Sleutelboss1beheerst de Nederlandse taal in ieder geval beter dan jij.quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk beheersd die Turk de Nederlandse taal beter dan jij.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Sleutelboss1beheerst de Nederlandse taal in ieder geval beter dan jij.
Oh mijn God wat ben jij dom. Echt verschrikkelijk. Dat je niet doorhebt wat Isdatzo bedoelt met die post is echt... Wow... Wat ben jij dom...quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij hebt in ieder geval niet genoeg intelligentie om een vingerdopje te vullen, anders had je wel gesnapt dat dat expres wasquote:Op zaterdag 6 december 2008 15:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
FYI, ik ben niet sleutelbos;quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:45 schreef Isdatzo het volgende:
En daarvoor maak je een account aan? Kutkloon.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:46 schreef Jajong het volgende:
[..]
Oh mijn God wat ben jij dom. Echt verschrikkelijk. Dat je niet doorhebt wat Isdatzo bedoelt met die post is echt... Wow... Wat ben jij dom...
Ieder normaal mens zou zoiets inderdaad als sarcasme opvatten, maar dat hele bericht sloeg nergens op; aangezien het qequote bericht gewoon goed Nederlands bevatten.quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij hebt in ieder geval niet genoeg intelligentie om een vingerdopje te vullen, anders had je wel gesnapt dat dat expres was
quote:Op zaterdag 6 december 2008 16:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
FYI, ik ben niet sleutelbos;
[..]
[..]
Ieder normaal mens zou zoiets inderdaad als sarcasme opvatten, maar dat hele bericht sloeg nergens op; aangezien het qequote bericht gewoon goed Nederlands bevatten.
Domste. Poster. Ever.quote:Op zaterdag 6 december 2008 16:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
FYI, ik ben niet sleutelbos;
[..]
[..]
Ieder normaal mens zou zoiets inderdaad als sarcasme opvatten, maar dat hele bericht sloeg nergens op; aangezien het qequote bericht gewoon goed Nederlands bevatten.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:41 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hou je bek eens kankerlijer, dat is mijn kloon niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |