Dan zeg je toch gewoon dat je niet kan.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:15 schreef kleinzusje het volgende:
( ps. liever nr.2, haat jureren)
Foei !quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:16 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dan zeg je toch gewoon dat je niet kan.![]()
* FritsVanEgters spamt zijn signature
quote:-ruud_fr-
-Eddy Treitel nog steeds actief-
quote:-Breach-
-Coach FC Duivendrecht: “Er kwam vandaag weinig van de vleugels”-
quote:-FritsVanEgters-
-Pluisje in de hand van God-
De opmaak is hier te vindenquote:-EnGCatjuh-
-Moordaanslag op Hans Kraaij mislukt-
Tof van jequote:Op zaterdag 20 december 2008 20:26 schreef Madhouse11 het volgende:
Ik zal de jury wel doen al de nr 2, had toch niets ingestuurd deze ronde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
aangepastquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:00 schreef ruud_fr het volgende:
eh, wie staat er nou op 3, die mod of ik?
Zeer goede jury !quote:
Printscreen en plakken in paint?quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:46 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik zag ook nog een hele mooie foto op az.nl, maar ik weet niet of en hoe je flash-foto's kunt saven/rippen?
Weet iemand dat?
quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:02 schreef Rumille het volgende:
Kut jury. Bij Beschouw had ik punten gehad.
quote:Op zondag 21 december 2008 15:42 schreef FritsVanEgters het volgende:
Kom op VBL-ers. Een beetje meer animo a.u.b.
De jury valt ook te paaien vandaag. Zie signature.
Ik heb hem boven aan me lijstje staan.... jij ook?quote:Op zondag 21 december 2008 16:15 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
Handen omhoog wie er op Frits stemt![]()
Oh shit, had die van isiolo niet gezien![]()
Nee ik heb catjuquote:Op zondag 21 december 2008 16:16 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Ik heb hem boven aan me lijstje staan.... jij ook?
Ik was anders mooi 2e bij jouquote:
Volgens mij is kleinzusje dat ene meisje linksachter in de tribune die als enige geen hand omhoog steekt.quote:Op zondag 21 december 2008 16:16 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Ik heb hem boven aan me lijstje staan.... jij ook?
Tsja !quote:
Gaan er ook vrouwen naar Nec ?quote:Op zondag 21 december 2008 16:19 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Volgens mij is kleinzusje dat ene meisje linksachter in de tribune die als enige geen hand omhoog steekt.
Mijn zus is ooit naar De Goffert geweest voor een kampioenswedstrijd van Ajax, dus het is mogelijk.quote:
Dat is dan heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang geledenquote:Op zondag 21 december 2008 16:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Mijn zus is ooit naar De Goffert geweest voor een kampioenswedstrijd van Ajax, dus het is mogelijk.
Inderdaad. Oude Goffert nog.quote:Op zondag 21 december 2008 16:43 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Dat is dan heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang geleden
Heb jaren terug nog naast Ellemieke Vermolen gezeten daarquote:
quote:-kleinzusje-
-Handen omhoog wie er op Frits stemt-
quote:-EnGCatjuh -
-Selectie NEC mag van Been langs de McDrive.-
quote:-Isiolo-
-Nec viert overwinning FritsVanEgters-
De opmaak is hier te vinden.quote:-niemand-
-te weinig deelnemers-
de helft heeft wel meegedaan hoor...quote:Op zondag 21 december 2008 20:26 schreef FritsVanEgters het volgende:
En geen poedel omdat niemand een strafpunt verdient als de helft niet eens meedoet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |