quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:39 schreef TearSong het volgende:
Tessie: een MT is een afkorting voor Mei Tai en dat is een aziatisch (geinspireerde) 'draagdoek'
Ik plaats wel even een foto van 1 van mijn MT's
[ afbeelding ]
wat een leuke fotoquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:57 schreef LovelyLady het volgende:
Ohja voor in de OP: Didymos Indio Natur 6
[ afbeelding ]
Een doek waar ik nog steeds even aan moet wennenMaar misschien heeft dat tijd nodig.
Nog steeds? Je hebt 'm nog niet eens twee weken in huisquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:57 schreef LovelyLady het volgende:
Ohja voor in de OP: Didymos Indio Natur 6
[ afbeelding ]
Een doek waar ik nog steeds even aan moet wennenMaar misschien heeft dat tijd nodig.
Ja erg he, ben nogal ongeduldig denk ik. Ik heb em ook nog maar 1 keer omgehad.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:38 schreef Macka66 het volgende:
Nog steeds? Je hebt 'm nog niet eens twee weken in huis![]()
Maar hij staat mooi hoor! Waar moet je precies aan wennen?
Ohja Amazonas mag eruit, die gaat als het goed gaat naar Davinia.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:40 schreef Webkim het volgende:
Ik pas morgen de OP weer even aan.
Dus als jullie er nog meer in gewijzigd willen, geef dan voor die tijd even een gil.
ikke heb tegenwoordig ook een slendangquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:40 schreef Webkim het volgende:
Ik pas morgen de OP weer even aan.
Dus als jullie er nog meer in gewijzigd willen, geef dan voor die tijd even een gil.
Ik moest ook even zoeken, het ligt aan je template, ik had foksilver en nu 'new' Dan ziet alles er ook wel anders uit, even wennen, maar de spoilers zijn dan idd klein.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:11 schreef Nijna het volgende:
Waar kan je dat instellen dan... ik kan het niet vinden namelijk (of ik kijk niet goed...), bij mij is de spoiler ook gewoon groot namelijk.
Betrapt....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komende donderdag krijg ik 'm. Maar bestel- en betaaltechnisch gezien is 'ie al van mijquote:Op zondag 4 januari 2009 15:05 schreef Webkim het volgende:
Heb je je Dresden al Macka?Volgende week toch pas?
Dank je. Ik zal het eens gaan uitzoeken.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:03 schreef DaviniaHR het volgende:
Ingrid, als je geen handleidingen hebt, kijk dan ff op youtube. zowel "draagdoekmama" als webkim (zo heet ze ook op yutube. of anders fokwebkim oid) hebben hele duidelijke filmpjes van een aantal basic knopen.
handigst is om te zoeken op fwcc (front wrap cross carry), of "newborn cradle carry" of "newborn carry"
hopelijk heb je hier wat aan
Tnx. Ga ik ook bekijken.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:08 schreef Macka66 het volgende:
Ingrid, als je liever vanaf foto's knoopt dan van een filmpje dan is de Nederlandstalige handleiding in pdf van Binana een heel erg leuke. Al die knoopmethoden kunnen ook goed met een niet rekbare doek zoals de Girasol.
oh, kan de buik tegen buik met alvast voorknopen en dan beeb erin ook met een niet-rekbare? tis selene's favoriet, vandaar de vraagquote:Op zondag 4 januari 2009 17:08 schreef Macka66 het volgende:
Ingrid, als je liever vanaf foto's knoopt dan van een filmpje dan is de Nederlandstalige handleiding in pdf van Binana een heel erg leuke. Al die knoopmethoden kunnen ook goed met een niet rekbare doek zoals de Girasol.
Die houding is favoriet bij heel veel kindjes (en ouders)quote:Op zondag 4 januari 2009 18:05 schreef simmu het volgende:
[..]
oh, kan de buik tegen buik met alvast voorknopen en dan beeb erin ook met een niet-rekbare? tis selene's favoriet, vandaar de vraag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |