Kan ze niet in de pouch bij je hangen als je op bed of op de bank ligt?quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:10 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ziet er goed uit die jas! En Pepijn
Oh ik wil ook weer draagdoeken met Saar..maar ben zelf nog niet eens stabiel genoeg om staand te douchendus nog maar even wachten
Echt waar? Ik loop soms best te stuntelen om mijn jas goed aan te krijgen en dan Yara's hoofd ook door de opening te krijgen. Dat kan ook anders dusquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:54 schreef p_iglet het volgende:
De jas is ook echt super fijn!!
En echt zonder enig probleem zelf aan en uit te krijgen, zelfs met rugdragen.
Heb je een MaM? Bij mijn MaM zat een soort handleidinkje, wil ik wel voor je inscannen.quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:53 schreef p_iglet het volgende:
Lijkt me een erg goed idee!! maar ik ga ze niet maken
Dat miste ik wel bij de jas, een handleiding. Het wijst zich op zich vanzelf wel, maar enige tips over welk drukknoopje waar, en hoe aan te trekken was welkom geweest.
Ik ben nu in juli uitgeteld en wil dan direct een draagdoek gebruiken. Welke van deze 2 sites is dan het beste? Is die van binana warmer dan de doeken van draagdoek.nl?quote:Op maandag 29 december 2008 21:01 schreef owlet het volgende:
Een fijne, makkelijk te gebruiken doek om mee te beginnen is een rekbare doek. Bijvoorbeeld een doek van draagdoek.nl of binana.net.
ik draag selene nu gewoon over mijn jas, dus ja hoor: gaat primaquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:03 schreef tessie het volgende:
Kan je een draagdoek ook over je jas dragen, of moet dat per se zoals met die speciale jas dat je er samen onder zit zeg maar?
Wat leuk zeg! Ik vind het helemaal niet slecht voor een eerste keer hoor.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:42 schreef DJMO het volgende:
ik mag dankzij Owlet ook in de lijst
ik kreeg van haar een (ehmm Owlet help even??) draagdoek cadeau, vanmorgen binnen gekregen per post, vanmiddag gelijk geprobeerd, en dit was het eerste resultaat:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |