SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie hebben er allemaal welke draagdoek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Webkim op 07-01-2009 19:19:04 ]
quote:Op zondag 28 december 2008 13:41 schreef Webkim het volgende:
[
Didy indio ultramarine (turqoise met groene draden).
ehm, stukkie afknippen en omzomen maar?quote:Op zondag 28 december 2008 13:37 schreef DaviniaHR het volgende:
En in de herhaling, wie zou er een draagdoek kunnen inkorten?
Er zijn maar weinig babietjes die het echt niks vinden Reinhilde.quote:Op zondag 28 december 2008 14:13 schreef Reinhilde het volgende:
oooh die diddy is wel heeeeeeeel erg mooi!!
We hebben Thomas nu 2x geprobeerd in de draagdoek te dragen, maar hij vind het echt he-le-maal niks!!!![]()
![]()
Morgen nog een keer proberen.
Andere rekbare? Binana (met bamboe en mooie kleuren), Hoppediz en Wrapsody (voorheen GypsyMama) bijvoorbeeld.quote:Op zondag 28 december 2008 13:37 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Foto?
En nog een vraagje, wat voor soorten rekbare doeken zijn er allemaal?
ik weet: draagdoek.nl, macka verkoopt een paar, maar verder?
Tis kraamkado voor vrienden
En in de herhaling, wie zou er een draagdoek kunnen inkorten?
Simmu, had je mn PM gehad?
hehehe, ik zie het helemaal voor me!quote:Op zondag 28 december 2008 14:22 schreef Webkim het volgende:
Moeders die hun kind vaak dragen wiegen voortdurend. Ook als ze hun kind niet dragen.Als Thomas hier begint te huilen terwijl ik mijn tanden nog sta te poetsen krijg ik een soort pavlovreactie en ga ik onmiddellijk op een neer staan te deinen.
Je had het eens moeten zien bij de draagdoekwandeling. Of op de draagconsulentencursus.Wiebelmoeders zonder doek om.
Kijk, u snap-um!quote:Op zondag 28 december 2008 14:23 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Andere rekbare? Binana (met bamboe en mooie kleuren), Hoppediz en Wrapsody (voorheen GypsyMama) bijvoorbeeld.
Iedereen die een naaimachine kan gebruiken kan een doek inkorten. Kwestie van de doek zorgvuldig evenwijdig lopend aan de bestaande uiteinden knippen en er een tweedubbelgeslagen zoom in maken. Goed kijken naar de zomen die er al in zitten voor de breedte en de manier waarop ze genaaid zijn.
Als je niemand met een naaimachine kent zou je het in een kledingreparatieatelier kunnen laten doen. (Zoals De Gouden Schaar op het Kostverlorenhof)
Jammer dat je niet in de buurt woont, anders dan had ik het even bij een bakkie koffie kunnen doen als er wat tijd en energie was.
Ik heb geen EllaRoo, maa mijn BB Slen is wel (heel) dun, en groenquote:Op zondag 28 december 2008 17:05 schreef lcicle het volgende:
Ik heb mijn Girasol nu een aantal weken in gebruik. Ben er niet he-le-maal over te spreken.. Het verschil in dragen met een linnenbinding (EllaRoo Kristen) is goed merkbaar, maar het verschil in dikte zeerzeker ook! Voor mij is dat een minpunt voor Girasol.
Mijn ideale doek zou dus zo dun als een EllaRoo moeten zijn, met een keperbinding geweven én groen met blauw
Keper/kruiskeper en zo dun als EllaRoo gaat niet lukken. Maar misschien is een wat gladdere doek dan die nieuwe Girasol kruiskeperweving al wat fijner voor je. Bijvoorbeeld Storchenwiege (Johannes), Chimparoo, Medley, Amazonas. En BB-slen, lees ik netquote:Op zondag 28 december 2008 17:05 schreef lcicle het volgende:
Ik heb mijn Girasol nu een aantal weken in gebruik. Ben er niet he-le-maal over te spreken.. Het verschil in dragen met een linnenbinding (EllaRoo Kristen) is goed merkbaar, maar het verschil in dikte zeerzeker ook! Voor mij is dat een minpunt voor Girasol.
Mijn ideale doek zou dus zo dun als een EllaRoo moeten zijn, met een keperbinding geweven én groen met blauw
ik gil wel wanneer ie binnen is, dan kun je uit komen proberen.quote:Op zondag 28 december 2008 15:16 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Oeh, die didy!P_Iglet, wanneer spreken we weer af?
Hier 39 topics, maar lang niet vol iddquote:Op zondag 28 december 2008 17:59 schreef Macka66 het volgende:
Probeer maar eens 28 topics vol te praten over vingerhoedjes
Ja! Mijn kennisje was een goed model en vond zelfs het dragen heel gemakkelijkquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:46 schreef Webkim het volgende:
Heb je eigenlijk al Mojitofoto's gemaakt?
*nieuwsgierig is*
Je bent van harte welkom een keertje te komen oefenen bij mequote:Op dinsdag 30 december 2008 08:10 schreef tessie het volgende:
Thanx voor de uitleg!
Gelukkig heb ik nog een paar maanden om me er verder in te verdiepen, dus blijf hier nog lekker ff meelezen, al klinkt wat jullie allemaal schrijven over al die knopen en soorten doeken me echt nog wel als echt vaktaal haha!
Ik heb eigenlijk nooit het gevoel gehad dat ik m'n kind zou laten vallen. Wel vond ik rugdragen eerst eng, niet vanwege het vallen maar meer omdat je minder overzicht hebt en het knopen mij moeilijker leek.quote:Op dinsdag 30 december 2008 17:59 schreef tessie het volgende:
En hoe gaat dat eigenlijk in het begin... waren jullie dan niet bang dat je het verkeerd deed en dat je baby dan valt ofzo? Zeker als je je baby op je rug draagt?
Bij mij om de hoek (bijna)quote:Op dinsdag 30 december 2008 17:59 schreef tessie het volgende:
En Maniki, das een lief aanbod, en vast ook wel handig! Waar woon je eigenlijk?
Lief!quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:57 schreef Macka66 het volgende:
tessie en Yoni, als jullie bij Maneki gaan oefenen mogen jullie wel een draagpop van me lenen hoor.
('t Is maar een klein beetje om.)
quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:48 schreef owlet het volgende:
Wat een leuke foto, LL!
Ronja en M. besloten net om Mr. X te misbruiken:
Ja, stiekemerdquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:37 schreef LovelyLady het volgende:
Uhm ik heb mijn eerdere bericht even ge-edit
Voor de mensen die zich ook afvroegen welke doeken dat waren, er even linkjes van gemaaktquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:46 schreef Webkim het volgende:
Ik doe weer doeken weg, want ik heb een Kleinsmekker mei tai gewonnen!![]()
- Didymos Red Tom 6 - ¤ 50
- Didymos Aare 6 - ¤ 60
- Didymos Dyed Blue Leaves - ¤ 60
- Didymos Eva 3 - ¤ 30
- Didymos Pink Tom 2 - ¤20
- Girasol Pacifica 6 - ¤ 60
- Girasol Green Tea ringsling - ¤ 40
- Ellaroo Wide Podaegi - ¤40
Of hij kost zoveel dat die doeken weg moetenquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:49 schreef bixister het volgende:die nieuwe mei tai vervangt een behoorlijke stapel doeken dan!
en hoe doe je dat, dat 'winnen'?
Gefeliciteerd!!!quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:46 schreef Webkim het volgende:
Ik doe weer doeken weg, want ik heb een Kleinsmekker mei tai gewonnen!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
Kan ze niet in de pouch bij je hangen als je op bed of op de bank ligt?quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:10 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ziet er goed uit die jas! En Pepijn
Oh ik wil ook weer draagdoeken met Saar..maar ben zelf nog niet eens stabiel genoeg om staand te douchendus nog maar even wachten
Echt waar? Ik loop soms best te stuntelen om mijn jas goed aan te krijgen en dan Yara's hoofd ook door de opening te krijgen. Dat kan ook anders dusquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:54 schreef p_iglet het volgende:
De jas is ook echt super fijn!!
En echt zonder enig probleem zelf aan en uit te krijgen, zelfs met rugdragen.
Heb je een MaM? Bij mijn MaM zat een soort handleidinkje, wil ik wel voor je inscannen.quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:53 schreef p_iglet het volgende:
Lijkt me een erg goed idee!! maar ik ga ze niet maken
Dat miste ik wel bij de jas, een handleiding. Het wijst zich op zich vanzelf wel, maar enige tips over welk drukknoopje waar, en hoe aan te trekken was welkom geweest.
Ik ben nu in juli uitgeteld en wil dan direct een draagdoek gebruiken. Welke van deze 2 sites is dan het beste? Is die van binana warmer dan de doeken van draagdoek.nl?quote:Op maandag 29 december 2008 21:01 schreef owlet het volgende:
Een fijne, makkelijk te gebruiken doek om mee te beginnen is een rekbare doek. Bijvoorbeeld een doek van draagdoek.nl of binana.net.
ik draag selene nu gewoon over mijn jas, dus ja hoor: gaat primaquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:03 schreef tessie het volgende:
Kan je een draagdoek ook over je jas dragen, of moet dat per se zoals met die speciale jas dat je er samen onder zit zeg maar?
Wat leuk zeg! Ik vind het helemaal niet slecht voor een eerste keer hoor.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:42 schreef DJMO het volgende:
ik mag dankzij Owlet ook in de lijst
ik kreeg van haar een (ehmm Owlet help even??) draagdoek cadeau, vanmorgen binnen gekregen per post, vanmiddag gelijk geprobeerd, en dit was het eerste resultaat:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:39 schreef TearSong het volgende:
Tessie: een MT is een afkorting voor Mei Tai en dat is een aziatisch (geinspireerde) 'draagdoek'
Ik plaats wel even een foto van 1 van mijn MT's
[ afbeelding ]
wat een leuke fotoquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:57 schreef LovelyLady het volgende:
Ohja voor in de OP: Didymos Indio Natur 6
[ afbeelding ]
Een doek waar ik nog steeds even aan moet wennenMaar misschien heeft dat tijd nodig.
Nog steeds? Je hebt 'm nog niet eens twee weken in huisquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:57 schreef LovelyLady het volgende:
Ohja voor in de OP: Didymos Indio Natur 6
[ afbeelding ]
Een doek waar ik nog steeds even aan moet wennenMaar misschien heeft dat tijd nodig.
Ja erg he, ben nogal ongeduldig denk ik. Ik heb em ook nog maar 1 keer omgehad.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:38 schreef Macka66 het volgende:
Nog steeds? Je hebt 'm nog niet eens twee weken in huis![]()
Maar hij staat mooi hoor! Waar moet je precies aan wennen?
Ohja Amazonas mag eruit, die gaat als het goed gaat naar Davinia.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:40 schreef Webkim het volgende:
Ik pas morgen de OP weer even aan.
Dus als jullie er nog meer in gewijzigd willen, geef dan voor die tijd even een gil.
ikke heb tegenwoordig ook een slendangquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:40 schreef Webkim het volgende:
Ik pas morgen de OP weer even aan.
Dus als jullie er nog meer in gewijzigd willen, geef dan voor die tijd even een gil.
Ik moest ook even zoeken, het ligt aan je template, ik had foksilver en nu 'new' Dan ziet alles er ook wel anders uit, even wennen, maar de spoilers zijn dan idd klein.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:11 schreef Nijna het volgende:
Waar kan je dat instellen dan... ik kan het niet vinden namelijk (of ik kijk niet goed...), bij mij is de spoiler ook gewoon groot namelijk.
Betrapt....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komende donderdag krijg ik 'm. Maar bestel- en betaaltechnisch gezien is 'ie al van mijquote:Op zondag 4 januari 2009 15:05 schreef Webkim het volgende:
Heb je je Dresden al Macka?Volgende week toch pas?
Dank je. Ik zal het eens gaan uitzoeken.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:03 schreef DaviniaHR het volgende:
Ingrid, als je geen handleidingen hebt, kijk dan ff op youtube. zowel "draagdoekmama" als webkim (zo heet ze ook op yutube. of anders fokwebkim oid) hebben hele duidelijke filmpjes van een aantal basic knopen.
handigst is om te zoeken op fwcc (front wrap cross carry), of "newborn cradle carry" of "newborn carry"
hopelijk heb je hier wat aan
Tnx. Ga ik ook bekijken.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:08 schreef Macka66 het volgende:
Ingrid, als je liever vanaf foto's knoopt dan van een filmpje dan is de Nederlandstalige handleiding in pdf van Binana een heel erg leuke. Al die knoopmethoden kunnen ook goed met een niet rekbare doek zoals de Girasol.
oh, kan de buik tegen buik met alvast voorknopen en dan beeb erin ook met een niet-rekbare? tis selene's favoriet, vandaar de vraagquote:Op zondag 4 januari 2009 17:08 schreef Macka66 het volgende:
Ingrid, als je liever vanaf foto's knoopt dan van een filmpje dan is de Nederlandstalige handleiding in pdf van Binana een heel erg leuke. Al die knoopmethoden kunnen ook goed met een niet rekbare doek zoals de Girasol.
Die houding is favoriet bij heel veel kindjes (en ouders)quote:Op zondag 4 januari 2009 18:05 schreef simmu het volgende:
[..]
oh, kan de buik tegen buik met alvast voorknopen en dan beeb erin ook met een niet-rekbare? tis selene's favoriet, vandaar de vraag
Dat is wel een heel aantrekkelijk prijsje... maar goed met nog een doek onderweg kan ik dat ff niet maken.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:18 schreef Macka66 het volgende:
DJMO, die Binana handleiding kan ook met jouw doek. Alleen zou ik er niet mee gaan rugdragen.
Noli, wat een goed cadeau en wat leuk dat husb er ook aan meedoet!
En ik ben weer iets tegengekomen op Marktplaats. Storchenwiege Albert 4.6. Je moet wel van warme oranjetinten houden.
ja, ik heb ook een Albert in mijn stapeltje
rugdragen zie ik sowieso niet zittenquote:Op zondag 4 januari 2009 20:18 schreef Macka66 het volgende:
DJMO, die Binana handleiding kan ook met jouw doek. Alleen zou ik er niet mee gaan rugdragen.
Ja dat vind ik voor Koen wat stoerderquote:Op zondag 4 januari 2009 20:44 schreef Nijna het volgende:
Noli, wat een mooi gebaaren Ingrid oefening baart kunst dat komt vast goed!
LL, ik heb getwijfeld of ik voor de storch inka zou gaan. Maar het werden een chimparoo juliet en een neobulle manon rouge. Maar inka leek me wel mooi, al vond ik 'em ook wel behoorlijk blauwig lijken. Maar dat is wel een doek waar ik als ik de kans krijg best eens een blik op zou willen werpen live qua kleuren
.
Spannend! Weet je al hoe lang 'ie er zo ongeveer over gaat doen?quote:
quote:Op woensdag 31 december 2008 18:13 schreef Macka66 het volgende:
Alsdat jullie allen bedankt zijn en gelinkt
Wat goed, je website is online! Heel veel succes en vooral plezier gewenstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt voor je linkje! De naam is echter zonder - jes, wel met spaties, zoals op mijn website
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
Je bent ontstreeptquote:Op zondag 4 januari 2009 22:01 schreef lcicle het volgende:
[..]
Wat goed, je website is online! Heel veel succes en vooral plezier gewenst
Bedankt voor je linkje! De naam is echter zonder - jes, wel met spaties, zoals op mijn website
Nope nog niet. K*tdag vandaag gehad. Niks ging goed. Hopelijk morgen.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:39 schreef Noli. het volgende:
En Ingrid..
Hij'j al probbeert je zeun vast te knupp'n?![]()
![]()
![]()
(je zou vandaag proberen toch?)
Waarom verbaasde die bende me nou niet?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 05:55 schreef Jelief het volgende:
En die laatste seconde op dat wiggelproof filmpje![]()
Ja, die is verkocht.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:32 schreef E.T. het volgende:
[..]
Hmz.. die storch op marktplaats is er weer vanaf gehaald
gister stond ie nog gewoon bij mijn biedingen en was ik nog niet overbodenquote:
Geen idee, zo goed heb ik het niet kunnen bekijken op die fotoquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:45 schreef owlet het volgende:
leuke jas, tearsong!
Die lange doek uit de advertentie op MP ziet er uit als een doek waarvan het niet gek is dat je er niets mee kan
Als gordijn welquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:12 schreef Troel het volgende:
Ik kwam deze tegen op marktplaats:
http://link.marktplaats.nl/218585543
Geen idee of dat wat is?
Een jas aan en dan half dicht is dus prima als je haar een jasje aantrekt. Als je hem helemaal dichtkrijgt zou ik Merel niet zelf een jas aantrekken, maar gewoon een lekker warm vestje ofzo.quote:De draagdoek is als het ware een extra laag kleding. Sommige doeken (tricot) zijn extra warm. Maar bij geweven doeken hangt de temperatuur ook af van het aantal lagen stof dat je om je kindje heen wikkelt.
Als het bijvoorbeeld winderig is, dan is de gevoelstemperatuur buiten juist weer kouder dan de thermometer aangeeft.
Hieronder een lijstje met een indicatie:
Rond het vriespunt: jasje aan + sjaal + half onder je jas.
Boven de 5 graden: jasje aan + sjaal + muts op
Boven de 10 graden: dun jasje of vestje aan
Boven de 15 graden: de normale kleding aandoen
Boven de 20 graden: luchtige kleding
Boven de 25 graden: enkel een rompertje
boven de 30 graden: niet meer in de draagdoek
Als het warm aanvoelt, kies dan een draagwijze waarbij er maar een laag stof over je kindje heengaat, bijvoorbeeld de kangoeroe carry of de rugzak. Als het koud aanvoelt kun je een draagmethode kiezen met meerdere lagen stof, bijvoorbeeld de FWCC of BWCC. Let in alle gevallen goed op je kindje en pas zonodig de kleertjes of draagwijze aan.
Thnx!!! Gaat helemaal lukken zoquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:04 schreef TearSong het volgende:
[..]
Een jas aan en dan half dicht is dus prima als je haar een jasje aantrekt. Als je hem helemaal dichtkrijgt zou ik Merel niet zelf een jas aantrekken, maar gewoon een lekker warm vestje ofzo.
Uiteraard nietquote:
Dus willen we jouw ukje ook zien in draagdoekje/ringslingquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:10 schreef Fuente het volgende:
Uiteraard nietIk vind het altijd zo snoepig om het bij jullie in dit topic te zien, die ukjes in draagdoeken
Ik heb gewoon meteen een mail gestuurd (zag toen ik die verstuurd had ook dat ik de eerste was want er had nog niemand de advertentie bekeken zo vers was iequote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:12 schreef E.T. het volgende:
[..]
gister stond ie nog gewoon bij mijn biedingen en was ik nog niet overboden
*pruillipje*
Waar lees je dat dan? Ik zie alleen:quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:22 schreef PM-girl het volgende:
Er stond bij dat jullie de ontwerpers zijn van de speciale doeken, maar dat leek me inderdaad een verkeerde interpretatie?
En met speciaal geweven doeken bedoelen ze dan speciaal voor het dragen geweven doeken. Draagdoeken dusquote:De draagconsulente werkt alleen met speciaal geweven doeken die zich aanpassen aan het lichaam van het kind en die zeer sterk zijn. Kinderen tot ruim twee jaar kun je er veilig mee dragen.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:24 schreef Macka66 het volgende:
owlet, snel!!!!, als je nog een proefverflap wilt dan kun je 'm misschien via ebay.de proberen te krijgen. Er
Ik heb nog geen PM van je gehad, dus daar wacht ik eerst opquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:15 schreef LovelyLady het volgende:
Zeg heb je je doek al ingekort? |(of een slachtoffer gevonden die het voor je wil gaan doen)
Ik heb de papieren krant en daar staat een foto bij met dat onderschrift. Dat staat er inderdaad niet bij in de digitale versie.quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:09 schreef TearSong het volgende:
[..]
Waar lees je dat dan? Ik zie alleen:
[..]
En met speciaal geweven doeken bedoelen ze dan speciaal voor het dragen geweven doeken. Draagdoeken dus
Ik zou er eerst rood of roze over heen doen. Je kunt makkelijker nog een keer verven dan ontkleuren.quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:16 schreef owlet het volgende:
Wow Webkim! Wat leuk en wat een leuk stukje![]()
Lovelylady, de doek is nu jeansblauw en ik twijfel tussen hem direct paars verven (met het risico dat het erg donker en/of erg blauwpaars gaat worden) en hem rood verven zodat hij hopelijk wat meer rood-paars zal worden.
Op dit moment ben ik dus TBW aan het afspeuren naar foto's van geverfde blauwe doeken maar het levert niet veel op. Hmmmm... misschien is dit wel een goede gelegenheid om er ook eens te gaan schrijven
niet gelukt, helaas.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:36 schreef Macka66 het volgende:
En als het lukt met 'winnen' en de doek wordt iets roziger/paarsiger dan zijn er vast wel mensen diegaan en geïnteresseerd zijn om 'm over te nemen.
Mooooooooie foto!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:20 schreef Maneki.Neko het volgende:
Kijk eens...mooi he?
Stash ziet er nu anders uit..slen is er tussenuit, op weg naar betere tijden
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:18 schreef _Bar_ het volgende:
nou ik zal me maar eens beginnen met inlezen, want jullie zijn er zo enthousiast over.
Ja, een vriendin van m'n moeder zei indertijd al dat onze familie geen jongetjes kon makenquote:
En jullie maar zeggen dat draagdoeken zo veilig zijnquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:47 schreef Webkim het volgende:
De mijne was recentelijk onthoofd.![]()
[ afbeelding ]
Gevalletje geknapte tie-wrap.
3,5 / 3,6 is dan een mooie lengte ja.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:36 schreef DaviniaHR het volgende:
Wow, macka, mooie pop!
Arme Sien. Zomaar onthoofd![]()
Ik zit te dubben wat ik moet doen Het lijkt me wel handig om een korte doek te hebben voor in de auto, waar je een normale ruck mee kan maken, maar veel langer hoeft het niet. nu wil ik de amazonas toch al inkorten. (ben ik ook al over aan het twijfelen. de lengte begint te wennen...) zal ik hem dan helemaal inkorten tot 3,5 m, of is dat dan zonde?
3,5m is toch wel nodig voor een normale rucksack? Dat rebozo rucksack durf ik niet, want dan zit er niets tussen de beentjes.
Dat zat ik ook te denken, maar heb ik dan nog wel wat aan de resten die eraf komen?quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:09 schreef Webkim het volgende:
[..]
3,5 / 3,6 is dan een mooie lengte ja.
Maar als je nou eerst naar 4.2 gaat? Dan kan je ook nog een short cross carry doen bijvoorbeeld. En als je hem dan nog te lang vindt zet je gewoon nog eens de schaar erin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |