Nou vet stoer johquote:Op zaterdag 6 december 2008 09:16 schreef gammapooka het volgende:
Dit is echt geen grap , dit heb ik echt geflikt toen.
Ik heb gekkere verhalen gehoord die nog minder geloofwaardig klonken dan dit gebakje maar toch echt gebeurd waren.quote:Op zaterdag 6 december 2008 10:17 schreef postmortum het volgende:
Waarom geloven jullie dit verhaal allemaal ?
quote:Op zaterdag 6 december 2008 11:14 schreef kurk_droog het volgende:
Lemming
Uitgemaakt tijdens pakjesavond
Je bent er nog echt trots op ook? Schattig, op een Corky manier.quote:Op zaterdag 6 december 2008 11:14 schreef kurk_droog het volgende:
Lemming
hihi, ga nu maar huilen in je eigen gedeelte op fok.quote:Op zaterdag 6 december 2008 11:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je bent er nog echt trots op ook? Schattig, op een Corky manier.
The world of FOK! is my oyster!quote:Op zaterdag 6 december 2008 11:18 schreef kurk_droog het volgende:
hihi, ga nu maar huilen in je eigen gedeelte op fok.
Kom je nou serieus in het originele topic melden dat je er een lemming van hebt gemaakt?quote:Op zaterdag 6 december 2008 11:14 schreef kurk_droog het volgende:
Lemming
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:13 schreef eNGine10 het volgende:
om hem terug te pakken moet je met z'n vader neukenturken vinden niks erger dan dat...
okay, veel triester dan dit worden ze écht nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
om hem terug te pakken moet je met z'n vader neukenturken vinden niks erger dan dat...
Jammer voor je, maar ik vrees dat TS een lelijke zeug is, die net doet of ze knap is, om aandacht op Fok! te krijgen. Ik zou het risico niet nemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laffe huichelaar
En dacht je toen dat je subtiel was of was dat bewust niet jou motivatie?quote:Op zaterdag 6 december 2008 09:16 schreef gammapooka het volgende:
Dit is echt geen grap , dit heb ik echt geflikt toen.
KIJK UIT KAPITEIN! ER KOMT EEN BROK TRIESTHEID ONZE KANT UIT!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Long live music.
Ik dacht eerder aan een "leuke verassing".quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
"Nu maak IK het uit!!"
Het is al uit he....
quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:05 schreef sleutelboss1 het volgende:
Lol je verdiend het slet. Een Turk wat verwacht je dan lol?!
Was de mental support wel gelijk geregeldquote:Op zaterdag 6 december 2008 13:37 schreef Manu82 het volgende:
Ghighi ook nog in bijzijn van haar ouders
Waarschijnlijk beheersd die Turk de Nederlandse taal beter dan jij.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:05 schreef sleutelboss1 het volgende:
Lol je verdiend het slet. Een Turk wat verwacht je dan lol?!
Het is in ieder geval geen potige blonde jongen uit de Achterhoek.quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:41 schreef Plots het volgende:
Wie zegt dat het echt een Turk is?
Ik ken namelijk geen 1 turk die Emran heet.
Volgens mij is het een Iranees ofzo
Hee, ik heb er al 10quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:16 schreef McFearless het volgende:
Zet die rijm hier even neer.Of staat hij al ergens op een van deze vijf pagina's?
Iraniers zijn ariers.quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:12 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Het is in ieder geval geen potige blonde jongen uit de Achterhoek.
Beetje jammer dat niemand dit opvalt.quote:
Och jongen toch, heb je helemaal de moeite genomen een kloon aan te maken om grappig te doen, wat natuurlijk jammerlijk mislukt, en moet dan niemand lachenquote:Op zaterdag 6 december 2008 15:34 schreef Jajong het volgende:
[..]
Beetje jammer dat niemand dit opvalt.
Hou je bek eens kankerlijer, dat is mijn kloon niet.quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Och jongen toch, heb je helemaal de moeite genomen een kloon aan te maken om grappig te doen, wat natuurlijk jammerlijk mislukt, en moet dan niemand lachen
Faler
Sleutelboss1beheerst de Nederlandse taal in ieder geval beter dan jij.quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk beheersd die Turk de Nederlandse taal beter dan jij.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Sleutelboss1beheerst de Nederlandse taal in ieder geval beter dan jij.
Oh mijn God wat ben jij dom. Echt verschrikkelijk. Dat je niet doorhebt wat Isdatzo bedoelt met die post is echt... Wow... Wat ben jij dom...quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij hebt in ieder geval niet genoeg intelligentie om een vingerdopje te vullen, anders had je wel gesnapt dat dat expres wasquote:Op zaterdag 6 december 2008 15:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
FYI, ik ben niet sleutelbos;quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:45 schreef Isdatzo het volgende:
En daarvoor maak je een account aan? Kutkloon.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:46 schreef Jajong het volgende:
[..]
