgende:
[ afbeelding ]
Vliegende mascotte van Vitesse geeft Westerhof gepast afscheidscadeau
quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:23 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[ afbeelding ]
Westerhof: 'Ik denk dat Vitesse ook zonder mij nog maar weinig puntjes bij elkaar gaat Sprockelen.'
Nee wel een Topic Report..quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:19 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Breach, heb je alweer een felicitatietopic klaarstaan?
Tof.quote:
ik wil het best nog een keer doen, tenzij iemand anders graag wilquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:46 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Tof.
Is er eigenlijk al iemand die het van Joesse wil gaan overnemen, ervan uitgaande dat je één keer alles bijhouden wel voldoende vindt.
Neem dan maar een tagje met vast jurylid of zo, want ik denk niet dat er veel vrijwilligers zullen zijn eigenlijkquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:48 schreef Joesse het volgende:
[..]
ik wil het best nog een keer doen, tenzij iemand anders graag wil
Prima hoor! Vind het al super dat je het bijhoudt.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:48 schreef Joesse het volgende:
is het goed als ik de winnaar 1 januari bekend maak en niet morgenavond?
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:48 schreef Joesse het volgende:
[..]
hoi vitessezuidquote:Op woensdag 31 december 2008 00:31 schreef sezten het volgende:
Laat ik maar voor de Algemene Poedel Prijs gaan
Dankjequote:
Wie moet dat voorstellen?quote:
Koning poedel van 2007.quote:
quote:Op woensdag 31 december 2008 07:11 schreef ruud_fr het volgende:
[ afbeelding ]
Joesse: "Kut, telling vergeten bij te houden"
hoop niet voor je dat je er zo uit ziet trouwens
Ik weet niet waar je bent, maar december was voor Gorrie en mij niet echt een goede maand. SCH en vooral die enge kat hebben veel punten ingelopen denk ik.quote:Op woensdag 31 december 2008 12:37 schreef Joesse het volgende:
Ik heb nog niet alles bijgewerkt (ik moet nog wel aardig wat), dus er kan nog van alles gebeurentot dusver is het nog niet beslist, is er een miniem verschil tussen 1 en 2 en volgen redelijk kort daarop nog eens 4 mensen die allemaal gelijk staan ongeveer.. Maar ik moet dus nog redelijk wat rondes verwerken, dus ik zeg niet dat het zo blijft
Ik stond behoorlijk ver achter hoor.quote:Op woensdag 31 december 2008 12:39 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je bent, maar december was voor Gorrie en mij niet echt een goede maand. SCH en vooral die enge kat hebben veel punten ingelopen denk ik.
is het goed als ik de winnaar 1 januari bekend maak en niet morgenavond?
[..]
Is ook een compliment. Anderhalf jaar geleden lag het topic op zijn reet. Moet je nu zien.quote:Op woensdag 31 december 2008 14:39 schreef FritsVanEgters het volgende:
Dat vat ik op als een compliment.
Sinds ik meedoe ?quote:Op woensdag 31 december 2008 14:36 schreef Beschouw het volgende:
Topic krijgt steeds meer niveau en loopt als een trein. Dat is geweldig.
Ben je om te kopen ?quote:Op woensdag 31 december 2008 14:44 schreef Joesse het volgende:
Ik heb de score bijgewerkt, dus hoef morgen alleen nog de deelnames / uitslag van vandaag erbij te tellen. Podium staat nog niet vast!
Jou gaat het wel heel veel kosten om nog op het podium te belandenquote:
Oh !quote:Op woensdag 31 december 2008 14:53 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Jou gaat het wel heel veel kosten om nog op het podium te belanden
Nee hoor, ik heb je gewoon erg vaak de poedel gegeven.quote:Op woensdag 31 december 2008 14:56 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat trouwens, wordt er gelekt ?![]()
Dat snap ik, jij kent als geen ander mijn liefde voor hondenquote:Op woensdag 31 december 2008 14:59 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb je gewoon erg vaak de poedel gegeven.
quote:Op woensdag 31 december 2008 15:05 schreef Beschouw het volgende:
[ afbeelding ]
Hans: ''O jee, waar zat hier ook al weer het gat in het hek?''
Wat een prachtig complimentquote:Op woensdag 31 december 2008 15:11 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Je bent een echte aanwinst hier
Ga je dit nu in elk topic doenquote:
Ja dusquote:Op woensdag 31 december 2008 15:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ga je dit nu in elk topic doen
quote:Op woensdag 31 december 2008 15:14 schreef kleinzusje het volgende:
( jammer dat dit niet in punten was uit te drukken![]()
)
Voor mij ben je nummer 1.quote:Op woensdag 31 december 2008 15:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wat een prachtig compliment![]()
( jammer dat dit niet in punten was uit te drukken![]()
)
Ben ik al de hele vakantie mee bezig.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:19 schreef SCH het volgende:
* SCH vraagt aan Beschouw hoe laat het indrinken begint?
quote:Op woensdag 31 december 2008 16:37 schreef SCH het volgende:
[ afbeelding ]
Past u wel op meneer Beschouw
Anderhalf jaar geleden stopte ik er even mee, en het stortte in. Nu ben ik sinds kort weer regelmatig actief, en moet je nu zien! Het komt allemaal door mijquote:Op woensdag 31 december 2008 14:44 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Is ook een compliment. Anderhalf jaar geleden lag het topic op zijn reet. Moet je nu zien.
Wat was er te zien? Ik kom het meer tegen, ben wel benieuwd eigenlijkquote:Op woensdag 31 december 2008 15:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ga je dit nu in elk topic doen
Pus, anussen, piemels, misvormde hoofden en trio's van bejaarde mannen.quote:Op woensdag 31 december 2008 17:56 schreef Breach het volgende:
[..]
Wat was er te zien? Ik kom het meer tegen, ben wel benieuwd eigenlijk
Hmm, altijd fijn op de vrijdagmiddagquote:Op woensdag 31 december 2008 18:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Pus, anussen, piemels, misvormde hoofden en trio's van bejaarde mannen.
Etc.²
het is woensdagquote:Op woensdag 31 december 2008 18:13 schreef Breach het volgende:
[..]
Hmm, altijd fijn op de vrijdagmiddag
Weten we ook weer hoe Breach normaal zijn weekend begint.quote:
quote:-FritsVanEgters-
- Hoe moet ik thuis nou uitleggen dat m'n onderbroek gejat is? -
quote:-Zero2Nine-
- Westerhof checkt even of zijn hoofd er nog aanzit nadat er koppen zijn gerold bij Vitesse -
quote:-ruud_fr-
- Joesse: "Kut, telling vergeten bij te houden" -
De opmaak is hier te vinden.quote:-sezten-
- Ooster, wester, thuis in het hof bester. -
Oh, ik ook niet, maar je had ook erbij kunnen vermelden dat de poedel of 1ste ook wel omgedraaid hadden kunnen worden, aangezien ze allebei laag bij de grond zijn.quote:Op woensdag 31 december 2008 23:13 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
De opmaak is hier te vinden.
Ja sezten, ik zie wester en hof heus wel, maar vind het gewoon niet grappig.
Fijne jaarwisseling allemaal.
Jammer, die van Wesley vind ik niks.quote:
Zeurdertquote:Op donderdag 1 januari 2009 05:52 schreef FritsVanEgters het volgende:
Jammer, die van Wesley vind ik niks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:15 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
Sneijdertje gaat SCH feliciteren
Dan zijn Sneijder en jij opeens weer de beste vriendjes?quote:
Het dappere Sneijdertje is altijd mijn beste vriendje geweest hoorquote:Op donderdag 1 januari 2009 13:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dan zijn Sneijder en jij opeens weer de beste vriendjes?
quote:-Gordon_Shumway-
quote:-Breach-
-------------------------------------------------------------------quote:-ruud_fr-
-------------------------------------------------------------------quote:-Beschouw-
voor de laatste ronde konden jij, Catjuh en SCH nog derde worden. Omdat jij won, werd jij het. Je hebt sowieso de beste eindsprint gehad t.o.v. de laatste tussenstand (87 punten). SCH 83 punten en Gordon 81.quote:
ik zal t proberenquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:07 schreef EnGCatjuh het volgende:Edit je zelf de wiki even?
jeujquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:09 schreef Joesse het volgende:
[..]
voor de laatste ronde konden jij, Catjuh en SCH nog derde worden. Omdat jij won, werd jij het. Je hebt sowieso de beste eindsprint gehad t.o.v. de laatste tussenstand (87 punten). SCH 83 punten en Gordon 81.
Ik klop Breach dus vooral als het om tweede plekken gaat.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:08 schreef Joesse het volgende:
Random weetjes:
Meeste poedels:
Beschouw 12
Borisz 11
Kerol 9
Vaakst 3e:
Beschouw 18
Breach 16
SCH/Gordon_Shumway 15
Vaakst 2e:
EnGCatjuh 24
ruud_fr 19
Gordon_Shumway 16
Vaakst 1e:
Breach 20
Gordon_Shumway 19
ruud_fr 17
Vaakst jury:
Gordon_Shumway 24
Breach 17
SCH/Beschouw 16
Er waren in totaal 183 rondes.
quote:SCH
Sneijder: "Als ik echt baardgroei zou hebben, was dit een pratend kutje"
quote:kleinzusje
Sneijdertje gaat SCH feliciteren
quote:Joesse
Sneijder klaar voor een vrijdagmiddag met Breach.
De opmaak is hier te vinden.quote:sezten
Wesley klust bij: "kom maar hier met die hengst van je".
Je bent toch 4e?quote:
Verder kijken dan je neus lang is svp.quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Je bent toch 4e?
En ik 5e, waar ik heel blij mee benBedankt iedereen, mijn ouders, mijn fans en Beschouw
![]()
Feli Gordon en de rest en Joesse bedankt!!!!
quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:39 schreef SCH het volgende:
Ik heb geloof ik het vaakst meegedaanTrouwe hond die ik ben.
Gordon ook de beste over heel 2008. Goed hoorquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Verder kijken dan je neus lang is svp.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:31 schreef Beschouw het volgende:
[ afbeelding ]
Bij de pijl: kleinzusje
quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:31 schreef Beschouw het volgende:
[ afbeelding ]
Bij de pijl: kleinzusje
Ik deed alleen maar huilenquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:53 schreef Gordon_Shumway het volgende:
De casanova's komen in opstand hoor
hopelijk ook de slechtste jury van 2009quote:
Kan er mee door, in zes weekjes.quote:
Ik heb nog wel een suggestie voor een nieuwe regel.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:04 schreef Isiolo het volgende:
Behouden we zelfde opzet ? En dezelfde die de punten beheerd ?
Ok.quote:
vind ik geen goed plan, soms kan je er niets aan doen dat je niet kan jurerenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 05:26 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een suggestie voor een nieuwe regel.![]()
-1 voor de winnaar die jury-verplichting niet nakomt
+1 voor de nummer 2 of 3 die voor hem/haar invalt
Nou en? Niet opdagen is puntaftrek in de voetballerij.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:19 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
vind ik geen goed plan, soms kan je er niets aan doen dat je niet kan jureren
Ipv het punt voor deelname toch? Het blijft één punt, terwijl de kans op het podium verdwijnt.quote:de invaller krijgt sowieso al een punt voor het jureren, lijkt mij voldoende
Niet nodig, je krijgt al een punt voor het jureren. Die wordt opgeteld bij de deelname.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 05:26 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een suggestie voor een nieuwe regel.![]()
-1 voor de winnaar die jury-verplichting niet nakomt
+1 voor de nummer 2 of 3 die voor hem/haar invalt
Eens met ruudjequote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:19 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
vind ik geen goed plan, soms kan je er niets aan doen dat je niet kan jureren
de invaller krijgt sowieso al een punt voor het jureren, lijkt mij voldoende
gaat prima zo
je krijgt dan zowel deelnamepunt als jurypunt als je onverwachts moet jureren.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 10:20 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ipv het punt voor deelname toch? Het blijft één punt, terwijl de kans op het podium verdwijnt.
quote:-ruud_fr-
-Oliesjeiks nemen FC Utrecht over-
quote:-TheVulture-
-Kil beleid Van Seumeren doet FC Utrecht de das om-
quote:-Twerk-
-De Kromme & Alberto slaan handen ineen voor nieuwe aflevering Undercover in Nederland-
De opmaak is hier te vinden.quote:-SCH-
-Vader en zoon over winterverpakking: "Mevrouw Beschouw zei: 'Vandaag is rood'"-
goede voornemens hequote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:05 schreef Breach het volgende:
Joesse
Na al je goede werk van afgelopen dagen nu dit..
sorryquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:07 schreef Isiolo het volgende:
[ afbeelding ]
Jury laat Isiolo koud staan
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:05 schreef Twerk het volgende:
Tnx.. Wat een eer bij de 1e keer deelname.
Ik ga zoeken. Moment.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:10 schreef Joesse het volgende:
[..]
gefeliciteerden nu op zoek naar een nieuwe foto!
Dat onderschrift van SCH was zo slecht dat je nooit de poedel had gekregen. Wat mij betreft dus wel.quote:
Ik ken mevrouw Beschouw, die is heel modebewust en altijd erg bezorgd of je wel warm genoeg gekleed bent. Daar hoef je je toch niet voor te schamen>quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:32 schreef Beschouw het volgende:
Nog ff over jury: Perfecte uitreiking poedel. Wat bezielt SCH met zulk geleuter?
Mijn vrouw rookt geen sigarenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ken mevrouw Beschouw, die is heel modebewust en altijd erg bezorgd of je wel warm genoeg gekleed bent. Daar hoef je je toch niet voor te schamen>
We beginnen net.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:16 schreef Beschouw het volgende:
Zo kan-ie wel weer
Kom op.. Je hebt tot 19:30 de tijd!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 05:05 schreef Bananenman het volgende:
Na 'You Never Wok Alone' ga ik geeneens proberen een onderschrift te verzinnen
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:50 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
Lee niet alleen populair in Rotterdam
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 05:05 schreef Bananenman het volgende:
jewel joh! hoe goed ie ook is, er zijn nog 2 podiumplekkenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 05:05 schreef Bananenman het volgende:
Gevonden!quote:Op woensdag 31 december 2008 15:05 schreef Beschouw het volgende:
[ afbeelding ]
Hans: ''O jee, waar zat hier ook al weer het gat in het hek?''
quote:
quote:-Gordon_Shumway-
-'Waarom ben je eigenlijk zo'n fan van Gerrard?'.. 'Zijn rugnummer is mijn lievelingsgerecht'-
quote:-TheVulture-
-Aziaten:"Wij voelen ons thuis bij Liverpool omdat de aanvoerder ook een gespleten persoonlijkheid is"-
quote:-sjimz-
-you never wok alone!-
De opmaak is hier te vinden.quote:-ruud_fr-
-"Wij wachten op de pubfighter"-
True. Zat te twijfelen tussen KZ en deze op 3.. Helaas, het was dan ook een vrij sterke ronde.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:16 schreef Rumille het volgende:
Goede jury. 'T is dat het zo'n sterke ronde was, anders had ik mezelf nog op het podium kunnen zien.
KZ was ook podiumwaardig trouwens.
Ik vond het helemaal niet zo sterk. Die van Beschouw had 2e moeten worden imo.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:18 schreef Twerk het volgende:
[..]
True. Zat te twijfelen tussen KZ en deze op 3.. Helaas, het was dan ook een vrij sterke ronde.
Jammer dan. Dan zorg je gewoon dat je de volgende keer wint, mag jij lekker jurerenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vond het helemaal niet zo sterk. Die van Beschouw had 2e moeten worden imo.
Je kan toch wel een beetje je best doen en er bijvoorbeeld op letten of iemand een onderschrift gejat heeft, of dacht je: ik gooi er gewoon lekker met mijn petje naar?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:23 schreef Twerk het volgende:
[..]
Jammer dan. Dan zorg je gewoon dat je de volgende keer wint, mag jij lekker jureren
ja sjimz, die moet eerst zijn teckels nog in bad doenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:31 schreef Joesse het volgende:
goeie jury, leuke ronde, hup nieuwe foto!
Steek je tijd maar in het verzinnen van iets origineels en loop niet zo te huilenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Je kan toch wel een beetje je best doen en er bijvoorbeeld op letten of iemand een onderschrift gejat heeft, of dacht je: ik gooi er gewoon lekker met mijn petje naar?
Sindsquote:
Toch een Belg dus.quote:Op zondag 4 januari 2009 12:55 schreef Ruud het volgende:
[..]
dat zou je denken, maar ik ben geboren als Rudy
ehhhhh?quote:
wtfquote:
Als ze in de puntentelling maar strikt gescheiden blijvenquote:
Engelse naam, ook vaak gebruikt in Duitsland, maar dan met een iquote:
ja, zo maar eens doen jaquote:Op zondag 4 januari 2009 12:57 schreef Rumille het volgende:
Rudiiiiiiiiiiiiiyyyyyy.
Eeeeey. Biertjah?
iddquote:Op zondag 4 januari 2009 12:59 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Als ze in de puntentelling maar strikt gescheiden blijven
quote:
quote:TheVulture
Swerts: "Ik kan haar natuurlijk wijs maken dat DSB voor De Sperma Bank staat"
quote:Breach
Swerts imiteert metal-ding uit avatar Sjimz
quote:Beschouw
Meisje: ''Hé Swerts, je bent toch geen familie van Dutroux he?''
De opmaak is hier te vinden.quote:Twerk
Ook Dirk Scheringa richt een apart hoekje in z'n museum in ter ere van de recent ontdekte soort Homo Floresiensis.
Hoe heb je dat geregeld?quote:
juiste connecties hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
de kwaliteit blijft hetzelfde hoorquote:Op zondag 4 januari 2009 15:07 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
zondag 4 januari 2009 @ 11:36![]()
Gun Feyenoord ook wel zo'n wederopstanding, oh, wacht.... toch maar niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |