quote:-Isiolo-
-"Denk erom, ik wil geen kattekwaad"-
quote:-vrolijke-frits-
-Scheids:" En dan noem JIJ mij een joker?!"-
quote:-kleinzusje-
-Come Back Jan Mulder-
De opmaak is hier te vinden.quote:-setzen-
-Picasso remake faalt opzichtig-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Ik ook, ik denk echter dat mijn arrogante houding om mijn eigen grap nog eens aan te prijzen mij de das om heeft gedaan.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:05 schreef Breach het volgende:
Winnaar terecht. En had het onderschrift met die leeuw in zn hempie ook wel een podiumplek toegedicht..
Je zat dicht tegen het podium aan.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:16 schreef Joesse het volgende:
[..]
Ik ook, ik denk echter dat mijn arrogante houding om mijn eigen grap nog eens aan te prijzen mij de das om heeft gedaan.
Ja jij had mijn onderschrift op één kunnen zetten.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:47 schreef Beschouw het volgende:
Wat een jury.Ik had het helemaal anders gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
quote:Op woensdag 17 december 2008 22:47 schreef Beschouw het volgende:
Wat een jury.Ik had het helemaal anders gedaan
quote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 17:49 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Wilde eig een naaktfoto van Daley posten
Machlas & Charisteas grapquote:Op donderdag 18 december 2008 19:35 schreef FritsVanEgters het volgende:
[ afbeelding ]
"Hahaha, nummer 9, Alsiemaarraakis"
PM me maarquote:Op donderdag 18 december 2008 17:49 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Wilde eig een naaktfoto van Daley posten
quote:-Gordon_Shumway -
-'Haha, een Vitesse-onderbroek.'-
quote:-TheVulture-
-Huntelaar: "Ja zoveel ruggen ga ik verdienen in Madrid"-
quote:-SCH-
-"Een tattoeage van Sylvie, jij durft"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-BB-King-
-"Klaas-Jan, stil blijven staan man... er zit een lieveheersbeestje op je rug"-
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Bespeur ik hier enige vorm van jaloezie?quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:31 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
Tis net z'n moeder, jankt het liefst als er camera's bij zijn
quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:36 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Bespeur ik hier enige vorm van jaloezie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:35 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
!
Ja, wil ook een huilbaby van een schetenlatende man in Spanje
Moet ik daarvoor naar Spanje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zegt er een watquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:08 schreef SCH het volgende:
Kan het even afgelopen zijn met het slappe geleuter in dit topic, onderschriften willen we
(S)CHagrijnig? Reageer dat niet op mij af. Dacht dat ik je vriendje was.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Stop je slurf nou maar in een kerststol ouwe
Vrienden zijn juist oprecht en eerlijk tegen elkaar volgens Toon.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:33 schreef Beschouw het volgende:
[..]
(S)CHagrijnig? Reageer dat niet op mij af. Dacht dat ik je vriendje was.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:35 schreef Beschouw het volgende:
Oké, bloemetje voor iedereen.
[ afbeelding ]
En een biertje voor vrolijke frits.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:47 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wat is dat linksboven in de foto eigenlijk?
Patricia was te laat en Henk Jan stond in de file.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:31 schreef FritsVanEgters het volgende:
Het is in elk geval wel een zware bevalling.
quote:-Breach-
-"Sylvie en Rafael duidelijk niet voor het zingen de kerk uit"-
quote:-Madhouse11-
-Ook Damian vd Vaart kampt met overgewicht...-
quote:-Beschouw-
-Sneijder krijgt gratis site-seeing tour in Madrid.-
De opmaak is hier te vinden.quote:-bhm-
-Rafael denkt bij zichzelf had sylvie die speen maar is in haar bek lijkt ze al een stuk intiligenter. -
quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:42 schreef SCH het volgende:
Ho ho ho, gewoon mijn beste 3 vrinden in de top 3, makkelijk zat
Als je jezelf verbetert dan vind ik dat prima hoor.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:48 schreef SCH het volgende:
Ontrevreden?? Ik wil het best aanpassen hoor.
nicequote:Op vrijdag 19 december 2008 22:23 schreef FritsVanEgters het volgende:
[ afbeelding ]
Pluisje in de hand van God
Hij wil vriendjes blijven met iedereen en dat lukt niet als 'ie moet jurerenquote:Op zaterdag 20 december 2008 16:45 schreef SCH het volgende:
Beschouw heeft 3 uitjes per uur, telkens als ie gewonnen heeft
Hup hup !quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:57 schreef Beschouw het volgende:
Beste vrienden en vriendinnen. Kan tot mijn spijt alweer geen jury doen vanavond. Ga uit eten (en drinken) met een maat van me. Ben pas laat thuis en dan vast niet meer in staat een deskundig juryrapport op te stellen.
Dan zeg je toch gewoon dat je niet kan.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:15 schreef kleinzusje het volgende:
( ps. liever nr.2, haat jureren)
Foei !quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:16 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dan zeg je toch gewoon dat je niet kan.![]()
* FritsVanEgters spamt zijn signature
quote:-ruud_fr-
-Eddy Treitel nog steeds actief-
quote:-Breach-
-Coach FC Duivendrecht: “Er kwam vandaag weinig van de vleugels”-
quote:-FritsVanEgters-
-Pluisje in de hand van God-
De opmaak is hier te vindenquote:-EnGCatjuh-
-Moordaanslag op Hans Kraaij mislukt-
Tof van jequote:Op zaterdag 20 december 2008 20:26 schreef Madhouse11 het volgende:
Ik zal de jury wel doen al de nr 2, had toch niets ingestuurd deze ronde.
aangepastquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:00 schreef ruud_fr het volgende:
eh, wie staat er nou op 3, die mod of ik?
Zeer goede jury !quote:
Printscreen en plakken in paint?quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:46 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik zag ook nog een hele mooie foto op az.nl, maar ik weet niet of en hoe je flash-foto's kunt saven/rippen?
Weet iemand dat?
quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:02 schreef Rumille het volgende:
Kut jury. Bij Beschouw had ik punten gehad.
quote:Op zondag 21 december 2008 15:42 schreef FritsVanEgters het volgende:
Kom op VBL-ers. Een beetje meer animo a.u.b.
De jury valt ook te paaien vandaag. Zie signature.
Ik heb hem boven aan me lijstje staan.... jij ook?quote:Op zondag 21 december 2008 16:15 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
Handen omhoog wie er op Frits stemt![]()
Oh shit, had die van isiolo niet gezien![]()
Nee ik heb catjuquote:Op zondag 21 december 2008 16:16 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Ik heb hem boven aan me lijstje staan.... jij ook?
Ik was anders mooi 2e bij jouquote:
Volgens mij is kleinzusje dat ene meisje linksachter in de tribune die als enige geen hand omhoog steekt.quote:Op zondag 21 december 2008 16:16 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Ik heb hem boven aan me lijstje staan.... jij ook?
Tsja !quote:
Gaan er ook vrouwen naar Nec ?quote:Op zondag 21 december 2008 16:19 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Volgens mij is kleinzusje dat ene meisje linksachter in de tribune die als enige geen hand omhoog steekt.
Mijn zus is ooit naar De Goffert geweest voor een kampioenswedstrijd van Ajax, dus het is mogelijk.quote:
Dat is dan heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang geledenquote:Op zondag 21 december 2008 16:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Mijn zus is ooit naar De Goffert geweest voor een kampioenswedstrijd van Ajax, dus het is mogelijk.
Inderdaad. Oude Goffert nog.quote:Op zondag 21 december 2008 16:43 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Dat is dan heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang geleden
Heb jaren terug nog naast Ellemieke Vermolen gezeten daarquote:
quote:-kleinzusje-
-Handen omhoog wie er op Frits stemt-
quote:-EnGCatjuh -
-Selectie NEC mag van Been langs de McDrive.-
quote:-Isiolo-
-Nec viert overwinning FritsVanEgters-
De opmaak is hier te vinden.quote:-niemand-
-te weinig deelnemers-
de helft heeft wel meegedaan hoor...quote:Op zondag 21 december 2008 20:26 schreef FritsVanEgters het volgende:
En geen poedel omdat niemand een strafpunt verdient als de helft niet eens meedoet.
Lag het aan de foto?quote:Op zondag 21 december 2008 20:30 schreef Zjakkie het volgende:
Ik wou eerst een grapje over Curaçao maken, maar daar zag ik er al 3 van staan. Dus toen heb ik maar niks ingestuurd.
Dus eigenlijk verdien jij de poedelquote:Op zondag 21 december 2008 20:30 schreef Zjakkie het volgende:
Ik wou eerst een grapje over Curaçao maken, maar daar zag ik er al 3 van staan. Dus toen heb ik maar niks ingestuurd.
quote:Op zondag 21 december 2008 20:29 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
de helft heeft wel meegedaan hoor...
de andere helft ook trouwens
Toeval.quote:Op zondag 21 december 2008 20:51 schreef SCH het volgende:
Ik vind deze Frits van Egters een beetje lijken op die van De Avonden, zo tobberig en klagerig en twijfelend.
Dankquote:Op zondag 21 december 2008 20:30 schreef ruud_fr het volgende:
verder was van het podium alleen nr. 2 wel aardig
Oh ze hebben PSV shirtjes aan, dat was me nog niet eens opgevallenquote:Op zondag 21 december 2008 21:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
[ afbeelding ]
PSV stijgt boven zichzelf uit.
quote:--
-PSV stijgt boven zichzelf uit.-
-FIFA stemt eindelijk toe met extra hulpmiddelen voor scheidsrechters.-
-PSV speelt, zoals het hoort, in een weiland-
De opmaak is hier te vinden.quote:-BHM-
-F1 van psv roept airsupport in, nadat ze vernomen hadden dat ze tegen de f16 moesten.-
quote:Op maandag 22 december 2008 20:23 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Ja maar het leverde wel iets moois op
Ongeldige uitslag dusquote:Op maandag 22 december 2008 20:35 schreef sezten het volgende:
is dat met die usericons ipv de naam nieuw?
nu weet ik niet wie won..
Een watte ?quote:Op maandag 22 december 2008 20:34 schreef SCH het volgende:
Een winnaar waarbij de helilkopter er helemaal niet toedoet?
t.quote:Op maandag 22 december 2008 21:37 schreef sezten het volgende:
[ afbeelding ]
Flavio Briatore glunderd na opwachting kindertjes.
Bemoei je met je eigen zakenquote:
Ik zei geen dt.quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:28 schreef sezten het volgende:
[..]
Bemoei je met je eigen zaken![]()
*past het snel even aan
quote:
valt ook wel weer meequote:Op maandag 22 december 2008 20:16 schreef kleinzusje het volgende:
Sinds die ruudje buiten de grenzen balt, wint hij aan 1 stuk door !
origineel toch?quote:Op maandag 22 december 2008 20:34 schreef SCH het volgende:
Een winnaar waarbij de helilkopter er helemaal niet toedoet?
Nu eentje die niet over Beckham of Milan gaat.quote:
Nee joh gekkie !quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:41 schreef Beschouw het volgende:
Sla vandaag maar over. Stel je voor dat ik win. Dan kan ik weer geen jury doen, want moet alweer weg.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:12 schreef SCH het volgende:
Iedereen is wel een beetje de weg kwijt met kerst.
je weet gewoon niks te verzinnenquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:41 schreef Beschouw het volgende:
Sla vandaag maar over. Stel je voor dat ik win. Dan kan ik weer geen jury doen, want moet alweer weg.
tuurlijkquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:40 schreef Beschouw het volgende:
Jaja. En straks zeuren als ik er weer niet ben om jury te doen.
Die nieuwelingen die denken dat ze bij de poedel moeten jurerenquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:54 schreef Beschouw het volgende:
[ afbeelding ]
''Meneer Beckham, heet u ook een tattoo op uw lul?''
Zeg niet dat ik jullie niet gewaarschuwd heb
quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:54 schreef Beschouw het volgende:
[ afbeelding ]
''Meneer Beckham, heet u ook een tattoo op uw lul?''
Zeg niet dat ik jullie niet gewaarschuwd heb
quote:-sjimz-
-Naast Parmaham nu ook Beckham verkrijgbaar in Italië-
quote:-SCH-
-"Hey, dat is die meneer waar mijn vader naar ruikt"-
quote:-Gordon_Shumway-
-'En hier is 'ie...David...Trezeguet!'-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Twerk-
-Ballenjongetjes Ac Milan verstoren op brute wijze een concert van een ex Take That-member in San Siro.-
quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:00 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik noteer een plusje achter je naam, Joesse
Bij een volgende podiumplek krijg je de befaamde sticker.
Ik ook, maar toen bleek dat ik niks had ingestuurd, dus toen ben ik maar gaan jureren om anderen ook niet op het podium te zetten.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:23 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik had mezelf wel op het podium verwacht.
Maar ik ben helegaar geen concurrent, ik doe pas mee vanaf half november.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:30 schreef Joesse het volgende:
[..]
Ik ook, maar toen bleek dat ik niks had ingestuurd, dus toen ben ik maar gaan jureren om anderen ook niet op het podium te zetten.
Nee ik heb ook geen concurrenten want ik doe de puntentelling en laat mezelf toch wel winnenquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:37 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Maar ik ben helegaar geen concurrent, ik doe pas mee vanaf half november.
Vandaar dat iedereen zo lovend is over de uitslag.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:39 schreef Joesse het volgende:
[..]
Nee ik heb ook geen concurrenten want ik doe de puntentelling en laat mezelf toch wel winnen![]()
Heeft het nog zin dan?quote:Maar! laten we weer onderschriften posten
Enkele Havenarbeiders geven vuursignalen af nadat men Zeilboot Kuyt + bemanning binnen denkt te zien varenquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:49 schreef Joesse het volgende:
kiezen maar (suggesties van Gordon):
[ afbeelding ]
Alleen de nummer 3 was podiumwaardig-achtigquote:Op woensdag 24 december 2008 06:00 schreef ruud_fr het volgende:
grappig, als ik had kunnen jureren had de winnaar van mij de poedel gekregen
omdat een dergelijke grap al vaker is langsgeweest
Klopt, dan is het ook vaak of podium of poedel. Maar Joesse weet de juiste keuzes te maken.quote:Op woensdag 24 december 2008 06:00 schreef ruud_fr het volgende:
De kerstmis start pas om 24.00quote:Op woensdag 24 december 2008 15:02 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Kan zijn dat de uitslag pas iets na achten komt. Als 'ie er om 21:00 nog niet is mag de nummer twee of drie het doen.
ja dat gebeurt me vaker, ik loop nog niet lang genoeg mee denk ikquote:Op woensdag 24 december 2008 06:00 schreef ruud_fr het volgende:
volgens jou, de niet-juryquote:Op woensdag 24 december 2008 06:04 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Alleen de nummer 3 was podiumwaardig-achtig
nicequote:Op woensdag 24 december 2008 06:02 schreef ruud_fr het volgende:
[ afbeelding ]
Collen: "Theo doet weer goede zaken hier"
quote:-sjimz-
-Collen: "Wat komt Das Phantoom toch altijd met een overdreven rookwalm op." -
quote:-TheVulture-
-Kuyt: "we gaan weer de mist in"-
quote:-ruud_fr-
-Collen: "Theo doet weer goede zaken hier"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-SCH-
-Geest Jorien van de Herik waait weer eens langs-
Lucius. Nu je het zegt, die heeft volgens mij nooit met Kuyt gespeeld.quote:
Dat maakt niks uit.... eens een dealer....quote:Op woensdag 24 december 2008 21:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Lucius. Nu je het zegt, die heeft volgens mij nooit met Kuyt gespeeld.
Dat dus + een eetlepel of 3 sarcasme.quote:
quote:Op maandag 22 december 2008 20:16 schreef kleinzusje het volgende:
Sinds die ruudje buiten de grenzen balt, wint hij aan 1 stuk door !
voetbalfoto graagquote:
Had dat er gelijk bij gelinkt danquote:
quote:Op donderdag 25 december 2008 01:08 schreef sezten het volgende:
[..]
Had dat er gelijk bij gelinkt danAlvast voor de volgende ronde dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |