quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:50 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
Lee niet alleen populair in Rotterdam
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 05:05 schreef Bananenman het volgende:
Na 'You Never Wok Alone' ga ik geeneens proberen een onderschrift te verzinnen
jewel joh! hoe goed ie ook is, er zijn nog 2 podiumplekkenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 05:05 schreef Bananenman het volgende:
Na 'You Never Wok Alone' ga ik geeneens proberen een onderschrift te verzinnen
Gevonden!quote:Op woensdag 31 december 2008 15:05 schreef Beschouw het volgende:
[ afbeelding ]
Hans: ''O jee, waar zat hier ook al weer het gat in het hek?''
quote:
quote:-Gordon_Shumway-
-'Waarom ben je eigenlijk zo'n fan van Gerrard?'.. 'Zijn rugnummer is mijn lievelingsgerecht'-
quote:-TheVulture-
-Aziaten:"Wij voelen ons thuis bij Liverpool omdat de aanvoerder ook een gespleten persoonlijkheid is"-
quote:-sjimz-
-you never wok alone!-
De opmaak is hier te vinden.quote:-ruud_fr-
-"Wij wachten op de pubfighter"-
True. Zat te twijfelen tussen KZ en deze op 3.. Helaas, het was dan ook een vrij sterke ronde.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:16 schreef Rumille het volgende:
Goede jury. 'T is dat het zo'n sterke ronde was, anders had ik mezelf nog op het podium kunnen zien.
KZ was ook podiumwaardig trouwens.
Ik vond het helemaal niet zo sterk. Die van Beschouw had 2e moeten worden imo.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:18 schreef Twerk het volgende:
[..]
True. Zat te twijfelen tussen KZ en deze op 3.. Helaas, het was dan ook een vrij sterke ronde.
Jammer dan. Dan zorg je gewoon dat je de volgende keer wint, mag jij lekker jurerenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vond het helemaal niet zo sterk. Die van Beschouw had 2e moeten worden imo.
Je kan toch wel een beetje je best doen en er bijvoorbeeld op letten of iemand een onderschrift gejat heeft, of dacht je: ik gooi er gewoon lekker met mijn petje naar?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:23 schreef Twerk het volgende:
[..]
Jammer dan. Dan zorg je gewoon dat je de volgende keer wint, mag jij lekker jureren
ja sjimz, die moet eerst zijn teckels nog in bad doenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:31 schreef Joesse het volgende:
goeie jury, leuke ronde, hup nieuwe foto!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |