Ja! Mijn kennisje was een goed model en vond zelfs het dragen heel gemakkelijkquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:46 schreef Webkim het volgende:
Heb je eigenlijk al Mojitofoto's gemaakt?
*nieuwsgierig is*
Je bent van harte welkom een keertje te komen oefenen bij mequote:Op dinsdag 30 december 2008 08:10 schreef tessie het volgende:
Thanx voor de uitleg!
Gelukkig heb ik nog een paar maanden om me er verder in te verdiepen, dus blijf hier nog lekker ff meelezen, al klinkt wat jullie allemaal schrijven over al die knopen en soorten doeken me echt nog wel als echt vaktaal haha!
Ik heb eigenlijk nooit het gevoel gehad dat ik m'n kind zou laten vallen. Wel vond ik rugdragen eerst eng, niet vanwege het vallen maar meer omdat je minder overzicht hebt en het knopen mij moeilijker leek.quote:Op dinsdag 30 december 2008 17:59 schreef tessie het volgende:
En hoe gaat dat eigenlijk in het begin... waren jullie dan niet bang dat je het verkeerd deed en dat je baby dan valt ofzo? Zeker als je je baby op je rug draagt?
Bij mij om de hoek (bijna)quote:Op dinsdag 30 december 2008 17:59 schreef tessie het volgende:
En Maniki, das een lief aanbod, en vast ook wel handig! Waar woon je eigenlijk?
Lief!quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:57 schreef Macka66 het volgende:
tessie en Yoni, als jullie bij Maneki gaan oefenen mogen jullie wel een draagpop van me lenen hoor.
('t Is maar een klein beetje om.)
quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:48 schreef owlet het volgende:
Wat een leuke foto, LL!
Ronja en M. besloten net om Mr. X te misbruiken:
Ja, stiekemerdquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:37 schreef LovelyLady het volgende:
Uhm ik heb mijn eerdere bericht even ge-edit
Voor de mensen die zich ook afvroegen welke doeken dat waren, er even linkjes van gemaaktquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:46 schreef Webkim het volgende:
Ik doe weer doeken weg, want ik heb een Kleinsmekker mei tai gewonnen!![]()
- Didymos Red Tom 6 - ¤ 50
- Didymos Aare 6 - ¤ 60
- Didymos Dyed Blue Leaves - ¤ 60
- Didymos Eva 3 - ¤ 30
- Didymos Pink Tom 2 - ¤20
- Girasol Pacifica 6 - ¤ 60
- Girasol Green Tea ringsling - ¤ 40
- Ellaroo Wide Podaegi - ¤40
Of hij kost zoveel dat die doeken weg moetenquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:49 schreef bixister het volgende:die nieuwe mei tai vervangt een behoorlijke stapel doeken dan!
en hoe doe je dat, dat 'winnen'?
Gefeliciteerd!!!quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:46 schreef Webkim het volgende:
Ik doe weer doeken weg, want ik heb een Kleinsmekker mei tai gewonnen!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |