Inderdaad, ik noem ze altijd gewoon hoerenquote:Op zondag 13 juli 2008 13:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ah, je valt op 'dames' (wat een kutwoord, dat gebruiken alleen vieze enge gore stinkende wankers op RP) zonder intelligentie. Succes ermee dan.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:48 schreef Godshand het volgende:
Van lymic:
Ghe, probeert de veeleisende vrouw uit te hangen
----------------------------------
Vrouw , 26 jaar uit Zeeland
Voldoe jij aan deze eisen???
* Krijg je een bloedneus als je zenuwachtig bent?
* Heb je een lui oog?
* Spaar je postzegels?
* Heb je een hekel aan gezellige uitstapjes maken?
* Ben je erg saai en heb je geen humor?
* Ben je geen levensgenieter?
Reageer dan vooral niet!
Denk je totaal het tegenovergestelde te zijn van wat hier boven staat? Laat iets van je horen!
Enne.... aangezien het hier gratis is een persoonlijk berichtje te sturen, is dat natuurlijk wel zo leuk
welk Kasta topic? Link?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:19 schreef PDOA het volgende:
Is dit topic afgeleid van dat Kastanova-topic?
Misschien ligt het aan mij, maar als ''hij'' precies hetzelfde is als dat mens van dat profiel, dan zullen er niet veel verrassingen zijn of wel ?quote:Ik: Goedlachs, recht door zee, aanhankelijk en onafhankelijk, ondernemend, flexibel, hou van verrassingen!!
Hij: Goedlachs, recht door zee, onafhankelijk, aanhankelijk, ondernemend, flexibel, houdt van verrassingen!!
Wie gaat er met me uit, wie wil mij veroveren, wie verrast mij?
http://www.prisoners.be/profiel.php?GedetineerdeID=47quote:Ik zou mijzelf kunnen omschrijven als iemand die vriendelijk, behulpzaam, begripvol, attent, romantisch, graag lacht, respect vol en lief is. Ik ben in arrest sinds 2001 en veroordeeld tot moord. V.I. is 2011.
vast iets voor een Fok!ker om het experiment mee aan te gaan...quote:Op vrijdag 5 december 2008 02:19 schreef Adolecens het volgende:![]()
[..]
http://www.prisoners.be/profiel.php?GedetineerdeID=47
Ik heb net het hele topic gelezen en MLI is wel van de experimentjes en ze woont ook al in België.quote:Op vrijdag 5 december 2008 02:44 schreef Godshand het volgende:
[..]
vast iets voor een Fok!ker om het experiment mee aan te gaan...
Whehe, vooral ook dat laatste zinnetje. Ohja ben trouwens veroordeeld voor moordquote:Op vrijdag 5 december 2008 02:19 schreef Adolecens het volgende:![]()
[..]
http://www.prisoners.be/profiel.php?GedetineerdeID=47
Bij die anderen staat er helaas niet bij waar ze voor veroordeeld zijnquote:Op vrijdag 5 december 2008 09:28 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Whehe, vooral ook dat laatste zinnetje. Ohja ben trouwens veroordeeld voor moord
ik moest hier toch wel om lachen, niet dat ik haar zou aanspreken...quote:Op zondag 8 juni 2008 15:53 schreef kaasplankje het volgende:
Type verzuurde feminist is dit![]()
[..]
zou hier echt iemand op reageren?
deze vind ik wel stoerquote:Op zondag 8 juni 2008 18:01 schreef MLI het volgende:
[..]
Het is dan ook een testprofiel. Ik ben niet bepaald op zoek naar een relatie.
[..]
Check my fobo, cutiequote:Op maandag 30 maart 2009 08:28 schreef -Strawberry- het volgende:
"need sand btw my toes! (daarbij ben ik ook een huge fan van mannen met teenslippers ;-) ) "
Wat is dit nou weer voor een stompzinnige conclusie.quote:Op maandag 30 maart 2009 17:10 schreef HandiMAN het volgende:
is het feit dat er tientallen datingsites bestaan en wel 2 miljoen mensen zijn ingeschreven niet HET bewijs dat internetdaten niet werkt?
Als internetdaten wel zou werken zouden volgens mij heel veel mensen snel weer lid af worden waardoor het ledental veel lager zou liggen en tientallen copycats niet bestaan.
quote:Hallo, mijn naam xxx, ben 25 jaar en woon nog bij mijn ouders in Rotterdam. Wat mijn wens is... ik ben op zoek naar een leuke/ lieve man, die daarbij ook eerlijk is in de leeftijd van 27-32 jaar. (GRAAG niet jonger dan 27 jaar en niet ouder dan 32!!) Ik ben dan wel doof maar ik kan goed spraakafzien en beheers de Nederlandse taal goed en kan goed Nederlands en Engels praten. Daar hoef je dus niet bang voor te zijn, want ik ga hoofdzakelijk met horenden mensen om! Omdat het voor mij moeilijk is om leuke mannen te ontmoeten wil ik het via deze manier proberen! Misschien ben je ook geintereseerd in gebarentaal en de Dovencultuur dat is natuurlijk een pre.
Hoop snel iets te horen!
quote:LETS GET LOST
Draag nooit en te nimmer witte sokken,knip bovendien mn neusharen ...dat ter geruststelling.
Ik mis de momenten die je slechts met z'n 2en deelt. Ben het eerlijk gezegd een beetje zat om de waxinelichtjes zowel aan te steken als uit te blazen.
Kuiltjes in je wangen vind ik lief of van die geinige walletjes onder je ogen. Ik accepteer jouw eigenaardigheden mits ze door medicatie te onderdrukken zijn.
Ben redelijk bij de tijd met gezonde opvattingen
Sindskort begonnen met een uitgesteld verlangen; drummen!
Regelmatig duik ik voor een bandje de Melkweg of Paradiso in.
Ik gedoog SATC, winkelen(sterker nog, ik ga mee) maar Jensen kijk je beter op zolder. Struin graag naar volledig nutteloze retro spulletjes. Schroom niet!
Die zin is nog wel grappigquote:Ik accepteer jouw eigenaardigheden mits ze door medicatie te onderdrukken zijn.
Nee hoor. Ga er maar eens mee daten.quote:Op maandag 30 maart 2009 19:13 schreef HandiMAN het volgende:
iets zegt me dat de de profielen van mooie meiden een hoax zijn.....
nee, de mooie meiden zijn geen hoax. echter die hebben weer een ander probleem; ze zijn te kieskeurig. ze weten dat z eiedereen kunnen krijgen dus ze stellen daaruit een 'mr. right' samen.. die gaan ze helaas nooit vinden.quote:Op maandag 30 maart 2009 19:13 schreef HandiMAN het volgende:
haha check eens de succesverhalen op de site van rp
ik zie echt alleen maar lelijke mensen
iets zegt me dat de de profielen van mooie meiden een hoax zijn.....
Ik heb zelf de ervaring dat 90% van de vrouwen op relatiesites bulken van de gespecificeerde eisen aan een man.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:13 schreef Maanvis het volgende:
nee, de mooie meiden zijn geen hoax. echter die hebben weer een ander probleem; ze zijn te kieskeurig. ze weten dat z eiedereen kunnen krijgen dus ze stellen daaruit een 'mr. right' samen..
quote:Zoek als date iemand uit Limburg of Belgisch Limburg, die ook met beide voeten op de grond staat, geen party-type, of iemand die alcohol in het weekend als zijn belangrijkste tijdsverdrijf ziet.
Een man tussen de 31 en 38 jaar jong.
Iemand die werkt voor zijn inkomen!
Wel iemand die van een bioscoopje, gezellig op stap en zo nu en dan eens van lekker uit eten houdt.
Met een eigen vriendenkring, familiegericht, direct, eerlijk, lief, trouw, spontaan, niet jaloers aangelegd en vooral lekker sociaal!
Een vlotte verzorgde vent, schoon gewassen, lekker geurend, minimaal 1.75m, met een leuke dosis zelfspot en liefst een paar hele mooie ogen..
Voorkeur, NIET allergisch voor katten (heb er eentje) en ZONDER kids, nu ik nog kiezen mag..
Het punt is dat je niet aan een profiel kunt zien dat iemand dominant en zelfverzekerd isquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:14 schreef Devpartner het volgende:
Die eisen vliegen de deur uit vanaf ze iemand ontmoeten die dominant en zelfverzekerd is. Ze maken dat eisenpakket gewoon om een uitvlucht klaar te hebben als het hun teveel inspanning kost of als er iets van hun verwacht wordt.
nee maar iemand die op een dergelijk eisenpakket reageert zal wel zelfverzekerd zijn zeker :-) (of suïcidale)quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het punt is dat je niet aan een profiel kunt zien dat iemand dominant en zelfverzekerd is. Je ziet sommige meiden gewoon behoorlijk lange tijd op die site staan en telkens hun profiel aanpassen, terwijl ze toch behoorlijk good looking zijn
.
Oh het mag wel, je komt alleen erg kansloos over als je een eisenpakket van een half a4-tje neerlegt. Ikzelf heb dan altijd het gevoel dat ik bij zo'n vrouw nooit mezelf kan zijn omdat ze toch wel weer iets vindt dat haar 'perfecte plaatje' vernietigt, dus laat ik dat soort vrouwen bij voorbaat schieten. Bovendien geloof ik ook meer in een 'klik' op bepaalde eigenschappen die zich niet laten omschrijven in een tekstjequote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:52 schreef nokwanda het volgende:
En waarom zou je geen eisen mogen stellen, of dan in ieder geval mogen vragen of er iemand is die aan een bepaald profiel kan voldoen? Moet je omdat je op een relatiesite staat met alles en iedereen aanpappen die maar wil? Alsof je urgentie hebt voor een woning en niet meer mag weigeren omdat je daar eigenlijk niet wil wonen. En bovendien... niet alleen vrouwen doen dat. Mannen hebben ook vaak genoeg een eisenpakketje, alleen is dat vaker impliciet.
Ik heb trouwens mijn huidige partner ook via RP ontmoet en die is gelukkig niet allergisch voor mijn katten
(was er echt een uit mijn eisenpakketje. Dat doe je als je ooit gedate hebt met iemand die eigenlijk een hekel heeft aan katten en je hebt er 7)
Haha ik had hier dus ooit op gereageerd, en zij stuurde toen een idioot berichtje terug. Ik mag daar hier helaas niets over zeggen, want dan wordt het een onoverzichtelijke boel.quote:Ik ben Marleen 26 en werk als administratief medewerker. Ik vind het leuk om af en toe uit te gaan. De bioscoop bezoeken doe ik ook graag. Uiteten gaan, Nederland verkennen en op vakantie gaan vind ik ook leuk. Ik wil graag nog meer van de wereld zien. Ik hou van een goed gesprek en ben geinteresseerd in allerlei onderwerpen.
Lijkt je dit wat stuur dan een leuk berichtje;)
NL83957412quote:IK:34 jarig & levenslustige vrouw, die van de goede dingen des levensch geniet.
JIJ: verzorgde, sportieve, vrolijk & spontane man met humor/ brains!Leeftijd niet belangrijk...
SAMEN:van de goede dingen des levensch genieten & van elkaar natuurlijk;-)
NL84203610quote:Ik ben niet desperate op zoek. I am a girl and girls just wanna have fun!
NL66902816quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:05 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
NL84203610
Is niet desperate op zoek, maar wel in bikini op de foto staan
die wil vast een batsdatequote:Op zondag 22 augustus 2010 21:05 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
NL84203610
Is niet desperate op zoek, maar wel in bikini op de foto staan
quote:Ik zal proberen even uit te leggen wat nog echte liefde is:
Liefde is er voor je zijn als je me nodig hebt,
Je helpt met een interview om die baan te pakken die je altijd al graag wilde. Die regelmatig kookt voor je als jij eens later thuis bent van die drukke baan, je koude voeten mag warmen in bed.
Naar vrienden gaan en stiekem een weekendje Parijs geboekt. Een man die jou weer vrouw laat voelen en graag aan je zit.
Af en toe eens wat mooie creaties maakt van bloemen..
En zo kan ik nog wel even doorgaan
Een van mijn passie` s is toch wel mijn st bernardshond, mijn werk, met mensen omgaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |