Sinds ik meedoe ?quote:Op woensdag 31 december 2008 14:36 schreef Beschouw het volgende:
Topic krijgt steeds meer niveau en loopt als een trein. Dat is geweldig.
Ben je om te kopen ?quote:Op woensdag 31 december 2008 14:44 schreef Joesse het volgende:
Ik heb de score bijgewerkt, dus hoef morgen alleen nog de deelnames / uitslag van vandaag erbij te tellen. Podium staat nog niet vast!
Jou gaat het wel heel veel kosten om nog op het podium te belandenquote:
Oh !quote:Op woensdag 31 december 2008 14:53 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Jou gaat het wel heel veel kosten om nog op het podium te belanden
Nee hoor, ik heb je gewoon erg vaak de poedel gegeven.quote:Op woensdag 31 december 2008 14:56 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat trouwens, wordt er gelekt ?![]()
Dat snap ik, jij kent als geen ander mijn liefde voor hondenquote:Op woensdag 31 december 2008 14:59 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb je gewoon erg vaak de poedel gegeven.
quote:Op woensdag 31 december 2008 15:05 schreef Beschouw het volgende:
[ afbeelding ]
Hans: ''O jee, waar zat hier ook al weer het gat in het hek?''
Wat een prachtig complimentquote:Op woensdag 31 december 2008 15:11 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Je bent een echte aanwinst hier
Ga je dit nu in elk topic doenquote:
Ja dusquote:Op woensdag 31 december 2008 15:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ga je dit nu in elk topic doen
quote:Op woensdag 31 december 2008 15:14 schreef kleinzusje het volgende:
( jammer dat dit niet in punten was uit te drukken![]()
)
Voor mij ben je nummer 1.quote:Op woensdag 31 december 2008 15:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wat een prachtig compliment![]()
( jammer dat dit niet in punten was uit te drukken![]()
)
Ben ik al de hele vakantie mee bezig.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:19 schreef SCH het volgende:
* SCH vraagt aan Beschouw hoe laat het indrinken begint?
quote:Op woensdag 31 december 2008 16:37 schreef SCH het volgende:
[ afbeelding ]
Past u wel op meneer Beschouw
Anderhalf jaar geleden stopte ik er even mee, en het stortte in. Nu ben ik sinds kort weer regelmatig actief, en moet je nu zien! Het komt allemaal door mijquote:Op woensdag 31 december 2008 14:44 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Is ook een compliment. Anderhalf jaar geleden lag het topic op zijn reet. Moet je nu zien.
Wat was er te zien? Ik kom het meer tegen, ben wel benieuwd eigenlijkquote:Op woensdag 31 december 2008 15:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ga je dit nu in elk topic doen
Pus, anussen, piemels, misvormde hoofden en trio's van bejaarde mannen.quote:Op woensdag 31 december 2008 17:56 schreef Breach het volgende:
[..]
Wat was er te zien? Ik kom het meer tegen, ben wel benieuwd eigenlijk
Hmm, altijd fijn op de vrijdagmiddagquote:Op woensdag 31 december 2008 18:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Pus, anussen, piemels, misvormde hoofden en trio's van bejaarde mannen.
Etc.²
het is woensdagquote:Op woensdag 31 december 2008 18:13 schreef Breach het volgende:
[..]
Hmm, altijd fijn op de vrijdagmiddag
Weten we ook weer hoe Breach normaal zijn weekend begint.quote:
quote:-FritsVanEgters-
- Hoe moet ik thuis nou uitleggen dat m'n onderbroek gejat is? -
quote:-Zero2Nine-
- Westerhof checkt even of zijn hoofd er nog aanzit nadat er koppen zijn gerold bij Vitesse -
quote:-ruud_fr-
- Joesse: "Kut, telling vergeten bij te houden" -
De opmaak is hier te vinden.quote:-sezten-
- Ooster, wester, thuis in het hof bester. -
Oh, ik ook niet, maar je had ook erbij kunnen vermelden dat de poedel of 1ste ook wel omgedraaid hadden kunnen worden, aangezien ze allebei laag bij de grond zijn.quote:Op woensdag 31 december 2008 23:13 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
De opmaak is hier te vinden.
Ja sezten, ik zie wester en hof heus wel, maar vind het gewoon niet grappig.
Fijne jaarwisseling allemaal.
Jammer, die van Wesley vind ik niks.quote:
Zeurdertquote:Op donderdag 1 januari 2009 05:52 schreef FritsVanEgters het volgende:
Jammer, die van Wesley vind ik niks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |