abonnement Unibet Coolblue
pi_64473377


Welkom in het Centrale FC Utrecht topic!

Michael Silberbauer, de nieuwe topper?


Barry Maguire, toptalent?


Onze nieuwe linksback


Onze trainerd :



Waar zitten de Fok! FC Utrecht supporters?
  • KansloosForEver - Vak K
  • thaduck - Vak P
  • PBateman1978 - Vak U
  • _Vulcanus_ - Vak T
  • Dribbel79 - Vak X
  • Eilanden - Vak X
  • Druppel - Vak L
  • Joesse - Vak J
  • paultjuhhh - Vak K (naast de vervelende trommelaar)
  • zatoichi - Vak J
  • DiMacho - Vak P
  • ImHungryLetsGetATaco - Vak Y
  • Rave_NL - Vak P
  • Kos_met_de_snor - Vak K (achter de vervelende trommelaar)
  • Reanimation - Vak K
  • Jojohopjes - Vak L

    Overzicht van het stadion:


    Vorige delen:
    Centraal FC Utrecht topic #33: Waar de kale knarren heersen
    Centraal FC Utrecht topic #32: Dit seizoen weer geen beker
    Centraal FC Utrecht topic #31: 4-6-0
    [Centraal] FC Utrecht topic #30: Met overnames en De Kromme
    [Centraal] FC Utrecht topic #29 : Nelisse in Oranje!
    [Centraal] FC Utrecht topic #28 : Waar we graag uit spelen
    [Centraal] FC Utrecht topic #27: Sanmartean, de parel!
    [Centraal] FC Utrecht topic #26: Keepersproblemen
    [Centraal] FC Utrecht topic #25 : Foeke Booy weg ?!!?
    [Centraal] FC Utrecht topic #24 : Gezocht : Scorende spits
    [Centraal FC Utrecht deel 23 ] op naar de playoffs !
    Centraal FC Utreg - deel 22, Wij zwaaien Braafheid uit
    Centraal FC Utreg - deel 21, Fortuneeeeeeeeee
    Centraal FC Utreg - deel 20, Braafheid ga je schamen!
    Centraal FC Utreg - deel 19, Fortuné Fortunéee!
    Centraal FC Utreg - deel 18, op naar de eerste zege!
    Centraal FC Utreg - deel 17, we zien uit naar nieuwe spelers
    Centraal FC Utreg - deel 16 , op naar de play offs !
    Centraal FC Utrecht deel 15 - we staan 4e !
    Centraal FC Utrecht topic deel 14
    Centraal FC Utrecht topic deel 13
    Centraal FC Utrecht topic deel 12
    Centraal FC Utrecht topic deel 11
    Centraal FC Utrecht topic deel 10
    [Centraal] FC Utrecht Topic deel 9
    [Centraal] FC Utrecht Topic deel 8
    [Centraal] FC Utrecht Topic deel 7
    [Centraal] FC Utrecht Topic Deel 6
    Hier hoort topic deel 5. Maar of die er ooit geweest is??
    Hier hoort topic deel 4. Maar of die er ooit geweest is??
    [Centraal] FC Utreg Topic #3
    [Centraal] FC Utrecht Topic Deel 2
    Centraal FC Utrecht topic deel 1

    OpeningsPost: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FC_Utrecht

    [ Bericht 1% gewijzigd door PBateman1978 op 30-12-2008 10:37:13 ]
  • Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_64473429
    quote:
    Laten we eens terugkijken naar de 1e seizoenshelft, qua voetbal was het niet geweldig, maar uiteindelijk staan we wel in het linkerrijtje, met maar 1 punt achterstand op NEC en Groningen. (en 2 punten minder dan vorig seizoen na 17 wedstrijden)

    De aankopen deze zomer op een rijtje :

    Michael Silberbauer :

    Deed het tijdens de voorbereiding geweldig, om daarna ver terug te zakken in het begin van dit seizoen.
    Heeft zich inmiddels herpakt, en blijkt een aanwinst te zijn op ons middenveld, ook gisteren vond ik 'm weer 1 van de beteren.

    Mihai Nesu :

    Vanaf de eerste wedstrijd stond ie er, verzaakt nooit, en is een redelijke voetballer.
    Heeft wel moeite met goeie buitenspelers (zie zijn gele kaarten), maar dit zal tzt beter gaan.

    Barry Maguire :

    Nog beter dan ik dacht, blijkt nml. niet alleen een harde werker, maar ook een slimme speler, en dat op zijn 18e, hier gaan we nog heel veel plezier aan beleven.

    Ali Boussaboun :

    Niet echt de spits waar we op zaten te wachten, rendeert ook beter als vleugelaanvaller heb ik het idee.
    Werkt wel altijd hard, is snel en zorgt zodoende altijd voor dreiging, als extra aanvaller toch voldoende gebleken.

    Simon Cziommer :

    Kwam heel laat als vervanger van Sanmartean, heeft me nog niet echt overtuigd, al vond ik 'm gisteren eindelijk eens aardig spelen.
    Als ie de hakjes en schoten van 50 meter achterwege laat dan kan het nog een hele bruikbare speler worden na de winterstop.

    Over Morten Skoubo en Vito Wormgoor heb ik nog niet echt een mening, Skoubo is tot nu toe natuurlijk een miskoop, maar je kan wel zien dat ie goed kan voetballen, hopelijk wordt ie fit en laat ie zien dat ie ook hard kan werken en goals kan maken.

    Wormgoor lijkt tot nu toe een beetje een overbodige aankoop geweest, we hebben ook nog Dickoh en Mike vd Kooy voor zijn positie.

    Als we niemand kwijtraken in de winterstop, en er een scorende spits bij komt, dan moeten we de doelstelling (8e) toch wel kunnen halen.
    En deze nog maar even cross-posten.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_64473693
    En als we dan toch aan het opruimen zijn :
    quote:
    FC Utrecht-eigenaar Van Seumeren: 'Buter is te vervangen'

    Tell-a-Friend Tell-a-Friend Print dit artikel print nieuwsartikel
    Home > Nieuws > Voetbalnieuws
    - Datum: 29-dec-2008 18:46

    Door Marc Hoeben

    FC Utrecht-eigenaar Frans van Seumeren blikt in de nieuwe Sportweek terug op de hectische laatste maanden. De onrust bereikte vorige week een apotheose met het ontslag van trainer Willem van Hanegem. Technisch directeur Piet Buter (foto, rechts) is het daarmee niet eens en dreigt op te stappen.

    Het vervangen van Buter is nog een bijkomend probleem?
    Van Seumeren: “Hij heeft met zijn opmerkingen weinig opening gegeven. Maar ik zie dat niet als een onoverkomelijk probleem. Hij is te vervangen.”
    Is algemeen directeur Jan Willem van Dop de volgende die voor zijn baan moet vrezen?
    “Dat is op dit moment absoluut niet de bedoeling.”
    Voor de goede orde: zou Van Hanegem überhaupt wel in uw plannen voor volgend seizoen hebben gepast?
    “We gingen nog evalueren. Maar er zat de laatste tijd weinig progressie in het spel, ze gingen onder hem niet structureel beter voetballen. Tegen Volendam was het dramatisch, tegen AZ kon je zien dat die ploeg op alle vlakken veel verder was. Het kwam er dus niet uit. En dat zou zeker in de evaluatie meewegen.”
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
      Redactie Frontpage / Weblog maandag 29 december 2008 @ 19:51:43 #4
    80791 crew  Paul
    Winnaar 5 FOK-awards 2022
    pi_64474915
    quote:
    Op maandag 29 december 2008 19:14 schreef PBateman1978 het volgende:
    En als we dan toch aan het opruimen zijn :
    [..]


    Duikboot
    GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
    Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
    pi_64482239
    Geweldig die Frans: grote bek, wegwezen. Het werd is tijd dat er een vuist werd gemaakt!

    Ik mag die man met de dag meer
    pi_64484077
    quote:
    Buter vertrekt met pijn in het hart
    Door ROB HARTOG

    UTRECHT - Officieel zit Piet Buter ziek thuis, maar met zijn gezondheid is niets mis. Aangeslagen is de 59-jarige Haarlemmer wél. De chaos in en rond Stadion Galgenwaard, culminerend in het ontslag van Willem van Hanegem, laten hun sporen achter.

    ,,Ik weet dat ik nooit meer zal werken bij een fantastische club als FC Utrecht,’’ zegt Buter met spijt in zijn stem. ,,Dat doet pijn. De samenwerking met de collega’s op trainingscomplex Zoudenbalch was prettig, net als het contact met de businessclub en de supporters. Het is jammer en triest dat de club nu het lachertje is van het Nederlandse voetbal.’’

    Formeel staat Buter nog op de loonlijst in Utrecht. Zijn contract loopt medio volgend jaar af. Maar het is uitgesloten dat hij zijn werkzaamheden hervat. ,,Mijn contract verleng ik sowieso niet. Binnenkort praat ik met de directie. De verhoudingen zijn flink verstoord. Ik ben geen wegloper, maar er is wat gebroken, het vertrouwen is weg. De kans dat ik tijdelijk terugkom is heel erg klein.’’

    Het ontslag van Willem van Hanegem is voor Buter de bekende druppel. ,,Een onbezonnen en onnodig besluit. Er valt best iets op Willem aan te merken, maar hij is een geweldige coach. De dag waarop zijn column in het AD verscheen hebben we als directie met hem gesproken. Daarna was de kou uit de lucht. Er is overwogen hem te vragen excuus aan te bieden. Maar dat is hetzelfde als de Dom en de Eiffeltoren op één dag van plaats wisselen. Die maandag was ook de arbitragezaak Arts. Na afloop hebben we wat gedronken. Ook voorzitter Jan Willem van Dop en financieel directeur Rob Venneman waren daarbij. Het was gezellig. Niets wees er op dat Willem de volgende ochtend de zak zou krijgen.’’

    Tóch viel het doek voor de coach. Buter: ,,De voorzitter belde me in de auto. Willem moest eruit. Ik heb geprobeerd dat te voorkomen, maar bij aankomst in Galgenwaard stonden Van Dop en Venneman al in de startblokken. Ze struikelden bijna over hun eigen benen om het Willem te vertellen. Ik kan slechts gissen wat die vroege ochtend precies is gebeurd, maar het is duidelijk dat Van Seumeren heeft ingegrepen. De ommezwaai van Van Dop verbaast me niet zo, hij is een overlever, maar Venneman had ik als mens anders ingeschat.’’

    Meteen daarna meldde Buter zich ziek. ,,Ik zag het scenario al voor me. Ik ben de enige bij de club met het diploma coach betaald voetbal. Ik zou ongetwijfeld het verzoek of de opdracht hebben gekregen naast Du Chatinier op de bank te zitten. Daarmee zou ik Willem een dolksteek hebben toegebracht. Ik zou van mezelf hebben gewalgd en nooit meer in de spiegel hebben durven kijken."
    Aankopen bevallen
    FC Utrecht trok dit seizoen zeven spelers aan: Silberbauer, Nesu, Wormgoor, Skoubo, Cziommer, Maguire en Boussaboun (foto).

    Buter: ,,Skoubo heeft nog te weinig gebracht, de gehuurde Cziommer is wisselvallig. De rest ontwikkelt zich prima.’’

    Het gedoe rond Van Hanegem was niet de eerste aanvaring van Buter met Van Seumeren. Ook rond het gedwongen vertrek van het viertal assistenten van de hoofdcoach zaten ze niet op één lijn. ,,Er moest binnen de trainersstaf wat gebeuren,’’ erkent Buter. ,,Willem en ik hadden een drie stappenplan bedacht. De directie stond daar achter. Van Seumeren wilde in één keer van het viertal af. Hij drukte zijn mening door.’’

    Buter besliste toen voor zichzelf dat hij zijn contract in Utrecht niet zou verlengen. Daar kwam een akkefietje bij een vergadering van de Raad van Commissarissen bovenop. Hij kreeg daar notulen onder ogen waarin Van Seumeren onomwonden stelde dat hij aan het eind van het seizoen afscheid wilde nemen van Van Hanegem en Buter.

    ,,Ik woon een gedeelte van die vergadering bij om over technische zaken te praten,’’ legt Buter uit. ,,Ik wist niet wat ik las. Er viel een pijnlijke stilte toen de commissarissen dat in de gaten kregen. Van binnen kookte ik, maar heb gewoon mijn verhaal afgedraaid. Nadat ik de vergadering had verlaten en terugwandelde naar Zoudenbalch werd ik al gebeld. Ik moest terugkomen. Jac van Ek, voorzitter van de Raad, ging diep door het stof. Hij prees me voor wat ik voor de club heb gedaan. Maar het kwaad was geschied. Ik wist precies hoe Van Seumeren over Willem en mij dacht. Ik heb nooit het gevoel gehad dat hij me steunde. Bij thuiswedstrijden zat hij een rij achter me altijd af te geven op de aankopen. Niets deugde.’’
      maandag 29 december 2008 @ 23:47:51 #7
    19246 xJapser
    VBV De Graafschap o/
    pi_64484421
    T is toch mensonwaardig hoe die v Seumeren met mensen omgaat? Echt, als je voor die man werkt (FC Utrecht of z'n bedrijf) heb je geen leuk leven denk ik.
    "Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
    ...so that when it is done, only our enemies leave roses."
    pi_64490327
    hey PBateman1978,

    mag nog een supporter bij in de openings post...

    ik 'zit' in vak L
    pi_64490357
    quote:
    Op maandag 29 december 2008 22:53 schreef Tha_Duck het volgende:
    Geweldig die Frans: grote bek, wegwezen. Het werd is tijd dat er een vuist werd gemaakt!

    Ik mag die man met de dag meer
    Kun jij mij precies aangeven wat jij zo leuk vind aan oppergod frans dan of waarom jij die mag?

    Ik vind het vooralsnog nobel van hem dat hij 16 miljoen in fc utreg steekt, maar als hij de club of clubcultuur daarmee naar de klote helpt mag hij vandaag nog kapot vallen!

    hij doet echt alles alleen... goede adviseurs heeft hij niet... iemand die hem temt is er volgens mij ook niet. Tja, dan maar een knal van een supporter die hem dat duidelijk maakt!
    pi_64490721
    quote:
    Op dinsdag 30 december 2008 09:00 schreef jojohopjes het volgende:
    hij doet echt alles alleen... goede adviseurs heeft hij niet... iemand die hem temt is er volgens mij ook niet. Tja, dan maar een knal van een supporter die hem dat duidelijk maakt!
    Hij doet niet alles alleen, elke beslissing moet worden goedgekeurd door de directie en de RvC.

    En dat gelul over dat ie zo hard is voor mensen vind ik ook een beetje onzin, alle ontslagen mensen hebben netjes een oprot-premie gekregen waar ze allen waarschijnlijk een hele tijd niet meer voor hoeven te werken, wat nou mensonwaardig ?
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_64490935
    quote:
    Op dinsdag 30 december 2008 09:00 schreef jojohopjes het volgende:

    [..]

    Kun jij mij precies aangeven wat jij zo leuk vind aan oppergod frans dan of waarom jij die mag?

    Ik vind het vooralsnog nobel van hem dat hij 16 miljoen in fc utreg steekt, maar als hij de club of clubcultuur daarmee naar de klote helpt mag hij vandaag nog kapot vallen!

    hij doet echt alles alleen... goede adviseurs heeft hij niet... iemand die hem temt is er volgens mij ook niet. Tja, dan maar een knal van een supporter die hem dat duidelijk maakt!
    Frans heb zakelijk inzichtl. En FC Utrecht is gewoon een bedrijf. Hij haalt de rotte appels uit de organisatie en zet een goede organisatie neer. En dat gelul over hard zijn, als je je werk doet en normaal praat is er niets aan de hand.

    Zelfde waar ik werk, als ik me werk doe en netjes beleefd praat is er niets aan de hand. Mensen met een grote mond heb ik binnen een week weg zien gaan, ongeacht de functie en/of salaris.

    Een goed zakenman zet op elke post de beste man neer.
    pi_64490994
    De media probeert Frans neer te zetten als 1 of andere boeman, gisteren in VI op TV ook weer...

    Derksen met zijn gelul over dat de term ''duikboot'' DE reden is geweest dat Willem weg moest bv.

    Lees je eerst eens in voor je dat soort uitspraken doet, er zijn tig redenen geweest dat Willem is ontslagen, hij heeft nml. wel meerdere uitspraken gedaan waarmee ie zijn eigen ontslag regelde.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_64491149
    Die Derksen moeten ze aan een boom hangen. Absurd hoe ie gister weer dacht zijn mening te kunnen geven. Zelfs Genee was er klaar mee.
    pi_64491198
    Buter houdt ook wel van een beetje natrappen.
    quote:
    'Van Seumeren maakt dezelfde fouten'
    UTRECHT - Piet Buter beschouwt Frans van Seumeren, voor 63 procent bezitter van de FC Utrecht-aandelen, als een groentje in het voetbal. ,,Hij maakt dezelfde fouten als Dirk Scheringa in het begin bij AZ. Dat kostte Dirk de eerste vijf jaar zeker dertig miljoen euro.

    ,,Van Seumeren mag zich overal mee bemoeien. Maar als je een auto bestuurt, doe je dat niet vanaf de achterbank. Hij voerde tal van gesprekken met mensen van buiten de club. Hij had beter een uurtje per week op Zoudenbalch koffie kunnen drinken. Dan had hij de club écht leren kennen.

    ,,Om de haverklap komt hij met nieuwe spelers aanzetten. Makelaars hebben de weg naar hem gevonden. Intern moesten we daar om lachen, meestal hadden die spelers allang in ons systeem gestaan. Hij begint nu een voetbalschool in Brazilië. AC Milan, Barcelona en Manchester United probeerden dat ook. Zou het FC Utrecht dan wél lukken? Kost vier ton per jaar, geld dat overigens niet uit de clubkas komt. Ik weet niet van wie Van Seumeren allemaal advies krijgt, maar het zijn slechte adviseurs. Iemand zei me laatst dat Van Seumeren de Koersk naar boven bracht, maar FC Utrecht tot zinken brengt.’’
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_64491590
    Dat is echt zielig van Buter zeg. My God.
    That's all folks!
    pi_64491872
    quote:
    Op dinsdag 30 december 2008 09:29 schreef PBateman1978 het volgende:

    [..]

    Hij doet niet alles alleen, elke beslissing moet worden goedgekeurd door de directie en de RvC.

    En dat gelul over dat ie zo hard is voor mensen vind ik ook een beetje onzin, alle ontslagen mensen hebben netjes een oprot-premie gekregen waar ze allen waarschijnlijk een hele tijd niet meer voor hoeven te werken, wat nou mensonwaardig ?
    volgens mij heeft hij de directie iig (rvc weet ik niet) overruled door willem er uit te trappen. Waar ik het overigens 100% mee eens ben, want willem heeft zich onmogelijk gemaakt!

    ik heb het ook niet over mensonwaardig enz... ik vind het zelfs wel prettig dat mensen hard en direct zijn, maar wel op een faire manier!!!! En niet alles plat gooien voordat je weet hoe je het weer op gaat bouwen!
    pi_64491899
    quote:
    Op dinsdag 30 december 2008 09:47 schreef PBateman1978 het volgende:
    De media probeert Frans neer te zetten als 1 of andere boeman, gisteren in VI op TV ook weer...

    Derksen met zijn gelul over dat de term ''duikboot'' DE reden is geweest dat Willem weg moest bv.

    Lees je eerst eens in voor je dat soort uitspraken doet, er zijn tig redenen geweest dat Willem is ontslagen, hij heeft nml. wel meerdere uitspraken gedaan waarmee ie zijn eigen ontslag regelde.
    klopt!!!! die dersken neem ik al jaren niet serieus, ik kijk die programma's ook geeneens, tenzij er iemand van fcu als gast is.
    pi_64491919
    quote:
    Op dinsdag 30 december 2008 10:34 schreef jojohopjes het volgende:

    [..]

    volgens mij heeft hij de directie iig (rvc weet ik niet) overruled door willem er uit te trappen. Waar ik het overigens 100% mee eens ben, want willem heeft zich onmogelijk gemaakt!

    ik heb het ook niet over mensonwaardig enz... ik vind het zelfs wel prettig dat mensen hard en direct zijn, maar wel op een faire manier!!!! En niet alles plat gooien voordat je weet hoe je het weer op gaat bouwen!
    Iemand anders had het over mensonwaardig, vandaar.
    Zal trouwens je naam en vak even in de OP zetten.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_64491982
    quote:
    Op dinsdag 30 december 2008 09:43 schreef Tha_Duck het volgende:

    [..]

    Frans heb zakelijk inzichtl. En FC Utrecht is gewoon een bedrijf. Hij haalt de rotte appels uit de organisatie en zet een goede organisatie neer. En dat gelul over hard zijn, als je je werk doet en normaal praat is er niets aan de hand.

    Zelfde waar ik werk, als ik me werk doe en netjes beleefd praat is er niets aan de hand. Mensen met een grote mond heb ik binnen een week weg zien gaan, ongeacht de functie en/of salaris.

    Een goed zakenman zet op elke post de beste man neer.
    Tja, Frans heeft idd een hoop zaken goed gedaan... ik wil hem ook absoluut niet afzeiken ofzo... vind het top dat hij z'n nek uitsteekt voor fcu, maar hij moet niet te ver gaan doordrijven en de club naar de klote helpen. Ik nogmaals ik zeg ook niet dat hij dat doet!!!!

    en ja, bij mij op het werk mag je gewoon een grote bek opgeven als je gelijkt hebt en lopen ze niet te piepen, tenzij je ook nog eens je werk niet goed doet dan mag je ophoeren! en terecht! net als willem.
    pi_64503677
    Frans doet het erg goed! Wees blij dat we hem hebben en niet zo'n Oliesheik... Dan wordt je club pas naar de ellende geholpen!
    pi_64510835
    Een lang interview met Ton.

    http://player.nos.nl/index.php/media/play/tcmid/tcm:5-458972/category/sport/
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_64512405
    quote:
    Op maandag 29 december 2008 19:14

    FC Utrecht-eigenaar Van Seumeren:

    (...) “We gingen nog evalueren. Maar er zat de laatste tijd weinig progressie in het spel, ze gingen onder hem niet structureel beter voetballen. Tegen Volendam was het dramatisch, tegen AZ kon je zien dat die ploeg op alle vlakken veel verder was. Het kwam er dus niet uit. En dat zou zeker in de evaluatie meewegen.”


    Dat een slechte prestatie tegen Volendam aantikt snap ik, maar kritiek hebben op Van Hanegem vanwege het feit dat AZ op alle vlakken veel verder is...

    Overigens denk ik dat Utrecht een stuk beter af is met Du Chatinier. Hoewel daarnaast de punten ook steeds lijken te vallen in de wedstrijden waarin Van Dijk ontbreekt.
    I removed all the bad food from my house.
    It was delicious.
    pi_64758885
    Zo was hem ff kwijt dit topic, snel toevoegen aan myat

    las op sport iets over van der Zwan, is dat nou omdat sahar de Graafschap gaat? Wat ik niet snap is dat we schijnbaar een spitsenprobleem hebben, maar een buitenkansje, al is het maar huren voor een jaar, laten we liggen...
    pi_64759276
    Van der Zwan heeft wel maar liefst 1 goal gemaakt in 17 wedstrijden he, dan zou ik Sahar ook laten lopen.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_64760006
    quote:
    Op woensdag 7 januari 2009 08:59 schreef zatoichi het volgende:
    Zo was hem ff kwijt dit topic, snel toevoegen aan myat

    las op sport iets over van der Zwan, is dat nou omdat sahar de Graafschap gaat? Wat ik niet snap is dat we schijnbaar een spitsenprobleem hebben, maar een buitenkansje, al is het maar huren voor een jaar, laten we liggen...
    Tja, van dat huren ben ik ook niet zo kapot moet ik zeggen. Dat is ook geld weggooien, dan zie ik liever eigen jeugd.

    Overigens hoorde ik 2 weken geleden al dat die van der zwan een gesprek had gehad enz... Volgens mij zelfs met frans van seumeren, dat weet ik overigens niet zeker! Dus ik weet niet of het wat met die sahar te maken heeft.
    pi_64760050
    Kwam dit tegen op fcutrecht.net :

    http://www.pasionpaternal.com.ar/noticia_amplia.php?id=754

    Daar staat dat ene Hauche, Argentijnse spelmaker, itt eerdere berichten niet naar Twente gaat, maar naar Utrecht....

    Twente bericht :
    quote:
    'Twente troeft PSV af in strijd om Argentijn Hauche'
    30 december 2008


    FC Twente hoopt zich te versterken met de Argentijn Gabriël Hauche, zo schrijven diverse Argentijnse kranten. Voor de aanvallende middenvelder van Argentinos Juniors zou de Enschedese club een transfersom van ruim twee miljoen euro moeten betalen


    De 22-jarige Hauche zou een overstap naar FC Twente wel zien zitten. Ook PSV heeft de middenvelder op de verlanglijst staan, maar de kampioen van de Eredivisie lijkt mis te grijpen.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_64760091
    quote:
    Op woensdag 7 januari 2009 09:54 schreef PBateman1978 het volgende:
    Kwam dit tegen op fcutrecht.net :

    http://www.pasionpaternal.com.ar/noticia_amplia.php?id=754

    Daar staat dat ene Hauche, Argentijnse spelmaker, itt eerdere berichten niet naar Twente gaat, maar naar Utrecht....

    Twente bericht :
    [..]


    dan gaat het snel met die zuidamerikaanse voetbalschool van fransie ;-)
    pi_64760139
    quote:
    Op woensdag 7 januari 2009 09:56 schreef jojohopjes het volgende:

    [..]

    dan gaat het snel met die zuidamerikaanse voetbalschool van fransie ;-)
    Het zal ook wel weer onzin zijn, waar halen wij 2 miljoen vandaan, en waarom zouden we nog een aanvallende middenvelder halen.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_64760482
    quote:
    Op woensdag 7 januari 2009 09:58 schreef PBateman1978 het volgende:

    [..]

    Het zal ook wel weer onzin zijn, waar halen wij 2 miljoen vandaan, en waarom zouden we nog een aanvallende middenvelder halen.
    Tja, geen idee of het onzin is... jij komt er mee aanzetten ;-)

    Maar ik vind dat we met Loval, Caluwe, van der Gun, Maquire en Cjiommer voldoende middenvelders hebben die aanvallend kunnen spelen en dan heb ik Schaken nog niet mee gerekend... alhoewel cjiommer gehuurd is en caluwe z'n contract misschien afloopt?!

    zie liever een echte spits... type kuijt, gluscivic, mols... mag allemaal!
    pi_64760688
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_64763745
    Wat moeten we met nog een Caluwe??
    pi_64764192
    quote:
    Op woensdag 7 januari 2009 11:49 schreef Tha_Duck het volgende:
    Wat moeten we met nog een Caluwe??
    Zijn contract loopt af, en Cziommer is ook weg na dit seizoen.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_64764537
    Caluwe kan altijd verlengd worden. En je hebt Somers nog. En vergeet Maguire niet.

    Heb liever dat ze tijd en geld besteden aan een spits en iets in de verdediging (rechts of links) want daar is de spoeling bijzonder dun.
    pi_64764578
    Somers en Maguire zijn geen aanvallende middenvelders.

    Maar goed, 2 miljoen euro, het moet wel nep zijn.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_64770973
    staat nu ook op sport.fok.nl
    pi_64774414
    quote:
    FC Utrecht polst Van Breukelen voor topfunctie

    Hans van Breukelen keert mogelijk terug bij FC Utrecht. De oud-doelman van de Domstedelingen is gepolst voor een directeursfunctie. Dat zegt hij in Voetbal International.

    Van Breukelen is vereerd, maar nog niet overtuigd. "De interesse streelt me wel", zegt de voormalig international. "FC Utrecht is altijd mijn cluppie gebleven. Het doet me daarom ook pijn wat er allemaal gebeurt. Maar ik heb nu een harstikke mooi leven en het moeten wel héél grootse plannen zijn wil ik terugkeren."

    In gesprekken met eigenaar Frans van Seumeren constateerde Van Breukelen dat hij grote plannen heeft met FC Utrecht. "Ik merk wel aan hem dat hij erg moet wennen aan de wereld waarin hij zich nu bevindt", voegt hij daaraan toe.

    Van Breukelen was van 1997 tot 2000 actief als technisch directeur van de club. Vermoedelijk wil FC Utrecht hem ook dit keer voor die functie halen. Met de huidige technisch directeur Piet Buter is men in gesprek om het contract te ontbinden.
    Tsja, ik ben nooit zo kapot geweest van Hans als TD.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_64779038
    quote:
    Op woensdag 7 januari 2009 14:58 schreef zatoichi het volgende:
    staat nu ook op sport.fok.nl
    Dat is tenslotte een betrouwbare bron
      Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 8 januari 2009 @ 02:16:47 #38
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_64797961
    quote:
    Du Chatinier mag Utrecht niet coachen
    ZEIST - FC Utrecht krijgt geen toestemming om het seizoen af te maken met de nog niet volledig bevoegde trainer Ton du Chatinier. Het bestuur betaald voetbal van de KNVB heeft het verzoek daartoe van de Utrechtse clubleiding afgewezen.

    Het bestuur van FC Utrecht moet derhalve op zoek naar een andere oplossing om het vertrek van hoofdtrainer Willem van Hanegem adequaat op te vangen.

    De clubleiding heeft tot 17 februari de tijd om de trainersvacature in te vullen. Dan loopt de automatische dispensatieperiode van vier weken af. Van Hanegem moest, anderhalve maand na het gedwongen vertrek van zijn vier assistenten, eind december zijn functie neerleggen.

    Non-actief
    ,,Hij werd toen op non-actief gezet; van ontslag was en is nog geen sprake. Daarom gaat de periode van automatische dispensatie pas op 17 januari bij de hervatting van de competitie in'', legde directievoorzitter Jan-Willem van Dop woensdagavond uit.

    Van Dop benadrukte dat FC Utrecht voorlopig nog niet op zoek gaat naar een andere trainer van buiten de club. De directie wil het seizoen nog steeds het liefst afmaken met de huidige technische stafleden Du Chatinier en Robert Roest, in samenwerking met de voetbalveteranen Nol de Ruiter en Henk Vonk. Van dat viertal zou oud-bondscoach De Ruiter eventueel als supervisor kunnen gaan fungeren.

    ,,Maar hij mist de benodigde studiepunten, zoals eerder ook Van Hanegem bij ons en Wim Jansen bij Feyenoord overkwam,’’ erkende Van Dop. ,,Daarvoor zoeken we nu een oplossing. We willen tot het einde van het seizoen geen gekke sprongen meer maken. Nol de Ruiter zou voor ons een goede optie kunnen zijn.’’

    Na het vertrek van Van Hanegem nam de nieuwe assistent-trainer Du Chatinier, die dit seizoen de cursus Coach Betaald Voetbal volgt, de eindverantwoordelijkheid op technisch gebied over. Hij heeft de steun van de spelers en de supporters. Technisch directeur Piet Buter meldde zich ziek en keert evenmin terug bij FC Utrecht. (ANP)
    DeLuna vindt me dik ;(
    Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
    pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
    pi_64800127
    quote:
    Op donderdag 8 januari 2009 02:16 schreef rubbereend het volgende:

    [..]


    Nol de Ruiter wordt gewoon supervisor, ik ga er vanuit dat men wat regelt met de KNVB voor wat betreft die missende punten.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_64800480
    Gaan we op de Argentijnse toer ?
    quote:
    'FC Utrecht aast op Argentijnse spits van Corinthians'


    Na het afzien van Ben Sahar moet German Gustavo Herrera de aanval van FC Utrecht een nieuwe impuls geven. De goals van de Argentijn hielpen Corinthians aan promotie.

    Volgens De Telegraaf mag Herrera zich verheugen op de belangstelling van FC Utrecht, dat gezien de blessuregevoeligheid van de Deense aanvaller Morten Skoubo verlegen zit om offensieve versterking. Sahar was eerder in beeld, maar het aantrekken van de Israëlische spits bleek 'te gecompliceerd'.

    Herrera heeft afgelopen seizoen in Brazilië laten zien het doel te kunnen vinden. In 32 wedstrijden maakte de 25-jarige Argentijn veertien treffers. Met zijn productiviteit leverde hij een bijdrage aan de terugkeer van Corinthians op het hoogste niveau in Brazilië. Herrera speelde in Europa eerder een half jaar voor Real Sociedad.
    vi.nl
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_64801765
    quote:
    Op donderdag 8 januari 2009 09:17 schreef PBateman1978 het volgende:

    [..]

    Nol de Ruiter wordt gewoon supervisor, ik ga er vanuit dat men wat regelt met de KNVB voor wat betreft die missende punten.
    Dat denk ik ook...

    Ben benieuwd wie er volgend jaar hoofdtrainer word! Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee wie of wat het zal worden!
    pi_64879687
    Wel grappig, Van Dop kent die Argentijnen niet, maar de kranten daar blijven ons noemen.

    http://www.diariohoy.net/(...)hora_se_meti_Utrecht

    Daar staat dat Van Seumeren in Argentinië is voor Hauche en Gerrera, en gisteren zag ik op RTVU dat ie in Zeeland was.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_64880104
    Er zijn er 2 denk ik
      zaterdag 10 januari 2009 @ 14:13:02 #44
    26251 Eilanden
    Bright Mirror Still Water
    pi_64884746
    quote:
    Op zaterdag 10 januari 2009 10:51 schreef PBateman1978 het volgende:
    Wel grappig, Van Dop kent die Argentijnen niet, maar de kranten daar blijven ons noemen.

    http://www.diariohoy.net/(...)hora_se_meti_Utrecht

    Daar staat dat Van Seumeren in Argentinië is voor Hauche en Gerrera, en gisteren zag ik op RTVU dat ie in Zeeland was.
    Er staat daar dat Van Seumeren naar Argentinie reisde, niet dat 'ie daar is
      Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 10 januari 2009 @ 14:16:49 #45
    80791 crew  Paul
    Winnaar 5 FOK-awards 2022
    pi_64884834
    Maandag weer namen en rugnummers met samenvatting van FCU gespeelde wedstrijd vandaag
    GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
    Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
    pi_64884941
    quote:
    Op zaterdag 10 januari 2009 14:13 schreef Eilanden het volgende:

    [..]

    Er staat daar dat Van Seumeren naar Argentinie reisde, niet dat 'ie daar is
    Ok, misschien dan toch 1 of 2 Argentijnen. (of keiharde leugenaars bij kranten daaro)

    Hier nog een mooi interview met de Chat :
    quote:
    Ton du Chatinier leeft als trainer van dag tot dag

    CADZAND - De vrijdagtraining van FC Utrecht, bij min zes op het strand in Cadzand-Bad, is klaar. Terugwandelend naar het hotel denkt Ton du Chatinier even terug aan het warme strand op Curaçao van de week ervoor.



    Was Curaçao geen betere plek geweest voor een oefenstage?

    ,,Ik heb nog even gebeld of de jongens niet onze kant op konden komen, maar dat vonden ze bij FC Utrecht te warm. En het was er niet eens zo warm. Dertig graden maar.''

    ,,Hier in Zeeland moeten we flink improviseren. Winters zoals deze verwacht je niet in Nederland. Eerst zegt tegenstander Lokeren af, vervolgens ben je met Zulte-Waregem bezig, wordt het misschien Roda JC. Maar uiteindelijk speel je een wedstrijdje onder elkaar. Wel met echte kleding, met een arbitraal trio. En morgen? Cercle Brugge heeft afgezegd, te veel zieken. Westerlo wordt het nu, afwachten of dat doorgaat. Het blijft improviseren.''

    Tijdens de wandeling stoot Henk Vonk, de clubanalist die op verzoek van de clubleiding de technische zaken waarneemt, De Chatinier aan: kijk eens hoe snel de vloedlijn optrekt.

    Bijna net zo snel waren de ontwikkelingen in de trainersstaf bij FC Utrecht de afgelopen maanden. Te beginnen bij de komst van Du Chatinier na het ontslag van de vier assistenten, het vertrek van hoofdtrainer Willem van Hanegem en de ziekmelding van technisch-directeur Piet Buter.

    De stemming is goed bij jullie, ondanks al het improviseren en de vrieskou.

    ,,Ik vind het belangrijk dat er een beetje wordt gelachen. Dat is nodig, want er is wel wat gebeurd. Ik heb de groep al eerder een groot compliment gegeven voor de manier waarop ze het oppikten. De winst op Roda JC was erg belangrijk. Anders ga je toch met chagrijn de winterstop in.''

    ,,Na het ontslag van de vier wilde ik als nieuwe assistent eerst rustig rondkijken. Een aantal jongens kende ik, anderen niet. Je wilt weten hoe ze in elkaar zitten. Toen werd Willem ziek, kwam Piet Buter erbij, vervolgens kwam Willem terug. Ik zat in Milaan, op stage voor de trainerscursus, toen ik werd gebeld over wat er zoal in de krant stond. Bij mezelf dacht ik: dat wordt een moeilijk verhaal.''

    Wat vond jij daarvan?

    ,,Kijk, kritiek moet je niet via de media spelen, maar intern. Spreek Buter erop aan, of Jan Willem van Dop. Als je iets van iemand vind zeg je dat recht in zijn gezicht. Zo zit ik in elkaar. Vind ik iemand een lul dan zeg ik dat. Binnenskamers. Wat Willem betreft. Dat woord duikboot… we kennen hem toch. Hij heeft voor iedereen een bijnaam. Mij noemt hij consequent Chappie. Duikboot… vindt iedereen natuurlijk prachtig om te lezen. Maar het zorgde wel voor een opeenstapeling, waardoor een zaak escaleert.''

    ,,Op maandag dacht ik nog dat de kou uit de lucht was, maar dinsdagmorgen na het ontbijt belde Van Dop me of Willem er was. Willem wist meteen: dat zal wel mijn ontslag zijn.. Hoewel het een moeilijk moment was, leek hij ook wel een beetje opgelucht. Desondanks was het voor mij ook heel lastig. Want ik heb Willem nog altijd heel hoog zitten. Tegen mij is hij altijd eerlijk en straight geweest. Met zijn vertrek komt er wel heel wat op je af. Het is heel onwerkelijk, de spelers waren ook heel emotioneel. Het is goed dat we een weekje rust hadden, met een overwinning op Roda JC op zak.''

    Wat gaat er de tweede seizoenshelft veranderen?

    ,,Ik heb de groep direct verteld over de dingen die ik belangrijk vind. Die hebben vooral met discipline te maken. Tijd is tijd, bijvoorbeeld. Ze moeten verantwoordelijkheid tonen, naar elkaar. Vijf uur de bus weg, dan rijdt de bus ook om vijf uur weg. Desnoods laten we er eentje staan. Afspraken nakomen, dat soort zaken. Willem was daarin iets vrijer, iets losser. Ik ben ook vrij los, maar hou wel van discipline. Dat vond ik als speler ook prettig. Barry Hughes was een losser type, maar de trainers De Ruiter, Berger en Fafié waren van de discipline.''

    ,,Dat hadden we allemaal nodig, de een iets meer dan de ander. Dat is direct ook het moeilijkste van het vak, de persoonlijke benadering. Ik zeg altijd dat ik meer psycholoog ben dan trainer. In die zin verandert het trainersvak.''

    Hoe sta je in de discussie over de dispensatie? Namens de Coaches Betaald Voetbal roept directeur Gerard Marsman dat die niet moet worden verleend aan FC Utrecht.

    ,,Daar bemoei ik me niet mee. Maar, als ik nou niet op de cursus zou zitten, of geen uitzicht zou hebben op slagen! Vanuit Marsmans oogpunt snap ik het wel. Hij moet opkomen voor de werkloze trainers, die elke zondag achter ons op de tribune zitten te hopen dat wij op onze bek gaan.''

    ,,Ik ben misschien wel te veel clubman. Maar ik zou het in welke omstandigheid dan ook doen. En natuurlijk weet ik hoe het werkt. Begin je met drie nederlagen, dan heb je geen ervaring, heb je altijd tussen de amateurs gelopen. Maar begin je met drie zeges, dan ben je het mannetje. Zo gaat dat, dat weet je.''

    ,,Ik denk dat het voor de club het beste is om ons het seizoen te laten afmaken. Een tussenpaus zie ik niet zitten. We hebben Nol de Ruiter. Nol heeft gelukkig niet veel ervaring….Is in 1988 Europees kampioen geworden, zat naast een heel matige trainer… Nol heeft zijn punten niet… een farce, dat is het.''

    Hoe trof je de spelersgroep weer aan?

    ,,De spelers gingen weg met veel vragen. Ze wilden eigenlijk voor de wedstrijd tegen Roda JC al gaan praten met grootaandeelhouder Frans van Seumeren. Dat leek mij niet verstandig. Vandaar dat we hebben besloten om het hier te doen, in Cadzand.''

    ,,We staan negende, best een aardige plek. Boven ons hebben FC Groningen en NEC naar mijn mening geen betere ploeg dan wij. Ik denk ook dat we op dezelfde manier zullen blijven spelen. Alleen iets compacter en iets beter in de omschakeling. Maar niet ineens in een 4-4-2 systeem, of nog anders. Bij ons huidige spel voelt de groep zich goed. Want ik heb het de belangrijke spelers wel voorgelegd. Je moet wel naar je spelers luisteren. FC Utrecht heeft een rustige groep, maar echt geen verkeerde. Ze mogen best eens wat meer verantwoording naar elkaar afleggen, elkaar corrigeren. Ik vind ook dat jongens als Cornelisse, Schut en Van Dijk zich meer moeten laten gelden, meer het voortouw moeten nemen. Hiërarchie in een spelersgroep is heel belangrijk. Het is misschien iets van vroeger, maar je mag een jonkie als Rafael Uiterloo als ervaren speler best eens op zijn nummer zetten. Niet om af te branden, maar juist om te helpen. Zo vergroot je elkaars weerbaarheid. Dan leren die jonge jongens meteen dat ze hun plekkie in de groep moeten verdienen, niks mis mee. Als ik vroeger over een tas heenstapte zonder hem te dragen kreeg ik het ook meteen te horen van mannen als Joop Wildbret. Dat vormt je. Soms lijkt het me ook een goed idee ze eens één voor één een wedstrijdje op de tribune te laten zitten, tussen de supporters. In de rij staan voor een kaartje, dat werk, gewoon om te laten merken hoe het daar beleefd wordt.''

    Utrecht zou te weinig trainen luidt de kritiek van tv-analisten. Hoe sta jij daar in?

    ,,We gaan ook niet meer trainen. Alleen mag het van mij soms wel wat intensiever. Je mag wel eens iets verder gaan dan het gaatje, het mag best eens wat pijn doen. Terug naar het spel van het FC Utrecht van vroeger - snel, met lange ballen de spitsen opzoeken, zeg maar het oude hotseknotse begonia voetbal - kán niet. Daarvoor is het voetbal veel meer berekenend geworden. AZ krijgt fantastische kritieken, maar speelt in feite countervoetbal. Overigens wordt dat wel heel knap uitgevoerd.''

    Hoe zie jij je toekomst?

    ,,Ik zeg in elk geval niet dat ik hier acht jaar vast zit. Vroeger werkte je als trainer van maand-tot-maand, tegenwoordig van dag-tot-dag. Ook ik kom vast een keer aan de beurt. Als het even minder gaat, zit je zomaar weer bij Bal op het Dak 6.''
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_64893995
    FC Utrecht heeft vanmiddag met 2-1 van Westerlo gewonnen. Het was koud en ontzettend slecht. Hoogtepunt van de wedstrijd was de 1-1 van Westerlo, een vrije trap hard in de kruising. Hoop niet voor jullie dat Utrecht deze wedstrijd als graadmeter in de eredivisie gaat gebruiken...
    'Cause it's easier to fly
    Than to face another night
    In Southern Sun
    And your love is all around
    pi_64910119
    quote:
    Op zaterdag 10 januari 2009 19:14 schreef Da_Sandman het volgende:
    FC Utrecht heeft vanmiddag met 2-1 van Westerlo gewonnen. Het was koud en ontzettend slecht. Hoogtepunt van de wedstrijd was de 1-1 van Westerlo, een vrije trap hard in de kruising. Hoop niet voor jullie dat Utrecht deze wedstrijd als graadmeter in de eredivisie gaat gebruiken...
    Nou een oefenwedstrijd, wat maak ik me zorgen ;')

    Maar goed als we deze wedstrijd wel als graadmeter gaan gebruiken en elke wedstrijd vanaf nu met 2-1 op een slechte manier winnen ben ik tevreden aan het eind van het seizoen hoor
    pi_64969709
    quote:
    FC Utrecht wil Adriaanse als trainer voor komend seizoen

    12/01/2009 21:30

    EXCLUSIEF - In het diepste geheim probeert grootaandeelhouder Frans van Seumeren van FC Utrecht voor het nieuwe seizoen Co Adriaanse naar de Domstad te halen.

    Sinds afgelopen zomer is de 61-jarige Amsterdammer trainer van de Oostenrijkse topclub Red Bull Salzburg. Adriaanse werd met de club winterkampioen, met vier punten voorsprong op Sturm Graz. Na dit seizoen loopt zijn contract af.

    Adriaanse staat zeer sceptisch tegenover een terugkeer naar Nederland, maar daar laat de puisant rijke Van Seumeren zich niet door afschrikken. Hij wil heel ver gaan. Daarbij denkt hij niet in problemen maar in kansen.

    Adriaanse moet FC Porto nog ruim een miljoen euro betalen wegens contractbreuk. In 2006 veroverde Adriaanse met Porto zowel de landstitel als de beker, om vervolgens in augustus van dat jaar abrupt op te stappen wegens een vertrouwensbreuk met de clubleiding. Van Seumeren wil zijn toekomstige 'droomtrainer' helpen dat financiële obstakel uit de weg te ruimen.

    Adriaanse speelde van 1970 tot 1976 176 wedstrijden voor FC Utrecht. Als trainer werd hij vaak in verband gebracht met Utrecht, maar het leidde nimmer tot een contract. Twee jaar geleden was een dienstverband nagenoeg een feit. De contacten liepen destijds via hoofdsponsor Phanos en enkele oud-spelers, onder wie saillant genoeg de huidige interim-trainer Ton du Chatinier. Toch werd Adriaanse ook indertijd geen trainer in Utrecht.

    Na Porto was hij werkzaam bij Metallurg Donetsk (Oekraïne), Al-Sadd in Qatar en nu dus in Salzburg. Hij maakte in het seizoen 1998/99 naam bij Willem II en oogste in 2004/05 lof met een swingend AZ.
    De lach van Van Seumeren toen in het sportjournaal betekende dus toch iets, nu nog zien of het hem ook daadwerkelijk gaat lukken, het zou niet de eerste keer zijn dat Adriaanse niet komt.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_64979545
    quote:
    Buter en FC Utrecht komen er niet uit 13 januari 2009



    FC Utrecht komt er met technisch directeur Piet Buter niet uit over een vertrekregeling. Buter wil een hogere vergoedingssom dan de twee maanden salaris die de club wil meegeven. ,,Dus zit er niks anders op dan dat ik terugkeer en tot 1 juli mijn werk hervat”, aldus Buter, die nu ziek thuis zit. ,,Ik ben beschikbaar om onderzocht te worden door een arbo-arts, die dan het re-integratietraject moet bepalen.” Clubeigenaar Frans van Seumeren heeft aangegeven een terugkeer van Buter onwenselijk te achten.

    FC Utrecht legt de eis van de KNVB en de CBV om een gediplomeerde trainer aan te stellen naast zich neer. De club gaat ook na 17 februari, als de dispensatie verloopt, door met het technische trio Du Chatinier-Roest-De Ruiter. ,,Tot 17 maart hebben we de tijd om met een plan van aanpak te komen. Als we vervolgens niemand aanstellen, kunnen we een waarschuwing krijgen of een boete. Daar gaan we dan tegen in beroep, zodat het dan al omstreeks 1 april is en misschien heeft De Ruiter tegen die tijd inmiddels wél voldoende punten voor zijn licentie”, legt voorzitter Jan Willem van Dop de vertragingstactiek uit. Uiteindelijk kan het niet aanstellen van een gediplomeerde trainer tot puntenaftrek leiden. ,,Maar zo ver zullen we het niet laten komen”, aldus Van Dop
    Buter
    quote:
    FC Utrecht maakt geen werk van Herrera 13 januari 2009



    FC Utrecht maakt deze transferperiode geen werk van de Argentijnse spits German Gustavo Herrera (Corinthians). ,,Via Braziliaanse zakenrelaties is deze speler aan ons voorgesteld”, bevestigt Van Seumeren de interesse. Vanwege het te grote financiële risico is de belangstelling echter in de koelkast gezet.

    Bron: De Telegraaf
    Hauche misschien nog wel dus ?
    quote:
    Tekort huidig seizoen circa twee miljoen 13 januari 2009



    FC Utrecht stevent ook dit seizoen weer af op een tekort op de begroting. ,,Dat zal circa twee miljoen euro bedragen”, aldus clubeigenaar Van Seumeren. ,,Het wordt zaak dat we volgend seizoen wél met een sluitende begroting gaan werken.”

    Bron: De Telegraaf
    2 miljoen weg, 14 miljoen te gaan....
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')