Moet jij niet een nieuwe SC openen?quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:32 schreef IQM het volgende:
Goed om te lezen dat Turken ook aan Sinterklaas doen.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:33 schreef fratsman het volgende:
[..]
Jij wilt er kwakjesavond van maken?
Dat.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:36 schreef IrfieJ het volgende:
nu wil ook wel het gedichtje lezen eik!
Ja, maar zie hier het belang van de integratiecursus, want hij heeft het niet geheel begrepen...quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:32 schreef IQM het volgende:
Hahahahaquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:38 schreef timmmmm het volgende:
Het kan trouwens wel erger! Ik ben een keer gedumpt met een valentijskaart
Mn eerste vriendje nog wel!
De homo!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:42 schreef tisauch het volgende:
Nou-nou, hij heeft je wel getrakteerd die ex van je.![]()
Klote actie IMHO, sterkte TS.
high IQ postquote:
EUY, sinterklaas is niet degene die haar keihard dumpte en dacht grappig te zijn! Maakte sinterklaas dat gedicht? NEE!quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:43 schreef raaavi het volgende:
Mevrouw wilt rust.
sucks.
jij haat voor de rest van je leven sinterklaas?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Alle spullen van haar die nog bij hem stonden, geen excuus meer om langs te komen. Als ie het echt goed aangepakt heeft tenminste.quote:
Als hij het ècht goed doet zit er een foto in waar hij nonchalant het gezicht van haar moeder en beste vriendin tegelijkertijd glazuurt.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:46 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Alle spullen van haar die nog bij hem stonden, geen excuus meer om langs te komen. Als ie het echt goed aangepakt heeft tenminste.
quote:
dan was niet alleen hij de deur uit gezetquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:47 schreef MASD het volgende:
[..]
Als hij het ècht goed doet zit er een foto in waar hij nonchalant het gezicht van haar moeder en beste vriendin tegelijkertijd glazuurt.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:33 schreef fratsman het volgende:
[..]
Jij wilt er kwakjesavond van maken?
surequote:Op vrijdag 5 december 2008 22:49 schreef Sackboy het volgende:
[..]
_!
Hoop je hiermee bij de TS te 'scoren'?
En dat ze tegenwoordig ook bier drinken.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:32 schreef IQM het volgende:
Huh?quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:51 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
sure
zal wel moeilijk gaan, ik ben immers geen downtje die zich baas noemt
sry, teveel Bischopswijn en pepernoten hierquote:
Sint zat eens de denkenquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:53 schreef Mdk het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd naar het gedicht. Ik wist namelijk niet dat de sinterklaasgedichtengenerator ook zulke gedichten kon doen...
Sint en piet zaten eens te denken...
En het is al uit....quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:57 schreef timmmmm het volgende:
Creatiever ben ik vandaag niet, het is al laat
Bij dit soort reacties moet ik altijd een beetje lachen als ik me afvraag... welke fantasieën houdt de auteur van de betreffende post er op na?quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:54 schreef timmmmm het volgende:
Dit had trouwens echt een bazentopic geweest als er in plaats van een gedicht een videoband in de surprise zat, waarin TS anaal wordt vernederd in een SM outfit, waarna de boodschap kwam: Ik vond je moeder lekkerder, helaas,
Dáár had ik echt respect voor gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
Het is het_hupt. Dus ja.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:49 schreef Sackboy het volgende:
[..]
_!
Hoop je hiermee bij de TS te 'scoren'?
quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:54 schreef timmmmm het volgende:
Dit had trouwens echt een bazentopic geweest als er in plaats van een gedicht een videoband in de surprise zat, waarin TS anaal wordt vernederd in een SM outfit, waarna de boodschap kwam: Ik vond je moeder lekkerder, helaas,
Dáár had ik echt respect voor gehad
Nee, je hebt nu veel coolere zwaarden waar je je wiimote zo inpropt. Sta je een stuk strakker voor lul.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:59 schreef Mdk het volgende:
Ik denk dat je nu met Wii Fit die jongen van de foto niet meer terug herkent.
"Nu maak IK het uit!!"quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:02 schreef Burner2000 het volgende:
Wat lomp. XDo, als ik jou was zou ik hem om Valentijnsdag een koekje van eigen deeg geven.
hahaha hoe verzin je het?!quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:05 schreef anna_nasje het volgende:
LIeve Do,
De sint twijfelde wat hij jou moest geven, volgens emran valt er met jou niet veel te beleven.
Als je kebab voor hem maakt, smaakt dat meestal niet. Vandaar dat jij iets speciaals krijgt van moslimpiet.
Een burka, een fiets of misschien een ander kado?
Nee, emran geeft je de bons jij vieze ho.
Groetjes sint en piet
mwhuhahahaquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:05 schreef anna_nasje het volgende:
LIeve Do,
De sint twijfelde wat hij jou moest geven, volgens emran valt er met jou niet veel te beleven.
Als je kebab voor hem maakt, smaakt dat meestal niet. Vandaar dat jij iets speciaals krijgt van moslimpiet.
Een burka, een fiets of misschien een ander kado?
Nee, emran geeft je de bons jij vieze ho.
Groetjes sint en piet
Huh? reageren op je eigen post... ??? Nieuw??quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:12 schreef Broekpaling het volgende:
Nu ben ik zeer benieuwd naar het cadeautje.
hoe wanhopig ben je? je duwt 'm vast in alles met een gleuf, heb je al een openstaande ladekast geprobeerd, maagd?quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:12 schreef Netstorm het volgende:
Hoi,
Ik ben ook vrijgezel.. zin om wat 'leuks' te doen van t weekend?
Groetjes,
Netstorm
Gezien de stunt zal er iets beters inzitten. Een versgedraaide drol ofzo.quote:
dementia praecox intermittens.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:14 schreef kres het volgende:
[..]
Huh? reageren op je eigen post... ??? Nieuw??
quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:14 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
hoe wanhopig ben je? je duwt 'm vast in alles met een gleuf, heb je al een openstaande ladekast geprobeerd, maagd?
quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:17 schreef kwiwi het volgende:
Ludieke, maar lullige manier om het uit te maken.
stiekem moest ik wel lachen toen ik je verhaal las
zou ik ook zeggen als een wanhoopsactie als deze backfire'd.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:17 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Zeg.. bij een dierentuin staan ook altijd bordjes..
DONT FEED THE TROLLS
Wie zal het zeggen...quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:22 schreef Heathen. het volgende:
Beste ts,
Misschien heb je het wel verdiend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |