Ik dacht eerder aan een "leuke verassing".quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
"Nu maak IK het uit!!"
Het is al uit he....
quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:05 schreef sleutelboss1 het volgende:
Lol je verdiend het slet. Een Turk wat verwacht je dan lol?!
Was de mental support wel gelijk geregeldquote:Op zaterdag 6 december 2008 13:37 schreef Manu82 het volgende:
Ghighi ook nog in bijzijn van haar ouders
Waarschijnlijk beheersd die Turk de Nederlandse taal beter dan jij.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:05 schreef sleutelboss1 het volgende:
Lol je verdiend het slet. Een Turk wat verwacht je dan lol?!
Het is in ieder geval geen potige blonde jongen uit de Achterhoek.quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:41 schreef Plots het volgende:
Wie zegt dat het echt een Turk is?
Ik ken namelijk geen 1 turk die Emran heet.
Volgens mij is het een Iranees ofzo
Hee, ik heb er al 10quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:16 schreef McFearless het volgende:
Zet die rijm hier even neer.Of staat hij al ergens op een van deze vijf pagina's?
Iraniers zijn ariers.quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:12 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Het is in ieder geval geen potige blonde jongen uit de Achterhoek.
Beetje jammer dat niemand dit opvalt.quote:
Och jongen toch, heb je helemaal de moeite genomen een kloon aan te maken om grappig te doen, wat natuurlijk jammerlijk mislukt, en moet dan niemand lachenquote:Op zaterdag 6 december 2008 15:34 schreef Jajong het volgende:
[..]
Beetje jammer dat niemand dit opvalt.
Hou je bek eens kankerlijer, dat is mijn kloon niet.quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Och jongen toch, heb je helemaal de moeite genomen een kloon aan te maken om grappig te doen, wat natuurlijk jammerlijk mislukt, en moet dan niemand lachen
Faler
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |