Bemoei je met je eigen zakenquote:
Ik zei geen dt.quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:28 schreef sezten het volgende:
[..]
Bemoei je met je eigen zaken![]()
*past het snel even aan
quote:
valt ook wel weer meequote:Op maandag 22 december 2008 20:16 schreef kleinzusje het volgende:
Sinds die ruudje buiten de grenzen balt, wint hij aan 1 stuk door !
origineel toch?quote:Op maandag 22 december 2008 20:34 schreef SCH het volgende:
Een winnaar waarbij de helilkopter er helemaal niet toedoet?
Nu eentje die niet over Beckham of Milan gaat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Nee joh gekkie !quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:41 schreef Beschouw het volgende:
Sla vandaag maar over. Stel je voor dat ik win. Dan kan ik weer geen jury doen, want moet alweer weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:12 schreef SCH het volgende:
Iedereen is wel een beetje de weg kwijt met kerst.
je weet gewoon niks te verzinnenquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:41 schreef Beschouw het volgende:
Sla vandaag maar over. Stel je voor dat ik win. Dan kan ik weer geen jury doen, want moet alweer weg.
tuurlijkquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:40 schreef Beschouw het volgende:
Jaja. En straks zeuren als ik er weer niet ben om jury te doen.
Die nieuwelingen die denken dat ze bij de poedel moeten jurerenquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:54 schreef Beschouw het volgende:
[ afbeelding ]
''Meneer Beckham, heet u ook een tattoo op uw lul?''
Zeg niet dat ik jullie niet gewaarschuwd heb
quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:54 schreef Beschouw het volgende:
[ afbeelding ]
''Meneer Beckham, heet u ook een tattoo op uw lul?''
Zeg niet dat ik jullie niet gewaarschuwd heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
quote:-sjimz-
-Naast Parmaham nu ook Beckham verkrijgbaar in Italië-
quote:-SCH-
-"Hey, dat is die meneer waar mijn vader naar ruikt"-
quote:-Gordon_Shumway-
-'En hier is 'ie...David...Trezeguet!'-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Twerk-
-Ballenjongetjes Ac Milan verstoren op brute wijze een concert van een ex Take That-member in San Siro.-
quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:00 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik noteer een plusje achter je naam, Joesse
Bij een volgende podiumplek krijg je de befaamde sticker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |