Waar lees je dat dan? Ik zie alleen:quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:22 schreef PM-girl het volgende:
Er stond bij dat jullie de ontwerpers zijn van de speciale doeken, maar dat leek me inderdaad een verkeerde interpretatie?
En met speciaal geweven doeken bedoelen ze dan speciaal voor het dragen geweven doeken. Draagdoeken dusquote:De draagconsulente werkt alleen met speciaal geweven doeken die zich aanpassen aan het lichaam van het kind en die zeer sterk zijn. Kinderen tot ruim twee jaar kun je er veilig mee dragen.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:24 schreef Macka66 het volgende:
owlet, snel!!!!, als je nog een proefverflap wilt dan kun je 'm misschien via ebay.de proberen te krijgen. Er
Ik heb nog geen PM van je gehad, dus daar wacht ik eerst opquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:15 schreef LovelyLady het volgende:
Zeg heb je je doek al ingekort? |(of een slachtoffer gevonden die het voor je wil gaan doen)
Ik heb de papieren krant en daar staat een foto bij met dat onderschrift. Dat staat er inderdaad niet bij in de digitale versie.quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:09 schreef TearSong het volgende:
[..]
Waar lees je dat dan? Ik zie alleen:
[..]
En met speciaal geweven doeken bedoelen ze dan speciaal voor het dragen geweven doeken. Draagdoeken dus
Ik zou er eerst rood of roze over heen doen. Je kunt makkelijker nog een keer verven dan ontkleuren.quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:16 schreef owlet het volgende:
Wow Webkim! Wat leuk en wat een leuk stukje![]()
Lovelylady, de doek is nu jeansblauw en ik twijfel tussen hem direct paars verven (met het risico dat het erg donker en/of erg blauwpaars gaat worden) en hem rood verven zodat hij hopelijk wat meer rood-paars zal worden.
Op dit moment ben ik dus TBW aan het afspeuren naar foto's van geverfde blauwe doeken maar het levert niet veel op. Hmmmm... misschien is dit wel een goede gelegenheid om er ook eens te gaan schrijven
niet gelukt, helaas.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:36 schreef Macka66 het volgende:
En als het lukt met 'winnen' en de doek wordt iets roziger/paarsiger dan zijn er vast wel mensen diegaan en geïnteresseerd zijn om 'm over te nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |