Interessante invalshoek, al denk ik persoonlijk dat er niet veel meer dan wat onverschilligheid nodig is om een meisje - niet jezelf - in bijzijn van haar familie zo omlaag te halen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:19 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Hij had waarschijnljik een weddenschap met zijn vrienden : Wat is een harde manier om haar te dumpen? waarschijnlijk voor een kratje bier of iets dergelijks.
Hoe dan ook.. je hebt veel lef nodig om jezelf voor zoveel mensen naar beneden te halen
true....true.....quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:24 schreef NotYou het volgende:
[..]
Interessante invalshoek, al denk ik persoonlijk dat er niet veel meer dan wat onverschilligheid nodig is om een meisje - niet jezelf - in bijzijn van haar familie zo omlaag te halen.![]()
Echt baas kan ik 't overigens niet noemen, die zou zo'n moneymaker nooit laten schieten:
[ afbeelding ]
Indd.. lekkere ass hoor. Die gast gaat spijt krijgen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:24 schreef NotYou het volgende:
[..]
Interessante invalshoek, al denk ik persoonlijk dat er niet veel meer dan wat onverschilligheid nodig is om een meisje - niet jezelf - in bijzijn van haar familie zo omlaag te halen.![]()
Echt baas kan ik 't overigens niet noemen, die zou zo'n moneymaker nooit laten schieten:
[ afbeelding ]
Indd; doen ze alleen maar zodat ze weer topics kunnen openen in klaagbaak waarom mannen alleen maar aan sex denkenquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:32 schreef HenkBenzinetank het volgende:
O ja:
Mensen die alleen schaarsgeklede foto's van zichzelf in hun foto zetten
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:32 schreef HenkBenzinetank het volgende:
O ja:
[ afbeelding ]
en zo indirect nog meer foboviews genererenquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:33 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Indd; doen ze alleen maar zodat ze weer topics kunnen openen in klaagbaak waarom mannen alleen maar aan sex denken
Cause and effect
quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:05 schreef anna_nasje het volgende:
LIeve Do,
De sint twijfelde wat hij jou moest geven, volgens emran valt er met jou niet veel te beleven.
Als je kebab voor hem maakt, smaakt dat meestal niet. Vandaar dat jij iets speciaals krijgt van moslimpiet.
Een burka, een fiets of misschien een ander kado?
Nee, emran geeft je de bons jij vieze ho.
Groetjes sint en piet
Vrouwen houden op die manier van aandacht en mensen afwijzen; ze worden dan ook krankzinnig zodra ze van niemand aandacht krijgen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:35 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
en zo indirect nog meer foboviews genereren
Ik zet anders nooit een foto in mijn foto's.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:32 schreef HenkBenzinetank het volgende:
O ja:
[ afbeelding ]
een gebruikersnaam en wachtwoord van een datingsitequote:Op vrijdag 5 december 2008 23:27 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Wat zit er nou in het cadeautje?
quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
een gebruikersnaam en wachtwoord van een datingsite de site waarop zij en betalende anderen haar intiemste momenten nog eens terug kunnen zien + een compilatie van dit alles op dvd.![]()
quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
een gebruikersnaam en wachtwoord van een datingsite
Zeg eens eerlijk, is 't jouw kloon?quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:48 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Ik denk dat ze genoeg heeft aan haar fobo op fok.. mocht ze ooit wat tekort komen. Zijn genoeg mannen die wel wat tussen die billetjes willen stoppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |