Van De Wereld Draait Door.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:46 schreef DrDentz het volgende:
Waar moet ik die "Giovanca" van kennen dan?
Alleen Frank. De rest mag directquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:49 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Van De Wereld Draait Door.Is een zangeresje.
Wie vindt de Jakhalzen eigenlijk nog leuk?
Ik vind alleen die met baard nog wel te pruimen. Frank ook niet meer.quote:
Ja hij moet gewoon zijn mening aan Pino gevenquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:17 schreef qonmann het volgende:
Jammer dat minister Koenders zich verlaagt door in dit populistsiche programma op te treden...
tis een kwestie van op de juiste momenten er tussen springen met een prangende vraag waar AMtthijs niet opkomt omdat hij weer zit te drammen. MM en Jort Kelder weten die rol perfect in te vullen. En als de tafelheer/dame een beetje interessant is vraagt MAtthijs ze er wel bij voor bijdrages in het gesprek.quote:Op woensdag 3 december 2008 02:12 schreef DrDentz het volgende:
Het lijkt me ook vreselijk moeilijk om tussen Matthijs van Nieuwkerk door te komen. Eigenlijk heeft hij geen tafelgast nodig, maar als ze er wel iemand neerzetten die weinig zegt moet Matthijs haar er zelf meer bij betrekken.
quote:Matthijs van Nieuwkerk ontvangt vanavond Johan Derksen, Willem Alkema, Vincent Icke en Antoinette Hertsenberg. De tafelheer is Hugo Borst.
Journalist Hugo Borst is vanavond de tafelheer. Op 18 november speelde hij in DWDD voor tolk, na de uitspraken van PSV-er Danko Lazovic.
Gisterenavond werd bekend dat de voetballer Klaas-Jan Huntelaar voor 27 miljoen euro naar Real Madrid vertrekt. Hij sprak over 'een droom die uitkomt' en 'het hoogst haalbare'. Huntelaar wordt de zesde Nederlander die zich bij de selectie voegt van 'De Koninklijke', die momenteel vierde staat in de Primera División. Voetbalanalist Johan Derksen komt vanavond praten over deze transfer.
Aanstaande zaterdag wordt de documentaire 'Dance to the music' over Sly Stone uitgezonden. Documentairemaker Willem Alkema spendeerde tien jaar van zijn leven aan het te spreken krijgen van deze funklegenende, die vooral bekend werd als voorman van de band 'Sly & the Family Stone'. Alkema vertelt vanavond aan tafel over zijn liefde voor deze pionier van de funkmuziek.
Op de 'Stoel van Steinz' zit Hoogleraar Sterrenkunde Vincent Icke. Hij legt een verband tussen de actualiteit en een gebeurtenis uit het culturele verleden. Vanavond gaat hij het hebben over de 'staatsterreur' van Rouvoet en Klink.
Presentatrice Antoinette Hertsenberg is enorm succesvol. Wekelijks bereikt ze opgeteld ongeveer drie miljoen kijkers met de TROS-programma's 'Radar' en 'Opgelicht'. Daarnaast ontving ze voor 'Radar' vorige week 'Het Blauwe Bord 2008', de jaarlijkse prijs van de vereniging van effectenbezitters VEB.
En vanzelfsprekend zullen de vaste rubrieken: 'Jakhalzen', 'De TV Draait Door', 'Fokke & Sukke' en 'LuckyTV' niet ontbreken!
Kijken dus!
Luckyquote:Op woensdag 3 december 2008 16:36 schreef hoM3r het volgende:
Giovanca is helemaal niet beter dan Lucky Fonz.
Op Nico Dijkshoorn naquote:
Vond hem toch ook wel weer leuk. Alleen dat Sly gedicht sloeg eigenlijk nergens op.quote:
de Stoel begint eindelijk wat zinnige items te brengen.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:16 schreef honda1990 het volgende:
De stoel van SteinzWat een waar en geweldig goed verteld verhaal.
Vincent Icke komt altijd met goede items hoorquote:Op woensdag 3 december 2008 20:19 schreef borisz het volgende:
[..]
de Stoel begint eindelijk wat zinnige items te brengen.
Ja ik heb het ook niet over hemquote:Op woensdag 3 december 2008 20:25 schreef Seam het volgende:
[..]
Vincent Icke komt altijd met goede items hoor
quote:Op woensdag 3 december 2008 22:40 schreef Wickedangel het volgende:
Ongelooflijk, een heel item over Sly Stone zonder dat het sleutelwoord DRUGS valtGoh, wat hij zou toch twintig jaar lang hebben uitgespookt?
![]()
En zo moeilijk is het niet om Sly te interviewen. Vanity Fair sprak hem ruim een jaar geleden al
Nah, was weer hetzelfde kunstje wat ie altijd doet. Laten ze hem een keer uitnodigen en gaan praten over zijn andere hobby, muziek. Dat lijkt me stukken interessanter.quote:
Of over een kansloos programma als Million Dollar Wedding. Ik bedank hem nog voor de zeer afbouwende kritiek naar Wendy toe.quote:Op donderdag 4 december 2008 00:40 schreef erkel het volgende:
[..]
Nah, was weer hetzelfde kunstje wat ie altijd doet. Laten ze hem een keer uitnodigen en gaan praten over zijn andere hobby, muziek. Dat lijkt me stukken interessanter.
Inderdaad, en dat het waar is is nog het meest erge eraan.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:16 schreef honda1990 het volgende:
quote:Op woensdag 3 december 2008 22:40 schreef Wickedangel het volgende:
Ongelooflijk, een heel item over Sly Stone zonder dat het sleutelwoord DRUGS valtGoh, wat hij zou toch twintig jaar lang hebben uitgespookt?
![]()
En zo moeilijk is het niet om Sly te interviewen. Vanity Fair sprak hem ruim een jaar geleden al
inderdad, goed verhaalquote:Op woensdag 3 december 2008 20:16 schreef honda1990 het volgende:
quote:# Sonja Barend vertelt over haar nieuwe dvd 'Sonja - 40 jaar in 10 Uur'. Dit is een compilatie van al haar werk.
# Benjamin Herman heeft een nieuw album, 'Hypochristmastreefuzz' met werk van de Nederlandse componist Misha Mengelberg.
# Het nieuwe boek van historicus Fik Meijer, 'Bejubeld & verguisd', gaat over helden in de Oudheid. Hoe staat het met de hedendaagse helden?
Tafelheer is Martin Bril
Heesters had alleen gezongen, hij heeft geen kranen opengedraaid, geen vluchtelingen mishandeld.quote:Op donderdag 4 december 2008 19:12 schreef TLC het volgende:
heesters moeten ze gewoon strafrechtelijk vervolgen ; vuile nsb'er, als het aan heesters lag deden we allemaal Duits praten tegenwoordig![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 december 2008 19:12 schreef TLC het volgende:
heesters moeten ze gewoon strafrechtelijk vervolgen ; vuile nsb'er, als het aan heesters lag deden we allemaal Duits praten tegenwoordig![]()
![]()
![]()
![]()
Ja. Het contrfronteerd je met je eigen ouderdomquote:Op donderdag 4 december 2008 20:23 schreef golfer het volgende:
Lucky TV was leuk.
Sonja is erg oud geworden.
Je begint al slecht te typen, het einde is nabij.quote:Op donderdag 4 december 2008 20:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja. Het contrfronteerd je met je eigen ouderdom
Die komt net onder een steen vandaag waar hij een paar jaar heeft gezeten ofzoquote:
GVD, ik doe het nog ook!quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:13 schreef Ofyles2 het volgende:
Nomineer hem dan voor een Darwin Award!
Nou, ze zag er al redelijk uit alsof ze in de kist ligt.quote:Op vrijdag 5 december 2008 02:27 schreef Mike het volgende:
Sonja.
Ze zou gewoon tot d'r dood tv moeten maken.
Dat was al een tijdje zo, maar ik wil d'r toch terug op tv met een eigen talkshow.quote:Op vrijdag 5 december 2008 02:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou, ze zag er al redelijk uit alsof ze in de kist ligt.
Wat te denken van de dames die ik net noemde? Hebben toch niets bij te dragen?quote:Op vrijdag 5 december 2008 05:33 schreef DrDentz het volgende:
Nee, ze is al 80 jaar op televisie geweest. Stop haar achter de geraniums.
Je intelligentie reikt zeker niet zover om met goed commentaar te komen ?quote:
Ik verlaagde me alleen op jouw niveau.quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:07 schreef TLC het volgende:
[..]
Je intelligentie reikt zeker niet zover om met goed commentaar te komen ?
picsquote:Op vrijdag 5 december 2008 19:13 schreef Xebber het volgende:
Mijn vriendin zit vanavond in het publiek.
Wel even zeggen waar ze zit natuurlijkquote:Op vrijdag 5 december 2008 19:13 schreef Xebber het volgende:
Als ze niet achter van Nieuwkerk zit, dan is ze sowieso niet lekker natuurlijk, daar zitten de chicks altijdquote:Op vrijdag 5 december 2008 19:31 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Wel even zeggen waar ze zit natuurlijk
Dan bepaalt FOK! wel of ze lekker is of niet.
Ze zit dus wel achter van Nieuwkerk.quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:36 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Als ze niet achter van Nieuwkerk zit, dan is ze sowieso niet lekker natuurlijk, daar zitten de chicks altijd
Jas rare opmerking.quote:
Verenigd Koninkrijk!quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jas rare opmerking.
Ze bedoelden Groot Brtitanie
Zegt ikquote:
Ik wil haar wel serieus nemen. Dat ik eerst haar string opzij schuif.quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:56 schreef DJ_Ryow het volgende:
ze neemt haar ontwerpen veel te serieus
Wel lekkere tetten.quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:56 schreef DJ_Ryow het volgende:
ze neemt haar ontwerpen veel te serieus
Engeland wordt niet als staat gezien. Ik denk dat ze daar op doelen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:00 schreef mcyodogg het volgende:
Engeland is volgens mij ook gewoon een land. Verenigd Koninkrijk is het koninkrijk, en Engeland een land in het koninkrijk. Soms zegt de naam best al wat.
Ja, dat leek me ook ja. Maar dan moeten ze niet zeggen dat het net zoiets is als Friesland.quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
Engeland wordt niet als staat gezien. Ik denk dat ze daar op doelen.
En kwam ze nog in beeld?quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:13 schreef Xebber het volgende:
Lees zelf eens terug waarom het een leuke aflevering wasquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:57 schreef marcodej het volgende:
Maarten Van Rossum. Karikatuur van zichzelf. Verschrikkelijk.
Marlies Dekkers, verschrikkelijke aanstelster
Maar toch leverde het wel verschrikkelijk leuke gesprekken op.De rest ook leuk: MM en Najib
...
En wist niet dat ik dit ooit zou meemaken: Iemand heeft Mathijs even stil gekregen!
Daarom zeg ik het ook. Dit keer was het leuk, maar het blijven verschrikkelijke mensen die twee...quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lees zelf eens terug waarom het een leuke aflevering was
Ja verschrikkelijk verhaal zegquote:Op vrijdag 5 december 2008 19:50 schreef Miam het volgende:
UItzending van gisteravond even terug gekeken.
Die Martin Bril zeg..... hij zag er echt slecht uit.hopelijk komt ie d'r weer bovenop!
Dat ze die ijdeltuit nog uitnodigen, hij voegt niets toe met zijn dom gezeur..quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:57 schreef marcodej het volgende:
Maarten Van Rossum. Karikatuur van zichzelf. Verschrikkelijk.
Een held is het. Wereld gozerquote:Op vrijdag 5 december 2008 21:22 schreef qonmann het volgende:
[..]
Dat ze die ijdeltuit nog uitnodigen, hij voegt niets toe met zijn dom gezeur..
Allleen voor de kijkcijfers wsl.
De vrijdag-DWDD wordt nooit meer hetzelfdequote:
Dat spreekt elkaar tegenquote:Op zaterdag 6 december 2008 00:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De vrijdag-DWDD wordt nooit meer hetzelfde![]()
Niet alleen is hij geestig en gezellig, hij weet ook met een paar gerichte vragen en een grapje Marlies Dekkers af te leiden van een falende Van Nieuwkerk. Je kunt over mevrouw Dekkers en haar lingerie zeggen wat je wilt, zij is wel een toponderneemster met passie. Dan doe je haar werk niet af als "het is maar ondergoed" en je wappert er ook niet mee.
Ze maakt mooie dingenquote:Op zaterdag 6 december 2008 00:25 schreef FritsVanEgters het volgende:
Marlies Dekkers: "Wat ik er aan toe voeg, is smaak, stijl design."
Moeilijk te geloven als je ziet hoe ze opgemaakt is.
Niet noodzakelijkerwijsquote:
Ik vind haar aardig heb geen verstand van lingerie. Maar vind het mooi wat ze heeft bereikt.quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Niet noodzakelijkerwijs![]()
Maar laat ik het nuanceren: je kunt Dekkers misschien niet aardig en haar lingerie niet mooi vinden... en dan de rest.
Is al van een paar jaar geleden. Blijft echter leukquote:
Ja toch. Mensen doen bijvoorbeeld ook lacherig over André Rieu, je kunt ervan houden of niet, maar het is een knappe prestatie dat ze zijn cd's tot in Australië draaien.quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:37 schreef tong80 het volgende:
Ik vind haar aardig heb geen verstand van lingerie. Maar vind het mooi wat ze heeft bereikt.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:37 schreef tong80 het volgende:
Ik vind haar aardig heb geen verstand van lingerie.
Wat klopt hier niet?quote:
Matthijs was gewoon verlegen geworden vanwege het onderwerp en Marlies was zo dom dat ze het niet door had. Ik vond het knap dat Matthijs dat toe durfde te geven. Marlies zat zich op een bepaald moment echt aan te stellen. Stomme feministquote:Op zaterdag 6 december 2008 00:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De vrijdag-DWDD wordt nooit meer hetzelfde![]()
Niet alleen is hij geestig en gezellig, hij weet ook met een paar gerichte vragen en een grapje Marlies Dekkers af te leiden van een falende Van Nieuwkerk. Je kunt over mevrouw Dekkers en haar lingerie zeggen wat je wilt, zij is wel een toponderneemster met passie. Dan doe je haar werk niet af als "het is maar ondergoed" en je wappert er ook niet mee.
Voor mijn smaak mooie dingen. Zo beter.quote:
Maar dat is toch raar, je weet toch dat ze te gast is, dan bereid je je toch voor, juist om te voorkomen dat je met je mond vol tanden zitquote:Op zaterdag 6 december 2008 00:41 schreef Seam het volgende:
Matthijs was gewoon verlegen geworden vanwege het onderwerp en Marlies was zo dom dat ze het niet door had. Ik vond het knap dat Matthijs dat toe durfde te geven. Marlies zat zich op een bepaald moment echt aan te stellen. Stomme feminist
(die Eva string was trouwens wel best sexy, jammer dat het vast zo'n belachelijk prijs heeft)
Het kwam volgens mij ook meer doordat hij die string verkeerd om hield terwijl iedereen het wel goed wist, volgens mij vond hij dat vervelend.quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar dat is toch raar, je weet toch dat ze te gast is, dan bereid je je toch voor, juist om te voorkomen dat je met je mond vol tanden zit![]()
Marlies' reactie vond ik ook wat overtrokken, maar ze kwam wel authentiek over. Waarschijnlijk vond ze het echt niet fijn hoe er met haar producten werd omgegaan. Maar goed, ik val in herhalingen
Daar wil ik wel in meegaan.quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:52 schreef Seam het volgende:
Het kwam volgens mij ook meer doordat hij die string verkeerd om hield terwijl iedereen het wel goed wist, volgens mij vond hij dat vervelend.
Marlies Dekkers wordt de eerste MILF ooit die ik openlijk uit bed trap, mocht ik het ongeluk hebben dat zij toevallig bij mij aanschuift in bed.quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wil haar wel serieus nemen. Dat ik eerst haar string opzij schuif.
Echt een dom, narcistich k*twijf. Ze leeft echt te veel in haar eigen wereldje.quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:40 schreef Specularium het volgende:
Marlies Dekkers.
De tering, bij DWHN zag ze er toen al niet uit maar die make up vandaag was helemaal erg.
Ergste is wanneer ABC de vaste tafeldame voor de vrijdag wordt. Of Giel.quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:09 schreef Specularium het volgende:
Najib was vanavond wel leuk, niet zo geforceerd grappig proberen te zijn.
Alleen toch weer van die 'mijn vader' stukjes in zijn show, misschien is het dan ook wel tijd voor een pauze.
MM is de beste tafelheer op vrijdag. Jammer dat hij weggaat.
Mwa, ja, nou ja, misschien wel ;-). Ze verkoopt gebakken lucht en staat altijd bol van misplaatse pretenties, dat is uiterst irritant, terwijl ze in wezen natuurlijk een ondergoedverkoopster is, en waarschijnlijk een tamelijk harde onderneemster. Ze geeft boeken uit over haar werk vol met citaten van filosofen: het slaat werkelijk nergens op, enkel maar om zichzelf meer status te geven.quote:Op zaterdag 6 december 2008 08:25 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Echt een dom, narcistich k*twijf. Ze leeft echt te veel in haar eigen wereldje.
Het zal je leeftijd wel zijn tong..quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wil haar wel serieus nemen. Dat ik eerst haar string opzij schuif.
Ja, ik vind hem ook erg goed! altijd welbespraakt, en stelt de juiste vragen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:19 schreef Seam het volgende:
[..]
Ja verschrikkelijk verhaal zeg![]()
Ik vind hem trouwens ook wel een goede tafelheer, hij heeft altijd wel een mening klaar en durft zijn vragen ook te stellen.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:39 schreef NoCigar het volgende:
Overigens, user Tong80 opende ooit een topic over haar onder de fijnbesnaarde titel "wie is die hoer?"
O RLY!?quote:Op maandag 8 december 2008 16:44 schreef TLC het volgende:
Marlies Dekkers![]()
![]()
ik vind haar ook wel schattig
quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:59 schreef Ambrosius het volgende:
Vanavond met Claudia de Breij, is Matthijs ziek?
quote:Omdat Matthijs vanavond opnames heeft voor 'Vlammen voor de vrijheid' (morgen 21.25 uur ned 1) is Claudia de Breij de presentatrice.
Ze ontvangt o.a. John Kon Kelei, Joris Linssen en Jan Fillekers. Haar tafelheer is Thom Hoffman.
Doe es lief tegen onze knuffellesboquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:43 schreef Jivis het volgende:
Gadver, doe ik m'n tv aan zie ik Claudia de Breij. Gelijk gestopt met kijken
.
Niks mis mee. Jammer dat ze door hun onderwerpen heen moesten racen. Thom Hoffman komt altijd wel met interessante vragen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:25 schreef Stofje het volgende:
Ik vond Claudia prima en dat verhaal over Wit Licht was ook mooi. Goede uitzending.
Haha ja. En die fotograaf was ook geweldig, zo'n droog stapje opzij en dan direct weer schietenquote:
quote:Matthijs van Nieuwkerk ontvangt Frits & Barbara Barend, Erica Terpstra en Rene & Natasja Froger. Zijn tafelheer is Cornald Maas.
Matthijs van Nieuwkerk ontvangt Frits & Barbara Barend, Erica Terpstra en Rene & Natasja Froger. Zijn tafelheer is Cornald Maas.
Vanaf 27 maart ligt hij in de winkel: de sportglossy 'Sport & Personality'! Bedenkers zijn de voetbalanalisten Frits en Barbara Barend. Het blad komt eens per kwartaal uit en zal op zoek gaan naar de mens achter de sporter, door middel van diepgaande interviews. Wat drijft vader en dochter om, in de nu al overlopende markt, nog een sporttijdschrift te maken?
Voorzitter van NOC*NSF Erica Terpstra heeft een boek geschreven over hoe zij in 6 maanden ruim 40 kilo af viel. Het boek 'Help, ik val af!' is geen dieetboek, maar meer een motivatieboek om duidelijk te maken dat iedereen kan afslanken. De oud-zwemkampioene werd zo dik toen ze stopte met zwemmen, maar haar liefde voor eten heeft zeker ook een rol gespeeld. Hoe voelt het om weer slank te zijn?
Het succes van 'Effe geen cent te makken' is immens. Met wekelijks bijna 1,5 miljoen kijkers zetten Rene & Natasja Froger zich in voor de voedselbank. Vorige week was in de uitzending te zien dat er bestelbusjes en zelfs vrachtwagens cadeau werden gegeven aan de banken, morgen wordt het waarschijnlijk nog gekker. Er staat namelijk een twee-uur durende live show op het programma. Wat kunnen we allemaal nog meer verwachten?
En vanzelfsprekend zullen de vaste rubrieken 'De TV Draait Door', 'Fokke & Sukke' en 'LuckyTV' niet ontbreken!
Kijken dus!
Wtf, doe is normaal.quote:Op woensdag 10 december 2008 19:38 schreef Reddiablo het volgende:
wat doe je dan in de uitzending domme takkesnol als je niks wil melden!????
DOE EENS LIEF TEGEN TANTE TERPSTRAquote:Op woensdag 10 december 2008 19:45 schreef Roi het volgende:
" Vroeger"? Heeft ze wel naar haar jasje+brosch gekeken
!
Dat is normaal. Wat een zinloze gast. En ze is al zo incompetent.quote:
Bestialiteitquote:
Toch niet alweer een persoonlijk tijdschrift?quote:Op woensdag 10 december 2008 19:42 schreef tong80 het volgende:
Dit blad is gedoemd tot mislukken.
En wat een haaibaai met een grote muil is die Barbara toch
quote:
Ja, zekerquote:Op woensdag 10 december 2008 19:50 schreef Reddiablo het volgende:
en toch is het wel een tof mens, die Terpstra
Ja, inderdaad.quote:
Ik moet ook niets hebben van de VVD, maar dan is het vanwege die eeuwige koorknaap annex corpsbal Mark Rutte.quote:Op woensdag 10 december 2008 19:56 schreef tong80 het volgende:
Ze blijft dik. Ik heb haar nooit gemogen met haar populisme.
Vieze VVDer blijft het
Ik stel voor dat een glossy voortaan een egomagazine heet. Eens of oneens?quote:Op woensdag 10 december 2008 19:59 schreef Reddiablo het volgende:
De Veerkampjes!
Kunnen die geen Sport & Personality glossy beginnen? Bij voorbaat al meer succes dan Der Barends...
Ik ben dan ook ouder dan jij.quote:Op woensdag 10 december 2008 19:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik moet ook niets hebben van de VVD, maar dan is het vanwege die eeuwige koorknaap annex corpsbal Mark Rutte.
Die was een held vergeleken met de prutsers van nu.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben dan ook ouder dan jij.
Bij mij begon het met de aan een dikke sigaar lurkende Hans Wiegel.
Ik heb hoogtevreesquote:Op woensdag 10 december 2008 20:07 schreef Ofyles2 het volgende:
Kunnen we dit gesprek niet voortzetten op een ander platform, we leiden de rest af.
OMG , ik word weer misselijk als ik daar aan terugdenk.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben dan ook ouder dan jij.
Bij mij begon het met de aan een dikke sigaar lurkende Hans Wiegel.
Nog steeds geen HD-recorder of Interactieve TV?quote:Op woensdag 10 december 2008 23:13 schreef Wickedangel het volgende:
Wat een heerlijke uitvinding is de video toch.
De Barendjes...... fast forward...
Erica Terpstra...... FAST forward...
De Frogertjes...... fast forward.
Zo, klaar
quote:Op woensdag 10 december 2008 23:13 schreef Wickedangel het volgende:
Zo, klaar
Boys & toysquote:Op woensdag 10 december 2008 23:38 schreef Ofyles2 het volgende:
Nog steeds geen HD-recorder of Interactieve TV?
Zo beredeneerd vond je het zeker jammer dat Giovanca er vandaag niet als tafeldame zat?quote:Op woensdag 10 december 2008 23:13 schreef Wickedangel het volgende:
Zo, klaar
Ik vind het een raadsel waarom ze haar hadden gevraagd.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zo beredeneerd vond je het zeker jammer dat Giovanca er vandaag niet als tafeldame zat?
Ah, très bien.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Boys & toys
Ik heb een video/dvd-speler, dus ik ben wel degelijk in de 21e eeuw beland
Als lesbienne wil ze niet andersquote:Op donderdag 11 december 2008 00:08 schreef Cyberia18 het volgende:
Die snol Barend lijkt ook rijp genoeg om gevingerd te worden zo te zien.
Ik begrijp je nietquote:Op donderdag 11 december 2008 01:09 schreef qonmann het volgende:
kijken of Fritsje zijn gesprek nog even noemt
Je herkent haar niet meer terug. Net als Hanneke Groenteman, die was ook zo drastisch afgevallen.quote:Op donderdag 11 december 2008 04:30 schreef Specularium het volgende:
Goed van Terpstra om eindelijk af te vallen.
Ik vond het zelf ook nooit echt representatief als boegbeeld voor de sport.
En het zou die Dijkshoorn sieren als hij iets mooier zou voorlezen.
Yep.quote:Op donderdag 11 december 2008 04:43 schreef George_Klooney het volgende:
[..]
Je herkent haar niet meer terug. Net als Hanneke Groenteman, die was ook zo drastisch afgevallen.
Hanneke vergelijken met een rechtse vetuilquote:Op donderdag 11 december 2008 04:43 schreef George_Klooney het volgende:
[..]
Je herkent haar niet meer terug. Net als Hanneke Groenteman, die was ook zo drastisch afgevallen.
Ja dat is iemand die schaterend zegt dat ze net de bom heeft gegooid.quote:Op donderdag 11 december 2008 04:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Yep.
Maar bij Hanneke Groenteman moet ik altijd denken aan een meltdown in een nucleaire fabriek.
Terpstra oogt een stuk vriendelijker.
quote:Op donderdag 11 december 2008 04:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja dat is iemand die schaterend zegt dat ze net de bom heeft gegooid.
Dat mensen in haar huichelachtige lach trappen.
Het is een op zichzelf geilende, rechts gedraaide, mooie praatjes verkopende stuk stront.
Dit geloof ik meteen, want iemand anders geilde er niet op.quote:Op donderdag 11 december 2008 04:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is een op zichzelf geilende, rechts gedraaide, mooie praatjes verkopende stuk stront.
Zeg Speculariumquote:Op donderdag 11 december 2008 05:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit geloof ik meteen, want iemand anders geilde er niet op.
Idd ja Nicoquote:Op donderdag 11 december 2008 16:36 schreef TLC het volgende:
Zo he, twee slechte afleveringen van DWDD achter elkaar![]()
alleen dat item met Erica Terpstra was wel geinig.
Oh en ik hoop echt dat ze gaan kappen met die Nico Dijkshoorn, vergeleken bij Dijkshoorn is Freek de Jonge nog grappig
Moet hij dan ingetogen lezen, zodat niemand zijn boodschap serieus neemt?quote:Op donderdag 11 december 2008 04:30 schreef Specularium het volgende:
Goed van Terpstra om eindelijk af te vallen.
Ik vond het zelf ook nooit echt representatief als boegbeeld voor de sport.
En het zou die Dijkshoorn sieren als hij iets mooier zou voorlezen.
Welke boodschap?quote:Op donderdag 11 december 2008 17:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Moet hij dan ingetogen lezen, zodat niemand zijn boodschap serieus neemt?
Ik weet niet precies waar het door komt. Het lijkt wel alsof hij elke keer bloednerveus is (soms zie je hem ook trillen) en zijn stem wil dan weleens overslaan. Zinnen lopen daardoor niet goed.quote:
Bepaal jij dat voor de burger?quote:Op donderdag 11 december 2008 19:48 schreef superjojo het volgende:
Tot nu toe wel een leuke uitzending.
Niet alleen voor de burger.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm on my way just like everyday to get milk and kerosine.
Lijkt me ook leukquote:Op donderdag 11 december 2008 20:19 schreef Sapstengel het volgende:
Haha Beau. Leek me altijd al een toffe gast om een keer keihard mee te zuipen.
Ik was dat fragment eigenlijk alweer vergeten.quote:Op donderdag 11 december 2008 20:34 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat een hoax die marktgrap
Was gewoon de zoon van die vrouw die vroeg hoe duur iets was
http://www.spitsnieuws.nl(...)_van_de_markt_t.html
Je kent mijn geschiedenis nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |