Die turbine motor hequote:
WTFquote:Op vrijdag 5 december 2008 14:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die turbine motor he
0-227 mph (0-365 km/h) in 15 seconds
Hier zijn alle specs te vindenquote:Op vrijdag 5 december 2008 14:09 schreef Elegy het volgende:
[..]
WTFDan moet je jezelf vastgespen anders waai je er af
Maar dan in het roze, toch?quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mocht ik nou ooit de onbedwingbare neiging krijgen om mn motorrijbewijs te gaan halen...
wat ik me niet kan voorstellen...
Dan wil ik deze:
[ afbeelding ]
Eigenlk wel jaquote:
Oooeeee, JB in een roze motorpak.....quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Eigenlk wel ja
Maar als ik nu een zwarte haal en een roze motorpak is het ook wel goed
quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Moeten we krea niet quoten dat ie t in zn broek deed op de motor?
WTF hebben ze met de Veyron gedaan? Zo zondequote:Op vrijdag 5 december 2008 14:16 schreef dawg het volgende:
Ik heb laatst gedwongen met een roze Subaru Impreza moeten racen, NFS:U.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=hayabusa%20pink&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi
Sommige zijn echt afschuwelijk
quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:22 schreef Kreator het volgende:
[..]. Ik denk dat jij ook wel een bruin broekje krijgt als je 265 rijdt op een 80 weg met bomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Dat is een stickerpatroon, speciaal gemaakt voor 1 of andere race met snelle bolides.quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:24 schreef Belsezar het volgende:
WTF hebben ze met de Veyron gedaan? Zo zonde
[ afbeelding ]
Toch niet. Hij is van de oprichter van BAPE, een Japanner. Hij heeft zijn Rolls ook gedaanquote:Op vrijdag 5 december 2008 14:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat is een stickerpatroon, speciaal gemaakt voor 1 of andere race met snelle bolides.
Gefixedquote:
Uhm, tjaquote:Op vrijdag 5 december 2008 14:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik weet niet wat eraan gefixt is, maar ik vind t niog steeds gepast: arme Rolls![]()
Een gothic!!111!!11einzeleven!!11quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:49 schreef Belsezar het volgende:
Lekker ventje:
http://web1.thesmokinggun(...)/1204081tatman1.html
Handig met solliciterenquote:
Misschien hebben ze nog betatesters nodig bij de afdeling botsproeven bij Skodaquote:
Kan hij na 1 dagje werken de duivel al ontmoetenquote:Op vrijdag 5 december 2008 14:58 schreef Elegy het volgende:
[..]
Misschien hebben ze nog betatesters nodig bij de afdeling botsproeven bij Skoda
Met een warme persoonlijkheidquote:Op vrijdag 5 december 2008 15:07 schreef PBateman1978 het volgende:
Lijkt me een hele aardige en begripvolle man.
Wat een idiote profielen zegquote:Op vrijdag 5 december 2008 15:12 schreef Elegy het volgende:
Hij kan altijd nog een contact advertentie plaatsen
Spanning voor pakjesavond he.quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:33 schreef Bengeltje het volgende:
Vol gas gaat het hier niet echt meer.
Zweet in de bilnaad?quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Spanning voor pakjesavond he.
Nu je het zegt, ik heb al een paar uur moeite om op mijn stoel te blijven zitten, glij er iedere keer vanaf.quote:
Is het echt zweet of vertel je nu tussen neus en lippen door dat je eigenlijk een vrouw bent?quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:47 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik heb al een paar uur moeite om op mijn stoel te blijven zitten, glij er iedere keer vanaf.
Ik ben geen vrouw !quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Is het echt zweet of vertel je nu tussen neus en lippen door dat je eigenlijk een vrouw bent?
Ok, ok, calm down man!quote:
Feestje? Of allemaal voor de sint?quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
Alcohol ingeslagen
Nou ja, veel is het niet, maar ik kan toch niet veel op, dus dat hoeft ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |