hahaha hoe verzin je het?!quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:05 schreef anna_nasje het volgende:
LIeve Do,
De sint twijfelde wat hij jou moest geven, volgens emran valt er met jou niet veel te beleven.
Als je kebab voor hem maakt, smaakt dat meestal niet. Vandaar dat jij iets speciaals krijgt van moslimpiet.
Een burka, een fiets of misschien een ander kado?
Nee, emran geeft je de bons jij vieze ho.
Groetjes sint en piet
mwhuhahahaquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:05 schreef anna_nasje het volgende:
LIeve Do,
De sint twijfelde wat hij jou moest geven, volgens emran valt er met jou niet veel te beleven.
Als je kebab voor hem maakt, smaakt dat meestal niet. Vandaar dat jij iets speciaals krijgt van moslimpiet.
Een burka, een fiets of misschien een ander kado?
Nee, emran geeft je de bons jij vieze ho.
Groetjes sint en piet
Huh? reageren op je eigen post... ??? Nieuw??quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:12 schreef Broekpaling het volgende:
Nu ben ik zeer benieuwd naar het cadeautje.
hoe wanhopig ben je? je duwt 'm vast in alles met een gleuf, heb je al een openstaande ladekast geprobeerd, maagd?quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:12 schreef Netstorm het volgende:
Hoi,
Ik ben ook vrijgezel.. zin om wat 'leuks' te doen van t weekend?
Groetjes,
Netstorm
Gezien de stunt zal er iets beters inzitten. Een versgedraaide drol ofzo.quote:
dementia praecox intermittens.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:14 schreef kres het volgende:
[..]
Huh? reageren op je eigen post... ??? Nieuw??
quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:14 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
hoe wanhopig ben je? je duwt 'm vast in alles met een gleuf, heb je al een openstaande ladekast geprobeerd, maagd?
quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:17 schreef kwiwi het volgende:
Ludieke, maar lullige manier om het uit te maken.
stiekem moest ik wel lachen toen ik je verhaal las
zou ik ook zeggen als een wanhoopsactie als deze backfire'd.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:17 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Zeg.. bij een dierentuin staan ook altijd bordjes..
DONT FEED THE TROLLS
Wie zal het zeggen...quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:22 schreef Heathen. het volgende:
Beste ts,
Misschien heb je het wel verdiend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |