Emran heeft humorquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:31 schreef XDo het volgende:
Vanavond pakjesavond bij mijn ouders thuis gehad, vriendje ging natuurlijk ook mee. Eerst gezellig gourmetten en vanaf half 9 pakjes uitpakken. Hartstikke gezellig, drankje erbij, iedereen in een jolige bui!![]()
Totdat: uit de zak wordt een pakje gehaald dat voor mij is, met een rijm erbij. Ik natuurlijk meteen voorlezen; een heel lange rijm die er uit eindelijk op uitdraait dat 'deze Sint' het voor gezien houdt en het uitmaakt.
Huh_
De hele familie kijkt Emran direct vragend aan want het is direct duidelijk dat hij de afzender van dit pakje is, als in: is dit een mislukte grap of maak je het nu serieus uit met onze dochter via een sinterklaasrijm?![]()
Nou, ja dus!Meneer dacht onze relatie op een 'ludieke' manier te beëindigen en had verwacht dat ik er wel om zou kunnen lachen
![]()
Ik heb z'n kado niet eens opengemaakt, heb 'm, samen met mn vader, direct naar zijn eigen huis getrapt. Z'n halve biertje staat hier nog voor me...
Kutavond
Niet de eerste keer dat ze problemen heeftquote:Laatste update 07-06-2008
Relatie Veel meegemaakt, nu rust
En meer dan 1000 views binnen een half uur ofzo.quote:Op zaterdag 6 december 2008 02:59 schreef Man-E-Faces het volgende:
Een meisje zit in de pinarie en gelijk 8 paginas volgeluld in drie minuten
Welnee. Bergturken is trouwens een eufemisme voor Koerden. Stellen dat alle Turken hier Koerden zijn, is euh, onjuist.quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:35 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Turken hier zijn afstammelingen van bergturken;
We zitten inmiddels al aan de vierde generatie en de huidige generatie is in tegenstelling tot de eerste toch ietwat meer geassimileerd.quote:zij namen de jaren-50-islam hier mee naartoe en hebben zich niet doorontwikkeld zoals hun thuisland.
De Turken onder de noemer moslim plaatsen, is hetzelfde als Nederlanders onder de noemer Christen plaatsen.quote:Dus ik denk dat het percentage moslims onder de immigrant-turken significant hoger ligt dan het percentage moslims in Turkije zelf.
'Stoer om moslim te zijn'... Stoer om Turk te zijn kan ik nog inkomen. Buitengewoon foute aannames.quote:Daarnaast is er nog dat identiteits-ding dat die migranten meedragen (lees; ze vinden het stoer om moslim te zijn), dus de kans dat een Turk hier moslim is, is buitengewoon groot.
Je zag deze al aankomen?quote:Op zaterdag 6 december 2008 02:57 schreef Man-E-Faces het volgende:
Ernran klinkt als "Enron".
Een en al oplichterij
droom maar verderquote:Op zaterdag 6 december 2008 08:33 schreef gammapooka het volgende:
Dit doet me denken aan (15?)jaren terug.
Ik tegen vriendin : ik heb een kerstkadeau voor je
vriendin : Ja ?? echt ??
Ik : Ja
vriendin : Wat dan ?
Ik : Het is uit......
Achteraf best gezien wel grof als ik er nu aan terug denk
Nou vet stoer johquote:Op zaterdag 6 december 2008 09:16 schreef gammapooka het volgende:
Dit is echt geen grap , dit heb ik echt geflikt toen.
Ik heb gekkere verhalen gehoord die nog minder geloofwaardig klonken dan dit gebakje maar toch echt gebeurd waren.quote:Op zaterdag 6 december 2008 10:17 schreef postmortum het volgende:
Waarom geloven jullie dit verhaal allemaal ?
quote:Op zaterdag 6 december 2008 11:14 schreef kurk_droog het volgende:
Lemming
Uitgemaakt tijdens pakjesavond
Je bent er nog echt trots op ook? Schattig, op een Corky manier.quote:Op zaterdag 6 december 2008 11:14 schreef kurk_droog het volgende:
Lemming
Uitgemaakt tijdens pakjesavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |