abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 juli 2008 @ 13:27:48 #151
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_60418123
quote:
Op zondag 13 juli 2008 13:12 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ah, je valt op 'dames' (wat een kutwoord, dat gebruiken alleen vieze enge gore stinkende wankers op RP) zonder intelligentie. Succes ermee dan.
Inderdaad, ik noem ze altijd gewoon hoeren .
Goeie signature btw .
There is no rehab for stupidity.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 13:48:43 #152
108913 Godshand
guide4you
pi_60418656
Van lymic:
Ghe, probeert de veeleisende vrouw uit te hangen
----------------------------------
Vrouw , 26 jaar uit Zeeland

Voldoe jij aan deze eisen???

* Krijg je een bloedneus als je zenuwachtig bent?
* Heb je een lui oog?
* Spaar je postzegels?
* Heb je een hekel aan gezellige uitstapjes maken?
* Ben je erg saai en heb je geen humor?
* Ben je geen levensgenieter?
Reageer dan vooral niet!
Denk je totaal het tegenovergestelde te zijn van wat hier boven staat? Laat iets van je horen!
Enne.... aangezien het hier gratis is een persoonlijk berichtje te sturen, is dat natuurlijk wel zo leuk
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 13:55:14 #153
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_60418823
Die vind ik eigenlijk wel leuk
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  dinsdag 29 juli 2008 @ 14:08:29 #154
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_60419140
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 13:48 schreef Godshand het volgende:
Van lymic:
Ghe, probeert de veeleisende vrouw uit te hangen
----------------------------------
Vrouw , 26 jaar uit Zeeland

Voldoe jij aan deze eisen???

* Krijg je een bloedneus als je zenuwachtig bent?
* Heb je een lui oog?
* Spaar je postzegels?
* Heb je een hekel aan gezellige uitstapjes maken?
* Ben je erg saai en heb je geen humor?
* Ben je geen levensgenieter?
Reageer dan vooral niet!
Denk je totaal het tegenovergestelde te zijn van wat hier boven staat? Laat iets van je horen!
Enne.... aangezien het hier gratis is een persoonlijk berichtje te sturen, is dat natuurlijk wel zo leuk
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_60420526
Is dit topic afgeleid van dat Kastanova-topic?
  dinsdag 29 juli 2008 @ 18:32:28 #156
108913 Godshand
guide4you
pi_60424690
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 15:19 schreef PDOA het volgende:
Is dit topic afgeleid van dat Kastanova-topic?
welk Kasta topic? Link?
pi_60538920
quote:
Ik: Goedlachs, recht door zee, aanhankelijk en onafhankelijk, ondernemend, flexibel, hou van verrassingen!!

Hij: Goedlachs, recht door zee, onafhankelijk, aanhankelijk, ondernemend, flexibel, houdt van verrassingen!!

Wie gaat er met me uit, wie wil mij veroveren, wie verrast mij?
Misschien ligt het aan mij, maar als ''hij'' precies hetzelfde is als dat mens van dat profiel, dan zullen er niet veel verrassingen zijn of wel ?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 4 augustus 2008 @ 00:53:49 #159
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_60540605
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_63773384
quote:
Ik zou mijzelf kunnen omschrijven als iemand die vriendelijk, behulpzaam, begripvol, attent, romantisch, graag lacht, respect vol en lief is. Ik ben in arrest sinds 2001 en veroordeeld tot moord. V.I. is 2011.
http://www.prisoners.be/profiel.php?GedetineerdeID=47
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_63773544
quote:
vast iets voor een Fok!ker om het experiment mee aan te gaan...
pi_63773738
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 02:44 schreef Godshand het volgende:

[..]

vast iets voor een Fok!ker om het experiment mee aan te gaan...
Ik heb net het hele topic gelezen en MLI is wel van de experimentjes en ze woont ook al in België.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  vrijdag 5 december 2008 @ 09:28:13 #163
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_63776130
quote:
Whehe, vooral ook dat laatste zinnetje. Ohja ben trouwens veroordeeld voor moord
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
  vrijdag 5 december 2008 @ 10:33:49 #164
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_63777413
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 09:28 schreef MrFl0ppY het volgende:

[..]

Whehe, vooral ook dat laatste zinnetje. Ohja ben trouwens veroordeeld voor moord
Bij die anderen staat er helaas niet bij waar ze voor veroordeeld zijn
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
  vrijdag 5 december 2008 @ 10:45:18 #165
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_63777665
Die qoute
Laffe huichelaar
pi_63784154
quote:
Op zondag 8 juni 2008 15:53 schreef kaasplankje het volgende:
Type verzuurde feminist is dit
[..]

zou hier echt iemand op reageren?
ik moest hier toch wel om lachen, niet dat ik haar zou aanspreken...
quote:
Op zondag 8 juni 2008 18:01 schreef MLI het volgende:

[..]

Het is dan ook een testprofiel . Ik ben niet bepaald op zoek naar een relatie.
[..]

deze vind ik wel stoer , je filtert zo iig een hoop rare/ onzekere mannen. wel ziet het laatste deel er uit als een enorme vacature
  zondag 29 maart 2009 @ 21:07:30 #167
84009 girllover
You had me at hello
pi_67529033
Alweer een tijdje geleden, ma deze vind ik toch wel geweldig

"Dont be scared of what u cannot see, ur only fear is possibility'
- Pete Murray -

Hier geloof ik heilig in, zoveel mogelijk durven genieten van alles wat het leven te bieden heeft!
Zojuist mn vaste baan in de psychiatrie opgezegd om me te storten op 1 van mn passies, thaise yoga massage, sprong in het diepe, totaal geen zekerheid, maar ongelooflijk spannend! Voor mij is het leven een avontuur, is stilstand achteruitgang en is de enige constante verandering. Go with the flow and see where the wind takes you.

Andere passies zijn muziek en reizen. Regelmatig bij concerten te vinden, liefst kleine settings, geen massaal mainstream gedoe. Verder staan er zeker nog genoeg landen op mn lijstje om me een tijd te kunnen vermaken! Liefst landen waar ik 24u per dag op mn flipflops kan lopen, need sand btw my toes! (daarbij ben ik ook een huge fan van mannen met teenslippers ;-) )

Uhmmm... Thats all for now folks! Kun je je hier een beetje in vinden en lijkt het je leuk verder te contacten, feel free to drop me a line!!"

pi_67537418
"need sand btw my toes! (daarbij ben ik ook een huge fan van mannen met teenslippers ;-) ) "
  maandag 30 maart 2009 @ 11:46:10 #169
210501 right_turn
It's my turn
pi_67541728
quote:
Op maandag 30 maart 2009 08:28 schreef -Strawberry- het volgende:
"need sand btw my toes! (daarbij ben ik ook een huge fan van mannen met teenslippers ;-) ) "
Check my fobo, cutie
Acht Cola, Acht Bier!
  maandag 30 maart 2009 @ 12:15:02 #170
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_67542487
;-))))
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_67551730
is het feit dat er tientallen datingsites bestaan en wel 2 miljoen mensen zijn ingeschreven niet HET bewijs dat internetdaten niet werkt?

Als internetdaten wel zou werken zouden volgens mij heel veel mensen snel weer lid af worden waardoor het ledental veel lager zou liggen en tientallen copycats niet bestaan.
  maandag 30 maart 2009 @ 17:20:10 #172
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_67552003
quote:
Op maandag 30 maart 2009 17:10 schreef HandiMAN het volgende:
is het feit dat er tientallen datingsites bestaan en wel 2 miljoen mensen zijn ingeschreven niet HET bewijs dat internetdaten niet werkt?

Als internetdaten wel zou werken zouden volgens mij heel veel mensen snel weer lid af worden waardoor het ledental veel lager zou liggen en tientallen copycats niet bestaan.
Wat is dit nou weer voor een stompzinnige conclusie.

Hoeveel mensen kennen elkaar wel niet via internet? Er wordt volgens mij nog steeds gedate als een gek hoor, op die sites. 'Internetdaten' is niet een of ander geheim wondermiddel waardoor iedereen binnen een week een partner vindt, maar gewoon een extra optie naast 'kroeg - studie - in de supermarkt - ov - whatever' om iemand tegen te komen.

En daarbij, dit is offtopic want het gaat hier om trieste relatieprofielen.
Gourmetten of steengrillen?
  maandag 30 maart 2009 @ 17:54:12 #173
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_67552917
quote:
Hallo, mijn naam xxx, ben 25 jaar en woon nog bij mijn ouders in Rotterdam. Wat mijn wens is... ik ben op zoek naar een leuke/ lieve man, die daarbij ook eerlijk is in de leeftijd van 27-32 jaar. (GRAAG niet jonger dan 27 jaar en niet ouder dan 32!!) Ik ben dan wel doof maar ik kan goed spraakafzien en beheers de Nederlandse taal goed en kan goed Nederlands en Engels praten. Daar hoef je dus niet bang voor te zijn, want ik ga hoofdzakelijk met horenden mensen om! Omdat het voor mij moeilijk is om leuke mannen te ontmoeten wil ik het via deze manier proberen! Misschien ben je ook geintereseerd in gebarentaal en de Dovencultuur dat is natuurlijk een pre.
Hoop snel iets te horen!
  maandag 30 maart 2009 @ 18:01:36 #174
239645 enchufa
chuf chuf!
pi_67553123
We have a winner!

Zoek un jongen die echt un vaste relatie wil en die meer kinderlijk gedrag heeft un jongen die toe is om zamen te gaan wonen en un jongen die het leven uit volwasene ogen bekijkt en un jogen die moslim is en die me wel in de had kan houden en als je geen moslim bent hoef je niet aan te komen zetten wand ik ben namelijk half turks heb veel ijsen maar ja moet wel he als je de waren wil winden woor moslims die het wat lijkt reageer ff xxxjes selma
pi_67553884
quote:
Op maandag 30 maart 2009 17:54 schreef Silenus het volgende:

[..]

epic fail of hoax
  maandag 30 maart 2009 @ 18:34:31 #176
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_67553886
quote:
LETS GET LOST
Draag nooit en te nimmer witte sokken,knip bovendien mn neusharen ...dat ter geruststelling.
Ik mis de momenten die je slechts met z'n 2en deelt. Ben het eerlijk gezegd een beetje zat om de waxinelichtjes zowel aan te steken als uit te blazen.
Kuiltjes in je wangen vind ik lief of van die geinige walletjes onder je ogen. Ik accepteer jouw eigenaardigheden mits ze door medicatie te onderdrukken zijn.
Ben redelijk bij de tijd met gezonde opvattingen
Sindskort begonnen met een uitgesteld verlangen; drummen!
Regelmatig duik ik voor een bandje de Melkweg of Paradiso in.
Ik gedoog SATC, winkelen(sterker nog, ik ga mee) maar Jensen kijk je beter op zolder. Struin graag naar volledig nutteloze retro spulletjes. Schroom niet!
All she wants and needs is just a little taste..
pi_67554103
quote:
Op maandag 30 maart 2009 18:34 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Je kan zeggen wat je wilt, maar deze is wel origineel en heeft ook wel iets humoristisch.
pi_67554807
haha check eens de succesverhalen op de site van rp
ik zie echt alleen maar lelijke mensen

iets zegt me dat de de profielen van mooie meiden een hoax zijn.....
  maandag 30 maart 2009 @ 19:17:31 #179
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_67554902
quote:
Ik accepteer jouw eigenaardigheden mits ze door medicatie te onderdrukken zijn.
Die zin is nog wel grappig
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
  maandag 30 maart 2009 @ 19:21:00 #180
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_67555003
quote:
Op maandag 30 maart 2009 19:13 schreef HandiMAN het volgende:

Nee hoor. Ga er maar eens mee daten.
pi_67564786
quote:
Op maandag 30 maart 2009 18:34 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Ik vind deze nog best leuk eigenlijk.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 00:13:15 #182
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_67564854
quote:
Op maandag 30 maart 2009 19:13 schreef HandiMAN het volgende:
haha check eens de succesverhalen op de site van rp
ik zie echt alleen maar lelijke mensen

nee, de mooie meiden zijn geen hoax. echter die hebben weer een ander probleem; ze zijn te kieskeurig. ze weten dat z eiedereen kunnen krijgen dus ze stellen daaruit een 'mr. right' samen.. die gaan ze helaas nooit vinden.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 31 maart 2009 @ 04:13:08 #183
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_67566839
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 00:13 schreef Maanvis het volgende:

nee, de mooie meiden zijn geen hoax. echter die hebben weer een ander probleem; ze zijn te kieskeurig. ze weten dat z eiedereen kunnen krijgen dus ze stellen daaruit een 'mr. right' samen..
Ik heb zelf de ervaring dat 90% van de vrouwen op relatiesites bulken van de gespecificeerde eisen aan een man.

Het volgende profiel van ene Inge op RP, is zo'n beetje de minimumgrens aan eisen die je tegenkomt (meestal is de lijst nog langer en kieskeuriger):
quote:
Zoek als date iemand uit Limburg of Belgisch Limburg, die ook met beide voeten op de grond staat, geen party-type, of iemand die alcohol in het weekend als zijn belangrijkste tijdsverdrijf ziet.
Een man tussen de 31 en 38 jaar jong.
Iemand die werkt voor zijn inkomen!
Wel iemand die van een bioscoopje, gezellig op stap en zo nu en dan eens van lekker uit eten houdt.
Met een eigen vriendenkring, familiegericht, direct, eerlijk, lief, trouw, spontaan, niet jaloers aangelegd en vooral lekker sociaal!
Een vlotte verzorgde vent, schoon gewassen, lekker geurend, minimaal 1.75m, met een leuke dosis zelfspot en liefst een paar hele mooie ogen..
Voorkeur, NIET allergisch voor katten (heb er eentje) en ZONDER kids, nu ik nog kiezen mag..
pi_67568364
Die eisen vliegen de deur uit vanaf ze iemand ontmoeten die dominant en zelfverzekerd is. Ze maken dat eisenpakket gewoon om een uitvlucht klaar te hebben als het hun teveel inspanning kost of als er iets van hun verwacht wordt.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 09:22:50 #185
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_67568557
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 09:14 schreef Devpartner het volgende:
Die eisen vliegen de deur uit vanaf ze iemand ontmoeten die dominant en zelfverzekerd is. Ze maken dat eisenpakket gewoon om een uitvlucht klaar te hebben als het hun teveel inspanning kost of als er iets van hun verwacht wordt.
Het punt is dat je niet aan een profiel kunt zien dat iemand dominant en zelfverzekerd is . Je ziet sommige meiden gewoon behoorlijk lange tijd op die site staan en telkens hun profiel aanpassen, terwijl ze toch behoorlijk good looking zijn .
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_67568656
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 09:22 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Het punt is dat je niet aan een profiel kunt zien dat iemand dominant en zelfverzekerd is . Je ziet sommige meiden gewoon behoorlijk lange tijd op die site staan en telkens hun profiel aanpassen, terwijl ze toch behoorlijk good looking zijn .
nee maar iemand die op een dergelijk eisenpakket reageert zal wel zelfverzekerd zijn zeker :-) (of suïcidale)
pi_67569394
En waarom zou je geen eisen mogen stellen, of dan in ieder geval mogen vragen of er iemand is die aan een bepaald profiel kan voldoen? Moet je omdat je op een relatiesite staat met alles en iedereen aanpappen die maar wil? Alsof je urgentie hebt voor een woning en niet meer mag weigeren omdat je daar eigenlijk niet wil wonen. En bovendien... niet alleen vrouwen doen dat. Mannen hebben ook vaak genoeg een eisenpakketje, alleen is dat vaker impliciet.
Ik heb trouwens mijn huidige partner ook via RP ontmoet en die is gelukkig niet allergisch voor mijn katten
(was er echt een uit mijn eisenpakketje. Dat doe je als je ooit gedate hebt met iemand die eigenlijk een hekel heeft aan katten en je hebt er 7)
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  dinsdag 31 maart 2009 @ 09:56:57 #188
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_67569572
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 09:52 schreef nokwanda het volgende:
En waarom zou je geen eisen mogen stellen, of dan in ieder geval mogen vragen of er iemand is die aan een bepaald profiel kan voldoen? Moet je omdat je op een relatiesite staat met alles en iedereen aanpappen die maar wil? Alsof je urgentie hebt voor een woning en niet meer mag weigeren omdat je daar eigenlijk niet wil wonen. En bovendien... niet alleen vrouwen doen dat. Mannen hebben ook vaak genoeg een eisenpakketje, alleen is dat vaker impliciet.
Ik heb trouwens mijn huidige partner ook via RP ontmoet en die is gelukkig niet allergisch voor mijn katten
(was er echt een uit mijn eisenpakketje. Dat doe je als je ooit gedate hebt met iemand die eigenlijk een hekel heeft aan katten en je hebt er 7)
Oh het mag wel, je komt alleen erg kansloos over als je een eisenpakket van een half a4-tje neerlegt. Ikzelf heb dan altijd het gevoel dat ik bij zo'n vrouw nooit mezelf kan zijn omdat ze toch wel weer iets vindt dat haar 'perfecte plaatje' vernietigt, dus laat ik dat soort vrouwen bij voorbaat schieten. Bovendien geloof ik ook meer in een 'klik' op bepaalde eigenschappen die zich niet laten omschrijven in een tekstje .
Een gedicht over Maanvis
pi_67569981
Natuurlijk gaat het niet echt om het eisenpakketje opzich en ik kan me dat wel voorstellen. Alleen heb je naarmate je langer leeft ook meer ervaringen achter de rug en weet je vooral ook wat je niet wil. Bovendien krijg je als je als vrouw op zo'n site staat in de eerste week al 180 berichtjes van 150 verschillende personen. Veel daarvan voldoen voor geen meter aan dat gestelde pakketje omdat ze je profiel nieteens doorlezen maar allen afgaan op de foto.
Ik ben trouwens gewoon zelf het gesprek aangegaan met een man wiens profiel mij aantrok omdat ik dacht dat die persoon bij mij zou passen, wat ook zo blijkt te zijn. Daarna gelijk mijn profiel verwijderd. Er zijn ook van die mensen, mannen en vrouwen, die er staan om gewoon te shoppen en lekker blijven mailen, al zijn ze "serieus"bezig met iemand.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_67572785
Ik heb nog geen enkele vrouw tegengekomen die verliefd was doordat het eisen pakketje klopte hoor. Als ze verliefd zijn gaan ze tevens alles zo hard draaien en keren dat het toch wel past voor de buitenwereld. Want de eisen zijn er om haar imago hoog te houden, dat ze moeilijk is en zeker geen alledaagse breezer. Voor de rest staan die eisen pakketjes erbij voor spek en bonen. (Tenzij het gaat over iets materieel/meetbaar: allergie/kinderen. lief, grappig, knap en andere zijn daarentegen bs).

edit: Het is trouwens belangrijker om te weten wat iemand jou doet dan hoe iemand is. Je moet beschrijven hoe je wilt dat iemand je doet voelen. (ik heb het dan niet over puberaal gedoe zoals 'getroffen door bliksem')
pi_67573870
Dat is wel zo imo.
Ik heb trouwens liever een man op een ouwe fiets die echt een goed hart heeft dan een lul in een vette auto. Maar ik ken ook genoeg mensen die een partner kiezen of erbij blijven voor de heb of het gemak.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 31 maart 2009 @ 12:54:19 #192
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_67575463
ik vind het ook wel makkelijk als een leuke vriendin een beetje goed in het huishouden is .
Een gedicht over Maanvis
  zondag 22 augustus 2010 @ 19:56:06 #193
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_85579959
quote:
Ik ben Marleen 26 en werk als administratief medewerker. Ik vind het leuk om af en toe uit te gaan. De bioscoop bezoeken doe ik ook graag. Uiteten gaan, Nederland verkennen en op vakantie gaan vind ik ook leuk. Ik wil graag nog meer van de wereld zien. Ik hou van een goed gesprek en ben geinteresseerd in allerlei onderwerpen.

Lijkt je dit wat stuur dan een leuk berichtje;)
Haha ik had hier dus ooit op gereageerd, en zij stuurde toen een idioot berichtje terug. Ik mag daar hier helaas niets over zeggen, want dan wordt het een onoverzichtelijke boel.

Derhalve verwijs ik jullie door naar het datingsite-ervaringen-topic voor mijn verhaal! :D
  zondag 22 augustus 2010 @ 20:48:26 #194
97868 Krullehoofd
Knap, intelligent en eerlijk.
pi_85581723
Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen....
  zondag 22 augustus 2010 @ 20:52:11 #195
97868 Krullehoofd
pi_85581874
quote:
IK:34 jarig & levenslustige vrouw, die van de goede dingen des levensch geniet.
JIJ: verzorgde, sportieve, vrolijk & spontane man met humor/ brains!Leeftijd niet belangrijk...
SAMEN:van de goede dingen des levensch genieten & van elkaar natuurlijk;-)
NL83957412

SATC iemand ?
pi_85582186
Misschien een ietsje pietsje schoenenverslaafd??
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  zondag 22 augustus 2010 @ 21:05:01 #197
97868 Krullehoofd
pi_85582450
quote:
Ik ben niet desperate op zoek. I am a girl and girls just wanna have fun!
NL84203610

Is niet desperate op zoek, maar wel in bikini op de foto staan :')
pi_85585647
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 21:05 schreef Krullehoofd het volgende:

[..]

NL84203610

NL66902816
NL84852960

Niks mis mee hoor :9
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_85587005
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 21:05 schreef Krullehoofd het volgende:

[..]

NL84203610

die wil vast een batsdate
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 22 augustus 2010 @ 23:21:51 #200
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_85589760
quote:
Ik zal proberen even uit te leggen wat nog echte liefde is:

Liefde is er voor je zijn als je me nodig hebt,
Je helpt met een interview om die baan te pakken die je altijd al graag wilde. Die regelmatig kookt voor je als jij eens later thuis bent van die drukke baan, je koude voeten mag warmen in bed.
Naar vrienden gaan en stiekem een weekendje Parijs geboekt. Een man die jou weer vrouw laat voelen en graag aan je zit.
Af en toe eens wat mooie creaties maakt van bloemen..
En zo kan ik nog wel even doorgaan
Een van mijn passie` s is toch wel mijn st bernardshond, mijn werk, met mensen omgaan.
Prrrrr
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')