Die turbine motor hequote:
WTFquote:Op vrijdag 5 december 2008 14:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die turbine motor he
0-227 mph (0-365 km/h) in 15 seconds
Hier zijn alle specs te vindenquote:Op vrijdag 5 december 2008 14:09 schreef Elegy het volgende:
[..]
WTFDan moet je jezelf vastgespen anders waai je er af
Maar dan in het roze, toch?quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mocht ik nou ooit de onbedwingbare neiging krijgen om mn motorrijbewijs te gaan halen...
wat ik me niet kan voorstellen...
Dan wil ik deze:
[ afbeelding ]
Eigenlk wel jaquote:
Oooeeee, JB in een roze motorpak.....quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Eigenlk wel ja
Maar als ik nu een zwarte haal en een roze motorpak is het ook wel goed
quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Moeten we krea niet quoten dat ie t in zn broek deed op de motor?
WTF hebben ze met de Veyron gedaan? Zo zondequote:Op vrijdag 5 december 2008 14:16 schreef dawg het volgende:
Ik heb laatst gedwongen met een roze Subaru Impreza moeten racen, NFS:U.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=hayabusa%20pink&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi
Sommige zijn echt afschuwelijk
quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:22 schreef Kreator het volgende:
[..]. Ik denk dat jij ook wel een bruin broekje krijgt als je 265 rijdt op een 80 weg met bomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Dat is een stickerpatroon, speciaal gemaakt voor 1 of andere race met snelle bolides.quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:24 schreef Belsezar het volgende:
WTF hebben ze met de Veyron gedaan? Zo zonde
[ afbeelding ]
Toch niet. Hij is van de oprichter van BAPE, een Japanner. Hij heeft zijn Rolls ook gedaanquote:Op vrijdag 5 december 2008 14:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat is een stickerpatroon, speciaal gemaakt voor 1 of andere race met snelle bolides.
Gefixedquote:
Uhm, tjaquote:Op vrijdag 5 december 2008 14:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik weet niet wat eraan gefixt is, maar ik vind t niog steeds gepast: arme Rolls![]()
Een gothic!!111!!11einzeleven!!11quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:49 schreef Belsezar het volgende:
Lekker ventje:
http://web1.thesmokinggun(...)/1204081tatman1.html
Handig met solliciterenquote:
Misschien hebben ze nog betatesters nodig bij de afdeling botsproeven bij Skodaquote:
Kan hij na 1 dagje werken de duivel al ontmoetenquote:Op vrijdag 5 december 2008 14:58 schreef Elegy het volgende:
[..]
Misschien hebben ze nog betatesters nodig bij de afdeling botsproeven bij Skoda
Met een warme persoonlijkheidquote:Op vrijdag 5 december 2008 15:07 schreef PBateman1978 het volgende:
Lijkt me een hele aardige en begripvolle man.
Wat een idiote profielen zegquote:Op vrijdag 5 december 2008 15:12 schreef Elegy het volgende:
Hij kan altijd nog een contact advertentie plaatsen
Spanning voor pakjesavond he.quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:33 schreef Bengeltje het volgende:
Vol gas gaat het hier niet echt meer.
Zweet in de bilnaad?quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Spanning voor pakjesavond he.
Nu je het zegt, ik heb al een paar uur moeite om op mijn stoel te blijven zitten, glij er iedere keer vanaf.quote:
Is het echt zweet of vertel je nu tussen neus en lippen door dat je eigenlijk een vrouw bent?quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:47 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik heb al een paar uur moeite om op mijn stoel te blijven zitten, glij er iedere keer vanaf.
Ik ben geen vrouw !quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Is het echt zweet of vertel je nu tussen neus en lippen door dat je eigenlijk een vrouw bent?
Ok, ok, calm down man!quote:
Feestje? Of allemaal voor de sint?quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
Alcohol ingeslagen
Nou ja, veel is het niet, maar ik kan toch niet veel op, dus dat hoeft ook niet
Hehe vanavond een dronken JB dusquote:Op vrijdag 5 december 2008 16:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
geen feestje hoor, en zei al, veel is t niet, maar ik kan er niet goed tegen, dus genoeg is t wel
Deal!quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zullen we op bezoek gaan?
Jij verkleed als Sint en ik als Piet?
Daar pas ik dan wel op, kan jij even los.quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nee, ik ga niet dronken worde, want ik heb de kindjes he
Melk, puur, wit of mixed?quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Met chocolade erom mag je ze hier brengen.![]()
als je dan aangeschoten gaat posten, hebben wij ook wat..quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nee, ik ga niet dronken worde, want ik heb de kindjes he
Niks zo charmant als van die dronken posts die op dat moment heel logisch lijken maar waar je de volgende dag zoiets hebt van "wat de fuck???"quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:35 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
als je dan aangeschoten gaat posten, hebben wij ook wat..
Maar een sint en piet heb je wel nodig?quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Is niet nodig hoor, maar lief van je
quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:38 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Niks zo charmant als van die dronken posts die op dat moment heel logisch lijken maar waar je de volgende dag zoiets hebt van "wat de fuck???"
quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:38 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Niks zo charmant als van die dronken posts die op dat moment heel logisch lijken maar waar je de volgende dag zoiets hebt van "wat de fuck???"
In het weekend de topics door bladeren en posts checken van 00:00 tot 06:00quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is dat makkelijk terug te vinden, Even lachen zou wel leuk zijn.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is dat makkelijk terug te vinden, Even lachen zou wel leuk zijn.
Het is , denk ik, al meer dan een jaar geleden , dus ik wens je veel succes met zoeken.quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
In het weekend de topics door bladeren en posts checken van 00:00 tot 06:00
Maar anderen zullen het vast af en toe nog wel doenquote:Op vrijdag 5 december 2008 17:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het is , denk ik, al meer dan een jaar geleden , dus ik wens je veel succes met zoeken.
Ze staan hier voor me op tafel.. Lang leve de bonus aanbiedingenquote:Op vrijdag 5 december 2008 15:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Met chocolade erom mag je ze hier brengen.![]()
quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mocht ik nou ooit de onbedwingbare neiging krijgen om mn motorrijbewijs te gaan halen...
wat ik me niet kan voorstellen...
Dan wil ik deze:
[ afbeelding ]
Kinderen voor kinderen!quote:
Pics or it didn't happenquote:
Uhm, ben op dit moment bezig met het kijken naar zorgverzekeringen enzo. En verder zal het wat tv kijken worden, naar sinterklaas en alles. Nu is ie bij de jostibandquote:
webdesign spul, zit met een paar site conceptjes in mijn hoofd te rommelen maar ik kom nog niet helemaal uit de interface momenteel.quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:27 schreef Elegy het volgende:
Wat ga jij doen vanaaf Cue?
Kwaak: inspiratie voor wat?
De film is idd niet echt bijzonder.quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:23 schreef kwaakvaak het volgende:
nema pakjesavond hierZit beetje internet af te struinen op zoek naar inspiratie, en zo meteen maar eens een filmpje opzetten. Kijken of the mummy and the chinese emperor of hoe de mummy 3 ook mag heten echt zo slecht is als de imdb beweerd
zorgverzekering bwaaah, je moet je verzekeren, maar de pilletjes die je al 20 jaar voor geschreven krijgt worden sinds dit jaar niet meer vergoed. Naai streek, eerst gingen ze al terug van 30 in een doosje naar 7, en nu mag ik ze nog zelf betalen ook. Toch 21 euro per maand boven op de toch al niet misselijke premie van 130 euroquote:Op vrijdag 5 december 2008 19:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Uhm, ben op dit moment bezig met het kijken naar zorgverzekeringen enzo. En verder zal het wat tv kijken worden, naar sinterklaas en alles. Nu is ie bij de jostiband
Hehehe. Soms ben ik best blij dat ik geen tv hebquote:Op vrijdag 5 december 2008 19:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Uhm, ben op dit moment bezig met het kijken naar zorgverzekeringen enzo. En verder zal het wat tv kijken worden, naar sinterklaas en alles. Nu is ie bij de jostiband
Moet je eens op mijn homepage kijken. Die heb ik niet zelf gemaakt maar kwam 'm tegen en vind 'm echt ontzettend koelquote:Op vrijdag 5 december 2008 19:38 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
zorgverzekering bwaaah, je moet je verzekeren, maar de pilletjes die je al 20 jaar voor geschreven krijgt worden sinds dit jaar niet meer vergoed. Naai streek, eerst gingen ze al terug van 30 in een doosje naar 7, en nu mag ik ze nog zelf betalen ook. Toch 21 euro per maand boven op de toch al niet misselijke premie van 130 euro
daar was ik al bang voor..quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
De film is idd niet echt bijzonder.
¤155.- komend jaar he.quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:43 schreef Elegy het volgende:
Medicijnen voor een chronische aandoening? Daar kan je geld van terugkrijgen, moet je even met het CAK bellen. Tis niet veel, slechts ¤41,- per persoon per jaar maar toch.
En vergeet niet dat je ook nog je ¤150,- eigen risico hebt hè
Ik zal het eens navragen op mijn werkquote:
Als je het niks vindt houdt het idd snel op. Maar het is maar net wat je gewend bent en waar je je mee vermaakt. ik vind eht relaxed als achtergrond en als af en toe simpel vermaak. Ben met je eens dat de kwaliteit niet hoog is hehequote:Op vrijdag 5 december 2008 19:56 schreef Elegy het volgende:
Pan's Labyrinth isidd!
Tja, ik heb gewoon helemaal niks met de programma's op tv. Het zijn stomme spelshows, stomme sitcoms, stomme amerikaanse krimi's, achterhaalde actualiteiten en boven alles: reclame. En films, die koop ik wel en kijk ik op mijn beamer
Als ik bij mijn ouders ben kijk ik soms maar het maakt niet uit wát het is, langer dan drie minuten kan het mijn aandacht niet vasthouden. Vriend van mij is helemaal gek van al die technische docu's op Discoverychannel en daar vind ik echt geen ruk aan
Nee, ik zit liever achter de computer, dan kan ik tenminste meer dingen tegelijk doen, gamen, internetten, chatten, muziek luisteren, filmpje kijken etc.
Ik heb wel een tv maar die is alleen voor mijn PS2 en Xbox1. Ook geen kabelaansluiting dus.
Wat kan er misgaan dan door die polisvoorwaarden?quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:59 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik zal het eens navragen op mijn werk
Raad jullie ook aan om zoveel mogelijk info op te vragen en for the love of peace: LEES die polisvoorwaarden GOED door!
Ik weet het wel zeker.quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:59 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik zal het eens navragen op mijn werk
Raad jullie ook aan om zoveel mogelijk info op te vragen en for the love of peace: LEES die polisvoorwaarden GOED door!
Dat er net een addertje onder het gras zit en je denkt dat je verzekerd voor iets bent en dat toch niet schijnt te zijn of minder dan je verwacht.quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wat kan er misgaan dan door die polisvoorwaarden?
Het is idd 155 euro geworden.quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:02 schreef Bengeltje het volgende:
Ik weet het wel zeker.![]()
En ja papa, de polisvoorwaarden worden helemaal met de loep bestudeerd.
Tja ik weet niet wat ik nodig heb.. enige waar ik voordeel uit kan halen is anticonceptie en lenzen gedoe. Verder gebruik ik eigenlijk bar weinig volgens mij.quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat er net een addertje onder het gras zit en je denkt dat je verzekerd voor iets bent en dat toch niet schijnt te zijn of minder dan je verwacht.
Dat is net als een tandarts verzekering, sommige nr's ben je gewoon niet voor verzekerd dus als je tandarts die nr's gebruikt voor je vulling of wat dan ook, tja betalen.
Ik twijfel of ik voor dit jaar nog even een bril regel, aangezien die volgend jaar niet meer (gedeeltelijk) terug te vragen is bij de belastingteruggave.quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Tja ik weet niet wat ik nodig heb.. enige waar ik voordeel uit kan halen is anticonceptie en lenzen gedoe. Verder gebruik ik eigenlijk bar weinig volgens mij.
(als ik niet al vergeet om dat spul daadwerkelijk te declaren en alles of hoe dat ook heet)
Ik keek vroeger erg veel tv, totdat ik de computer ontdekte en wat je er allemaal mee kon. Waar ik me vooral aan erger is dat tv kijken zo ontzettend passief is en dat je maar één programma tegelijk kan kijken (naast reclame, natuurlijk). Als ik zit te internetten of te gamen ben ik in elk geval meer bezig, het is interactiever. En ik bepaal zelf wat ik kijk, hoor of doequote:Op vrijdag 5 december 2008 20:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als je het niks vindt houdt het idd snel op. Maar het is maar net wat je gewend bent en waar je je mee vermaakt. ik vind eht relaxed als achtergrond en als af en toe simpel vermaak. Ben met je eens dat de kwaliteit niet hoog is hehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |