Gisteravond pakjesavond bij mijn schoonouders gehad. Eerst gezellig gourmetten en vanaf half 9 pakjes uitpakken. Hartstikke gezellig, drankje erbij, iedereen in een jolige bui!
Totdat: uit de zak wordt een pakje gehaald dat voor mijn vriendin is, met een rijm erbij. Ik moest binnensmonds al giechelen wat gelukkig niet opgemerkt werd. Ze begon het rijm natuurlijk meteen te lezen; een heel lange rijm die er uit eindelijk op uitdraait dat 'deze Sint' het voor gezien houdt en het uitmaakt.
Zij zo: Huh

_
Ik zo: gna gna gna
De hele familie kijkt mij direct vragend aan want het is direct duidelijk dat ik de afzender van dit pakje was, als in: is dit een mislukte grap of maak je het nu serieus uit met onze dochter via een sinterklaasrijm?
Nou, ja dus! Ik wou onze relatie op een ludieke manier beëindigen wat ook aardig gelukt is moet ik zeggen..
Ik dacht dat die kut hoer er wel om kon lachen, niet dus. Ze heeft mijn cadeau niet eens opengemaakt. Maar ze zette me samen met haar vader op een onfatsoenlijke manier het huis uit. Mijn jas kon ik nog net pakken maar tot mijn spijt moest ik mijn biertje achterlaten.
Mooie avond
[ Bericht 0% gewijzigd door kurk_droog op 06-12-2008 11:02:40 ]