Oh mijn God wat ben jij dom. Echt verschrikkelijk. Dat je niet doorhebt wat Isdatzo bedoelt met die post is echt... Wow... Wat ben jij dom...
Ieder normaal mens zou zoiets inderdaad als sarcasme opvatten, maar dat hele bericht sloeg nergens op; aangezien het qequote bericht gewoon goed Nederlands bevatten.quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij hebt in ieder geval niet genoeg intelligentie om een vingerdopje te vullen, anders had je wel gesnapt dat dat expres was
quote:Op zaterdag 6 december 2008 16:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
FYI, ik ben niet sleutelbos;
[..]
[..]
Ieder normaal mens zou zoiets inderdaad als sarcasme opvatten, maar dat hele bericht sloeg nergens op; aangezien het qequote bericht gewoon goed Nederlands bevatten.
Domste. Poster. Ever.quote:Op zaterdag 6 december 2008 16:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
FYI, ik ben niet sleutelbos;
[..]
[..]
Ieder normaal mens zou zoiets inderdaad als sarcasme opvatten, maar dat hele bericht sloeg nergens op; aangezien het qequote bericht gewoon goed Nederlands bevatten.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:41 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hou je bek eens kankerlijer, dat is mijn kloon niet.
Hoe halen ze het in hun hoofd. Het zijn ook dezelfde mensen die denken dat John van Los Angeles een Amerikaan is.quote:Op zaterdag 6 december 2008 18:57 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Mensen die denken dat Nikolaas van Myra een turk was....
Is het nou zo moeilijk om niet meteen met 'HOAX!!!' te gaan schreeuwen en er gewoon eens een topic van te maken met posts die wel inhoud hebben? Het is te veel gevraagd, maar probeer het eens.quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:51 schreef NoelGallagher het volgende:
Het is een HOAX, want als het echt zo was, durfde TS echt niet te verkondigen dat haar ex een Turk was.
Het was dan ook trouwens alleen maar negen maal eerder gepost. HAOSOAOSOSXOO!!!quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is het nou zo moeilijk om niet meteen met 'HOAX!!!' te gaan schreeuwen en er gewoon eens een topic van te maken met posts die wel inhoud hebben? Het is te veel gevraagd, maar probeer het eens.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is het nou zo moeilijk om niet meteen met 'HOAX!!!' te gaan schreeuwen en er gewoon eens een topic van te maken met posts die wel inhoud hebben?
neequote:ja.
Het is te veel gevraagd, maar probeer het eens.
kneusquote:Op zaterdag 6 december 2008 15:41 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hou je bek eens kankerlijer, dat is mijn kloon niet.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is het nou zo moeilijk om niet meteen met 'HOAX!!!' te gaan schreeuwen en er gewoon eens een topic van te maken met posts die wel inhoud hebben? Het is te veel gevraagd, maar probeer het eens.
Ik zeg maar niksquote:
Het is pagina 12, dan mag het.quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
EMran !!quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:31 schreef XDo het volgende:
Vanavond pakjesavond bij mijn ouders thuis gehad, vriendje ging natuurlijk ook mee. Eerst gezellig gourmetten en vanaf half 9 pakjes uitpakken. Hartstikke gezellig, drankje erbij, iedereen in een jolige bui!![]()
Totdat: uit de zak wordt een pakje gehaald dat voor mij is, met een rijm erbij. Ik natuurlijk meteen voorlezen; een heel lange rijm die er uit eindelijk op uitdraait dat 'deze Sint' het voor gezien houdt en het uitmaakt.
Huh_
De hele familie kijkt Emran direct vragend aan want het is direct duidelijk dat hij de afzender van dit pakje is, als in: is dit een mislukte grap of maak je het nu serieus uit met onze dochter via een sinterklaasrijm?![]()
Nou, ja dus!Meneer dacht onze relatie op een 'ludieke' manier te beëindigen en had verwacht dat ik er wel om zou kunnen lachen
![]()
Ik heb z'n kado niet eens opengemaakt, heb 'm, samen met mn vader, direct naar zijn eigen huis getrapt. Z'n halve biertje staat hier nog voor me...
Kutavond
Waarvoor? Kusje voor die klootzak?quote:Op zondag 7 december 2008 08:48 schreef melanie_the_miss het volgende:
Wat een klootzak!!!!
Kusje ervoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |