Toch niet. Hij is van de oprichter van BAPE, een Japanner. Hij heeft zijn Rolls ook gedaanquote:Op vrijdag 5 december 2008 14:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat is een stickerpatroon, speciaal gemaakt voor 1 of andere race met snelle bolides.
Gefixedquote:
Uhm, tjaquote:Op vrijdag 5 december 2008 14:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik weet niet wat eraan gefixt is, maar ik vind t niog steeds gepast: arme Rolls![]()
Een gothic!!111!!11einzeleven!!11quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:49 schreef Belsezar het volgende:
Lekker ventje:
http://web1.thesmokinggun(...)/1204081tatman1.html
Handig met solliciterenquote:
Misschien hebben ze nog betatesters nodig bij de afdeling botsproeven bij Skodaquote:
Kan hij na 1 dagje werken de duivel al ontmoetenquote:Op vrijdag 5 december 2008 14:58 schreef Elegy het volgende:
[..]
Misschien hebben ze nog betatesters nodig bij de afdeling botsproeven bij Skoda
Met een warme persoonlijkheidquote:Op vrijdag 5 december 2008 15:07 schreef PBateman1978 het volgende:
Lijkt me een hele aardige en begripvolle man.
Wat een idiote profielen zegquote:Op vrijdag 5 december 2008 15:12 schreef Elegy het volgende:
Hij kan altijd nog een contact advertentie plaatsen
Spanning voor pakjesavond he.quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:33 schreef Bengeltje het volgende:
Vol gas gaat het hier niet echt meer.
Zweet in de bilnaad?quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Spanning voor pakjesavond he.
Nu je het zegt, ik heb al een paar uur moeite om op mijn stoel te blijven zitten, glij er iedere keer vanaf.quote:
Is het echt zweet of vertel je nu tussen neus en lippen door dat je eigenlijk een vrouw bent?quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:47 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik heb al een paar uur moeite om op mijn stoel te blijven zitten, glij er iedere keer vanaf.
Ik ben geen vrouw !quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Is het echt zweet of vertel je nu tussen neus en lippen door dat je eigenlijk een vrouw bent?
Ok, ok, calm down man!quote:
Feestje? Of allemaal voor de sint?quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
Alcohol ingeslagen
Nou ja, veel is het niet, maar ik kan toch niet veel op, dus dat hoeft ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |