Moet jij niet een nieuwe SC openen?quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:32 schreef IQM het volgende:
Goed om te lezen dat Turken ook aan Sinterklaas doen.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:33 schreef fratsman het volgende:
[..]
Jij wilt er kwakjesavond van maken?
Dat.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:36 schreef IrfieJ het volgende:
nu wil ook wel het gedichtje lezen eik!
Ja, maar zie hier het belang van de integratiecursus, want hij heeft het niet geheel begrepen...quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:32 schreef IQM het volgende:
Hahahahaquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:38 schreef timmmmm het volgende:
Het kan trouwens wel erger! Ik ben een keer gedumpt met een valentijskaart
Mn eerste vriendje nog wel!
De homo!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:42 schreef tisauch het volgende:
Nou-nou, hij heeft je wel getrakteerd die ex van je.![]()
Klote actie IMHO, sterkte TS.
high IQ postquote:
EUY, sinterklaas is niet degene die haar keihard dumpte en dacht grappig te zijn! Maakte sinterklaas dat gedicht? NEE!quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:43 schreef raaavi het volgende:
Mevrouw wilt rust.
sucks.
jij haat voor de rest van je leven sinterklaas?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Alle spullen van haar die nog bij hem stonden, geen excuus meer om langs te komen. Als ie het echt goed aangepakt heeft tenminste.quote:
Als hij het ècht goed doet zit er een foto in waar hij nonchalant het gezicht van haar moeder en beste vriendin tegelijkertijd glazuurt.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:46 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Alle spullen van haar die nog bij hem stonden, geen excuus meer om langs te komen. Als ie het echt goed aangepakt heeft tenminste.
quote:
dan was niet alleen hij de deur uit gezetquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:47 schreef MASD het volgende:
[..]
Als hij het ècht goed doet zit er een foto in waar hij nonchalant het gezicht van haar moeder en beste vriendin tegelijkertijd glazuurt.
[..]
surequote:Op vrijdag 5 december 2008 22:49 schreef Sackboy het volgende:
[..]
_!
Hoop je hiermee bij de TS te 'scoren'?
En dat ze tegenwoordig ook bier drinken.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:32 schreef IQM het volgende:
Huh?quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:51 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
sure
zal wel moeilijk gaan, ik ben immers geen downtje die zich baas noemt
sry, teveel Bischopswijn en pepernoten hierquote:
Sint zat eens de denkenquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:53 schreef Mdk het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd naar het gedicht. Ik wist namelijk niet dat de sinterklaasgedichtengenerator ook zulke gedichten kon doen...
Sint en piet zaten eens te denken...
En het is al uit....quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:57 schreef timmmmm het volgende:
Creatiever ben ik vandaag niet, het is al laat
Bij dit soort reacties moet ik altijd een beetje lachen als ik me afvraag... welke fantasieën houdt de auteur van de betreffende post er op na?quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:54 schreef timmmmm het volgende:
Dit had trouwens echt een bazentopic geweest als er in plaats van een gedicht een videoband in de surprise zat, waarin TS anaal wordt vernederd in een SM outfit, waarna de boodschap kwam: Ik vond je moeder lekkerder, helaas,
Dáár had ik echt respect voor gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
Het is het_hupt. Dus ja.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:49 schreef Sackboy het volgende:
[..]
_!
Hoop je hiermee bij de TS te 'scoren'?
quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:54 schreef timmmmm het volgende:
Dit had trouwens echt een bazentopic geweest als er in plaats van een gedicht een videoband in de surprise zat, waarin TS anaal wordt vernederd in een SM outfit, waarna de boodschap kwam: Ik vond je moeder lekkerder, helaas,
Dáár had ik echt respect voor gehad
Nee, je hebt nu veel coolere zwaarden waar je je wiimote zo inpropt. Sta je een stuk strakker voor lul.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:59 schreef Mdk het volgende:
Ik denk dat je nu met Wii Fit die jongen van de foto niet meer terug herkent.
"Nu maak IK het uit!!"quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:02 schreef Burner2000 het volgende:
Wat lomp. XDo, als ik jou was zou ik hem om Valentijnsdag een koekje van eigen deeg geven.
hahaha hoe verzin je het?!quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:05 schreef anna_nasje het volgende:
LIeve Do,
De sint twijfelde wat hij jou moest geven, volgens emran valt er met jou niet veel te beleven.
Als je kebab voor hem maakt, smaakt dat meestal niet. Vandaar dat jij iets speciaals krijgt van moslimpiet.
Een burka, een fiets of misschien een ander kado?
Nee, emran geeft je de bons jij vieze ho.
Groetjes sint en piet
mwhuhahahaquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:05 schreef anna_nasje het volgende:
LIeve Do,
De sint twijfelde wat hij jou moest geven, volgens emran valt er met jou niet veel te beleven.
Als je kebab voor hem maakt, smaakt dat meestal niet. Vandaar dat jij iets speciaals krijgt van moslimpiet.
Groetjes sint en piet
Huh? reageren op je eigen post... ??? Nieuw??quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:12 schreef Broekpaling het volgende:
Nu ben ik zeer benieuwd naar het cadeautje.
hoe wanhopig ben je? je duwt 'm vast in alles met een gleuf, heb je al een openstaande ladekast geprobeerd, maagd?quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:12 schreef Netstorm het volgende:
Hoi,
Ik ben ook vrijgezel.. zin om wat 'leuks' te doen van t weekend?
Groetjes,
Netstorm
Gezien de stunt zal er iets beters inzitten. Een versgedraaide drol ofzo.quote:
dementia praecox intermittens.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:14 schreef kres het volgende:
[..]
Huh? reageren op je eigen post... ??? Nieuw??
quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:14 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
hoe wanhopig ben je? je duwt 'm vast in alles met een gleuf, heb je al een openstaande ladekast geprobeerd, maagd?
quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:17 schreef kwiwi het volgende:
Ludieke, maar lullige manier om het uit te maken.
stiekem moest ik wel lachen toen ik je verhaal las
zou ik ook zeggen als een wanhoopsactie als deze backfire'd.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:17 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Zeg.. bij een dierentuin staan ook altijd bordjes..
DONT FEED THE TROLLS
Wie zal het zeggen...quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:22 schreef Heathen. het volgende:
Beste ts,
Misschien heb je het wel verdiend.
Interessante invalshoek, al denk ik persoonlijk dat er niet veel meer dan wat onverschilligheid nodig is om een meisje - niet jezelf - in bijzijn van haar familie zo omlaag te halen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:19 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Hij had waarschijnljik een weddenschap met zijn vrienden : Wat is een harde manier om haar te dumpen? waarschijnlijk voor een kratje bier of iets dergelijks.
Hoe dan ook.. je hebt veel lef nodig om jezelf voor zoveel mensen naar beneden te halen
true....true.....quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:24 schreef NotYou het volgende:
[..]
Interessante invalshoek, al denk ik persoonlijk dat er niet veel meer dan wat onverschilligheid nodig is om een meisje - niet jezelf - in bijzijn van haar familie zo omlaag te halen.![]()
Echt baas kan ik 't overigens niet noemen, die zou zo'n moneymaker nooit laten schieten:
[ afbeelding ]
Indd.. lekkere ass hoor. Die gast gaat spijt krijgen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:24 schreef NotYou het volgende:
[..]
Interessante invalshoek, al denk ik persoonlijk dat er niet veel meer dan wat onverschilligheid nodig is om een meisje - niet jezelf - in bijzijn van haar familie zo omlaag te halen.![]()
Echt baas kan ik 't overigens niet noemen, die zou zo'n moneymaker nooit laten schieten:
[ afbeelding ]
Indd; doen ze alleen maar zodat ze weer topics kunnen openen in klaagbaak waarom mannen alleen maar aan sex denkenquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:32 schreef HenkBenzinetank het volgende:
O ja:
Mensen die alleen schaarsgeklede foto's van zichzelf in hun foto zetten
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:32 schreef HenkBenzinetank het volgende:
O ja:
[ afbeelding ]
en zo indirect nog meer foboviews genererenquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:33 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Indd; doen ze alleen maar zodat ze weer topics kunnen openen in klaagbaak waarom mannen alleen maar aan sex denken
Cause and effect
quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:05 schreef anna_nasje het volgende:
LIeve Do,
Groetjes sint en piet
Vrouwen houden op die manier van aandacht en mensen afwijzen; ze worden dan ook krankzinnig zodra ze van niemand aandacht krijgen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:35 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
en zo indirect nog meer foboviews genereren
Ik zet anders nooit een foto in mijn foto's.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:32 schreef HenkBenzinetank het volgende:
O ja:
[ afbeelding ]
een gebruikersnaam en wachtwoord van een datingsitequote:Op vrijdag 5 december 2008 23:27 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Wat zit er nou in het cadeautje?
quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
een gebruikersnaam en wachtwoord van een datingsite de site waarop zij en betalende anderen haar intiemste momenten nog eens terug kunnen zien + een compilatie van dit alles op dvd.![]()
quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
een gebruikersnaam en wachtwoord van een datingsite
Zeg eens eerlijk, is 't jouw kloon?quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:48 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Ik denk dat ze genoeg heeft aan haar fobo op fok.. mocht ze ooit wat tekort komen. Zijn genoeg mannen die wel wat tussen die billetjes willen stoppen
Joh.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:55 schreef SHE het volgende:
hoax.
ts opent topic, is de hele tijd online en reageert niet.
stom wijf
Eeeuuuh.... Ies coeltoer?quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:31 schreef XDo het volgende:
Nou, ja dus!Meneer dacht onze relatie op een 'ludieke' manier te beëindigen
uhm ja, ik wel!quote:en had verwacht dat ik er wel om zou kunnen lachen![]()
Blijft ludiek.... ook al is het maar een fantasie.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:55 schreef SHE het volgende:
hoax.
ts opent topic, is de hele tijd online en reageert niet.
stom wijf
quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:52 schreef NotYou het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk, is 't jouw kloon?
TS houdt zich verborgen en lacht alles uit omdat dit een hoax is.quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:00 schreef Montagui het volgende:
[..]
Blijft ludiek.... ook al is het maar een fantasie.
Misschien is het een weddenschap om te kijken hoeveel posts dit topic genereert?
Jij bent te hard weet je datquote:Op zaterdag 6 december 2008 00:04 schreef kwiwi het volgende:
misschien zit TS wel in een hoekje te huilen omdat we haar allemaal uitlachen
zit er wel in ja....quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:04 schreef kwiwi het volgende:
misschien zit TS wel in een hoekje te huilen omdat we haar allemaal uitlachen
quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:04 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Kan je de rijm hier ook even posten?
quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:05 schreef anna_nasje het volgende:
LIeve Do,
Groetjes sint en piet
Je wil hem voor volgend jaar gebruiken....quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:04 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Kan je de rijm hier ook even posten?
Geen nood; de kerst komt er nog aan.. daar kun je ook nare dingen mee bedenken.quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:07 schreef kres het volgende:
[..]
Je wil hem voor volgend jaar gebruiken....
idd ja....quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:08 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Geen nood; de kerst komt er nog aan.. daar kun je ook nare dingen mee bedenken.
*mompelt iets over de zeeman en wibra *
quote:
je bent wel lekkerquote:Op zaterdag 6 december 2008 00:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb geen hart dus dat zou kunnen kloppen ja.
Sint NIcolaas van Myra was een Turkquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:32 schreef IQM het volgende:
Dat sletje is waarschijnlijk hard aan het janken krijg je ervan als je vreemt gaatquote:Op zaterdag 6 december 2008 00:26 schreef Rossoneri het volgende:
Hoax TS reageert niet meer en lacht ons nu allemaal uit
ja, want elke turk is een moslimquote:Op zaterdag 6 december 2008 00:27 schreef star_gazer het volgende:
overigens potentieel hoax-topic. Turken zijn moslim en drinken geen bier. Waar is de scan van het gedicht.
dat papier zit vast helemaal onder de tranen, niks meer van te lezenquote:Op zaterdag 6 december 2008 00:27 schreef star_gazer het volgende:
overigens potentieel hoax-topic. Turken zijn moslim en drinken geen bier. Waar is de scan van het gedicht.
Goede vergelijkingquote:Op zaterdag 6 december 2008 00:28 schreef anna_nasje het volgende:
ja, want elke turk is een moslimen elke nederlander is een christen toch?
"Maar dat is nog niet alles.. als u NU BELT!"quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:29 schreef de_boswachter het volgende:
Emran. Klinkt als een Tell Sell product.
je moet wel een kankermongool zijn om te denken dat alle turken moslim zijnquote:Op zaterdag 6 december 2008 00:30 schreef Emimich het volgende:
[..]
Goede vergelijking
Ik hoop dat je een pijnlijke klonendood sterft!
krijg je er een gratis gedicht bij?quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:30 schreef Netstorm het volgende:
[..]
"Maar dat is nog niet alles.. als u NU BELT!"
wat is er mis met die vergelijking? Jouw punt is gewoon een dikke failquote:Op zaterdag 6 december 2008 00:30 schreef Emimich het volgende:
[..]
Goede vergelijking
Ik hoop dat je een pijnlijke klonendood sterft!
En een sinterklaas cadeau!quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
krijg je er een gratis gedicht bij?
Turken hier zijn afstammelingen van bergturken; zij namen de jaren-50-islam hier mee naartoe en hebben zich niet doorontwikkeld zoals hun thuisland. Dus ik denk dat het percentage moslims onder de immigrant-turken significant hoger ligt dan het percentage moslims in Turkije zelf. Daarnaast is er nog dat identiteits-ding dat die migranten meedragen (lees; ze vinden het stoer om moslim te zijn), dus de kans dat een Turk hier moslim is, is buitengewoon groot.quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:28 schreef anna_nasje het volgende:
[..]
ja, want elke turk is een moslimen elke nederlander is een christen toch?
Zucht.quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:32 schreef HenkBenzinetank het volgende:
wat is er mis met die vergelijking? Jouw punt is gewoon een dikke fail
Sorry hoor maar..:quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:05 schreef anna_nasje het volgende:
LIeve Do,
Groetjes sint en piet
[..]
Emran heeft humorquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:31 schreef XDo het volgende:
Vanavond pakjesavond bij mijn ouders thuis gehad, vriendje ging natuurlijk ook mee. Eerst gezellig gourmetten en vanaf half 9 pakjes uitpakken. Hartstikke gezellig, drankje erbij, iedereen in een jolige bui!![]()
Totdat: uit de zak wordt een pakje gehaald dat voor mij is, met een rijm erbij. Ik natuurlijk meteen voorlezen; een heel lange rijm die er uit eindelijk op uitdraait dat 'deze Sint' het voor gezien houdt en het uitmaakt.
Huh_
De hele familie kijkt Emran direct vragend aan want het is direct duidelijk dat hij de afzender van dit pakje is, als in: is dit een mislukte grap of maak je het nu serieus uit met onze dochter via een sinterklaasrijm?![]()
Nou, ja dus!Meneer dacht onze relatie op een 'ludieke' manier te beëindigen en had verwacht dat ik er wel om zou kunnen lachen
![]()
Ik heb z'n kado niet eens opengemaakt, heb 'm, samen met mn vader, direct naar zijn eigen huis getrapt. Z'n halve biertje staat hier nog voor me...
Kutavond
Niet de eerste keer dat ze problemen heeftquote:Laatste update 07-06-2008
Relatie Veel meegemaakt, nu rust
En meer dan 1000 views binnen een half uur ofzo.quote:Op zaterdag 6 december 2008 02:59 schreef Man-E-Faces het volgende:
Een meisje zit in de pinarie en gelijk 8 paginas volgeluld in drie minuten
Welnee. Bergturken is trouwens een eufemisme voor Koerden. Stellen dat alle Turken hier Koerden zijn, is euh, onjuist.quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:35 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Turken hier zijn afstammelingen van bergturken;
We zitten inmiddels al aan de vierde generatie en de huidige generatie is in tegenstelling tot de eerste toch ietwat meer geassimileerd.quote:zij namen de jaren-50-islam hier mee naartoe en hebben zich niet doorontwikkeld zoals hun thuisland.
De Turken onder de noemer moslim plaatsen, is hetzelfde als Nederlanders onder de noemer Christen plaatsen.quote:Dus ik denk dat het percentage moslims onder de immigrant-turken significant hoger ligt dan het percentage moslims in Turkije zelf.
'Stoer om moslim te zijn'... Stoer om Turk te zijn kan ik nog inkomen. Buitengewoon foute aannames.quote:Daarnaast is er nog dat identiteits-ding dat die migranten meedragen (lees; ze vinden het stoer om moslim te zijn), dus de kans dat een Turk hier moslim is, is buitengewoon groot.
Je zag deze al aankomen?quote:Op zaterdag 6 december 2008 02:57 schreef Man-E-Faces het volgende:
Ernran klinkt als "Enron".
Een en al oplichterij
droom maar verderquote:Op zaterdag 6 december 2008 08:33 schreef gammapooka het volgende:
Dit doet me denken aan (15?)jaren terug.
Ik tegen vriendin : ik heb een kerstkadeau voor je
vriendin : Ja ?? echt ??
Ik : Ja
vriendin : Wat dan ?
Ik : Het is uit......
Achteraf best gezien wel grof als ik er nu aan terug denk
Nou vet stoer johquote:Op zaterdag 6 december 2008 09:16 schreef gammapooka het volgende:
Dit is echt geen grap , dit heb ik echt geflikt toen.
Ik heb gekkere verhalen gehoord die nog minder geloofwaardig klonken dan dit gebakje maar toch echt gebeurd waren.quote:Op zaterdag 6 december 2008 10:17 schreef postmortum het volgende:
Waarom geloven jullie dit verhaal allemaal ?
quote:Op zaterdag 6 december 2008 11:14 schreef kurk_droog het volgende:
Lemming
Uitgemaakt tijdens pakjesavond
Je bent er nog echt trots op ook? Schattig, op een Corky manier.quote:Op zaterdag 6 december 2008 11:14 schreef kurk_droog het volgende:
Lemming
hihi, ga nu maar huilen in je eigen gedeelte op fok.quote:Op zaterdag 6 december 2008 11:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je bent er nog echt trots op ook? Schattig, op een Corky manier.
The world of FOK! is my oyster!quote:Op zaterdag 6 december 2008 11:18 schreef kurk_droog het volgende:
hihi, ga nu maar huilen in je eigen gedeelte op fok.
Kom je nou serieus in het originele topic melden dat je er een lemming van hebt gemaakt?quote:Op zaterdag 6 december 2008 11:14 schreef kurk_droog het volgende:
Lemming
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:13 schreef eNGine10 het volgende:
om hem terug te pakken moet je met z'n vader neukenturken vinden niks erger dan dat...
okay, veel triester dan dit worden ze écht nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
om hem terug te pakken moet je met z'n vader neukenturken vinden niks erger dan dat...
Jammer voor je, maar ik vrees dat TS een lelijke zeug is, die net doet of ze knap is, om aandacht op Fok! te krijgen. Ik zou het risico niet nemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laffe huichelaar
En dacht je toen dat je subtiel was of was dat bewust niet jou motivatie?quote:Op zaterdag 6 december 2008 09:16 schreef gammapooka het volgende:
Dit is echt geen grap , dit heb ik echt geflikt toen.
KIJK UIT KAPITEIN! ER KOMT EEN BROK TRIESTHEID ONZE KANT UIT!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Long live music.
Ik dacht eerder aan een "leuke verassing".quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
"Nu maak IK het uit!!"
Het is al uit he....
quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:05 schreef sleutelboss1 het volgende:
Lol je verdiend het slet. Een Turk wat verwacht je dan lol?!
Was de mental support wel gelijk geregeldquote:Op zaterdag 6 december 2008 13:37 schreef Manu82 het volgende:
Ghighi ook nog in bijzijn van haar ouders
Waarschijnlijk beheersd die Turk de Nederlandse taal beter dan jij.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:05 schreef sleutelboss1 het volgende:
Lol je verdiend het slet. Een Turk wat verwacht je dan lol?!
Het is in ieder geval geen potige blonde jongen uit de Achterhoek.quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:41 schreef Plots het volgende:
Wie zegt dat het echt een Turk is?
Ik ken namelijk geen 1 turk die Emran heet.
Volgens mij is het een Iranees ofzo
Hee, ik heb er al 10quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:16 schreef McFearless het volgende:
Zet die rijm hier even neer.Of staat hij al ergens op een van deze vijf pagina's?
Iraniers zijn ariers.quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:12 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Het is in ieder geval geen potige blonde jongen uit de Achterhoek.
Beetje jammer dat niemand dit opvalt.quote:
Och jongen toch, heb je helemaal de moeite genomen een kloon aan te maken om grappig te doen, wat natuurlijk jammerlijk mislukt, en moet dan niemand lachenquote:Op zaterdag 6 december 2008 15:34 schreef Jajong het volgende:
[..]
Beetje jammer dat niemand dit opvalt.
Hou je bek eens kankerlijer, dat is mijn kloon niet.quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Och jongen toch, heb je helemaal de moeite genomen een kloon aan te maken om grappig te doen, wat natuurlijk jammerlijk mislukt, en moet dan niemand lachen
Faler
Sleutelboss1beheerst de Nederlandse taal in ieder geval beter dan jij.quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk beheersd die Turk de Nederlandse taal beter dan jij.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Sleutelboss1beheerst de Nederlandse taal in ieder geval beter dan jij.
Oh mijn God wat ben jij dom. Echt verschrikkelijk. Dat je niet doorhebt wat Isdatzo bedoelt met die post is echt... Wow... Wat ben jij dom...quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij hebt in ieder geval niet genoeg intelligentie om een vingerdopje te vullen, anders had je wel gesnapt dat dat expres wasquote:Op zaterdag 6 december 2008 15:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
FYI, ik ben niet sleutelbos;quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:45 schreef Isdatzo het volgende:
En daarvoor maak je een account aan? Kutkloon.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:46 schreef Jajong het volgende:
[..]
Oh mijn God wat ben jij dom. Echt verschrikkelijk. Dat je niet doorhebt wat Isdatzo bedoelt met die post is echt... Wow... Wat ben jij dom...
Ieder normaal mens zou zoiets inderdaad als sarcasme opvatten, maar dat hele bericht sloeg nergens op; aangezien het qequote bericht gewoon goed Nederlands bevatten.quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij hebt in ieder geval niet genoeg intelligentie om een vingerdopje te vullen, anders had je wel gesnapt dat dat expres was
quote:Op zaterdag 6 december 2008 16:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
FYI, ik ben niet sleutelbos;
[..]
[..]
Ieder normaal mens zou zoiets inderdaad als sarcasme opvatten, maar dat hele bericht sloeg nergens op; aangezien het qequote bericht gewoon goed Nederlands bevatten.
Domste. Poster. Ever.quote:Op zaterdag 6 december 2008 16:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
FYI, ik ben niet sleutelbos;
[..]
[..]
Ieder normaal mens zou zoiets inderdaad als sarcasme opvatten, maar dat hele bericht sloeg nergens op; aangezien het qequote bericht gewoon goed Nederlands bevatten.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:41 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hou je bek eens kankerlijer, dat is mijn kloon niet.
Hoe halen ze het in hun hoofd. Het zijn ook dezelfde mensen die denken dat John van Los Angeles een Amerikaan is.quote:Op zaterdag 6 december 2008 18:57 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Mensen die denken dat Nikolaas van Myra een turk was....
Is het nou zo moeilijk om niet meteen met 'HOAX!!!' te gaan schreeuwen en er gewoon eens een topic van te maken met posts die wel inhoud hebben? Het is te veel gevraagd, maar probeer het eens.quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:51 schreef NoelGallagher het volgende:
Het is een HOAX, want als het echt zo was, durfde TS echt niet te verkondigen dat haar ex een Turk was.
Het was dan ook trouwens alleen maar negen maal eerder gepost. HAOSOAOSOSXOO!!!quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is het nou zo moeilijk om niet meteen met 'HOAX!!!' te gaan schreeuwen en er gewoon eens een topic van te maken met posts die wel inhoud hebben? Het is te veel gevraagd, maar probeer het eens.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is het nou zo moeilijk om niet meteen met 'HOAX!!!' te gaan schreeuwen en er gewoon eens een topic van te maken met posts die wel inhoud hebben?
neequote:ja.
Het is te veel gevraagd, maar probeer het eens.
kneusquote:Op zaterdag 6 december 2008 15:41 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hou je bek eens kankerlijer, dat is mijn kloon niet.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is het nou zo moeilijk om niet meteen met 'HOAX!!!' te gaan schreeuwen en er gewoon eens een topic van te maken met posts die wel inhoud hebben? Het is te veel gevraagd, maar probeer het eens.
Ik zeg maar niksquote:
Het is pagina 12, dan mag het.quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
EMran !!quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:31 schreef XDo het volgende:
Vanavond pakjesavond bij mijn ouders thuis gehad, vriendje ging natuurlijk ook mee. Eerst gezellig gourmetten en vanaf half 9 pakjes uitpakken. Hartstikke gezellig, drankje erbij, iedereen in een jolige bui!![]()
Totdat: uit de zak wordt een pakje gehaald dat voor mij is, met een rijm erbij. Ik natuurlijk meteen voorlezen; een heel lange rijm die er uit eindelijk op uitdraait dat 'deze Sint' het voor gezien houdt en het uitmaakt.
Huh_
De hele familie kijkt Emran direct vragend aan want het is direct duidelijk dat hij de afzender van dit pakje is, als in: is dit een mislukte grap of maak je het nu serieus uit met onze dochter via een sinterklaasrijm?![]()
Nou, ja dus!Meneer dacht onze relatie op een 'ludieke' manier te beëindigen en had verwacht dat ik er wel om zou kunnen lachen
![]()
Ik heb z'n kado niet eens opengemaakt, heb 'm, samen met mn vader, direct naar zijn eigen huis getrapt. Z'n halve biertje staat hier nog voor me...
Kutavond
Waarvoor? Kusje voor die klootzak?quote:Op zondag 7 december 2008 08:48 schreef melanie_the_miss het volgende:
Wat een klootzak!!!!
Kusje ervoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |